Ze mogen er ook voor gaan, maar als ze het aantal benodigde yards niet vooruit komen, krijgt de tegenstander de bal op die positie.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:06 schreef Krekkelens het volgende:
Serieuze vraag: Moeten ze schieten of mogen ze ook nog voor een TD gaan? En als ze een keuze hebben, waarom schieten ze toch als dat minder punten oplevert?
Ze moeten volgende keer out of the box denken.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:07 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Omdat die het meeste verzet kunnen leveren en omdat al die films uit Hollywood komen misschien?
Ja en dan als eerste alle dolfijnen en walvissen dodenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze moeten volgende keer out of the box denken.
En op een korte afstand is het bijna automatic punten zeker met een goeie kicker zoals de Patriots hebben, en stelregel is dat je vroeg in de wedstrijd voor de punten gaatquote:Op maandag 6 februari 2012 01:08 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze mogen er ook voor gaan, maar als ze het aantal benodigde yards niet vooruit komen, krijgt de tegenstander de bal op die positie.
Daarom zullen ze op 4th down bijna altijd schieten of punten (de bal naar tegenstander trappen) als de afstand te ver is.
thnx1!quote:Op maandag 6 februari 2012 01:09 schreef Guard het volgende:
[..]
En op een korte afstand is het bijna automatic punten zeker met een goeie kicker zoals de Patriots hebben, en stelregel is dat je vroeg in de wedstrijd voor de punten gaat
Dolphins doden de Jappeners he?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:09 schreef Krekkelens het volgende:
[..]
Ja en dan als eerste alle dolfijnen en walvissen doden
4x een kwartier toch IJshockey? (Kijk het alleen bij de Olympisch Winterspelen)quote:Op maandag 6 februari 2012 01:07 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Komt door die overbetaalde commercials (die er ook te vaak zijn). En omdat de tijd soms stopt. IJshockey hoort ook maar 90 minuten te duren (inclusief pauze) maar duurt al snel 2,5 tot 3 uur.
Drie keer 20 minquote:Op maandag 6 februari 2012 01:10 schreef Nober het volgende:
[..]
4x een kwartier toch IJshockey? (Kijk het alleen bij de Olympisch Winterspelen)
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:07 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Klopt in de wedstrijd in huis brengen en entertainment zijn ze echt lichtjaren verder, maar dat was altijd al dat zeiden ook de grote voetballers destijds als Cruijff , BeckenBaur enzo dat men op dat gebied echt verder is.
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:07 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Ziezo +1000 voor onderbreking voor video beelden bij onzekerheid en dat scheids een mic hebben waar iedereen mee kan luisteren.
3x 20 minuten en dan tweemaal 15 minuten pauzequote:Op maandag 6 februari 2012 01:10 schreef Nober het volgende:
[..]
4x een kwartier toch IJshockey? (Kijk het alleen bij de Olympisch Winterspelen)
Defenses hebben zich aangepast aan zijn manier van spelen, meer stunts, passrushers etc...quote:Op maandag 6 februari 2012 01:11 schreef Scribent het volgende:
Wat is er toch met Brady aan de hand de laatste, eeeeh, 6 jaar?
Vroeger was ie juist altijd cool onder druk
loss of yardage als hij hem had gevangen.quote:
my badquote:Op maandag 6 februari 2012 01:13 schreef PirE het volgende:
[..]
loss of yardage als hij hem had gevangen.
Yupquote:Op maandag 6 februari 2012 01:15 schreef popolon het volgende:
Ah de gebruikelijke jaarlijkse trollen zijn er weer.
Helaas wel jaquote:Op maandag 6 februari 2012 01:15 schreef popolon het volgende:
Ah de gebruikelijke jaarlijkse trollen zijn er weer.
Kun je dit uitleggen?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:13 schreef PirE het volgende:
[..]
loss of yardage als hij hem had gevangen.
1. Voetbal is geen 'entertainment', moet het niet worden ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:13 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Leg uit? Ik snap niet wat ik voor geks zeg.
Je tweede punt is in de roos, dat vind ik ook vreselijk aan Amerikaanse sport coverage. Ik heb geen probleem met reclameboarding, logo's in beeld en commercie, maar een (onpartijdige) commentator die na iedere commercial break begint met vier reclame slogans vind ik verschrikkelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:07 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Enige wat Europa nooit moet overnemen zijn de reclames terwijl de wedstrijd aan de gang is, of dat een commentator een reclame add voor moet lezen, dat gaat me net te ver.
12 man in de huddle. Mogen maar 11 zijnquote:
Hoe kun je nou die fout maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:18 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
12 man in de huddle. Mogen maar 11 zijn
Punt 2 ben ik het met je eens als het over basisschool voetbal gaat. Lekker in de klas nakibbelen over het wel of niet passeren van de bal over de lijnquote:Op maandag 6 februari 2012 01:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
1. Voetbal is geen 'entertainment', moet het niet worden ook.
2. Videobeelden en dat soort ongein moet je al helemaal niet willen.
3. Voetbal is een prachtige sport. Gewoon lekker zo houden zoals het is
Pats hadden het net met defense.quote:
Iedere defensIve scheme heeft andere personel, soms is het lastig om het juist te krijgen...quote:
Dat zag ik inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 01:19 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Pats hadden het net met defense.
Liever nietquote:Op maandag 6 februari 2012 01:19 schreef Guard het volgende:
Nice stop...
Nu even een ouderwetse Patriots drive...
Er wordt veel gewisseld tussen plays door, dus er kan er een teveel het veld op rennen.quote:
Ja bij ijshockey heb ik dat ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je tweede punt is in de roos, dat vind ik ook vreselijk aan Amerikaanse sport coverage. Ik heb geen probleem met reclameboarding, logo's in beeld en commercie, maar een (onpartijdige) commentator die na iedere commercial break begint met vier reclame slogans vind ik verschrikkelijk.
Of gesponsorde items die buitengewoon vaak door commentatoren bij naam worden genoemd, bijvoorbeeld de Pepsi High-Speed Slomo cam (in plaats van gewoon "replay") of de GoDaddy.Com Game Facts, Sprint Fastest Pit Crew of the Year etc. etc.
Dan voel ik me als kijker beledigd.
Dat maakt het juist mooi man. Laat ze eerst maar eens wat doen om het niveau van de scheids en grensrechters een beetje fatsoenlijk te krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Punt 2 ben ik het met je eens als het over basisschool voetbal gaat. Lekker in de klas nakibbelen over het wel of niet passeren van de bal over de lijn![]()
.
Als er miljoenen in om gaan zoals het profvoetbal moet je toch echt ff wat cams er op zetten. Heb je ook geen last meer van bepaalde twijfelachtige situaties.
Tuurlijk wel, spannende pot moet het wordenquote:
Ik bedoel entertainment buiten de wedstrijd om, dus in de rust, voorafgaand wellicht na de wedstrijd maak het wat gezelliger en leuker want sommigen reizen langer dan de wedstrijd zelf.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
[quote]1. Voetbal is geen 'entertainment', moet het niet worden ook.
Vind ik toch echt noodzakelijk, verschil is nu al vaak een CL plaatst of niet, met overwintering of niet dat zijn gewoon echt fouten die miljoenen kosten.quote:2. Videobeelden en dat soort ongein moet je al helemaal niet willen.
Het is idd kansloos dat er 6 van die lui rondom en in het veld staan en er nog achterlijke beslissingen worden genomen. Vooral in Nederland zijn ze daar goed in, dat is waarquote:Op maandag 6 februari 2012 01:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat maakt het juist mooi man. Laat ze eerst maar eens wat doen om het niveau van de scheids en grensrechters een beetje fatsoenlijk te krijgen.
Verschilt per kicker/stadion.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Quisho het volgende:
Wat is eigenlijk de maximum afstand waarvan ze een Field Goal gaan schieten?
Afhankelijk van de wind, en wat de kicker zelf natuurlijk kan kicken. Maar normaal schieten ze ze zo rond de 50Yards als max.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Quisho het volgende:
Ergens tot 40-45 yards is redelijk automatic, verder wordt het lastig...quote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Quisho het volgende:
Het record staat op 69 yards maar dat was volgens mij geen officieel NFL gamequote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Quisho het volgende:
Daar is nu natuurlijk niemand dus dan is trollen niet leuk...quote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef PirE het volgende:
Er is een heel subforum voor voetbal, iets met VBL.
Ja maar het was 4th down dus als ze het niet zouden lukken kregen de Giants daar de bal.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:24 schreef Pro_Shifty het volgende:
waarom schiet die hem nu weg? ze moesten nog 1 yard?
Qua weer. Open stadion of een dome (gesloten zoals deze).quote:Op maandag 6 februari 2012 01:24 schreef Quisho het volgende:
Aha.
[..]
Zijn niet alle stadiums dezelfde afmetingen of bedoel je qua weer enzo.
vaak lukt het wel toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:24 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja maar het was 4th down dus als ze het niet zouden lukken kregen de Giants daar de bal.
Weer, wind enzo, en ook hoogte.. In Denver kun je verder trappen dan in NY, omdat Denver veel hoger ligt, dus eilere lucht...quote:Op maandag 6 februari 2012 01:24 schreef Quisho het volgende:
Aha.
[..]
Zijn niet alle stadiums dezelfde afmetingen of bedoel je qua weer enzo.
Zelden dat ze op 4th down ervoor gaan. Zeker niet in het 2e kwart en zeker niet op je eigen 30 yard lijn.quote:
Risico is te groot, als het mislukt hebben ze sowieso een FG aan hun broekquote:
Goede kans van wel, maar het risico is te groot als je op je eigen helft staat. Want dan hoeft de tegenstander maar nog een kleine afstand af te leggen. Op de helft van de tegenstander willen ze er nog wel eens voor gaan.quote:
TD met 1 yard is nog best lastig. Best dik blok waar je doorheen moet. Zeker in een wedstrijd als deze kun je maar gewoon voor een FieldGoal gaan.quote:
Q4 wordt het leukstquote:
Niet iedereen meestal allen de spelers die normaal gesproken de ball krijgen. Handen droog houdenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:24 schreef ß het volgende:
Hebben ze allemaal handoeken bij zich of wat zijn die flappen?
Oh op die manierquote:Op maandag 6 februari 2012 01:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Weer, wind enzo, en ook hoogte.. In Denver kun je verder trappen dan in NY, omdat Denver veel hoger ligt, dus eilere lucht...
Leuk ja die van origine Nederlandse achternamen, bij CFB komen er ook nog weleens wat voorbij.quote:
Brad Wing is beterquote:
Het zou wat zijn als een EL scheidsrechter zo het publiek toespreekt.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:33 schreef msnk het volgende:
Arbitrage vind ik wel altijd chill bij AF
Brengt wel spanning mee, de Giants domineerden een beetje volgens mijquote:Op maandag 6 februari 2012 01:35 schreef RemcoW23 het volgende:
02:00 left in 2nd.. Zorgen dat het 9-10 wordt.
Holder, zo heet de positie van degene die de bal neerzet voor de kicker, meestal de putner of backup QB. Krijgt bijna nooit krediet, kan eigenlijk alleen maar fouten maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:35 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoeveel krijgt zo een scheids betaald?
Daarnaast is het toch bijna onmogelijk om zo een 'kick' te scoren, ik weet de juiste term niet maar wanneer zo een kerel die bal tussen die pallen trapt die kan toch moeilijk missen?
Vind het knapper als je naar de slomo van zo een 'kick ' kijkt dat 2 mensen die bal binnen super snel de bal gooien, vangen en goed neerleggen. Als die bal fout neer wat gelegd (met die druk moet je de bal perfect vangen lijkt me?) is de 'kick ' verneukt, krijg diegene die hem snel goed neerlegt dan ook meer krediet?
Deze mis van de Raven met 13 seconden te spelen bracht de Pats naar de Super Bowl. Kick, ook van dichtbij is lastiger dan je denkt,.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:35 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoeveel krijgt zo een scheids betaald?
Daarnaast is het toch bijna onmogelijk om zo een 'kick' te scoren, ik weet de juiste term niet maar wanneer zo een kerel die bal tussen die pallen trapt die kan toch moeilijk missen?
Vind het knapper als je naar de slomo van zo een 'kick ' kijkt dat 2 mensen die bal binnen super snel de bal gooien, vangen en goed neerleggen. Als die bal fout neer wat gelegd (met die druk moet je de bal perfect vangen lijkt me?) is de 'kick ' verneukt, krijg diegene die hem snel goed neerlegt dan ook meer krediet?
Wie is hij eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:38 schreef Scribent het volgende:
Die jonge knul in de BBC studio trapt wel de ene na de andere open deur in zeg
WR van de Ramsquote:
Waar ie de lijn over gaat. Out of bounds.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef Tchock het volgende:
Als een speler zo uit het veld wordt geduwd, waar is dan de play? Op het punt waar hij ving of waar hij over de lijn gaat of wat?
Waar hij uit het veld loopt.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef Tchock het volgende:
Als een speler zo uit het veld wordt geduwd, waar is dan de play? Op het punt waar hij ving of waar hij over de lijn gaat of wat?
Waar hij het veld uitgaatquote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef Tchock het volgende:
quote:
edit: spuit 11quote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef Tchock het volgende:
Simpson doet niet mee, dus weinig kans op flipsquote:Op maandag 6 februari 2012 01:42 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoop toch echt dat we een paar epische punten zien, zoals iemand die van de ene line naar de andere rent in zijn eentje door iedereen heen en (met een salto) scoort, zo wel epische zijn.
Of een paar mooie worpen van ver dankzij een mooie tactiek wat een TD word.
Zoals dit?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:42 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoop toch echt dat we een paar epische punten zien, zoals iemand die van de ene line naar de andere rent in zijn eentje door iedereen heen en (met een salto) scoort, zo wel epische zijn.
Of een paar mooie worpen van ver dankzij een mooie tactiek wat een TD word.
OMFG dat was ziek. Ik ben weg hierquote:
Wat een baasquote:
Madonna begint bijna johquote:Op maandag 6 februari 2012 01:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
OMFG dat was ziek. Ik ben weg hier![]()
Klopt als afsluiting, daarvoor moet hij van de ene kant van het veld door iedereen heen naar de andere rennen en dan een salto over de lijn. De ideale combinatie van de beste goals van het seizoen.quote:
Goalsquote:Op maandag 6 februari 2012 01:45 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Klopt als afsluiting, daarvoor moet hij van de ene kant van het veld door iedereen heen naar de andere rennen en dan een salto over de lijn. De ideale combinatie van de beste goals van het seizoen.
Huiswerk gedaanquote:Op maandag 6 februari 2012 01:47 schreef Mylene het volgende:
8 minuten op het podium op te bouwen
12 minuten optreden
7 minuten podium afbouwen
Minuutje om te plassen, 10 minuten om de frituur op te warmen. 10 minuten voor de verse lading Buffalo wings en de koelkast bij te vullen.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:47 schreef Mylene het volgende:
8 minuten op het podium op te bouwen
12 minuten optreden
7 minuten podium afbouwen
Hij kan geen geschikt target vinden, dus moet hij wel wachten. Liefst is hij hem zo snel mogelijk kwijt om te voorkomen dat hij gesacked wordt.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:48 schreef Tchock het volgende:
De man die gooit (Driver? Quarterback?) van de pats wacht steeds veel langer dan die van de giants, is dat tactiek?
Quarterback.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:48 schreef Tchock het volgende:
De man die gooit (Driver? Quarterback?) van de pats wacht steeds veel langer dan die van de giants, is dat tactiek?
Heeft te maken met de defense, die 'coveren' de recievers van de Patriots beter, waardoor de qb moet wachten tot zijn receivers 'open'komen (vrij staan dus)quote:Op maandag 6 februari 2012 01:48 schreef Tchock het volgende:
Opie and Anthonyquote:Op maandag 6 februari 2012 01:50 schreef wolfrolf het volgende:
De enige halftime show die er wel toe doet: http://www.ustream.tv/channel/live-from-the-compound
Madonna
Gewoon deze link drukken en afspelen tijdens het optreden van Madonna, heb je de beste half-time show ooit:quote:Op maandag 6 februari 2012 01:50 schreef wolfrolf het volgende:
De enige halftime show die er wel toe doet: http://www.ustream.tv/channel/live-from-the-compound
Madonna
Ja JAAA FUCK heb ik dan eindelijk een collega fan gevonden??? Tss tssquote:
Ik luister alleen als Stern niet live isquote:Op maandag 6 februari 2012 01:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja JAAA FUCK heb ik dan eindelijk een collega fan gevonden??? Tss tss
Lijkt wel een body buildsterquote:
Dan luister je heul vaakquote:Op maandag 6 februari 2012 01:53 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ik luister alleen als Stern niet live is
Dat is toch een joodse sekte?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:53 schreef ß het volgende:
[..]
Ik dacht kaballa ofzo. (sinds een paar jaar)
You tell em Fred hoohoohooquote:Op maandag 6 februari 2012 01:55 schreef Quisho het volgende:
[..]
hoo hoo I invented radioJa 2/3 dagen per week meestal. Bill Burr was wel grappig vorige week
Volgens mij wel een afsplitsing van het jodendom, maar wat het nou precies is weet ik ook niet.quote:
Is het standaard dat mensen over voetbal gaan zeiken in dit topic tijdens de Super Bowl?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:55 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Zou typisch zijn als Ajax dit ook nog krijgt.
Sensationeel slechtquote:Op maandag 6 februari 2012 01:59 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Black Eyed Peas sensational? Als sensational slecht betekend, dan wel ja
Ondanks dat de muziek jouw ding wss niet is zat de show echt wel goed in elkaar..quote:Op maandag 6 februari 2012 01:59 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik heb ze live gezien en er was in elk geval veel om over te pratenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:59 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Maar muzikaal was het bar slecht. Heb je Fergie gehoord?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:00 schreef Mata het volgende:
[..]
Ondanks dat de muziek jouw ding wss niet is zat de show echt wel goed in elkaar..
Ik heb nog nachtmerries van de versie van Sweet Child O'Minequote:Op maandag 6 februari 2012 02:01 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Maar muzikaal was het bar slecht. Heb je Fergie gehoord?
quote:Nothing says manly Football like "Vogue" opening up the halftime show. #Madonna
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
You tell em Fred hoohoohoo
Billy Burr
Jimmy Norton
Ja, maar de show eromheen was wel goed in elkaar gezet.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:01 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Maar muzikaal was het bar slecht. Heb je Fergie gehoord?
Inderdaad, maar waar gaat het om bij muziek...?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:04 schreef Mata het volgende:
[..]
Ja, maar de show eromheen was wel goed in elkaar gezet.
Dan hadden ze circus moeten worden en geen muzikantenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:04 schreef Mata het volgende:
[..]
Ja, maar de show eromheen was wel goed in elkaar gezet.
Het klinkt ook te perfect om geen playback te zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:04 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dikke playback man, haar mond liep dus echt niet gelijk met de tekst en je hoeft daar echt niet voor te kunnen liplezen.
Zoiezo qua muziek al niet top, maar vind een epische 'hardcore man testosteron' half time show dus echt wel beter passen bij een superbowl dan een wijven nummer.
Live doen ze niet meer na de BEP. Dat was gewoon terreur,quote:
Ik d8 serieus ff haar "echte" stem te horen. Maargoed.quote:
Treffend welquote:Op maandag 6 februari 2012 02:06 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik moet opeens aan Patricia Paay denken
Ga voetballen.twitter:ELJERO17ELIA twitterde op maandag 06-02-2012 om 02:04:58#superbolw madonna killing it #oldskool reageer retweet
quote:Op maandag 6 februari 2012 02:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik d8 serieus ff haar "echte" stem te horen. Maargoed.
Die spelen niet bij de london olympics, laat staan hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:08 schreef Keyos het volgende:
Ze moeten maar eens Pink Floyd van stal halen om de Half-time show te redden volgend jaar.
Yep, zeker sinds de toetsenist dood is, is de kans dat ze ooit nog samen spelen vrij klein, maar ze kunnen er altijd een Roger Waters show van maken, die komt wel als je genoeg dokt.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:09 schreef ß het volgende:
[..]
Die spelen niet bij de london olympics, laat staan hier.
Voetballers die American Football kijken zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 02:08 schreef mrstylo het volgende:
Ga voetballen.twitter:ELJERO17ELIA twitterde op maandag 06-02-2012 om 02:04:58#superbolw madonna killing it #oldskool reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |