Nice,quote:Op maandag 6 februari 2012 11:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup, net al paar potjes gespeeld.Wel jammer dat dropzone nu weg is.
Speel je op Xbox?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:13 schreef Wells.p het volgende:
MW3 moet je alleen spelen als je in party chat zit of telkens iedereen muten. Al die 5 jarige pffff
voor de rest top spel!
Mwa, games duren veel minder lang dan bijv. Domination en je haalt vrij makkelijk 50% van de punten die je bij een Domi game haalt volgens mij..quote:Op maandag 6 februari 2012 16:05 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Jammer dat infected zo weinig xp oplevert. En die mensen die op onmogelijke plekken gaan zitten bij knife only
Ja, je gaat toch niet zeggen dat daar alleen de kleuters op zitten en op de ps niet he?quote:
PS3 ookquote:Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet zeggen dat daar alleen de kleuters op zitten en op de ps niet he?
Nee dat niet maar ik geloof wel heilig dat het percentage kleuters op xbox een stuk hoger ligtquote:Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet zeggen dat daar alleen de kleuters op zitten en op de ps niet he?
op de ps3 heeft niet iedereen een micquote:Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Gelukkig nietquote:Op maandag 6 februari 2012 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
op de ps3 heeft niet iedereen een mic
Daar heb ik dus last van. Verder als je in een party chat zit heb je geen probleem meerquote:Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gelukkig nietIrritant als ik steeds iedereen moet mute.
Je kan het altijd met je vrienden in een private match spelen, dus opzich maakt het niets uit dat het weg is.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef woozi het volgende:
Dropzone was echt m'n alternatief als niks lukte.
Dan maar hersenloos knallen en in de zone liggen
maarja toch wel jammer dat het weg is .. infected vind ik niet zo ..
Bedank de ragequitters maarquote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef Nectar het volgende:
ik haat het wanneer je bij een spel toegevoegd wordt (als je net MP gaat doen)
en dat je dan dik achter staat
quote:
inferieur hequote:Op maandag 6 februari 2012 13:18 schreef KoningStoma het volgende:
Dropshots zijn altijd voor mensen inferieure skills geweest.
Bij mij andersom lolledquote:Op maandag 6 februari 2012 17:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Bijna al mijn vrienden hebben een PS3.
En ik heb een XBOX
Eh, ja. Om dat arbitraire geneuzel van die zogenaamde "pro" spelers lach ik me het schompes.quote:
Ik heb online vrienden gemaaktquote:Op maandag 6 februari 2012 17:41 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Ik heb ~10 mensen die ik ken hier op school met een PS3, lekker met 9 man lobby ground war
Leer je ook nog eens watquote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb online vrienden gemaakt
Allemaal suri's en anti's, fucking grappigEn ze kunnen er nog wat van ook, maar als het heel even niet lukt, komt de sranan tongo en papiamento je om de oren
Soso campers in die osso, etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |