quote:Peter Beense herstelt van derde maagverkleinende operatie
Peter Beense. © ANP
Zanger Peter Beense heeft voor de derde keer een maag verkleinende operatie ondergaan. Hij herstelt nu van een maagverkleiningsoperatie en maakt het goed.
De volkszanger uit Amsterdam mag voorlopig alleen gepureerd voedsel eten. Als hij beter is, mag hij alleen kleine porties. Zo meldt RTL Boulevard.
Beense ging vorige week onder het mes en dat was niet de eerste keer. In 2008 onderging hij ook al eens een maagverkleining, nadat hij eerder een maagband had gekregen. Daar raakte hij toen 60 kilo door kwijt.
De afgelopen tijd was hij echter 20 kilo gegroeid. 'Dat is niet goed, ik wil zo'n 150 kilo wegen, dat maakt het voor mij een stuk leefbaarder'. Beense moet nu zo'n 40 tot 50 kilo afvallen.
(Redactie)
Volgens mij rekt je maag gewoon weer uit als je maar genoeg eetquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef rubbereend het volgende:
Heeft hij na die vorige maagbanden zoveel gegeten dat het voordeel van die dingen teniet is gedaan?
En dat gaat hij nu dus voor de derde keer presteren?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Volgens mij rekt je maag gewoon weer uit als je maar genoeg eet
ff hersteltquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Deetch het volgende:
heeft dus door TWEE de maagverkleiningen heen gevreten.![]()
Hij had beter een stemband kunnen nemen.quote:
Het was het wachten waard.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had beter een stemband kunnen nemen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
hij kan beter zijn bek dicht laten naaien. werkt naar twee kanten
wat een eikel.
WTF dikke vette papzakquote:'Dat is niet goed, ik wil zo'n 150 kilo wegen, dat maakt het voor mij een stuk leefbaarder'. Beense moet nu zo'n 40 tot 50 kilo afvallen.
Misschien moet ik iemand die ook 75kg weegt opeten en dan is mijn leven ook leefbaarderquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:37 schreef trovey het volgende:
150 kilo wegen maakt het leven leefbaarder...hij maakt een grapje?
Hij weegt dus nu 190 tot 200 kilo en leeft nog...toch knap van hemquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien moet ik iemand die ook 75kg weegt opeten en dan is mijn leven ook leefbaarder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |