jipquote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Mediamarkt heeft m nu voor 33 euro, dus vandaar. Op consoles is het ook minder cheater gevoelig hoop ik?
360 versie it is.quote:
misschien eens in een topic lezen? Aangezien het volgens mij niet meer erin zitquote:Op maandag 6 februari 2012 14:47 schreef Wells.p het volgende:
hallo,
ben ik de enige die de game mode drop zone niet kan vinden op me xbox ? of is het alleen voor elite? maar in die lijst zie ik hem ook niet
al gevonden, zit in een update
toch niet was een filmpje
Niks lijkt mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef OverRated het volgende:
Natuurlijk gewoon belachelijk dat ze Drop Zone dan weghalen. Wat is daar het nut nu weer van?
jeap zie het nu inderdaad. jammer hoorde van veel mensen dat het leuk wasquote:Op maandag 6 februari 2012 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
misschien eens in een topic lezen? Aangezien het volgens mij niet meer erin zit
Ach, zolang ze conquest en rush er niet uithalen is er niks aan de hand.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef Wells.p het volgende:
[..]
jeap zie het nu inderdaad. jammer hoorde van veel mensen dat het leuk was
Godverdomme jij moet nodig een leven gaan zoeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ach, zolang ze conquest en rush er niet uithalen is er niks aan de hand.
En de volgende keer is het team juggernaut wat ze erin pleuren. Zo doen die idioten van IW dat. Zie die Robert Bowling tijdens COD event nog zeggen fuck second chance. Vervolgens wel final stand en deadmans hand in het spel brengen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:04 schreef OverRated het volgende:
Natuurlijk gewoon belachelijk dat ze Drop Zone dan weghalen. Wat is daar het nut nu weer van?
Ik vind het juist wel grappig als je van die mongolen ziet rondkruipen wachtend totdat ze doodgaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de volgende keer is het team juggernaut wat ze erin pleuren. Zo doen die idioten van IW dat. Zie die Robert Bowling tijdens COD event nog zeggen fuck second chance. Vervolgens wel final stand en deadmans hand in het spel brengen.
Het gaat alleen maar erger worden FOK! kennende.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef BzP het volgende:
idd erg leuk als je op een 20+ killstreak bent om dan vervolgens door een c4 nuke weggeblazen te worden...
Er is al meerde malen "netjes" gevraagd of het trollen kon stoppen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar erger worden FOK! kennende.
Er is al een troll vanaf gezet nu, dus de volgende kan er zo achteraan.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Er is al meerde malen "netjes" gevraagd of het trollen kon stoppen.
Het helpt helaas niet
Our hero!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is al een troll vanaf gezet nu, dus de volgende kan er zo achteraan.
Blind eye, USAS en dan non stop slaughterfestquote:Op maandag 6 februari 2012 15:33 schreef Antilurker het volgende:
Wat is er leuk aan Drop Zone?Een groot killstreakfeest daar. Dan liever Infected
ken het niet nooit gespeeld maar was wel leuk geweest als je een keuze hebtquote:Op maandag 6 februari 2012 15:33 schreef Antilurker het volgende:
Wat is er leuk aan Drop Zone?Een groot killstreakfeest daar. Dan liever Infected
Lekker blind eye en blast shield erop. En dan mensen flanken vanaf buiten de Drop Zonequote:Op maandag 6 februari 2012 15:33 schreef Antilurker het volgende:
Die had ik gisteren dmv Infected gehaaldquote:Op maandag 6 februari 2012 15:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Lekker blind eye en blast shield erop. En dan mensen flanken vanaf buiten de Drop Zone
Zo haalde ik laatst in m'n 2e potje al de Title 'Behind Enemy Lines' 10 killstreak met killstreak rewards uit
Dat is makkelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 15:46 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Die had ik gisteren dmv Infected gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |