quote:Peter Beense herstelt van derde maagverkleinende operatie
Peter Beense. © ANP
Zanger Peter Beense heeft voor de derde keer een maag verkleinende operatie ondergaan. Hij herstelt nu van een maagverkleiningsoperatie en maakt het goed.
De volkszanger uit Amsterdam mag voorlopig alleen gepureerd voedsel eten. Als hij beter is, mag hij alleen kleine porties. Zo meldt RTL Boulevard.
Beense ging vorige week onder het mes en dat was niet de eerste keer. In 2008 onderging hij ook al eens een maagverkleining, nadat hij eerder een maagband had gekregen. Daar raakte hij toen 60 kilo door kwijt.
De afgelopen tijd was hij echter 20 kilo gegroeid. 'Dat is niet goed, ik wil zo'n 150 kilo wegen, dat maakt het voor mij een stuk leefbaarder'. Beense moet nu zo'n 40 tot 50 kilo afvallen.
(Redactie)
Volgens mij rekt je maag gewoon weer uit als je maar genoeg eetquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef rubbereend het volgende:
Heeft hij na die vorige maagbanden zoveel gegeten dat het voordeel van die dingen teniet is gedaan?
En dat gaat hij nu dus voor de derde keer presteren?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Volgens mij rekt je maag gewoon weer uit als je maar genoeg eet
ff hersteltquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Deetch het volgende:
heeft dus door TWEE de maagverkleiningen heen gevreten.![]()
Hij had beter een stemband kunnen nemen.quote:
Het was het wachten waard.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had beter een stemband kunnen nemen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
hij kan beter zijn bek dicht laten naaien. werkt naar twee kanten
wat een eikel.
WTF dikke vette papzakquote:'Dat is niet goed, ik wil zo'n 150 kilo wegen, dat maakt het voor mij een stuk leefbaarder'. Beense moet nu zo'n 40 tot 50 kilo afvallen.
Misschien moet ik iemand die ook 75kg weegt opeten en dan is mijn leven ook leefbaarderquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:37 schreef trovey het volgende:
150 kilo wegen maakt het leven leefbaarder...hij maakt een grapje?
Hij weegt dus nu 190 tot 200 kilo en leeft nog...toch knap van hemquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien moet ik iemand die ook 75kg weegt opeten en dan is mijn leven ook leefbaarder
*proestquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
wat een eikel.
Schijnbaar niet want zijn motto is: Operatief alles wat teveel is verwijderen maar mijn levensstijl van veel eten en drinken gaat onverminderd door.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:26 schreef TNA het volgende:
Want na de eerste maagverkleining was sporten al geen optie meer?
Arme dochter.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:46 schreef Luco het volgende:
Zijn vrouw en dochter zijn ook dik. Bij de musical van groep 8 moest hij zelfs op 2 stoelen zitten, en nog eens 2 voor zijn vrouw.
Ja, zijn dochter zat bij me in de klas
Dan moeten mensen zelf verantwoordelijkheid nemen voor hun problemen en dat doen we tegenwoordig liever niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Dit soort dingen zouden ze alleen moeten doen bij mensen die door ziekte te dik zijn. Als er verder niets aan de hand is met je ga je maar gewoon lekker sporten en beter eten.
Dat. Sommige mensen zijn onverbeterlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want zijn motto is: Operatief alles wat teveel is verwijderen maar mijn levensstijl van veel eten en drinken gaat onverminderd door.
Inderdaad, met die gruwelijke Nicolette van Dam die gefaked "Wat vervelend zeg, dat je te dik bent!" tegen die kinderen jammert.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:21 schreef tong80 het volgende:
Net als dat programma. 'Help mijn kind is te dik.'
Zou moeten heten. 'Help mijn ouders zijn onverantwoordelijk bezig.'
Ze denkt 'wat vervelend, dat je mijn lijntje niet hebt', met d'r maatje noppesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad, met die gruwelijke Nicolette van Dam die gefaked "Wat vervelend zeg, dat je te dik bent!" tegen die kinderen jammert.
Dat vooral eigenlijk. Artsen zouden toch allang de handdoek in de ring gegooid moeten hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:50 schreef Karina het volgende:
Drie keer? Dat artsen dat nog doen begrijp ik niet eigenlijk. Het is zo langzamerhand dweilen met de kraan open.
Die dochter is wel lekker hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:46 schreef Luco het volgende:
Zijn vrouw en dochter zijn ook dik. Bij de musical van groep 8 moest hij zelfs op 2 stoelen zitten, en nog eens 2 voor zijn vrouw.
Ja, zijn dochter zat bij me in de klas
Melanie inderdaad. Dom wicht. Heb je een recente foto dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:34 schreef eleusis het volgende:
[..]
Die dochter is wel lekker hoorMelanie toch? Maar toch, ze moet wel uitkijken ja met die genetica.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
wat een eikel.
Ja, dat. Eigenlijk zou iemand haar eens goed kapot moeten schoppen. Met dat rare hoofd van haar, en die tanden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
Inderdaad, met die gruwelijke Nicolette van Dam die gefaked "Wat vervelend zeg, dat je te dik bent!" tegen die kinderen jammert.
Nicolette breedbekquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dat. Eigenlijk zou iemand haar eens goed kapot moeten schoppen. Met dat rare hoofd van haar, en die tanden..
Wat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:34 schreef eleusis het volgende:
[..]
Die dochter is wel lekker hoorMelanie toch? Maar toch, ze moet wel uitkijken ja met die genetica.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:34 schreef eleusis het volgende:
[..]
Sjee, die meid heeft ook al van die lekkere polsjes, hoe oud is ze?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus???
Het is dat ik weet dat je een mooie vriendin met een prachtfiguurtje hebt irl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |