Dudequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Een oplossing waar onschuldige mensen niet de dupe van zijn
Moet ik je nog meer voorkauwen?
Nja schijnbaar zit het erg diep he? Zoek een post op waar ik ergens troll of even kom vertellen dat ik het een kut game vindquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vraag nergens om ik maak wat duidelijk, en dat is dat jullie nu duidelijk zat hebben gemaakt wat voor een kut game het is. Prima, moeten jullie weten. Maar kom dat niet elke keer verkondigen. Na 1 keer is het ook wel duidelijk. Klagen is prima, maar niet keer op keer en al helemaal niet dat getroll er telkens tussen door. En heb je er zo'n hekel aan open je maar lekker een topic in klb.
Jij wel?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik doelde op stoma en zn kornuiten, traag van begrip?
Nick alsjeblieft zeg, dan jij niet maar de rest wel. Nu blij?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude. Dat had ik nog niet door
Held
[..]
Nja schijnbaar zit het erg diep he? Zoek een post op waar ik ergens troll of even kom vertellen dat ik het een kut game vind
En anders moet je niet beginnen over "jullie"
[..]
Jij wel?
Ja..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nick alsjeblieft zeg, dan jij niet maar de rest wel. Nu blij?
Waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude. Dat had ik nog niet door
Held
Nee dude, jij doet wel normaal zeker? sufkutquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan?
Oh ja omdat je TROLLT!
@ Sting Voeg Nick-Gizmo ook maar toe aan de trol lijst
Ik zou zeggen, kijk wat ik heb gepost in dit topic en vooral waarop ik reageer. Ik heb dat zelf even gedaan namelijk, en de meeste posts zijn ontopic en zijn niet repetitief.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja elke keer dezelfde opmerkingen die nu al 100 keer voorbij gekomen zijn, we weten inmiddels wel dat je het spel kut vind Stoma. Maar jij en een paar andere verzieken nu dit topic met jullie getroll elke keer.
Ik kom hier over het spel te praten, al vanaf het BO topic.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dude, jij doet wel normaal zeker? sufkut
Nah volgens mij ben ik hier niet om te trollen? Maar goed jij weet schijnbaar hoe een ander in elkaar zitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik kom hier over het spel te praten, al vanaf het BO topic.
Ik weer me af en toe nog tegen de trollen
Jij?
Laat het gaan Tamara, ik troll niet, ik lach me alleen kapot om dit gesprek.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:25 schreef tliciouz het volgende:
Ah Michiel er ook nog bij, kijk en dit is dus precies wat ik bedoel. Ik hoef het niet eens meer uit te leggen want ze komen vanzelf wel tevoorschijn.
Jawel, want door dit getroll telkens van jullie gaat het topic nog dicht en dat is precies wat jullie willen toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laat het gaan Tamara, ik troll niet, ik lach me alleen kapot om dit gesprek.
Daar heeft verder niemand last van, jij ook niet.
Inderdaad, je hebt me helemaal door. Goed werk, oude speurneus van me!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel, want door dit getroll telkens van jullie gaat het topic nog dicht en dat is precies wat jullie willen toch?
Quote 1 post van jezelf wat relevant is aan mw3quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah volgens mij ben ik hier niet om te trollen? Maar goed jij weet schijnbaar hoe een ander in elkaar zit
Ik zie alleen maar retards post van jou?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Quote 1 post van jezelf wat relevant is aan mw3
Ga zelf eens zoeken voordat je iemand ergens de schuld van geeftquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan?
Oh ja omdat je TROLLT!
@ Sting Voeg Nick-Gizmo ook maar toe aan de trol lijst
Nu even serieus, ik kom hier sowieso nooit, alleen gisteravond. Toen is er gevraagd om te stoppen met trollen, en dat heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel, want door dit getroll telkens van jullie gaat het topic nog dicht en dat is precies wat jullie willen toch?
Rotjochie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu even serieus, ik kom hier sowieso nooit, alleen gisteravond. Toen is er gevraagd om te stoppen met trollen, en dat heb ik gedaan.
Ik moest alleen heel hard lachen om dit vreemde gesprek. Dus de 'jullie' waar jij het over hebt, daar hoor ik niet bij.
Wie zegt dat ik met jullie ook jou bedoelde? Ik poste dat eerder dan jij die net komt binnen vallen dus je voelt je wel degelijk aangesproken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu even serieus, ik kom hier sowieso nooit, alleen gisteravond. Toen is er gevraagd om te stoppen met trollen, en dat heb ik gedaan.
Ik moest alleen heel hard lachen om dit vreemde gesprek. Dus de 'jullie' waar jij het over hebt, daar hoor ik niet bij.
Sarcasmequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:33 schreef Michhas het volgende:
Oja, 2Nutz is een koning, mad respect voor die man.
Een beter wapen meenemen in je prestige? En verder, waarom druk maken over K/D?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sarcasmeklootzak
Maar idd tijd om weer eens OT te gaan.
Hoe kan je in godsnaam als je al hebt geprestiged er voor zorgen dat je ratio K/D wat omhoog gaat?
alleen goeie potjes gaat zo traag.
Vraag van een maat van me uiteraard
Tja kijk. vriendgroep gaan we elkaar altijd opjutten met K/D.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een beter wapen meenemen in je prestige? En verder, waarom druk maken over K/D?
Stiekem vraag je het gewoon voor jezelf he
MOABs in Infected mode tellen niet, net bevestigd op COD forums.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:46 schreef truedestiny het volgende:
Infected op dome, Gewoon op het trappetje gaan staan zodat ze er niet meer bij komen. Lekkere makkelijke MOAB.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:46 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan ook gewoon niet-prestigen. In BO heb ik dat ook niet gedaan. Soms vroegen mensen dan bij welke prestige je dat icoontje krijgt
Goude guns misschien?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wat een sukkels. Maar spelen voor niks vind ik kut.
Volgens mij krijg je niks van titels mbt behalen van MOAB ivm boostersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Krijg je nog een titel of iets voor 10 moabs tijdens 1 prestige?
Ik kreeg er 1tje tegen en daarvoor ontving ik die toxic emblem!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:49 schreef BzP het volgende:
[..]
MOABs in Infected mode tellen niet, net bevestigd op COD forums.
Ja klopt heb ook 2 accounts, waarbij ik met 1 niet prestige maar meer om te ouwehoeren met vrienden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:52 schreef BzP het volgende:
[..]
Goude guns misschien?
Ik presige op 1 account ook niet zo kan ik at any given time met de MSR kutten
Is dat niet als je door een MOAB getroffen wordt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:56 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik kreeg er 1tje tegen en daarvoor ontving ik die toxic emblem!
Er staat ook tegen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:04 schreef BzP het volgende:
[..]
Is dat niet als je door een MOAB getroffen wordt?
Je krijgt echt geen emblem voor h et behalen van 1.
Maar dat die niet telde was een grapje, aangezien het niet echt een uitdaging is in infected
Dan heb je hem niet gekregen door je eigen (infected) MOABquote:
De challenges krijg je wel. titles en eblems niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet gekregen door je eigen (infected) MOAB
Yipquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:32 schreef Baghdaddy het volgende:
Telt infection mee met je K/D ratio?.
Prestige token?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:48 schreef Nectar het volgende:
Jongens, wat is het voordeel eigenlijk van prestigen....
Zover ik weet raak je al je wapens en zulks kwijt, en krijg je in return een prestige logo, maar is dat het waard..
Nee klopt, maar voor sommige mensen zitten er wel leuke dingen tussen.quote:
Maar wat is nou dan het voordeel ervan. Want kan je dan niet beter als level 80er, waar je dus allerlei goede wapens en zulks hebt, niet beter blijven spelen op level 80, want als je elke keer prestiged, dan zul je nooit echt (grote) profijt kunnen hebben van die dingen die je later unlockt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee klopt, maar voor sommige mensen zitten er wel leuke dingen tussen.
Je hoeft dan ook niet te prestigeren.quote:
Mwa is toch wel een beetje het principe van multiplayerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook niet te prestigeren.
Jongen die echte die-hards willen die emblems jeweetzelf.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maar wat is nou dan het voordeel ervan. Want kan je dan niet beter als level 80er, waar je dus allerlei goede wapens en zulks hebt, niet beter blijven spelen op level 80, want als je elke keer prestiged, dan zul je nooit echt (grote) profijt kunnen hebben van die dingen die je later unlockt.
Maximaal is 10x prestigen toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jongen die echte die-hards willen die emblems jeweetzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |