quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maximaal is 10x prestigen toch?
Waar kun je zien hoe de prestige lgoos eruit zien
Daarna kun je alle stats resetten en overnieuw beginnenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maximaal is 10x prestigen toch?
Waar kun je zien hoe de prestige lgoos eruit zien
Oh vet, ik vraag me echter af of zon logo wel al dat werk waard isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:09 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik google die ding zo voor jou
Weet ik, vraag me af of er zulke die hards zijn...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarna kun je alle stats resetten en overnieuw beginnen
Natuurlijk zijn die er. Prestigen gaat gigantisch snel in mw3. Weet alleen niet of je dan nog iets speciaals krijgt als titel ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:10 schreef Nectar het volgende:
[..]
Weet ik, vraag me af of er zulke die hards zijn...
Aan hoeveel uur, denk jij bij 'gigantisch snel' ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. Prestigen gaat gigantisch snel in mw3. Weet alleen niet of je dan nog iets speciaals krijgt als titel ofzo
Beetje redelijke COD speler moet een prestige rond de 15 tot 20 uur af kunnen werkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
Aan hoeveel uur, denk jij bij 'gigantisch snel' ?
Geenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welk emblem/title krijg je dan als je een moab tegen krijgt?
15 tot 20 uur?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje redelijke COD speler moet een prestige rond de 15 tot 20 uur af kunnen werken
Title krijg je.. Toxicquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welk emblem/title krijg je dan als je een moab tegen krijgt?
quote:Due to the thousands of tweets I received over the weekend; Drop Zone is returning to #MW3 Community Playlists alongside Infected tonight!
Hahaha heb gister 10 moabs gehaald in infectedquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vanmiddag ook m'n eerste moab gehaald overigens, bij m'n eerste potje infected (pp90, arkaden) maar volgens mij is het niet zo'n prestatie bij infected. Moet er wel bij zeggen dat ik niet op een verhoging of zo zat, maar heen en weer schakelde tussen de roltrappen tussen b-dom/c-dom en de gewone trap bij c-dom (terwijl de rest van m'n team op die verhogen zat bij de andere roltrappen...
Maar wel leuk om gehaald te hebben een keer. Bij 22 kills had ik door dat ik in de buurt zat, was er eigenlijk niet mee bezig. Werd wel beetje zenuwachtig, wat een nerd ben ik ook.
Gewoon throwing knive standaard erbij dan kun je ze er gewoon uitgooienquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:18 schreef Baghdaddy het volgende:
Infected is leuk alleen ze mochten die onmogelijke campspots best blokkeren (of de zombies hoger laten springen). En die MOABs daar al helemaal.
Heh.. kan je dat kiezen als infected-zijnde?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon throwing knive standaard erbij dan kun je ze er gewoon uitgooien
Vanmorgen op de Twitter:quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon throwing knive standaard erbij dan kun je ze er gewoon uitgooien
Te makkelijk?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Vanmorgen op de Twitter:
“@fourzerotwo: Adding new class load outs to Infected again tonight when Drop Zone is uploaded. 3 Throwing Class modes and 3 Tactical Knife modes. #MW3”
Vind overigens wel dat die throwing knife kills niet mee moeten tellen als infected. Dan wordt het weer te makkelijk voor de zombies![]()
Een throwing knife geeft de infected gewoon te veel range. Ik had liever gezien dat ze sommige campspots 'dicht' hadden gemaakt of zo. Met een throwing knife tegen een striker of RSASS kun je makkelijk winnen...quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:40 schreef BzP het volgende:
[..]
Te makkelijk?
Zonder throwing knife is het niet te doen tegen een georganiseerde team
Je hebt meerdere van die levels, boven op auto's of dat punt inderdaad.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:46 schreef stoeltafel het volgende:
Als de throwing knife erbij komt is het zo afgelopen, te veel range. Nu is het best vet.
Welk level is het makkelijkste om een moab te halen, seatown zeker boven bij de balk of niet?
Ja, of outpostquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:46 schreef stoeltafel het volgende:
Als de throwing knife erbij komt is het zo afgelopen, te veel range. Nu is het best vet.
Welk level is het makkelijkste om een moab te halen, seatown zeker boven bij de balk of niet?
Op dat punt in seatown heb ik er nu een paar gehad. Het voordeel van die spot is dat er vaak een paar infected over het hekje kunnen komen. Op een rustig moment kun je daar naartoe sprinten en je ammo aanvullen met scavenger.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:46 schreef stoeltafel het volgende:
Dit, vooral in Arkaden en Resistance is dat heel erg. In Seatown ook wel maar daar krijg je nog een throwing knife.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:06 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind het maar lame hoor om een heel potje met een complete groep op een verhoging te blijven staan om een MOAB te halen.![]()
Ik ren gewoon als een debiel in de hoop dat het goedkomt, geeft toch geen voldoening om het te halen door op een riggeltje te blijven hangen een heel potje.
Klopt, maar zoals in Dome met de Jugs enz is dan wel weer erg leuk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:09 schreef Godtje het volgende:
Ik heb het nog niet gespeeld maar zo te lezen hoef ik met alle mensen op richeltjes dat ook niet te doen.
Wat is dit? zombies met throwing knifes?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:17 schreef OverRated het volgende:
Ok heb net weer even infected gespeeld. Niks meer aan, de infected met een throwing knife zijn zwaar overpowered helaas. Potjes zijn super snel voorbij
Doen ze volgens mij ook.. Ik wou gister op die balk in Seatown springen maar ging automatisch dood.. Ook in Hardhat is er een plek waar je dood gaat als je daarop klimt..quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Een throwing knife geeft de infected gewoon te veel range. Ik had liever gezien dat ze sommige campspots 'dicht' hadden gemaakt of zo. Met een throwing knife tegen een striker of RSASS kun je makkelijk winnen...
Haha ik kwam hier net achter ja. Zie vorige postquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij ook.. Ik wou gister op die balk in Seatown springen maar ging automatisch dood.. Ook in Hardhat is er een plek waar je dood gaat als je daarop klimt..
Had ik gezien ja, vooral die in de gang is relaxed. Mijn nieuwe favoriete commentator is trouwens Booman61quote:
Deze man begrijpt hetquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:30 schreef Baghdaddy het volgende:
Zonder throwing knives is het een campfestijn en gebeurt er niks (behave MOABs).
Met knives kan je campers nog dwingen te bewegen.
Gelukkig komen ze terug, volgens fourzerotwo's twitter.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:56 schreef truedestiny het volgende:
Nu ze de throwing knives hebben uitgehaald is het lang niet zo leuk meer.
Omdat je niet alle campspots onmogelijk kunt makenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:11 schreef OverRated het volgende:
Ze zijn alweer terug. Jammer genoeg speel je infected nu alleen nig op klote maps. (Bakaara, Lockdown)
En waarom niet alleen de campspots onmogelijk maken, zoals ze nu hebben gedaan? Dan kunnen die throwing knifes er gewoon weer uit
Ze zijn niet terug?!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:11 schreef OverRated het volgende:
Ze zijn alweer terug. Jammer genoeg speel je infected nu alleen nig op klote maps. (Bakaara, Lockdown)
En waarom niet alleen de campspots onmogelijk maken, zoals ze nu hebben gedaan? Dan kunnen die throwing knifes er gewoon weer uit
Dropzone wel?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Zijn idd nog niet terug (op de PS3).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |