Say what?quote:
Dan zou ik als ik jou was gewoon even verhuizen naar Celebs in bikiniquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:58 schreef Frag_adder het volgende:
rihanna is gewoon verpest voor mij door dit topic
Ik vind dit wel een fijne foto.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Een aantal foto's uit het vorige deel:
AJ McLean
[ afbeelding ]
quote:
Hij heeft iets Jack de Vries-achtigs daarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:22 schreef Godtje het volgende:
James Bond
Ik vind hem wel 80 lijken!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouw van 50+. Doet ze prima.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:34 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harry
[ afbeelding ]
Wtf is dat die bad guy uit Lazy Town?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Een aantal foto's uit het vorige deel:
Ty Burrell en Julie Bowen
[ afbeelding ]
Kan Jack niet in Koefnoen een James Bond-imitatie gaan doen? Hij doet het immers ook prima bij de vrouwtjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij heeft iets Jack de Vries-achtigs daar.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wtf is dat die bad guy uit Lazy Town?
Doet ze daar The Creep?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:19 schreef Mylene het volgende:
Madonna heeft voor haar nieuwe plaatje Gimme me al your Love, geproduceerd door Martin Solveig, de hulp ingeroepen van Nicki Minaj and en M.I.A.
[ afbeelding ]
ik vroeg me eerst af, buiten t oma-achtige pakje, waar ik naar moest kijken maar ineens zag het hetquote:Op zondag 5 februari 2012 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze claimen dat het spray tan is, lijkt me sterk...
Oh lordyquote:
Best veel mensen hebben dat omdat ze als kind op hun kin gevallen zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 22:05 schreef deadly_kiss het volgende:
huh... waar is dr kaaklijn en wat is dat (litteken?) plekje van onder haar kin
wou ik net zeggen, zo ziet de kin van mijn zoontje er ook uitquote:Op maandag 6 februari 2012 18:49 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Best veel mensen hebben dat omdat ze als kind op hun kin gevallen zijn
Elke maand een andere haarkleur is niet goed voor Rihannaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef hexje het volgende:
Rihanna het is een beetje flauw
[ afbeelding ]
Inderdaad, maar ik vind haar met dat ghetto stijltje sowieso een beetje viezig. Ze was zo'n fris en leuk Caribisch meisje eerst!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:12 schreef vencodark het volgende:
En dat terwijl Rihanna van nature best een mooie vrouw is. Als ze om te beginnen haar eigen haarkleur eens aanhoudt.
Hoeveel pruiken heeft zij wel niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef hexje het volgende:
Rihanna het is een beetje flauw
[ afbeelding ]
Ik had het ook nog nooit gezienquote:Op maandag 6 februari 2012 19:00 schreef deadly_kiss het volgende:
dan ken ik blijkbaar toevallig niemand die dat heefthet lijkt net op een mislukte kin operatie op die foto..
Net écht.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef Wessell het volgende:
[..]
Hoeveel pruiken heeft zij wel niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I did not see this. I did not see this. I did not see this. I did not see this.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
madonna tijdens superbowl
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
madonna tijdens superbowl
[ afbeelding ]
Volgens mij gebruikt ze gewoon weave hoor. Leuke photoshops trouwens.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef Wessell het volgende:
[..]
Hoeveel pruiken heeft zij wel niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal pro Brit Brit en Lohan, maar ze had zo ook wel in de Titanic kunnen spelen als oude Rose.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk een van de betere foto's van haar. Ze staat er gewoon normaal en leuk lachend op en heeft fatsoenlijke kleren aan.
Ze doet in ieder geval wel een keertje d'r best om er goed op te staan ja. Maar ze faalt een beetje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk een van de betere foto's van haar. Ze staat er gewoon normaal en leuk lachend op en heeft fatsoenlijke kleren aan.
Nee toch?quote:
Pics.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:13 schreef DarkElf het volgende:
wow wat een ouwe kop!
dan zie ik met mijn 35 er frisser uit
Je hebt net te snel gequote. En ik ben weer gezakt voor mijn rekenexamen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
Nee toch?Ik dacht dat ze een jaar ouder was dan ik. Nu ja, iig nog steeds veel te jong voor dit hoofd
Wat heeft zij toch altijd enge en vieze handenquote:
Het blijft jong.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt net te snel gequote. En ik ben weer gezakt voor mijn rekenexamen.
Vroeger toen het nog rood wasquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Die blonde/witte haren staan haar sowieso lelijk.
Hij doet me denken aan T-Bag van Prison Breakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De injectienaald bij Stallone.quote:
Dat is Fergie nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:18 schreef Godtje het volgende:
Arnie en Syl
[ afbeelding ]
Fergie
[ afbeelding ]
Sarah Ferguson, ook wel Fergie genoemd.quote:
Okequote:Op donderdag 9 februari 2012 23:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sarah Ferguson, ook wel Fergie genoemd.
gelukkig maar, ik verwarde het met een andere Fergiequote:Op donderdag 9 februari 2012 23:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sarah Ferguson, ook wel Fergie genoemd.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
De injectienaald bij Stallone.
Hebben ze samen weer een flutfilm gemaakt die gepromoot moet worden?
quote:Arnie en Sly ook samen in ziekenhuis
Gepubliceerd op 10 februari 12, 04:44 Laatst bijgewerkt op 10 februari 12, 04:51
LOS ANGELES - Arnold Schwarzenegger en Sylvester Stallone kunnen blijkbaar niet zonder elkaar. De twee leeftijdsgenoten en vrienden speelden al samen in menige film, maar ook buiten de filmset lijken ze elkaar niet te kunnen mislopen.
Arnie (64) en Sly (65) zijn namelijk tegelijkertijd in hetzelfde ziekenhuis opgenomen en beide ondergaan een schouderoperatie. Schwarzenegger plaatste woensdag een foto op de website WhoSay waarop de twee acteurs gebroederlijk naast elkaar in ziekenhuisbedden liggen.
De bijgaande tekst luidde: “Na alle actie, stunts en fysieke inspanningen in The Expendables 2 en The Last Stand, was het tijd voor een kleine schouderreparatie. En kijk wie er naast mij ligt voor zijn schouderoperatie. Nu zijn we straks klaar voor de volgende ronde actieopnames voor The Tomb.”
In The Tomb, geregisseerd door de Zweed Mikael Hafstrom, komen beide heren elkaar wederom tegen. De opnames staan voor komende lente gepland.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:37 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan T-Bag van Prison BreakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Die kikker weerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:43 schreef pberends het volgende:
Daar hebben we Reese Witherspoon weer (die er voor de rest goed uit ziet voor haar doen natuurlijk).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kikker met een gebit, hoe verzinnen ze hetquote:
Ga nu maar je celeb-kennis bijspijkeren.quote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga nu maar je celeb-kennis bijspijkeren.
Je bent irritant aanwezig.quote:
Fail wig has caught Whitney Houstonquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:31 schreef Godtje het volgende:
Coco die zichzelf naakt op twitter zet, naakt bij dr neefje.
Apart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad de meest normale zaak van de wereld om jezelf nakende al liggend op een bed, poserend naast een baby (die niet eens van haarzelf is) op de foto te laten zetten en deze vervolgens op internet te plaatsen. Doodnormaal ja. Het is immers 2012, dan doen we dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Fail wig has caught Whitney Houston
En ik snap niet dat mensen zo vallen over die foto van Coco met haar neefje...ze heeft notabene geholpen bij de geboorte...ze ziet hem bijna als haar eigen kindje. Dat mannetje heeft er überhaupt geen benul van dat zijn tante naakt naast hem ligt
Met dit oma pruikje en weinig/lichte make-up én een domme blik ziet iedereen eruit als 45 denk ikquote:
Nee, de rest van de wereld wel. Al zal die er niet erg vrolijk van worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:48 schreef DjinN het volgende:
Dat mannetje heeft er überhaupt geen benul van dat zijn tante naakt naast hem ligt
Dat dus. Bloot naast 't kind liggen.... och, who cares. Maar waarom zou je het in 's hemelsnaam op internet zetten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:05 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, de rest van de wereld wel. Al zal die er niet erg vrolijk van worden.
Dat laatste is natuurlijk wel waar. Dat ze daar ligt an sich, vind ik nog niet zo'n probleem. Wat is daar nu bezwaarlijk tegen? Zou er alleen geen foto's van maken want het voegt niet zoveel toe.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:08 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat dus. Bloot naast 't kind liggen.... och, who cares. Maar waarom zou je het in 's hemelsnaam op internet zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |