Dat zag ik inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 01:19 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Pats hadden het net met defense.
Liever nietquote:Op maandag 6 februari 2012 01:19 schreef Guard het volgende:
Nice stop...
Nu even een ouderwetse Patriots drive...
Er wordt veel gewisseld tussen plays door, dus er kan er een teveel het veld op rennen.quote:
Ja bij ijshockey heb ik dat ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je tweede punt is in de roos, dat vind ik ook vreselijk aan Amerikaanse sport coverage. Ik heb geen probleem met reclameboarding, logo's in beeld en commercie, maar een (onpartijdige) commentator die na iedere commercial break begint met vier reclame slogans vind ik verschrikkelijk.
Of gesponsorde items die buitengewoon vaak door commentatoren bij naam worden genoemd, bijvoorbeeld de Pepsi High-Speed Slomo cam (in plaats van gewoon "replay") of de GoDaddy.Com Game Facts, Sprint Fastest Pit Crew of the Year etc. etc.
Dan voel ik me als kijker beledigd.
Dat maakt het juist mooi man. Laat ze eerst maar eens wat doen om het niveau van de scheids en grensrechters een beetje fatsoenlijk te krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Punt 2 ben ik het met je eens als het over basisschool voetbal gaat. Lekker in de klas nakibbelen over het wel of niet passeren van de bal over de lijn![]()
.
Als er miljoenen in om gaan zoals het profvoetbal moet je toch echt ff wat cams er op zetten. Heb je ook geen last meer van bepaalde twijfelachtige situaties.
Tuurlijk wel, spannende pot moet het wordenquote:
Ik bedoel entertainment buiten de wedstrijd om, dus in de rust, voorafgaand wellicht na de wedstrijd maak het wat gezelliger en leuker want sommigen reizen langer dan de wedstrijd zelf.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
[quote]1. Voetbal is geen 'entertainment', moet het niet worden ook.
Vind ik toch echt noodzakelijk, verschil is nu al vaak een CL plaatst of niet, met overwintering of niet dat zijn gewoon echt fouten die miljoenen kosten.quote:2. Videobeelden en dat soort ongein moet je al helemaal niet willen.
Het is idd kansloos dat er 6 van die lui rondom en in het veld staan en er nog achterlijke beslissingen worden genomen. Vooral in Nederland zijn ze daar goed in, dat is waarquote:Op maandag 6 februari 2012 01:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat maakt het juist mooi man. Laat ze eerst maar eens wat doen om het niveau van de scheids en grensrechters een beetje fatsoenlijk te krijgen.
Verschilt per kicker/stadion.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Quisho het volgende:
Wat is eigenlijk de maximum afstand waarvan ze een Field Goal gaan schieten?
Afhankelijk van de wind, en wat de kicker zelf natuurlijk kan kicken. Maar normaal schieten ze ze zo rond de 50Yards als max.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Quisho het volgende:
Ergens tot 40-45 yards is redelijk automatic, verder wordt het lastig...quote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Quisho het volgende:
Het record staat op 69 yards maar dat was volgens mij geen officieel NFL gamequote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Quisho het volgende:
Daar is nu natuurlijk niemand dus dan is trollen niet leuk...quote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef PirE het volgende:
Er is een heel subforum voor voetbal, iets met VBL.
Ja maar het was 4th down dus als ze het niet zouden lukken kregen de Giants daar de bal.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:24 schreef Pro_Shifty het volgende:
waarom schiet die hem nu weg? ze moesten nog 1 yard?
Qua weer. Open stadion of een dome (gesloten zoals deze).quote:Op maandag 6 februari 2012 01:24 schreef Quisho het volgende:
Aha.
[..]
Zijn niet alle stadiums dezelfde afmetingen of bedoel je qua weer enzo.
vaak lukt het wel toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:24 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja maar het was 4th down dus als ze het niet zouden lukken kregen de Giants daar de bal.
Weer, wind enzo, en ook hoogte.. In Denver kun je verder trappen dan in NY, omdat Denver veel hoger ligt, dus eilere lucht...quote:Op maandag 6 februari 2012 01:24 schreef Quisho het volgende:
Aha.
[..]
Zijn niet alle stadiums dezelfde afmetingen of bedoel je qua weer enzo.
Zelden dat ze op 4th down ervoor gaan. Zeker niet in het 2e kwart en zeker niet op je eigen 30 yard lijn.quote:
Risico is te groot, als het mislukt hebben ze sowieso een FG aan hun broekquote:
Goede kans van wel, maar het risico is te groot als je op je eigen helft staat. Want dan hoeft de tegenstander maar nog een kleine afstand af te leggen. Op de helft van de tegenstander willen ze er nog wel eens voor gaan.quote:
TD met 1 yard is nog best lastig. Best dik blok waar je doorheen moet. Zeker in een wedstrijd als deze kun je maar gewoon voor een FieldGoal gaan.quote:
Q4 wordt het leukstquote:
Niet iedereen meestal allen de spelers die normaal gesproken de ball krijgen. Handen droog houdenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:24 schreef ß het volgende:
Hebben ze allemaal handoeken bij zich of wat zijn die flappen?
Oh op die manierquote:Op maandag 6 februari 2012 01:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Weer, wind enzo, en ook hoogte.. In Denver kun je verder trappen dan in NY, omdat Denver veel hoger ligt, dus eilere lucht...
Leuk ja die van origine Nederlandse achternamen, bij CFB komen er ook nog weleens wat voorbij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |