Volgens mij wel een afsplitsing van het jodendom, maar wat het nou precies is weet ik ook niet.quote:
Is het standaard dat mensen over voetbal gaan zeiken in dit topic tijdens de Super Bowl?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:55 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Zou typisch zijn als Ajax dit ook nog krijgt.
Sensationeel slechtquote:Op maandag 6 februari 2012 01:59 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Black Eyed Peas sensational? Als sensational slecht betekend, dan wel ja
Ondanks dat de muziek jouw ding wss niet is zat de show echt wel goed in elkaar..quote:Op maandag 6 februari 2012 01:59 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik heb ze live gezien en er was in elk geval veel om over te pratenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:59 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Maar muzikaal was het bar slecht. Heb je Fergie gehoord?quote:Op maandag 6 februari 2012 02:00 schreef Mata het volgende:
[..]
Ondanks dat de muziek jouw ding wss niet is zat de show echt wel goed in elkaar..
Ik heb nog nachtmerries van de versie van Sweet Child O'Minequote:Op maandag 6 februari 2012 02:01 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Maar muzikaal was het bar slecht. Heb je Fergie gehoord?
quote:Nothing says manly Football like "Vogue" opening up the halftime show. #Madonna
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
You tell em Fred hoohoohoo
Billy Burr
Jimmy Norton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |