???quote:
Ja, je wou toch tips of niet????quote:
Ja klopt, maar wat moet ik met die 2 woorden? het zegt me niks...quote:
Je bolle moeder op een hooivork jaquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:21 schreef tliciouz het volgende:
Wat is een modded controller? Hoor het steeds vaker geroepen worden tijdens het gamen?
Sensitivity is de gevoeligheid van je crosshair wat je kunt aanpassen voor snellere reacties.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wat moet ik met die 2 woorden? het zegt me niks...
Je moet je sensitivity niet te hoog zetten, anders gaat het richten moeilijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Sensitivity is de gevoeligheid van je crosshair wat je kunt aanpassen voor snellere reacties.
Tactical button layout swapt je knife en prone buttons zodat je met je rechter analoge stick kunt dropshotten
Bij jou misschien, idereen is anders!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je moet je sensitivity niet te hoog zetten, anders gaat het richten moeilijk.
Tja we zouden allemaal graag BF3 kopen maar die is te duur.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom spelen jullie dit spel nog eigenlijk?
Het is toch zo slecht op de SP en SpecOps na..
+Survivalquote:Op maandag 6 februari 2012 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom post je hier nog eigenlijk als het zo slecht is?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
Huilliequote:Op maandag 6 februari 2012 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
Niks modded controllerquote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vraag het gewoon aan Stoma, en als je MW2 speelt met Stoma dan zie je het vanzelf
Ohzo, sensitivity vind ik zo wel best.quote:
Ik spring altijd ook meteen als ik een boy zie. Hij mist met knifen en jij raakt, omdat die autoaim dingetje je naar beneden laat kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo, sensitivity vind ik zo wel best.
Maar dat dropshotten helpt dat echt? ik ga in elkgeval door te kiezen voor knifen vaker dood dan dat het me red. Kut knife.
Daarom Commando Proquote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dat dropshotten helpt dat echt? ik ga in elkgeval door te kiezen voor knifen vaker dood dan dat het me red. Kut knife.
Dan zou ik lekker tactical nemen, dropshots kunnen je leven reddenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen jaquote:Op maandag 6 februari 2012 13:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker tactical nemen, dropshots kunnen je leven redden
Kiek mer
edit: Blij dat die grafperk niet mer erbij is, commando![]()
quote:
Je zet je instellingen van "default" naar "tactical".quote:Op maandag 6 februari 2012 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen jaalleen die 2 knoppen wijzigen? knife en drop?
Wel een naabjes op die video trouwens
Toen ik een kleine snotjongen was luisterde ik ook niet als mn moeder iets netjes vroeg...quote:Op maandag 6 februari 2012 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen we dat trollen een keer laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |