quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:38 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is echt leuk om naar te kijken.
Gewoon afgeslacht zonder woorden.
Tijd terug een artikel gelezen over peuters (!!!) die al gaatjes hadden of een dermate slecht gebit dat ze onder narcose aan het gebit geholpen moesten worden.. en dat ze dan met cola in de zuigfles in de wachtkamer zittenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat me wel opvalt.. al die kinderen hebben echt uber-gele tanden.. god christus!
Jij mag dat!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ze is best lekk0r. Of mag ik dat niet zeggen omdat ze 13 is.
Was na het liedje van Rozemarijn, dat roodharige meisje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:44 schreef Misstique het volgende:
Ik ben op zoek naar het achtergrondnummer wat je hoort vanaf 46:24:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/1af8298c-5290-37b7-a4f0-491e0ffb7413
Help.. ik heb het zelf maar weet gewoon niet meer wat en van wie.
Ik zag haar net toevallig (voor het eerst) bij Boulevard toen ze zo het beeld in kwam lopen, dacht dat ze al minstens 16 wasquote:
Nadeel van een deelname aan een programma van de heer de Mol.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:34 schreef iBenny het volgende:
Ze mocht alleen niet geinterviewd worden ivm de regeltjes..
Je bedoelt de wetquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:36 schreef blup het volgende:
[..]
Nadeel van een deelname aan een programma van de heer de Mol.![]()
![]()
Dit heeft niks de John te maken, maar de arbeidstijdenwet voor kinderen/jongerenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:36 schreef blup het volgende:
[..]
Nadeel van een deelname aan een programma van de heer de Mol.![]()
![]()
Ik zit al op 48:00 en hoor nog geen muziek...quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:00 schreef Misstique het volgende:
Hier ook nog maar even, je weet nooit...
[..]
Was na het liedje van Rozemarijn, dat roodharige meisje.
http://www.vvem.nl/index.(...)id=108&Itemid=100180quote:'Kunstkinderen’
Kunstkinderen zijn kinderen die meewerken aan uitvoeringen. Hierbij gaat het om het deelnemen aan uitvoeringen van culturele, wetenschappelijke, opvoedkundige of artistieke aard, aan modeshows, audio-, visuele of audiovisuele opnamen. De repetities voor de uitvoeringen worden ook als arbeidstijd gerekend.
In het algemeen hoeft voor kunstkinderen vanaf 13 jaar geen vergunning te worden aangevraagd. Voor kunstkinderen tot 13 is dit wel het geval, waarbij een onderscheid gemaakt wordt tussen de categorie kinderen tot 7 jaar en die van 7 tot 13 jaar. Vanzelfsprekend gelden strengere regels voor de jongere kinderen dan voor die van 7 tot 13.
Kunstkinderen vanaf 13 jaar
Kinderen van 13 en ouder mogen zonder vergunning meewerken aan uitvoeringen.
Zij moeten, afhankelijk van de leeftijd, echter wel aan een aantal voorwaarden voldoen:
Kinderen van 13 en 14 jaar Kinderen van 15 jaar
minimum dagelijkse rust
• in elk geval tussen
• in vakanties 14 uur
22.30 - 08.00 uur
22.30 - 07.00 uur 12 uur
23.00 - 07.00 uur
23.00 - 07.00 uur
maximum aantal werkdagen/uitvoeringen
• per week
• per jaar
3
15
3
24
maximum arbeidstijd per
• schooldag
• niet-schooldag
• vakantiedag
7 uur
7 uur
7 uur 8 uur
8 uur
8 uur
maximum arbeidstijd per
• schoolweek
• vakantieweek 12 uur
35 uur 12 uur
40 uur
maximum aantal gewerkte vakantieweken per jaar
• waarvan max. aaneengesloten
4
3
6
4
aaneengesloten pauze
bij werktijd van meer dan 4,5 uur
half uur
half uur
zondagsarbeid nee, tenzij nee, tenzij
vrije zondagen per 13 weken 4
als je op zondag werkt, dan ben je zaterdag vrij 4
als je op zondag werkt, dan ben je zaterdag vrij
Als aan deze voorwaarden is voldaan, hoeft er voor kinderen van 13 jaar en ouder die uitvoeringen geven geen vergunning te worden aangevraagd.
Kunstkinderen jonger dan 13 jaar
Als kinderen tot 13 jaar willen deelnemen aan uitvoeringen moet een vergunning worden aangevraagd. Het gaat hier om een kind dat meewerkt aan bijvoorbeeld tv- of radioprogramma\'s, films, modeshows, theaterproducties en dergelijke. Als u twijfelt of er een vergunning moet worden aangevraagd, dan kunt u contact opnemen met de regionale Arbeidsinspectie.
Geen vergunning is natuurlijk nodig als het gaat om uitvoeringen thuis \"tussen de schuifdeuren\" of op een familiefeestje. Ook voor het meezingen in een kerkkoor in de eigen kerk, of voor het meedoen aan bijvoorbeeld het majorettenkorps of de fanfare is geen vergunning nodig. Dus in situaties waarbij een kind vrijwillig en zonder een overeenkomst meedoet en waarbij er geen financieel voordeel is voor het kind zelf of voor iemand anders, is het niet nodig om een vergunning aan te vragen.
Vergunning aanvragen
De werkgever moet voor het deelnemen aan een uitvoering door een kind jonger dan 13, een vergunningverzoek indienen bij de directeur van de regionale Arbeidsinspectie. Bij het beoordelen van een verzoek zal de Arbeidsinspectie een aantal criteria in acht nemen. Deze criteria staan beschreven in de Beleidsregels ontheffing verbod van kinderarbeid. In deze beleidsregels is rekening gehouden met verschillende soorten uitvoeringen en met de leeftijd van het kind. Bij het beoordelen van een verzoek zal de Arbeidsinspectie er in eerste instantie op letten of het soort werk niet gevaarlijk is voor kinderen en of het werk geen nadelige invloed heeft op de geestelijke of lichamelijke ontwikkeling van het kind. Het belang van het kind staat voorop.
Ook de werkgever die de vergunning aanvraagt, zal de mogelijke gevaren voor het kind moeten inventariseren en aan moeten geven welke maatregelen er getroffen worden om gevaren te voorkomen. De werkgever moet de ouders/verzorgers van het kind hiervan op de hoogte stellen. De ouders moeten immers ook toestemming geven om het kind arbeid te laten verrichten en zij zullen de mogelijke gevaren voor hun kind moeten kennen voordat zij een beslissing nemen.
Als de Arbeidsinspectie twijfels heeft over de gevaren voor de ontwikkeling van het kind, dan kan hij de werkgever om een psychologisch onderzoek vragen.
Voorwaarden aan de vergunning
Als de Arbeidsinspectie een vergunning verstrekt, dan kunnen daar voorwaarden aan verbonden worden. Die voorwaarden kunnen gaan over de maximale arbeidsduur, over de begeleiding en de opvang van het kind bij het werk, over het doel van de uitvoering waar een kind aan mee zal gaan werken en over het eventuele schoolverzuim van het kind. Het eventuele schoolverzuim moet goedgekeurd worden door het schoolhoofd van het kind.
Er zijn verschillende vergunningen voor verschillende leeftijdscategorieën:
Kinderen tot 7 jaar
Kinderen van 7 tot 13 jaar
Kinderen vanaf 12 jaar op school voor kunstzinnige vorming
Kunstkinderen tot 7 jaar
Voor kinderen tot 7 jaar kan een vergunning worden verleend voor het meedoen aan een uitvoering, wanneer het meedoen voor dat kind vooral spelelementen bevat en het kind zelf niet in het centrum van de belangstelling staat (dus bijvoorbeeld bij kinderprogramma\'s of reclamespots over een familie). Voor één en hetzelfde kind kan, tot het kind 7 jaar is, maar één keer (dus voor één optreden) een vergunning worden verleend.
Kinderen tot 7 jaar met vergunning
• max. 1 optreden in deze leeftijdsperiode
• in uitzonderlijke situaties max. 1 optreden per jaar
• bij serieproducties max. 4 optredens per jaar
minimum dagelijkse rust
• in elk geval tussen 14 uur
19.00 - 08.00 uur
maximum arbeidstijd per dag
• schooldag
• niet-school/vakantiedag
2 uur
4 uur
zondagsarbeid nee, tenzij
Uitzonderlijke situaties
Je kunt spreken van een uitzonderlijke situatie wanneer het gaat om uitvoeringen die cultureel, artistiek, wetenschappelijk of opvoedkundig van grote waarde zijn. Of wanneer het gaat om \"wonderkinderen\" of circuskinderen die bijzondere prestaties kunnen leveren. Ook wanneer een kind mee zou kunnen doen aan een uitvoering voor het jubileum van een school of een vereniging, op een nationale feestdag of aan een bijzondere culturele productie, dan zou men kunnen spreken van een uitzonderlijke situatie.
Alleen als de werkgever kan aantonen dat er vergunningen worden aangevraagd voor een zeer uitzonderlijke situatie, kan er voor een kind tot 7 jaar voor maximaal één keer (dus voor één optreden) per jaar een vergunning worden verleend. Als het gaat om serieproducties, dan kan er een vergunning worden verstrekt voor maximaal vier optredens per jaar. Als de directeur van de Arbeidsinspectie een vergunning verstrekt, dan moet de werkgever rekening houden met het schema hierboven. De repetities voor de uitvoering worden hierbij ook als arbeidstijd gerekend.
Kunstkinderen tussen 7 en 13 jaar
Voor kinderen tussen 7 en 13 jaar kan iets vaker een vergunning worden aangevraagd voor het meewerken aan een uitvoering, dan voor de hele jonge kinderen. Het gaat hier om uitvoeringen waarbij de rol van het kind (of de kinderen) beperkt is. Bijvoorbeeld het geven van een interview, het spelen van een bijrol of een figuratierol en het zingen van een lied (alleen of in een koor). De directeur van de Arbeidsinspectie kan voor deze kinderen een vergunning verlenen voor maximaal 12 optredens per jaar. Een kind mag hooguit 3 keer in één week aan een uitvoering meewerken. Alleen wanneer het gaat om uitzonderlijke situaties kan een vergunning voor 15 optredens per jaar worden verleend.
Alleen wanneer een werkgever kan aantonen dat het gaat om een uitzonderlijke situatie, kan van dit schema worden afgeweken. Maar dan mag het kind niet meer dan 7 uur per dag en 12 uur per week werken. Het kind mag dan tot uiterlijk 22.30 uur optreden en moet daarna minimaal 14 uur rust hebben.
Kinderen tussen 7 en 13 jaar met vergunning
• max. 12 optredens per jaar
• in uitzonderlijke situaties max. 15 optredens per jaar
maximum 3 optredens per week
minimum dagelijkse rust
• in elk geval tussen
• bij uitzonderlijke situaties 14 uur
21.00 - 08.00 uur
22.30 - 08.00 uur
maximum arbeidstijd per dag
• schooldag
• niet-school/vakantiedag
2 uur
4 uur
zondagsarbeid nee, tenzij
bij arbeid op zondag ten minste 4 vrije zondagen per 13 weken.
als je op zondag werkt, dan ben je zaterdag vrij
Kinderen vanaf 12 jaar op school voor kunstzinnige vorming
Voor kinderen vanaf 12 jaar die op een school voor kunstzinnige vorming zitten kan ook een vergunning worden aangevraagd voor het meewerken aan uitvoeringen. De directeur van de Arbeidsinspectie kan voor deze kinderen een vergunning verlenen voor maximaal 15 optredens per jaar, waarvan hooguit 3 in één week. Ook deze kinderen mogen maximaal 7 uur per dag en 12 uur per week werken. Het kind mag tot uiterlijk 22.30 uur optreden en moet daarna minimaal 14 uur rust hebben. Ook hierbij worden de repetities voor de uitvoeringen gerekend als arbeidstijd.
Wie is verantwoordelijk voor de naleving van de regels op kinder- en jeugdarbeid?
Om gebruik te kunnen maken van de uitzonderingen op het arbeidsverbod voor kinderen moet voldaan worden aan bovenstaande voorwaarden die gelden per leeftijdsgroep. Zowel de werkgever als de ouders/verzorgers zijn er voor verantwoordelijk dat deze regels worden nageleefd.
Als aan alle voorwaarden is voldaan, hoeft er geen vergunning te worden aangevraagd. De werkgever is wel verplicht:
om de risico\'s van de arbeid voor het kind te inventariseren;
al het mogelijke te doen om gevaren voor het kind te voorkomen, en;
de ouders/verzorgers van het kind hiervan op de hoogte stellen.
Wanneer de wet en de nadere regels niet worden nageleefd, is er sprake van een \"economisch delict\". Zowel de werkgever als de ouders/verzorgers van het kind kunnen daarvoor strafrechtelijk aansprakelijk worden gesteld.
De werkgever kan bij overtreding een boete opgelegd krijgen. Zie voor de bedragen de Tarieflijst boetenormbedragen bestuurlijke boete.
Yup. Jonger dan 13 mag je niet meer dan 4 keer per jaar optreden, 13+ mag max. 24 keerquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:03 schreef roos85 het volgende:
Gezien de regels lijkt me dat ze de voorkeur hebben dat een kandidaat van 13 jaar of ouder wint..
De tv-optredens tellen hier dus mee..quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Jonger dan 13 mag je niet meer dan 4 keer per jaar optreden, 13+ mag max. 24 keer
de regels voor uitvoeringen door kinderen TOT 13 jaar
de regels voor uitvoeringen door kinderen VANAF 13 jaar
En er moet een apart ontheffing voor aangevraagd wordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
De tv-optredens tellen hier dus mee..
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, zowaar leuk. Zelfs als je niet van kinderen houdt, dan kun je ze afzeiken
Ah, dat afzeiken moet wel lukken bij mequote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, zowaar leuk. Zelfs als je niet van kinderen houdt, dan kun je ze afzeiken
RIP kat van MissJquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:09 schreef MissJ het volgende:
vanavond![]()
Weet niet of ik er volledig met mijn hoofd bij ga zijn, want mijn kat is vandaag overleden![]()
![]()
zie Mijn kat is terminaal..
maar het is iig wel voor even een fijne afleiding
Ahhhhhh MissJ, wat vreselijk verdrietigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:09 schreef MissJ het volgende:
vanavond![]()
Weet niet of ik er volledig met mijn hoofd bij ga zijn, want mijn kat is vandaag overleden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:09 schreef MissJ het volgende:
vanavond![]()
![]()
dank jequote:
Sterktequote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:09 schreef MissJ het volgende:
vanavond![]()
![]()
bacoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:41 schreef iBenny het volgende:
Zal ik vandaag dan maar beginnen..?
Vandaag staat op het vrijdagmenu: M&M's(met moeite kunnen halen, want sneeuw en fiets) en baco
Wait wuuutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
baco
Bij mij op het menu: Marsepein-Rum thee![]()
Dat was het....
http://www.indenbiesenschuur.nl/quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wait wuuut?!
Waar kun je die halen?
Haha, joe, dan kijk ik ook zekerquote:
Ik vond het weinig soeps, vandaar de twijfel, maar nu wil ik ook kijken, gezelligquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik heb die van vorige week teruggekeken en vond het wel heer erg leuk
Ik vond er maar eentje echt goed... de restquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het weinig soeps, vandaar de twijfel, maar nu wil ik ook kijken, gezellig
Ah, okequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.indenbiesenschuur.nl/
Theewinkeltje
Ik heb ook:
Hemelse Verleiding
Banaan-Aardbei
Caramel-Kokosdroom
Losse thee is dat, en dan kan je dat in een zakje doen, of in een thee ei
En het is nog goedkoper dan al die pickwick thee
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het weinig soeps, vandaar de twijfel, maar nu wil ik ook kijken, gezellig
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:41 schreef iBenny het volgende:
Zal ik vandaag dan maar beginnen..?
Vandaag staat op het vrijdagmenu: M&M's(met moeite kunnen halen, want sneeuw en fiets) en baco
Ze hebben nu nieuwe... puur met pinda... vind hem niet bijzonder ofzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]Ook al aan de M&M's, ik heb gisteren ingeslagen, op vrijdag zijn ze altijd uitverkocht.
Ik moet snel zappen, ik zit verkeerdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]vooral het laatste stukje GTST is zo geweldig, jammer genoeg val ik nu NET weer in de reclame.
Duitslandquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:29 schreef iBenny het volgende:
Om half 9 begint tegelijkertijd... The Voice Vlaanderen, Zweden, Duitsland en The Voice Kids
Ik kijk maar half, ik zie wel 2 meisjes huilen, maar ik weet niet waarom. En Ferry Somotsy kan na al die jaren nog steeds niet acteren...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet snel zappen, ik zit verkeerdIs de ebola al voorbij trouwens?
Dat is ook een pareltje ja, Ferryquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk maar half, ik zie wel 2 meisjes huilen, maar ik weet niet waarom. En Ferry Somotsy kan na al die jaren nog steeds niet acteren...
Nicequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg vandaag mijn Veronica Magazine etenswarenpakket binnen, zaten ook 6 flesjes Corona bijmaar nu zit ik aan de wijn.
Wacht ff hoor, gister mocht ik niet twijfelen, nu ga jij zelfquote:
De vraag is; wat staat er op tafel?quote:
The Voice Kids Adoptiespelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Adoptietopic geopendGoed opletten dat ik niet weer de namen vergeet
![]()
Gisteren was een ander programmaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wacht ff hoor, gister mocht ik niet twijfelen, nu ga jij zelf
Tot straksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kijk eerst ff Flikken Maastricht!
Gaan ze de man van de burgemeester oppakken voor het verspreiden van roddels?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kijk eerst ff Flikken Maastricht!
Truequote:
Ojaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
True
Probeer het maar een stukje dan vanavondSchenk een borrel in!
Het is een blinde auditiequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb de neiging om die lippenstift eraf te halen.
Doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
echt hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Dat heeft ze speciaal gedaan zodat je de herpes-lip niet ziet die ze heeft overgehouden van de buurjongen van 13.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
DAT ZEI IK!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel een beetje irritant eigenlijk.
Ja, hoe zou hij heten? Sjakie?quote:
Henk gok ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, hoe zou hij heten? Sjakie?Kees? Jan?
quote:
Zij verdient een knalprijs op dr smoeltjequote:
Al die koters die meedoen hebben een attitudequote:
Gewoon een kind met zelfvertrouwenquote:
ik zou haar ook wel willen knuffelenquote:
ja schattig....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Ah dit is dan wel leuk, zoals ze aan komt rennen.
Ja, maar ik vind kinderen als snel irritantquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja schattig....
maar ik vind haar irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel goed, niet buitengewoonquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Help ik ben de wegkwijt
Ik dacht ook een meisje te zien.quote:
Dat krijg je met al die jongetjes die allemaal van dat lange haar hebben tegenwoordig, net als die kinderen van Marco, lijkt net 3 meisjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
Door de make-up is het ook net een meisje.
14quote:
Haar - make-up en hippe kleding, haal de make-up eraf en doe een jaren 80 trui aan, zoals wij vroeger hadden op school, en het is meteen 4 jaar minderquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Die meisje van 14 van tegenwoordig... ik kan er niet over uit.
Het valt wel mee hoor, het zijn er alleen wat meerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Die meisje van 14 van tegenwoordig... ik kan er niet over uit.
Ik had ook make-up op toen ik 14 was, zwarte oogschaduwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar - make-up en hippe kleding, haal de make-up eraf en doe een jaren 80 trui aan, zoals wij vroeger hadden op school, en het is meteen 4 jaar minder
quote:
Ja maar deze hebben eyeliner- mascara - oogschaduw - lipgloss - en hipperdehip kledingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had ook make-up op toen ik 14 was, zwarte oogschaduwmaar volgens mij zag ik er niet uit als 18.
Zoë is mijn kindjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Zoe is leukHelaas heb ik al 2 adoptiekindjes
Dat is waar, mijn ouders kochten geen hippe kleding, dat vonden ze maar onzin.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
"
[..]
Ja maar deze hebben eyeliner- mascara - oogschaduw - lipgloss - en hipperdehip kleding
dagboek.gifquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Mijn nichtje heet ook Zoe, mijn zus (en ik ook) was fan van Sons & Daughters
Jailbait, meneertje viezerikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
N & S , weer een mooie meid binnengesleept
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Sons & Daughters, dat is lang gelee Karina
Haha oke.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik Marco een beetje vervelend vind
Priesters hebben soortgelijk beroepquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Wendy wordt betaald om die kinderen te knuffelen?
Respect for the man in the ice cream vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik verstond niets van die kamper. Ze doet het met iedereen die een scooter heeft?
Nee, maar kinderen spugen haar nog niet uitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Wendy wordt betaald om die kinderen te knuffelen?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Priesters hebben soortgelijk beroep
ik wil spontaan naar een fles drank grijpenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben toe aan reclame.
Dit vind ik niks
Ik heb ook een borrel nodigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil spontaan naar een fles drank grijpen
Ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil spontaan naar een fles drank grijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |