Zijn gezicht is nooit bol geweestquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef Baszh het volgende:
Z'n gezicht als al helemaal niet bol meer idd
En het jo-jo-en is begonnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Zometeen is hij nog te mager geworden.
Kan ie meedoen aan "Help mijn kind heeft anorexia"quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Zometeen is hij nog te mager geworden.
dan hebben ze hem echt een eetstoornis aangepraatquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan ie meedoen aan "Help mijn kind heeft anorexia"
Nee, maar met Facebook kun je wel Actifry'en.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
zou je met die actifry ook kunnen facebooken?
wat een bagger serie was datquote:
Nietes, de Kangoo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef roos85 het volgende:
De Wii Fit staat nog niet in de OP
Dat is toch wel het belangrijkste om af te vallen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee, maar met Facebook kun je wel Actifry'en.
Ze zijn helaas ook echt belachelijk duurquote:
Ja en door WIIquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit programma wordt gesponsord door een patattuurpan?
Ja, want tot 50% minder vet!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar wel een hele goedequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
met wel tot 50% minder vet!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee man, de Actifry! Patat zonder vet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Friet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, de Actifry! Patat zonder vet.
ik herken je niet met een nieuwe UI
Klopt, neem je patat uit de Actifry en dan een lekkere klodder mayo erop.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
Patat an sich is ook niet zo'n enorme ramp. De mayo doet het hem.
Nee tot 50% minder vetquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, de Actifry! Patat zonder vet.
ik herken je niet met een nieuwe UI
Ik dacht al dat het daarvoor wasquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zondag weer Alberto, vandaar
dan mag er extra veel mayo op, want je bent gezond bezig want actifri!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, neem je patat uit de Actifry en dan een lekkere klodder mayo erop.
Idd, patat bestaat voornamelijk uit koolhydraten...en die heb je gewoon nodigquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
Patat an sich is ook niet zo'n enorme ramp. De mayo doet het hem.
volgensmij is het echt ranzigquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Iemand hier weleens iets uit die Actifry gegeten? Volgens mij is er zelfs een topic over.
En je mag een dubbele portie, want tot 50% minder vet, dus kan je er 2x zoveel van etenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan mag er extra veel mayo op, want je bent gezond bezig want actifri!
Dat lijkt mij nou ook. Van die droge patat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
volgensmij is het echt ranzigjuist het vet geeft de friet zijn smaak
ik typte fried![]()
In het vorige topic had ik een link naar een review geplaatst, met een zeer epische reactiequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
volgensmij is het echt ranzigjuist het vet geeft de friet zijn smaak
ik typte fried![]()
kappen jij!quote:
ik vind het nu een scharminkelquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Zijn gezicht is zo smalletjes nu.
Dat vond ik ook wel heel erg sneu. Dat kind eet van zijn leven geen friet meer omdat hij er een traumatisch beeld bij heeft...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij mag dus niet meedoen als zijn vriendjes wel een patatje eten
kinderen die nog moeten groeien mogen ook een beetje "dikkig" zijnquote:
Het ergste is dat ze altijd woorden gebruiken die allang niet meer cool zijn, mijn moeder zei laatst dat ze dr eten ging 'oppimpen'quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:16 schreef Arnold_fan het volgende:
Gewoon gangster, leuk zo'n opvoeder.
juistquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kinderen die nog moeten groeien mogen ook een beetje "dikkig" zijn
daarom hielden ze dr ook in beeldquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef roos85 het volgende:
Dat dikke blonde meisje was een betere kandidate geweest.
En hier gaat het dus fout.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kinderen die nog moeten groeien mogen ook een beetje "dikkig" zijn
Ja, ze gaan ook gewoon normaal met elkaar omquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
Leuk dat zowel de biologische vader en stiefvader er zijn!
Ze is vandaag 5 kilo afgevallen...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eehhh volgens mij is Nicoslet zelf een beetje te dik
Is het toch ook?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh god, jij bent toch niet zo'n type die maat 36 al plussize vindt he?
Maatje 36 moet wel de normale Nederlandse vrouw zijn want die zie je immers in alle bladenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh god, jij bent toch niet zo'n type die maat 36 al plussize vindt he?
niet zo dom doenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In elk geval met de camera er bijquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ze gaan ook gewoon normaal met elkaar om
Hij gaat ze hosselen jonguhquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef Nuchterheid het volgende:
Danny gaat die chicks nu bespelen, let maar op
Die is vandaag afgevallen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ongeveer 4 - 5 kiloquote:
Nou volgens mij zonder camera ook wel heb ik het idee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
In elk geval met de camera er bij
ze is sinds vandaag moederquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze is zwanger toch of wat?
Dat is niet duidelijk?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat, dat haar normale buik isquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze is vandaag bevallen van Lola-Lilyquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze is vandaag bevallen van Lola-Lily
Die naam is wel jammerquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe lijn van olilyie of hoe heten die lichtgevende kinderkleding tegenwoordig?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Idee heb ik op zich ook wel, maar met camera's erbij KUNNEN mensen zich nou eenmaal anders gaan gedragen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou volgens mij zonder camera ook wel heb ik het idee.
toevallig dat ze dat allemaal zelf verzinnenquote:
Lola-Lilyquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe lijn van olilyie of hoe heten die lichtgevende kinderkleding tegenwoordig?
Dat zijn wel leuke kleren, peperduur, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe lijn van olilyie of hoe heten die lichtgevende kinderkleding tegenwoordig?
En die krijgen we nuquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef Laysa het volgende:
De kinderen die met de voice mee deden gingen naar Disney
En limonade en ijsjes zie ik, met een heel stom logo:quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Slimpie is van die suikervrije snoepjes?
Ziet er uit als een logo van een LIDL productquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
En limonade en ijsjes zie ik, met een heel stom logo:
[ afbeelding ]
Een kind die teveel suikervrije chemalien heeft gegeten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem een beetje eng, die wesp? Wat is het.
Ah, een soort X-Manquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een kind die teveel suikervrije chemalien heeft gegeten.
Geen idee, en wat is dat gele geval in zijn hand?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem een beetje eng, die wesp? Wat is het.
Geen idee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee, en wat is dat gele geval in zijn hand?
Iemand van de sociale werkplaats zal je bedoelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat krijg je als je een ROC student je mascotte laat maken
Of een stagiair..quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat krijg je als je een ROC student je mascotte laat maken
Een Calipso sinas maar dan die van Slimpie?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee, en wat is dat gele geval in zijn hand?
quote:Me helemaal aan het opvreten, heb ze bij de programmamakers al laten weten dat als ze leugens gaan laten zien en niet laten zien of vertellen wat overal vooraf is gegaan, dat ik er dan werk van ga maken, wand ik laat me natuurlijk niet voor heel nederland voor gek zetten!!!!! Het hele programma is gewoon meer bedrog dan werkelijkheid !!!!
Ik schrok.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
En limonade en ijsjes zie ik, met een heel stom logo:
[ afbeelding ]
Als ze nou ook nog eens verteld wat er dan niet laten zien isquote:
Hoe heet ze ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:51 schreef Arnold_fan het volgende:
Het staat helemaal vol met recente zaken, die gaat gewoon fulltime door met Facebook.
En welke leugens er zijn verteld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef Baszh het volgende:
[..]
Als ze nou ook nog eens verteld wat er dan niet laten zien is
Miranda Doornkamp Drenth, als ze op tv komt en er open op haar Facebook over schrijft zal het geen probleem zijn lijkt me.quote:
Prijzigquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Via Marktplaats zie ik dat je Jumps nu ook kan huren
die quote van haar facebook....quote:
link pleasequote:
http://www.facebook.com/#!/miranda.doornkampdrenthquote:
quote:Miranda Doornkamp-drenth Dank je wel allemaal voor jullie lieve berichten ! op zich viel het wel mee alleen jammer dat bepaalde dingen die zoo leuk waren niet zijn laten zien ,ze hadden gewoon geen tijd meer omdat ze het gezeur over mijn computer belangrijker vonden ,maar goed het zit er op en inderdaad het mooie resultaat van danny is het aller belangrijkst !! ben super trots op hem !!
nou daar bof je dan maar mee. Krijg je zoiets aangeboden, moet je er nog vrije dagen voor regelen ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:53 schreef lady-wrb het volgende:
dat eftelingbezoek moet trouwens doordeweeks gebeuren.
het zijn kaartjes die niet in het weekend gelden
ze krijgen toeganskaartjes he? t is geen all-in gedoe. dus ik denk dat rtl zich verschuilt achter: wat ze daar eten is hun eigen verantwoordelijkheid. wij beperken ons tot de (vet gesponsorde) actifry, kangoojumps en wii fit met balanceboardquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:15 schreef najazeg het volgende:
[..]
nou daar bof je dan maar mee. Krijg je zoiets aangeboden, moet je er nog vrije dagen voor regelen ook
Leukste van die efteling trouwens is dat wat je daar eet ook allemaal junk food is, pannekoeken, patat, snoep en noem het allemaal maar. Dus als beloning voor het lijnen, sporten en afvallen mogen ze hun buikjes weer helemaal rond vreten
Sowieso is het blijvend veranderen van gedrag een van de moeilijkste dingen die er zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef roos85 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar "een jaar later" denk dat veel gezinnen weer in hun oude patroon vervallen zodra de camera's weg zijn.
Klopt, daarom ben ik ook zo benieuwd naar hoe ze het bijvoorbeeld een jaar later nog doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sowieso is het blijvend veranderen van gedrag een van de moeilijkste dingen die er zijn.
Volgens mij doen ze dat expres niet, omdat er waarschijnlijk veel gezinnen zijn die weer in het oude patroon zijn teruggevallen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
Dat schort er helaas meestal wel aan bij dit soort programma's: hoe is het over een jaar? Hebben ze het volgehouden.
ja maar dat is juist de valkuil bij het lijnen. jezelf dingen onthouden. je moet juist jezelf dingen gunnen. maar dan niet elke dag, maar af en toe. dan hou je het makkelijker vol.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik ook zo benieuwd naar hoe ze het bijvoorbeeld een jaar later nog doen.
Je kan die kinderen echt niet een hele leven friet onthouden enzo
dat vind ik dus ook. Iets lekkers moet kunnen af en toe. Als je het niet te vaak doet en voldoende beweegt moet er geen probleem zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar dat is juist de valkuil bij het lijnen. jezelf dingen onthouden. je moet juist jezelf dingen gunnen. maar dan niet elke dag, maar af en toe. dan hou je het makkelijker vol.
ik wel in elk geval.
ik heb idd denk ik ongeveer een half jaar streng gegeten, (geen patat of vette happe, absoluut geen koek of snaai en op vaste tijdstippen) ik ben daarmee drastisch afgevallen (wat ook meehielp was het stoppen van medicatie waar ik behoorlijk bij groeide) maar ik gun mezelf zo af en toe heus wel wat lekkers en zo af en toe eet ik rustig een zak chips. ik ben tot op heden niet meer aangekomen, dus het hoeft helemaal niet te betekenen dat je alleen nog van patat mag dromen.
oooh echt? Mooooooooooooi!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
't komt om 21.30 uur volgens rtlgids
ik heb het wel aanstaan, maar volg het niet echtquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik kijk gewoon nu naar het Elfstedenprogramma
Op het ijs in Balk?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Wij willen dikkerdjes zien jumpen!
Ja ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik krijg altijd dikke honger van die tafel.
Ik hoop gewoon in een combinatie van walvisvet en buikvet van een varkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopleijk wel gebakken in de Actifry?
Vroeger zeiden ze van wel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Shit te vroeg begonnen.
Zouden die kinderen trouwens niet ook allemaal hele slechte tanden hebben van al dat snoep? Zure matten bijvoorbeeld.
Ik heb ook eens zo'n zak leeggegeten maar te veel van die zure matten en je hebt er 2 dagen last van, zo zure tong heb je dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Shit te vroeg begonnen.
Zouden die kinderen trouwens niet ook allemaal hele slechte tanden hebben van al dat snoep? Zure matten bijvoorbeeld.
Je hoort ze daar nooit over. Zeker niet belangrijk.quote:
Ik vind ze ook lekker, ik houd wel van zure.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook eens zo'n zak leeggegeten maar te veel van die zure matten en je hebt er 2 dagen last van, zo zure tong heb je dan.
Dat was echt zielig toen, arm kind was niet eens te dik..quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef Frag_adder het volgende:
ach ze is gelukkig wel dikker dan die van twee weken terug
werd wel een complex aangepraat, dit kind is wel stevigquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat was echt zielig toen, arm kind was niet eens te dik..
Nee en die was erna een beetje dun.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat was echt zielig toen, arm kind was niet eens te dik..
Ik ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik zie elke keer alleen dat grote bord patat met mayo.
Ik ook!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik zie elke keer alleen dat grote bord patat met mayo.
Fijn! Zon tochtige big achter je aan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
Nou Stef nu weet je het, ze is in luv met je
Maar ze mag niet op hem vallenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
Nou Stef nu weet je het, ze is in luv met je
want dan is ie plat?quote:
open deur in trappenquote:
Nee zoveel had ik ook niet gedacht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat zie niet aan haar af dat ze zo'n overgewicht heeft.
Iddquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat zie je niet aan haar af dat ze zo'n overgewicht heeft.
Zullen dus wel zware botten zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zoveel had ik ook niet gedacht.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zullen dus wel zware botten zijn.
Idd, je tieten worden een paar maten kleiner als je afvalt.quote:
Dan moet ik maar niets afvallenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd, je tieten worden een paar maten kleiner als je afvalt.
Jij hebt al niet zoveel vet als ik jou zo zie praten.quote:
ze zijn zelfs echt dun!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit keer zijn de ouders zelf niet baggervetolieantiaanbaklaag-pan.
Nee, misschien moet ik wat aankomen, dan wordt de rest ook wat vollerquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt al niet zoveel vet als ik jou zo zie praten.
Pa en stiefpa waren 2 weken geleden ook (eng) dun...quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ze zijn zelfs echt dun!
De vorige keer dat dat was was er een maagband in het spel.....
Nou ja, wat een doelquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van suikerverslaving naar suikerziekte! Je moet toch doelen stellen in je leven.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:44 schreef JaneDoe het volgende:
die spycam, is dat een feature van de actifry?!
Actispyfry?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:44 schreef JaneDoe het volgende:
die spycam, is dat een feature van de actifry?!
Ik heb nog wel een paar kilo in de aanbieding.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, misschien moet ik wat aankomen, dan wordt de rest ook wat voller
Precies, want het leek er wel op dat de ouders geen snoep gaven en je zag dit keer ook geen kastjes vol met chips en ander vreten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, wat een doelMaar hoe komt het kind aan al het snoep en geld om haar frietjes met extra majo en tig snacks te kopen?
Verkeerd belegd zakgeld?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, wat een doelMaar hoe komt het kind aan al het snoep en geld om haar frietjes met extra majo en tig snacks te kopen?
en van verjaardagen en zoquote:
Of is dit zo'n kind dat langs duren gaat om klusjes voor geld?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, want het leek er wel op dat de ouders geen snoep gaven en je zag dit keer ook geen kastjes vol met chips en ander vreten.
Misschien heeft ze een baantje?
van dr loverboy natuurlijk!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
klopt, als we zo door gaan hier is binnenkort het gemiddelde zelfs obesitasquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
29 kilo boven het gemiddelde =/ 29 kilo te zwaar
Nou ze heeft toch echt wel zadeltassen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef Frag_adder het volgende:
Maar zij zal hoe lang zijn? 1.65 of zo? Ik vind het echt mee vallen qua uiterlijk als ze 73 weegt
ik keek vooral naar dr gezichtquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ze heeft toch echt wel zadeltassen hoor
Dat doen Duitsers ook: http://www.nu.nl/buitenla(...)-dikke-duitsers.htmlquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
klopt, als we zo door gaan hier is binnenkort het gemiddelde zelfs obesitas
als we nou lekker nederlands de obesitas grens ophogen is niemand meer te dikquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat doen Duitsers ook: http://www.nu.nl/buitenla(...)-dikke-duitsers.html
1.57 dacht ik. Voor haar lengte icm leeftijd is 45 kilo normaal zeiden ze.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef Frag_adder het volgende:
Maar zij zal hoe lang zijn? 1.65 of zo? Ik vind het echt mee vallen qua uiterlijk als ze 73 weegt
Ze is een jaar of 11? Tsja... als je dan al zoveel weegt is het maar de vraag of het nog goed komt zonder goede hulp.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
1.57 dacht ik. Voor haar lengte icm leeftijd is 45 kilo normaal zeiden ze.
Ik ben een kontentypequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik keek vooral naar dr gezicht
11 jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ze is een jaar of 11? Tsja... als je dan al zoveel weegt is het maar de vraag of het nog goed komt zonder goede hulp.
ik ben geen type voor 11 jarige meisjes klaarblijkelijkquote:
nou deze kont kon niet missenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ben geen type voor 11 jarige meisjes klaarblijkelijk
Sowieso thee.quote:
ik zie het nu ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |