Het zou wat zijn als een EL scheidsrechter zo het publiek toespreekt.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:33 schreef msnk het volgende:
Arbitrage vind ik wel altijd chill bij AF
Brengt wel spanning mee, de Giants domineerden een beetje volgens mijquote:Op maandag 6 februari 2012 01:35 schreef RemcoW23 het volgende:
02:00 left in 2nd.. Zorgen dat het 9-10 wordt.
Holder, zo heet de positie van degene die de bal neerzet voor de kicker, meestal de putner of backup QB. Krijgt bijna nooit krediet, kan eigenlijk alleen maar fouten maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:35 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoeveel krijgt zo een scheids betaald?
Daarnaast is het toch bijna onmogelijk om zo een 'kick' te scoren, ik weet de juiste term niet maar wanneer zo een kerel die bal tussen die pallen trapt die kan toch moeilijk missen?
Vind het knapper als je naar de slomo van zo een 'kick ' kijkt dat 2 mensen die bal binnen super snel de bal gooien, vangen en goed neerleggen. Als die bal fout neer wat gelegd (met die druk moet je de bal perfect vangen lijkt me?) is de 'kick ' verneukt, krijg diegene die hem snel goed neerlegt dan ook meer krediet?
Deze mis van de Raven met 13 seconden te spelen bracht de Pats naar de Super Bowl. Kick, ook van dichtbij is lastiger dan je denkt,.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:35 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoeveel krijgt zo een scheids betaald?
Daarnaast is het toch bijna onmogelijk om zo een 'kick' te scoren, ik weet de juiste term niet maar wanneer zo een kerel die bal tussen die pallen trapt die kan toch moeilijk missen?
Vind het knapper als je naar de slomo van zo een 'kick ' kijkt dat 2 mensen die bal binnen super snel de bal gooien, vangen en goed neerleggen. Als die bal fout neer wat gelegd (met die druk moet je de bal perfect vangen lijkt me?) is de 'kick ' verneukt, krijg diegene die hem snel goed neerlegt dan ook meer krediet?
Wie is hij eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:38 schreef Scribent het volgende:
Die jonge knul in de BBC studio trapt wel de ene na de andere open deur in zeg
WR van de Ramsquote:
Waar ie de lijn over gaat. Out of bounds.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef Tchock het volgende:
Als een speler zo uit het veld wordt geduwd, waar is dan de play? Op het punt waar hij ving of waar hij over de lijn gaat of wat?
Waar hij uit het veld loopt.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef Tchock het volgende:
Als een speler zo uit het veld wordt geduwd, waar is dan de play? Op het punt waar hij ving of waar hij over de lijn gaat of wat?
Waar hij het veld uitgaatquote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef Tchock het volgende:
quote:
edit: spuit 11quote:Op maandag 6 februari 2012 01:41 schreef Tchock het volgende:
Simpson doet niet mee, dus weinig kans op flipsquote:Op maandag 6 februari 2012 01:42 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoop toch echt dat we een paar epische punten zien, zoals iemand die van de ene line naar de andere rent in zijn eentje door iedereen heen en (met een salto) scoort, zo wel epische zijn.
Of een paar mooie worpen van ver dankzij een mooie tactiek wat een TD word.
Zoals dit?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:42 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoop toch echt dat we een paar epische punten zien, zoals iemand die van de ene line naar de andere rent in zijn eentje door iedereen heen en (met een salto) scoort, zo wel epische zijn.
Of een paar mooie worpen van ver dankzij een mooie tactiek wat een TD word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |