(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
RuffRyder NL (dWc_RuffRyder)
ThaD16 (GotenSSJ)
Tliciouz90 (tliciouz)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
TonRSW (Sie_scheitern_Epos)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Fluffster (jagga)
RatedRSuperStar619 (s0ul1991)
no1elite (Elco..)
CS_Rob_10 (FL_Freak)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:52 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
FiPo, kan ik in de OP?GedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je LaPo hunt de volgende keer maar achterwege.quote:
Ok cool story, thanks for sharing!quote:
O sorry man, moest wel erg geweest zijn zeg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Laat je LaPo hunt de volgende keer maar achterwege.
Omdat je tussendoor geprestiged had natuurlijk, sufferd!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:15 schreef Timmos het volgende:
Ik heb net de ''Call in 2 attack helicopters in 1 game'' blablabla gehaad.. Echter.. Ik had er vanmiddag een stuk of 8 in 1 game, waarvan ook 3x een attack heli in 1 leven.. Waarom krijg ik nu die title+emblem pas..
Klopt? bij mij wel.quote:
Volgens mij hoort die challenge thuis in 'Intimidation', dat zijn challenges die je pas op een bepaals level vrijspeelt en kan halen. Dus ligt het waarschijnlijk daar aan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:15 schreef Timmos het volgende:
Ik heb net de ''Call in 2 attack helicopters in 1 game'' blablabla gehaad.. Echter.. Ik had er vanmiddag een stuk of 8 in 1 game, waarvan ook 3x een attack heli in 1 leven.. Waarom krijg ik nu die title+emblem pas..
klinkt eerder als lagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef stoeltafel het volgende:
Ik wordt zo fucking agressief van de shotguns ! Waarom is de 1887 zo extreem slecht? Net een tijdje gespeeld tot level 14 maar krijg zoveel hitmarkers terwijl ik soms vanaf 1 meter schiet? WTF? Wat is het idee een shotgun? Volgens mij werkt knifen nog beter
Zo frusterend, hoe is de extram damage op de 1887? Werkt het wapen dan wel een beetje?
Dit jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef stoeltafel het volgende:
Ik wordt zo fucking agressief van de shotguns ! Waarom is de 1887 zo extreem slecht? Net een tijdje gespeeld tot level 14 maar krijg zoveel hitmarkers terwijl ik soms vanaf 1 meter schiet? WTF? Wat is het idee een shotgun? Volgens mij werkt knifen nog beter
Zo frusterend, hoe is de extram damage op de 1887? Werkt het wapen dan wel een beetje?
Hoe kan dit? ik kan hier neit met geluid luisteren...quote:
Dan moet je maar geen host zijn hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Altijd als ik op de PS3 host ben (helft van de potjes), lagt het echt heel erg, ook na deze update nog
Dat begin van het muziekje daarvan ook steeds. Ik begin al te lachen als ik dat hoor.quote:
Ja dat viel mij ook al op, ik loop nu een paar uur met de striker rond. Soms gaat het geweldig en kill je iemand op 50 mtr afstand en de andere keer is hij vanaf 1 mtr nog niet eens dodelijk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:17 schreef stoeltafel het volgende:
Deze man denkt er ook zo over. Snap goed dat shotguns weinig range hebben maar vanaf 1 meter moet je toch geen hitmarkers hebben en dit gebeurd zovaak. Ook is de 1887 zo langzaam met herladen, pffff
De USAS is nog wel te spelen en de striker ook wel maar wel zonde dat ze het zo hard verneuken.
Ik kan er wel mee spelen, alleen moet je dan wel meer verdedigend en langzaam spelen dan met een SMG ofzo..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Kunnen jullie goed spelen met bijvoorbeeld een ACR? (Of met een sniper) Meestal als ik met die wapen sspeel leg ik het al snel af tegen FMG akimbo of zo.
ACR schiet altijd lekker. Maar idd dichtbij legt deze het al snel af. Gewoon niet mee rushen en je gevechten kiezen. Tevens FMJ9 Akimbo = avoided player.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Kunnen jullie goed spelen met bijvoorbeeld een ACR? (Of met een sniper) Meestal als ik met die wapen sspeel leg ik het al snel af tegen FMG akimbo of zo.
Zeker vet, ik pak hem altijd bij survival en speel er het hele potje mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:13 schreef stoeltafel het volgende:
Heb bijna damage op de 1887:) iedere kill blijft zo vet om te maken
2 erbij. Alleen met Elite.quote:
Ik ben geen Elite.quote:
Liberation is te groot naar mijn mening. Voor snipers is hij wel tof. Piazza is wel erg leuk, veel close combat door de smalle straatjes.quote:
Jammer dat je daarvoor wel 50 dollars moet dokken..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:36 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Liberation is te groot naar mijn mening. Voor snipers is hij wel tof. Piazza is wel erg leuk, veel close combat door de smalle straatjes.
Mwoah voor 20,- was ik klaar bij g2play. Ik had nog wat punten liggen dus ik dacht: meh waarom ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:57 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jammer dat je daarvoor wel 50 dollars moet dokken..
Nicequote:Op zondag 5 februari 2012 00:09 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Mwoah voor 20,- was ik klaar bij g2play. Ik had nog wat punten liggen dus ik dacht: meh waarom ook niet
Blijft mijn favoriet, wat een bazengeweer is dat zeg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
Type 95 FTW
Accuracy gaat richting 24%
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Spelen jullie ook survival? Ik vind ik erg vet. Zeker met die juggernauts.
Wat zijn je hoogste waves en in welke maps?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef IvanTower het volgende:
[..]ik speel bijna alleen maar survival.
Echt? Infectedquote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KUT, Drop Zone is nu Infected inderdaad bij de community playlist![]()
.
Ik ken 'm nog niet zo heel langquote:Op zondag 5 februari 2012 18:07 schreef FUUUU het volgende:
El presador de pauper met altijd dezelfde video's, dat mensen daar nog niet op zijn uitgekeken.![]()
Klopt, heb het meteen gemerkt inderdaad. Echt man, zulke lame spelersquote:Infected is in principe wel leuk maar in elke map is er wel iemand die op zon onmogelijke jumpspot zit en daar lekker gaat campen, niet elke class heeft een trowing knife.
El pressador is kk irritantquote:Op zondag 5 februari 2012 18:07 schreef FUUUU het volgende:
El presador de pauper met altijd dezelfde video's, dat mensen daar nog niet op zijn uitgekeken.![]()
Infected is in principe wel leuk maar in elke map is er wel iemand die op zon onmogelijke jumpspot zit en daar lekker gaat campen, niet elke class heeft een trowing knife.
Ik speel het af en toe wel eens ja. Maar het is bijna onmogelijk omdat iedereen met die akimbo speelt.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef FUUUU het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen op de 360 die met enige regelmaat SnD spelen?
Jup, bijna elke keer wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef FUUUU het volgende:
Neu niet echt. Ik kom meestal in zo'n "mensen gaan zeiken als je niet met een sniper speelt" lobby.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef FUUUU het volgende:
Op de PS3 heb je dat standaard. Wel handig want soms als ik omdraai, merk ik dat ik een beetje langzamer draai en dan weet ik gewoon dat daar een enemy loopt.quote:
Dat staat standaard aan (op de PS3).quote:
Is infected er voor iedereen nu?quote:
Voor Xbox en PS3 ja, voor de PC wordt het nog even wachtenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is infected er voor iedereen nu?
Dat gebeurd denk ik gewoon als je in de lucht zit.. Ik spring ook wel is weg al ik beschoten word, maar als ik dan alsnog doodga vlieg ik ook meters ver weg.. Met welke gun ik dan gekilled word maakt niet uit..quote:Op maandag 6 februari 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
die shotgun filmpjeis dat met damage ofso?
Zo zie ik ze echt noooit wegvliegenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:01 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat gebeurd denk ik gewoon als je in de lucht zit.. Ik spring ook wel is weg al ik beschoten word, maar als ik dan alsnog doodga vlieg ik ook meters ver weg.. Met welke gun ik dan gekilled word maakt niet uit..
Serieus? Stoma zou je misschien eens kunnen vragen wat het isquote:Op maandag 6 februari 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Wat is een modded controller? Hoor het steeds vaker geroepen worden tijdens het gamen?
Jup, net al paar potjes gespeeld.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is infected er voor iedereen nu?
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus? Stoma zou je misschien eens kunnen vragen wat het is
http://lmgtfy.com/?q=modded+controllerquote:Op maandag 6 februari 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Wat is een modded controller? Hoor het steeds vaker geroepen worden tijdens het gamen?
Nou echt super bedankt zeg, daar was ik zelf nog niet opgekomenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=modded+controller
Gemodificeerde controllerquote:Op maandag 6 februari 2012 11:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou echt super bedankt zeg, daar was ik zelf nog niet opgekomenvroeg het juist hier met de hoop op een korte reactie.
Sensitivity?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
Qua controls heb ik trouwens alles nog standaard. Zijn er instellingen die helpen minder snel dood te gaan?
Vraag het gewoon aan Stoma, en als je MW2 speelt met Stoma dan zie je het vanzelfquote:
???quote:
Ja, je wou toch tips of niet????quote:
Ja klopt, maar wat moet ik met die 2 woorden? het zegt me niks...quote:
Je bolle moeder op een hooivork jaquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Sensitivity is de gevoeligheid van je crosshair wat je kunt aanpassen voor snellere reacties.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wat moet ik met die 2 woorden? het zegt me niks...
Je moet je sensitivity niet te hoog zetten, anders gaat het richten moeilijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Sensitivity is de gevoeligheid van je crosshair wat je kunt aanpassen voor snellere reacties.
Tactical button layout swapt je knife en prone buttons zodat je met je rechter analoge stick kunt dropshotten
Bij jou misschien, idereen is anders!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je moet je sensitivity niet te hoog zetten, anders gaat het richten moeilijk.
Tja we zouden allemaal graag BF3 kopen maar die is te duur.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom spelen jullie dit spel nog eigenlijk?
Het is toch zo slecht op de SP en SpecOps na..
+Survivalquote:Op maandag 6 februari 2012 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom post je hier nog eigenlijk als het zo slecht is?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
Huilliequote:Op maandag 6 februari 2012 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
Niks modded controllerquote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vraag het gewoon aan Stoma, en als je MW2 speelt met Stoma dan zie je het vanzelf
Ohzo, sensitivity vind ik zo wel best.quote:
Ik spring altijd ook meteen als ik een boy zie. Hij mist met knifen en jij raakt, omdat die autoaim dingetje je naar beneden laat kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo, sensitivity vind ik zo wel best.
Maar dat dropshotten helpt dat echt? ik ga in elkgeval door te kiezen voor knifen vaker dood dan dat het me red. Kut knife.
Daarom Commando Proquote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dat dropshotten helpt dat echt? ik ga in elkgeval door te kiezen voor knifen vaker dood dan dat het me red. Kut knife.
Dan zou ik lekker tactical nemen, dropshots kunnen je leven reddenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen jaquote:Op maandag 6 februari 2012 13:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker tactical nemen, dropshots kunnen je leven redden
Kiek mer
edit: Blij dat die grafperk niet mer erbij is, commando![]()
quote:
Je zet je instellingen van "default" naar "tactical".quote:Op maandag 6 februari 2012 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen jaalleen die 2 knoppen wijzigen? knife en drop?
Wel een naabjes op die video trouwens
Toen ik een kleine snotjongen was luisterde ik ook niet als mn moeder iets netjes vroeg...quote:Op maandag 6 februari 2012 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen we dat trollen een keer laten?
jipquote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Mediamarkt heeft m nu voor 33 euro, dus vandaar. Op consoles is het ook minder cheater gevoelig hoop ik?
360 versie it is.quote:
misschien eens in een topic lezen? Aangezien het volgens mij niet meer erin zitquote:Op maandag 6 februari 2012 14:47 schreef Wells.p het volgende:
hallo,
ben ik de enige die de game mode drop zone niet kan vinden op me xbox ? of is het alleen voor elite? maar in die lijst zie ik hem ook niet
al gevonden, zit in een update
toch niet was een filmpje
Niks lijkt mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef OverRated het volgende:
Natuurlijk gewoon belachelijk dat ze Drop Zone dan weghalen. Wat is daar het nut nu weer van?
jeap zie het nu inderdaad. jammer hoorde van veel mensen dat het leuk wasquote:Op maandag 6 februari 2012 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
misschien eens in een topic lezen? Aangezien het volgens mij niet meer erin zit
Ach, zolang ze conquest en rush er niet uithalen is er niks aan de hand.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef Wells.p het volgende:
[..]
jeap zie het nu inderdaad. jammer hoorde van veel mensen dat het leuk was
Godverdomme jij moet nodig een leven gaan zoeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ach, zolang ze conquest en rush er niet uithalen is er niks aan de hand.
En de volgende keer is het team juggernaut wat ze erin pleuren. Zo doen die idioten van IW dat. Zie die Robert Bowling tijdens COD event nog zeggen fuck second chance. Vervolgens wel final stand en deadmans hand in het spel brengen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef OverRated het volgende:
Natuurlijk gewoon belachelijk dat ze Drop Zone dan weghalen. Wat is daar het nut nu weer van?
Ik vind het juist wel grappig als je van die mongolen ziet rondkruipen wachtend totdat ze doodgaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de volgende keer is het team juggernaut wat ze erin pleuren. Zo doen die idioten van IW dat. Zie die Robert Bowling tijdens COD event nog zeggen fuck second chance. Vervolgens wel final stand en deadmans hand in het spel brengen.
Het gaat alleen maar erger worden FOK! kennende.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef BzP het volgende:
idd erg leuk als je op een 20+ killstreak bent om dan vervolgens door een c4 nuke weggeblazen te worden...
Er is al meerde malen "netjes" gevraagd of het trollen kon stoppen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar erger worden FOK! kennende.
Er is al een troll vanaf gezet nu, dus de volgende kan er zo achteraan.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Er is al meerde malen "netjes" gevraagd of het trollen kon stoppen.
Het helpt helaas niet
Our hero!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is al een troll vanaf gezet nu, dus de volgende kan er zo achteraan.
Blind eye, USAS en dan non stop slaughterfestquote:Op maandag 6 februari 2012 15:33 schreef Antilurker het volgende:
Wat is er leuk aan Drop Zone?Een groot killstreakfeest daar. Dan liever Infected
ken het niet nooit gespeeld maar was wel leuk geweest als je een keuze hebtquote:Op maandag 6 februari 2012 15:33 schreef Antilurker het volgende:
Wat is er leuk aan Drop Zone?Een groot killstreakfeest daar. Dan liever Infected
Lekker blind eye en blast shield erop. En dan mensen flanken vanaf buiten de Drop Zonequote:Op maandag 6 februari 2012 15:33 schreef Antilurker het volgende:
Die had ik gisteren dmv Infected gehaaldquote:Op maandag 6 februari 2012 15:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Lekker blind eye en blast shield erop. En dan mensen flanken vanaf buiten de Drop Zone
Zo haalde ik laatst in m'n 2e potje al de Title 'Behind Enemy Lines' 10 killstreak met killstreak rewards uit
Dat is makkelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 15:46 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Die had ik gisteren dmv Infected gehaald
Nice,quote:Op maandag 6 februari 2012 11:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup, net al paar potjes gespeeld.Wel jammer dat dropzone nu weg is.
Speel je op Xbox?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:13 schreef Wells.p het volgende:
MW3 moet je alleen spelen als je in party chat zit of telkens iedereen muten. Al die 5 jarige pffff
voor de rest top spel!
Mwa, games duren veel minder lang dan bijv. Domination en je haalt vrij makkelijk 50% van de punten die je bij een Domi game haalt volgens mij..quote:Op maandag 6 februari 2012 16:05 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Jammer dat infected zo weinig xp oplevert. En die mensen die op onmogelijke plekken gaan zitten bij knife only
Ja, je gaat toch niet zeggen dat daar alleen de kleuters op zitten en op de ps niet he?quote:
PS3 ookquote:Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet zeggen dat daar alleen de kleuters op zitten en op de ps niet he?
Nee dat niet maar ik geloof wel heilig dat het percentage kleuters op xbox een stuk hoger ligtquote:Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet zeggen dat daar alleen de kleuters op zitten en op de ps niet he?
op de ps3 heeft niet iedereen een micquote:Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Gelukkig nietquote:Op maandag 6 februari 2012 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
op de ps3 heeft niet iedereen een mic
Daar heb ik dus last van. Verder als je in een party chat zit heb je geen probleem meerquote:Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gelukkig nietIrritant als ik steeds iedereen moet mute.
Je kan het altijd met je vrienden in een private match spelen, dus opzich maakt het niets uit dat het weg is.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef woozi het volgende:
Dropzone was echt m'n alternatief als niks lukte.
Dan maar hersenloos knallen en in de zone liggen
maarja toch wel jammer dat het weg is .. infected vind ik niet zo ..
Bedank de ragequitters maarquote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef Nectar het volgende:
ik haat het wanneer je bij een spel toegevoegd wordt (als je net MP gaat doen)
en dat je dan dik achter staat
quote:
inferieur hequote:Op maandag 6 februari 2012 13:18 schreef KoningStoma het volgende:
Dropshots zijn altijd voor mensen inferieure skills geweest.
Bij mij andersom lolledquote:Op maandag 6 februari 2012 17:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Bijna al mijn vrienden hebben een PS3.
En ik heb een XBOX
Eh, ja. Om dat arbitraire geneuzel van die zogenaamde "pro" spelers lach ik me het schompes.quote:
Ik heb online vrienden gemaaktquote:Op maandag 6 februari 2012 17:41 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Ik heb ~10 mensen die ik ken hier op school met een PS3, lekker met 9 man lobby ground war
Leer je ook nog eens watquote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb online vrienden gemaakt
Allemaal suri's en anti's, fucking grappigEn ze kunnen er nog wat van ook, maar als het heel even niet lukt, komt de sranan tongo en papiamento je om de oren
Soso campers in die osso, etc
ik ken dan al wel wat straattaal, maar nu wordt mijn horizon verbreed, dat wil je niet wetenquote:
In je eentje trekkend op je zolderkamertje, zie t al helemaal voor mequote:Op maandag 6 februari 2012 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Eh, ja. Om dat arbitraire geneuzel van die zogenaamde "pro" spelers lach ik me het schompes.
JE DOET NIKS ANDERS HIER, stoeprandmongool!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:41 schreef KoningStoma het volgende:
En maar piepen dat mensen aan het trollen zijn als iemand iets negatiefs zegt over je lievelingsspelletje.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:18 schreef BzP het volgende:
[..]
JE DOET NIKS ANDERS HIER, stoeprandmongool!
Misschien moet je bepaalde mensen bannen ipv de hele boel op slot te gooien, daar heb je ook de mensen mee die wel normaal kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:36 schreef STING het volgende:
[warning]
Dit topic gaat een paar dagen op slot, als dit gezeik zo doorgaat.
Einde dienstmededeling
[/warning]
nou wel duidelijk over wie je het hebt danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je bepaalde mensen bannen ipv de hele boel op slot te gooien, daar heb je ook de mensen mee die wel normaal kunnen doen.
Kutstudent, stoma sowiesoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nou wel duidelijk over wie je het hebt dan
Ook die discussie kan je beter in het FB topic voeren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je bepaalde mensen bannen ipv de hele boel op slot te gooien, daar heb je ook de mensen mee die wel normaal kunnen doen.
Omdat hij heel laag vliegt denk ik en dat je stinger in een gebouw terecht komtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe kan het trouwens dat je soms helemaal geen AH-9 uit de lucht kan halen?
Nou dan weten we allebei ook meteen waar het probleem ligt toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nou wel duidelijk over wie je het hebt dan
Hoezo? Ik ben niet diegene die steeds met scheldwoorden gooit en mensen persoonlijk aanvalt. Ik maak bijna alleen maar opmerkingen over de game.quote:
Ik geef je toch ook geen ongelijk? maar vragen om bans? nahquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou dan weten we allebei ook meteen waar het probleem ligt toch?
Als ali baba aka stoma eens oprot dan zullen zn 40 rovers ook niet meer komen...quote:
Ja elke keer dezelfde opmerkingen die nu al 100 keer voorbij gekomen zijn, we weten inmiddels wel dat je het spel kut vind Stoma. Maar jij en een paar andere verzieken nu dit topic met jullie getroll elke keer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben niet diegene die steeds met scheldwoorden gooit en mensen persoonlijk aanvalt. Ik maak bijna alleen maar opmerkingen over de game.
right? Wat er zijn maar 40 mensen die het een kut game vinden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Als ali baba aka stoma eens oprot dan zullen zn 40 rovers ook niet meer komen...
Ik vraag niet om een ban, maar vind het ook niet tof als heel dit topic word dichtgegooid door een paar gasten die niet kunnen stoppen met hun getroll.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik geef je toch ook geen ongelijk? maar vragen om bans? nah
Dit ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja elke keer dezelfde opmerkingen die nu al 100 keer voorbij gekomen zijn, we weten inmiddels wel dat je het spel kut vind Stoma. Maar jij en een paar andere verzieken nu dit topic met jullie getroll elke keer.
Nee klopt, dat kan ook maar heb regelmatig dat die raketten gewoon echt verdwijnen. ZElfde geldft trouwens voor het neerknallen van een chopper. SOms 2x een stinger nodig of 2x een javelinquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Omdat hij heel laag vliegt denk ik en dat je stinger in een gebouw terecht komt
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een ban, maar vind het ook niet tof als heel dit topic word dichtgegooid door een paar gasten die niet kunnen stoppen met hun getroll.
Waar vraag je precies wel om dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een oplossing waar onschuldige mensen niet de dupe van zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Waar vraag je precies wel om dan?
Ik vraag nergens om ik maak wat duidelijk, en dat is dat jullie nu duidelijk zat hebben gemaakt wat voor een kut game het is. Prima, moeten jullie weten. Maar kom dat niet elke keer verkondigen. Na 1 keer is het ook wel duidelijk. Klagen is prima, maar niet keer op keer en al helemaal niet dat getroll er telkens tussen door. En heb je er zo'n hekel aan open je maar lekker een topic in klb.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Waar vraag je precies wel om dan?
Ik doelde op stoma en zn kornuiten, traag van begrip?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
right? Wat er zijn maar 40 mensen die het een kut game vinden?
Dudequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Een oplossing waar onschuldige mensen niet de dupe van zijn
Moet ik je nog meer voorkauwen?
Nja schijnbaar zit het erg diep he? Zoek een post op waar ik ergens troll of even kom vertellen dat ik het een kut game vindquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vraag nergens om ik maak wat duidelijk, en dat is dat jullie nu duidelijk zat hebben gemaakt wat voor een kut game het is. Prima, moeten jullie weten. Maar kom dat niet elke keer verkondigen. Na 1 keer is het ook wel duidelijk. Klagen is prima, maar niet keer op keer en al helemaal niet dat getroll er telkens tussen door. En heb je er zo'n hekel aan open je maar lekker een topic in klb.
Jij wel?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik doelde op stoma en zn kornuiten, traag van begrip?
Nick alsjeblieft zeg, dan jij niet maar de rest wel. Nu blij?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude. Dat had ik nog niet door
Held
[..]
Nja schijnbaar zit het erg diep he? Zoek een post op waar ik ergens troll of even kom vertellen dat ik het een kut game vind
En anders moet je niet beginnen over "jullie"
[..]
Jij wel?
Ja..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nick alsjeblieft zeg, dan jij niet maar de rest wel. Nu blij?
Waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude. Dat had ik nog niet door
Held
Nee dude, jij doet wel normaal zeker? sufkutquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan?
Oh ja omdat je TROLLT!
@ Sting Voeg Nick-Gizmo ook maar toe aan de trol lijst
Ik zou zeggen, kijk wat ik heb gepost in dit topic en vooral waarop ik reageer. Ik heb dat zelf even gedaan namelijk, en de meeste posts zijn ontopic en zijn niet repetitief.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja elke keer dezelfde opmerkingen die nu al 100 keer voorbij gekomen zijn, we weten inmiddels wel dat je het spel kut vind Stoma. Maar jij en een paar andere verzieken nu dit topic met jullie getroll elke keer.
Ik kom hier over het spel te praten, al vanaf het BO topic.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dude, jij doet wel normaal zeker? sufkut
Nah volgens mij ben ik hier niet om te trollen? Maar goed jij weet schijnbaar hoe een ander in elkaar zitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik kom hier over het spel te praten, al vanaf het BO topic.
Ik weer me af en toe nog tegen de trollen
Jij?
Laat het gaan Tamara, ik troll niet, ik lach me alleen kapot om dit gesprek.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:25 schreef tliciouz het volgende:
Ah Michiel er ook nog bij, kijk en dit is dus precies wat ik bedoel. Ik hoef het niet eens meer uit te leggen want ze komen vanzelf wel tevoorschijn.
Jawel, want door dit getroll telkens van jullie gaat het topic nog dicht en dat is precies wat jullie willen toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laat het gaan Tamara, ik troll niet, ik lach me alleen kapot om dit gesprek.
Daar heeft verder niemand last van, jij ook niet.
Inderdaad, je hebt me helemaal door. Goed werk, oude speurneus van me!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel, want door dit getroll telkens van jullie gaat het topic nog dicht en dat is precies wat jullie willen toch?
Quote 1 post van jezelf wat relevant is aan mw3quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah volgens mij ben ik hier niet om te trollen? Maar goed jij weet schijnbaar hoe een ander in elkaar zit
Ik zie alleen maar retards post van jou?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Quote 1 post van jezelf wat relevant is aan mw3
Ga zelf eens zoeken voordat je iemand ergens de schuld van geeftquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan?
Oh ja omdat je TROLLT!
@ Sting Voeg Nick-Gizmo ook maar toe aan de trol lijst
Nu even serieus, ik kom hier sowieso nooit, alleen gisteravond. Toen is er gevraagd om te stoppen met trollen, en dat heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel, want door dit getroll telkens van jullie gaat het topic nog dicht en dat is precies wat jullie willen toch?
Rotjochie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu even serieus, ik kom hier sowieso nooit, alleen gisteravond. Toen is er gevraagd om te stoppen met trollen, en dat heb ik gedaan.
Ik moest alleen heel hard lachen om dit vreemde gesprek. Dus de 'jullie' waar jij het over hebt, daar hoor ik niet bij.
Wie zegt dat ik met jullie ook jou bedoelde? Ik poste dat eerder dan jij die net komt binnen vallen dus je voelt je wel degelijk aangesproken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu even serieus, ik kom hier sowieso nooit, alleen gisteravond. Toen is er gevraagd om te stoppen met trollen, en dat heb ik gedaan.
Ik moest alleen heel hard lachen om dit vreemde gesprek. Dus de 'jullie' waar jij het over hebt, daar hoor ik niet bij.
Sarcasmequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:33 schreef Michhas het volgende:
Oja, 2Nutz is een koning, mad respect voor die man.
Een beter wapen meenemen in je prestige? En verder, waarom druk maken over K/D?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sarcasmeklootzak
Maar idd tijd om weer eens OT te gaan.
Hoe kan je in godsnaam als je al hebt geprestiged er voor zorgen dat je ratio K/D wat omhoog gaat?
alleen goeie potjes gaat zo traag.
Vraag van een maat van me uiteraard
Tja kijk. vriendgroep gaan we elkaar altijd opjutten met K/D.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een beter wapen meenemen in je prestige? En verder, waarom druk maken over K/D?
Stiekem vraag je het gewoon voor jezelf he
MOABs in Infected mode tellen niet, net bevestigd op COD forums.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:46 schreef truedestiny het volgende:
Infected op dome, Gewoon op het trappetje gaan staan zodat ze er niet meer bij komen. Lekkere makkelijke MOAB.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:46 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan ook gewoon niet-prestigen. In BO heb ik dat ook niet gedaan. Soms vroegen mensen dan bij welke prestige je dat icoontje krijgt
Goude guns misschien?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wat een sukkels. Maar spelen voor niks vind ik kut.
Volgens mij krijg je niks van titels mbt behalen van MOAB ivm boostersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Krijg je nog een titel of iets voor 10 moabs tijdens 1 prestige?
Ik kreeg er 1tje tegen en daarvoor ontving ik die toxic emblem!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:49 schreef BzP het volgende:
[..]
MOABs in Infected mode tellen niet, net bevestigd op COD forums.
Ja klopt heb ook 2 accounts, waarbij ik met 1 niet prestige maar meer om te ouwehoeren met vrienden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:52 schreef BzP het volgende:
[..]
Goude guns misschien?
Ik presige op 1 account ook niet zo kan ik at any given time met de MSR kutten
Is dat niet als je door een MOAB getroffen wordt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:56 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik kreeg er 1tje tegen en daarvoor ontving ik die toxic emblem!
Er staat ook tegen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:04 schreef BzP het volgende:
[..]
Is dat niet als je door een MOAB getroffen wordt?
Je krijgt echt geen emblem voor h et behalen van 1.
Maar dat die niet telde was een grapje, aangezien het niet echt een uitdaging is in infected
Dan heb je hem niet gekregen door je eigen (infected) MOABquote:
De challenges krijg je wel. titles en eblems niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet gekregen door je eigen (infected) MOAB
Yipquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:32 schreef Baghdaddy het volgende:
Telt infection mee met je K/D ratio?.
Prestige token?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:48 schreef Nectar het volgende:
Jongens, wat is het voordeel eigenlijk van prestigen....
Zover ik weet raak je al je wapens en zulks kwijt, en krijg je in return een prestige logo, maar is dat het waard..
Nee klopt, maar voor sommige mensen zitten er wel leuke dingen tussen.quote:
Maar wat is nou dan het voordeel ervan. Want kan je dan niet beter als level 80er, waar je dus allerlei goede wapens en zulks hebt, niet beter blijven spelen op level 80, want als je elke keer prestiged, dan zul je nooit echt (grote) profijt kunnen hebben van die dingen die je later unlockt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee klopt, maar voor sommige mensen zitten er wel leuke dingen tussen.
Je hoeft dan ook niet te prestigeren.quote:
Mwa is toch wel een beetje het principe van multiplayerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook niet te prestigeren.
Jongen die echte die-hards willen die emblems jeweetzelf.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maar wat is nou dan het voordeel ervan. Want kan je dan niet beter als level 80er, waar je dus allerlei goede wapens en zulks hebt, niet beter blijven spelen op level 80, want als je elke keer prestiged, dan zul je nooit echt (grote) profijt kunnen hebben van die dingen die je later unlockt.
Maximaal is 10x prestigen toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jongen die echte die-hards willen die emblems jeweetzelf.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maximaal is 10x prestigen toch?
Waar kun je zien hoe de prestige lgoos eruit zien
Daarna kun je alle stats resetten en overnieuw beginnenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maximaal is 10x prestigen toch?
Waar kun je zien hoe de prestige lgoos eruit zien
Oh vet, ik vraag me echter af of zon logo wel al dat werk waard isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:09 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik google die ding zo voor jou
Weet ik, vraag me af of er zulke die hards zijn...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarna kun je alle stats resetten en overnieuw beginnen
Natuurlijk zijn die er. Prestigen gaat gigantisch snel in mw3. Weet alleen niet of je dan nog iets speciaals krijgt als titel ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:10 schreef Nectar het volgende:
[..]
Weet ik, vraag me af of er zulke die hards zijn...
Aan hoeveel uur, denk jij bij 'gigantisch snel' ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. Prestigen gaat gigantisch snel in mw3. Weet alleen niet of je dan nog iets speciaals krijgt als titel ofzo
Beetje redelijke COD speler moet een prestige rond de 15 tot 20 uur af kunnen werkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
Aan hoeveel uur, denk jij bij 'gigantisch snel' ?
Geenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welk emblem/title krijg je dan als je een moab tegen krijgt?
15 tot 20 uur?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje redelijke COD speler moet een prestige rond de 15 tot 20 uur af kunnen werken
Title krijg je.. Toxicquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welk emblem/title krijg je dan als je een moab tegen krijgt?
quote:Due to the thousands of tweets I received over the weekend; Drop Zone is returning to #MW3 Community Playlists alongside Infected tonight!
Hahaha heb gister 10 moabs gehaald in infectedquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vanmiddag ook m'n eerste moab gehaald overigens, bij m'n eerste potje infected (pp90, arkaden) maar volgens mij is het niet zo'n prestatie bij infected. Moet er wel bij zeggen dat ik niet op een verhoging of zo zat, maar heen en weer schakelde tussen de roltrappen tussen b-dom/c-dom en de gewone trap bij c-dom (terwijl de rest van m'n team op die verhogen zat bij de andere roltrappen...
Maar wel leuk om gehaald te hebben een keer. Bij 22 kills had ik door dat ik in de buurt zat, was er eigenlijk niet mee bezig. Werd wel beetje zenuwachtig, wat een nerd ben ik ook.
Gewoon throwing knive standaard erbij dan kun je ze er gewoon uitgooienquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:18 schreef Baghdaddy het volgende:
Infected is leuk alleen ze mochten die onmogelijke campspots best blokkeren (of de zombies hoger laten springen). En die MOABs daar al helemaal.
Heh.. kan je dat kiezen als infected-zijnde?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon throwing knive standaard erbij dan kun je ze er gewoon uitgooien
Vanmorgen op de Twitter:quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon throwing knive standaard erbij dan kun je ze er gewoon uitgooien
Te makkelijk?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Vanmorgen op de Twitter:
“@fourzerotwo: Adding new class load outs to Infected again tonight when Drop Zone is uploaded. 3 Throwing Class modes and 3 Tactical Knife modes. #MW3”
Vind overigens wel dat die throwing knife kills niet mee moeten tellen als infected. Dan wordt het weer te makkelijk voor de zombies![]()
Een throwing knife geeft de infected gewoon te veel range. Ik had liever gezien dat ze sommige campspots 'dicht' hadden gemaakt of zo. Met een throwing knife tegen een striker of RSASS kun je makkelijk winnen...quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:40 schreef BzP het volgende:
[..]
Te makkelijk?
Zonder throwing knife is het niet te doen tegen een georganiseerde team
Je hebt meerdere van die levels, boven op auto's of dat punt inderdaad.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:46 schreef stoeltafel het volgende:
Als de throwing knife erbij komt is het zo afgelopen, te veel range. Nu is het best vet.
Welk level is het makkelijkste om een moab te halen, seatown zeker boven bij de balk of niet?
Ja, of outpostquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:46 schreef stoeltafel het volgende:
Als de throwing knife erbij komt is het zo afgelopen, te veel range. Nu is het best vet.
Welk level is het makkelijkste om een moab te halen, seatown zeker boven bij de balk of niet?
Op dat punt in seatown heb ik er nu een paar gehad. Het voordeel van die spot is dat er vaak een paar infected over het hekje kunnen komen. Op een rustig moment kun je daar naartoe sprinten en je ammo aanvullen met scavenger.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:46 schreef stoeltafel het volgende:
Dit, vooral in Arkaden en Resistance is dat heel erg. In Seatown ook wel maar daar krijg je nog een throwing knife.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:06 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind het maar lame hoor om een heel potje met een complete groep op een verhoging te blijven staan om een MOAB te halen.![]()
Ik ren gewoon als een debiel in de hoop dat het goedkomt, geeft toch geen voldoening om het te halen door op een riggeltje te blijven hangen een heel potje.
Klopt, maar zoals in Dome met de Jugs enz is dan wel weer erg leuk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:09 schreef Godtje het volgende:
Ik heb het nog niet gespeeld maar zo te lezen hoef ik met alle mensen op richeltjes dat ook niet te doen.
Wat is dit? zombies met throwing knifes?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:17 schreef OverRated het volgende:
Ok heb net weer even infected gespeeld. Niks meer aan, de infected met een throwing knife zijn zwaar overpowered helaas. Potjes zijn super snel voorbij
Doen ze volgens mij ook.. Ik wou gister op die balk in Seatown springen maar ging automatisch dood.. Ook in Hardhat is er een plek waar je dood gaat als je daarop klimt..quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Een throwing knife geeft de infected gewoon te veel range. Ik had liever gezien dat ze sommige campspots 'dicht' hadden gemaakt of zo. Met een throwing knife tegen een striker of RSASS kun je makkelijk winnen...
Haha ik kwam hier net achter ja. Zie vorige postquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij ook.. Ik wou gister op die balk in Seatown springen maar ging automatisch dood.. Ook in Hardhat is er een plek waar je dood gaat als je daarop klimt..
Had ik gezien ja, vooral die in de gang is relaxed. Mijn nieuwe favoriete commentator is trouwens Booman61quote:
Deze man begrijpt hetquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:30 schreef Baghdaddy het volgende:
Zonder throwing knives is het een campfestijn en gebeurt er niks (behave MOABs).
Met knives kan je campers nog dwingen te bewegen.
Gelukkig komen ze terug, volgens fourzerotwo's twitter.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:56 schreef truedestiny het volgende:
Nu ze de throwing knives hebben uitgehaald is het lang niet zo leuk meer.
Omdat je niet alle campspots onmogelijk kunt makenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:11 schreef OverRated het volgende:
Ze zijn alweer terug. Jammer genoeg speel je infected nu alleen nig op klote maps. (Bakaara, Lockdown)
En waarom niet alleen de campspots onmogelijk maken, zoals ze nu hebben gedaan? Dan kunnen die throwing knifes er gewoon weer uit
Ze zijn niet terug?!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:11 schreef OverRated het volgende:
Ze zijn alweer terug. Jammer genoeg speel je infected nu alleen nig op klote maps. (Bakaara, Lockdown)
En waarom niet alleen de campspots onmogelijk maken, zoals ze nu hebben gedaan? Dan kunnen die throwing knifes er gewoon weer uit
Dropzone wel?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Zijn idd nog niet terug (op de PS3).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |