Zijn gezicht is nooit bol geweestquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef Baszh het volgende:
Z'n gezicht als al helemaal niet bol meer idd
En het jo-jo-en is begonnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Zometeen is hij nog te mager geworden.
Kan ie meedoen aan "Help mijn kind heeft anorexia"quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Zometeen is hij nog te mager geworden.
dan hebben ze hem echt een eetstoornis aangepraatquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan ie meedoen aan "Help mijn kind heeft anorexia"
Nee, maar met Facebook kun je wel Actifry'en.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
zou je met die actifry ook kunnen facebooken?
wat een bagger serie was datquote:
Nietes, de Kangoo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef roos85 het volgende:
De Wii Fit staat nog niet in de OP
Dat is toch wel het belangrijkste om af te vallen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee, maar met Facebook kun je wel Actifry'en.
Ze zijn helaas ook echt belachelijk duurquote:
Ja en door WIIquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit programma wordt gesponsord door een patattuurpan?
Ja, want tot 50% minder vet!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar wel een hele goedequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
met wel tot 50% minder vet!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee man, de Actifry! Patat zonder vet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Friet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, de Actifry! Patat zonder vet.
ik herken je niet met een nieuwe UI
Klopt, neem je patat uit de Actifry en dan een lekkere klodder mayo erop.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
Patat an sich is ook niet zo'n enorme ramp. De mayo doet het hem.
Nee tot 50% minder vetquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, de Actifry! Patat zonder vet.
ik herken je niet met een nieuwe UI
Ik dacht al dat het daarvoor wasquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zondag weer Alberto, vandaar
dan mag er extra veel mayo op, want je bent gezond bezig want actifri!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, neem je patat uit de Actifry en dan een lekkere klodder mayo erop.
Idd, patat bestaat voornamelijk uit koolhydraten...en die heb je gewoon nodigquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
Patat an sich is ook niet zo'n enorme ramp. De mayo doet het hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |