Zijn gezicht is nooit bol geweestquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef Baszh het volgende:
Z'n gezicht als al helemaal niet bol meer idd
En het jo-jo-en is begonnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Zometeen is hij nog te mager geworden.
Kan ie meedoen aan "Help mijn kind heeft anorexia"quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Zometeen is hij nog te mager geworden.
dan hebben ze hem echt een eetstoornis aangepraatquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan ie meedoen aan "Help mijn kind heeft anorexia"
Nee, maar met Facebook kun je wel Actifry'en.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
zou je met die actifry ook kunnen facebooken?
wat een bagger serie was datquote:
Nietes, de Kangoo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef roos85 het volgende:
De Wii Fit staat nog niet in de OP
Dat is toch wel het belangrijkste om af te vallen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee, maar met Facebook kun je wel Actifry'en.
Ze zijn helaas ook echt belachelijk duurquote:
Ja en door WIIquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit programma wordt gesponsord door een patattuurpan?
Ja, want tot 50% minder vet!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar wel een hele goedequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
met wel tot 50% minder vet!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee man, de Actifry! Patat zonder vet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Friet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, de Actifry! Patat zonder vet.
ik herken je niet met een nieuwe UI
Klopt, neem je patat uit de Actifry en dan een lekkere klodder mayo erop.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
Patat an sich is ook niet zo'n enorme ramp. De mayo doet het hem.
Nee tot 50% minder vetquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, de Actifry! Patat zonder vet.
ik herken je niet met een nieuwe UI
Ik dacht al dat het daarvoor wasquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zondag weer Alberto, vandaar
dan mag er extra veel mayo op, want je bent gezond bezig want actifri!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, neem je patat uit de Actifry en dan een lekkere klodder mayo erop.
Idd, patat bestaat voornamelijk uit koolhydraten...en die heb je gewoon nodigquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
Patat an sich is ook niet zo'n enorme ramp. De mayo doet het hem.
volgensmij is het echt ranzigquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Iemand hier weleens iets uit die Actifry gegeten? Volgens mij is er zelfs een topic over.
En je mag een dubbele portie, want tot 50% minder vet, dus kan je er 2x zoveel van etenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan mag er extra veel mayo op, want je bent gezond bezig want actifri!
Dat lijkt mij nou ook. Van die droge patat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
volgensmij is het echt ranzigjuist het vet geeft de friet zijn smaak
ik typte fried![]()
In het vorige topic had ik een link naar een review geplaatst, met een zeer epische reactiequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
volgensmij is het echt ranzigjuist het vet geeft de friet zijn smaak
ik typte fried![]()
kappen jij!quote:
ik vind het nu een scharminkelquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Zijn gezicht is zo smalletjes nu.
Dat vond ik ook wel heel erg sneu. Dat kind eet van zijn leven geen friet meer omdat hij er een traumatisch beeld bij heeft...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij mag dus niet meedoen als zijn vriendjes wel een patatje eten
kinderen die nog moeten groeien mogen ook een beetje "dikkig" zijnquote:
Het ergste is dat ze altijd woorden gebruiken die allang niet meer cool zijn, mijn moeder zei laatst dat ze dr eten ging 'oppimpen'quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:16 schreef Arnold_fan het volgende:
Gewoon gangster, leuk zo'n opvoeder.
juistquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kinderen die nog moeten groeien mogen ook een beetje "dikkig" zijn
daarom hielden ze dr ook in beeldquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef roos85 het volgende:
Dat dikke blonde meisje was een betere kandidate geweest.
En hier gaat het dus fout.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kinderen die nog moeten groeien mogen ook een beetje "dikkig" zijn
Ja, ze gaan ook gewoon normaal met elkaar omquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
Leuk dat zowel de biologische vader en stiefvader er zijn!
Ze is vandaag 5 kilo afgevallen...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eehhh volgens mij is Nicoslet zelf een beetje te dik
Is het toch ook?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh god, jij bent toch niet zo'n type die maat 36 al plussize vindt he?
Maatje 36 moet wel de normale Nederlandse vrouw zijn want die zie je immers in alle bladenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh god, jij bent toch niet zo'n type die maat 36 al plussize vindt he?
niet zo dom doenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eehhh volgens mij is Nicoslet zelf een beetje te dik
In elk geval met de camera er bijquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ze gaan ook gewoon normaal met elkaar om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |