SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Deze post.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter economie studeren dan een gat in m'n oor.
Deathlift or Die.![]()
Ik zei het omdat ik wist dat jij zou happenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter economie studeren dan een gat in m'n oor.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zei het omdat ik wist dat jij zou happen![]()
![]()
![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Want we zijn niet bang voor de grote boze wolf, de grote boze wolf. Ben niet baangg, ben niet baangg, ben niet bang voor de grote boze wolluf.![]()
Wise, jij plaaggeest. Laat deze mensjes met rust. Tli post hier en die wil je niet boos hebben.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Een plaatje van de SS zou zooo ongepast zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef BobbyB het volgende:
Wise, jij plaaggeest. Laat deze mensjes met rust. Tli post hier en die wil je niet boos hebben.graag verwijderen![]()
Bobbyquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef BobbyB het volgende:
Wise, jij plaaggeest. Laat deze mensjes met rust. Tli post hier en die wil je niet boos hebben.
All good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie maakt een TR voor een TT-change?².
![]()
².
![]()
Ben er toch?quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Tli'tjequote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Kut Belg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef fyah het volgende:
[..]
Een plaatje van de SS zou zooo ongepast zijnAll good things are wild and free.![]()
ziggo gebruikers. check 401. Gratis barca - valencia
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef wise het volgende:
ziggo gebruikers. check 401. Gratis barca - valencia
verleidelijk, maar micro MOET ik morgen halen![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef fyah het volgende:
[..]
Een plaatje van de SS zou zooo ongepast zijn
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wou je nu zeggen dat wij niet leuk zijn? Want dan ga ik weer.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
das belangrijker jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef junamii het volgende:
[..]
verleidelijk, maar micro MOET ik morgen halensucces
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Jullie zijn niet leuk, ga je nu weer?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wou je nu zeggen dat wij niet leuk zijn? Want dan ga ik weer.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie zijn niet leuk, ga je nu weer?![]()
Doei Tli
Jawel hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wou je nu zeggen dat wij niet leuk zijn? Want dan ga ik weer.Prille lobi voor jullie.
Ik postte al in KLB toen jullie nog in de baarmoeder zwommen.quote:full stops and exclamation marks![]()
Poll: mag ik blijven?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie zijn niet leuk, ga je nu weer?![]()
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 8% gewijzigd door fyah op 01-02-2012 21:21:55 ]graag verwijderen![]()
Bestaat fok al 70 jaar dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik postte al in KLB toen jullie nog in de baarmoeder zwommen.![]()
Toen kerfden we de posts nog op stenen. Maar jullie zijn heul geen 69 of 70.quote:Jij wel natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:05 schreef fyah het volgende:
[..]
Poll: mag ik blijven?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierfull stops and exclamation marks![]()
Ik bleef sowiesoquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Toen kerfden we de posts nog op stenen. Maar jullie zijn heul geen 69 of 70.
[..]
Jij wel natuurlijk.lekkere maisjes hier!
welke 2 boelers wilden me weg dan? op het matje!graag verwijderen![]()
ik speelde met aansteker toen ik 'm moest verzinnen. kwam vuur uit (!!). fire > fyah.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
fyah hoe kom je btw aan je naam? Door dat feest of..?
dat feest heeft het van MIJgraag verwijderen![]()
stem voor acta en haal je rechtquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef fyah het volgende:
[..]
ik speelde met aansteker toen ik 'm moest verzinnen. kwam vuur uit (!!). fire > fyah.
dat feest heeft het van MIJ![]()
![]()
Acta is er al door toch?quote:
Sorry, dacht dat dit KLB was.. ben al weg.
Oh want: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080709205725AACdZAVquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef fyah het volgende:
[..]
ik speelde met aansteker toen ik 'm moest verzinnen. kwam vuur uit (!!). fire > fyah.
dat feest heeft het van MIJ![]()
![]()
hihi gefoptquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Acta is er al door toch?
Sorry, dacht dat dit KLB was.. ben al weg.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef fyah het volgende:
[..]
dat feest heeft het van MIJfull stops and exclamation marks![]()
maar genoeg over mij, wie is Vaseline_?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh want: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080709205725AACdZAVgraag verwijderen![]()
Iets om je body en lippen mee in te smeren word je lekker soepel vanquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef fyah het volgende:
[..]
maar genoeg over mij, wie is Vaseline_?![]()
![]()
![]()
jij hebt het over vaseline. Ik wil weten over de vaseline_quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets om je body en lippen mee in te smeren word je lekker soepel van
graag verwijderen![]()
Amsterdammmmmmmmmmmmmmmm!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:24 schreef fyah het volgende:
[..]
jij hebt het over vaseline. Ik wil weten over de vaseline_
Meer heb ik niet te zeggen![]()
![]()
oh, zo eentjequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Amsterdammmmmmmmmmmmmmmm!
Meer heb ik niet te zeggen
graag verwijderen![]()
Ja, fijn. Nu je zijn naam hebt gezegd is hij hier binnen 5 min.quote:
Lamon is toch wel vaker genoemd hier?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, fijn. Nu je zijn naam hebt gezegd is hij hier binnen 5 min.Fuck hem
![]()
nee heul niet. Begon met een topic over fernandes door Chocolatebearquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef jna het volgende:
Ik begrijp dat deze sc voortkomt uit de klb sc?![]()
klopt, of nou ja. iig uit klbquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef jna het volgende:
Ik begrijp dat deze sc voortkomt uit de klb sc?
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef krioro het volgende:
[..]Welke maand en dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben 4 september jarig. Dus in lentes tellen kwam voordelig uit.quote:
full stops and exclamation marks![]()
Je 31e lente en je 32ste herfst oehquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben 4 september jarig. Dus in lentes tellen kwam voordelig uit.![]()
![]()
Nog maar een maandje en dan mogen we los.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je 31e lente en je 32ste herfst oeh
Ok, nu moet je oppassen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef jna het volgende:
Ik begrijp dat deze sc voortkomt uit de klb sc?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Choco, morgen is Bonobo al herinner ik me ineens.
Betwijfel alleen of ik zin heb om naar Amsterdam te rijden met dit weer.
Meh, is dus alleen de DJ, niet de hele band. So fuck that shit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef krioro het volgende:
Choco, morgen is Bonobo al herinner ik me ineens.
Betwijfel alleen of ik zin heb om naar Amsterdam te rijden met dit weer.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
I followed my tummyyummyyummy. U jelly?
Weet niet of ik het met een live band wel tof zou vinden eigenlijk. Aan de andere kant heb ik geen flauw idee hoe een DJ-set van hem in elkaar zit; veel eigen werk of niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meh, is dus alleen de DJ, niet de hele band. So fuck that shit.
Maar ja, ik ben denk ik toch te lui om morgen te gaan.full stops and exclamation marks![]()
WANT!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
OMG, die room is zo goddelijk!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Laat mij nou gewoon eens even obese zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Jumi hou verdomme nou 's op met eten fatty
Not jelly maar die dingen zijn wel lekker.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar bij mij zitten jumi, lekker samen aankomen.quote:[..]
Laat mij nou gewoon eens even obese zijn
Jij begrijpt mij. Ik heb gewoon zware bottenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Kom maar bij mij zitten jumi, lekker samen aankomen.
Mijn moeder vandaag ook, aangegeven wat gezonder te willen gaan eten enzo. Komt ze thuis met Ben & Jerry's, ik zet hem in de vriezer, maar zelfs door de vriezer heen staarde hij me aan. Nu is ie bijna op
Ai.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Laat mij nou gewoon eens even obese zijn
Ik ben blijkbaar de enige hier die zich in kan houden![]()
![]()
ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ai.
Ik ben blijkbaar de enige hier die zich in kan houden![]()
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Zijn dit Homo Sapiens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Zijn dit Homo Sapiens?AarssapiensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn dit Homo Sapiens?Die kwam ik gister al tegen, echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dit Homo Sapiens?Wel zeldzame danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
Terwijl het keihard aan het vriezen is en ons mooie stadion niet dicht kan.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Whehe, heel herkenbaar dit. Zodra ik die bak openmaak blijf ik er ook niet van af tot die helemaal op isquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:34 schreef tliciouz het volgende:
Mijn moeder vandaag ook, aangegeven wat gezonder te willen gaan eten enzo. Komt ze thuis met Ben & Jerry's, ik zet hem in de vriezer, maar zelfs door de vriezer heen staarde hij me aan. Nu is ie bijna opquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Zijn dit Homo Sapiens?Die linkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang zouden die dingen na trillen als je er op slaat?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe lang zouden die dingen na trillen als je er op slaat?
There is no such thing.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Weet je het zeker?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zien en voelen, wil ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die van mij trilt aan een stuk door.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Perfect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herupload die even naar tinypic.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Perfect.
[..]
Herupload die even naar tinypic.
Is dit een uitnodiging?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker.
Ik lig weer helemaal lekker in mijn bedje kei warm en knusAll good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
En tli, niet zo diep van binnen ben je gewoon pot
Nee want ik haat het karakter van vrouwen, maar hun ronde vormen
Ik heb precies hetzelfde johquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want ik haat het karakter van vrouwen, maar hun ronde vormenAlleen vrouwen die denken als een vent maar niet van die zeiktroela's.
![]()
Ook al zouden ze denken als een vent dan nog kan ik er niet mee samen wonen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde johAlleen vrouwen die denken als een vent maar niet van die zeiktroela's.
Uiteindelijk heb ik toch echt een man nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook fijnJawel, je keek.![]()
Nee, je hebt een vlezige pik nodig tussen je gleuf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook al zouden ze denken als een vent dan nog kan ik er niet mee samen wonen.Uiteindelijk heb ik toch echt een man nodig.
![]()
Grof, maar daar komt het wel op neerquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee, je hebt een vlezige pik nodig tussen je gleuf.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef jna het volgende:
Ook fijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook fijn![]()
![]()
Ik wou het niet zeggen met zoveel woorden maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee, je hebt een vlezige pik nodig tussen je gleuf.
Is alleen maar gezondquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen met zoveel woorden maar je hebt gelijk![]()
![]()
Ze gebruiken ons alleen maar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee, je hebt een vlezige pik nodig tussen je gleuf.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zijn dit Homo Sapiens?Cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Ik voel me gebruiktquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze gebruiken ons alleen maar.
Jawel, je keek.![]()
Gewoon: Aziatische visfilet en that's it?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:17 schreef krioro het volgende:
Ik eet hooggeleide vis. Kan ook niet anders, Aziatisch.
So lame, maar ik vind het zelf wel grappig.Wtf c1000
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Altijd goed geleid Gquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:17 schreef krioro het volgende:
Ik eet hooggeleide vis. Kan ook niet anders, Aziatisch.
So lame, maar ik vind het zelf wel grappig.Jawel, je keek.![]()
Ja, en ik heb echt geen idee waar die msc voor staat ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon: Aziatische visfilet en that's it?Wtf c1000
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]MeldingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht verzonden
#snitchin'![]()
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, een vriendin van mij heeft altijd een grote mond tegen jongens maar als ze eenmaal met ze naar bed gaat is het dingen als ik vind pijpen vies en dat wilt ze dan ook niet doen, klaarkomen mag niet in of op haar etc
Nu krijg ik een whatsapp ''Omg titi, hij stak net een vinger in mijn kont deed me toch zeer''
Echt
http://www.msc.org/where-(...)28-AB85-249ADA141BFBquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, en ik heb echt geen idee waar die msc voor staat ook.![]()
Kankersaaie sex met die meid danquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef tliciouz het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, een vriendin van mij heeft altijd een grote mond tegen jongens maar als ze eenmaal met ze naar bed gaat is het dingen als ik vind pijpen vies en dat wilt ze dan ook niet doen, klaarkomen mag niet in of op haar etc
Nu krijg ik een whatsapp ''Omg titi, hij stak net een vinger in mijn kont deed me toch zeer''
Echt
Zegt gelukkig heel wat over jou![]()
![]()
Dit ja, van die meisjes die een imago wekken dat ze van rough en dirty houden. En vervolgens ben je "te hardhandig" en houden ze niet van pijpen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef tliciouz het volgende:
Echt
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oh, ik had heel dat logo niet eens bekeken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.msc.org/where-(...)28-AB85-249ADA141BFBDank.
Ja maar ze wilt ook niet dat een jongen klaarkomt op of in haar, zo kun je toch geen seks hebben man.Ze legt serieus een handdoekje bij haar bed.
Choco weet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit ja, van die meisjes die een imago wekken dat van rough en dirty houden. En vervolgens ben je "te hardhandig" en houden ze niet van pijpen.full stops and exclamation marks![]()
En dan moet die jongen daar op klaarkomen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
Ja maar ze wilt ook niet dat een jongen klaarkomt op of in haar, zo kun je toch geen seks hebben man.Ze legt serieus een handdoekje bij haar bed.
Jawel, je keek.![]()
wtfquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef jna het volgende:
[..]
En dan moet die jongen daar op klaarkomen?Maar ze verwacht wel dat een jongen haar uitgebreid gaat zitten likken.
Ok, vinger in d'r kont gaat te ver maar handdoekje in bed. Gebruik dan gewoon een condoom is nog minder afschrikkendquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
![]()
![]()
Doesn't matter, had sex!quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
And it felt so goooddquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doesn't matter, had sex!
[ afbeelding ]![]()
Ach ja, weet je tenminste wat je te doen staat.quote:quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:36 schreef krioro het volgende:
wat een lelijke lage hakken zeg allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt. Maar toch, die kat heeft het goed voor elkaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:38 schreef junamii het volgende:
[..]
wat een lelijke lage hakken zeg allemaal
Alleen jij kijkt weer naar die hakken hequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:38 schreef junamii het volgende:
[..]
wat een lelijke lage hakken zeg allemaal![]()
Ik kwam de tag ''kankerbejaarden'' tegenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!!!
Ik zag van de week iemand op Xbox Live met de gamertag 'hooggeleidg'.
Handdoekje doet m'n vriendin ook altijd erbij. Maar dan tijdens anaal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
Echt een afknapper!
![]()
Wat deden die kankerkleuters van KLB hier nou weer. Fucking zolderkamer dork die naar elke meet die er is gaan.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ze kan beter non worden ofzo. Wtf, dat kan je toch geen seks meer noemen. Kan je je gaan gedragen als een olifant in een porseleinkast.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
Verdomme, werd wakker omdat ik naar de plee moest, maar weer in slaap vallen ho maar
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Begrijp je!quote:Op donderdag 2 februari 2012 03:06 schreef Jajong het volgende:
Wat deden die kankerkleuters van KLB hier nou weer. Fucking zolderkamer dork die naar elke meet die er is gaan.
Jajong we moeten binnenkort een goeie schoonmaak houden hier. Eff de bezem halen door onze mooie geliefde sc!![]()
![]()
Laat je pecs zien om ze weg te jagen, dat zal ze leren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 03:06 schreef Jajong het volgende:
Wat deden die kankerkleuters van KLB hier nou weer. Fucking zolderkamer dork die naar elke meet die er is gaan.
En wat hou ik toch van vroege ochtenden <3Deathlift or Die.![]()
In KLB wordt juist nooit gemeet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 03:06 schreef Jajong het volgende:
Wat deden die kankerkleuters van KLB hier nou weer. Fucking zolderkamer dork die naar elke meet die er is gaan.![]()
Wou net zeggenin dit topic is er meer gemeet dan in de hele klb sc.
Nou in KLB SC nog wel, maar dan meer onderling. C_N, Skylark. Otis en S.S. hebben toen ook gemeet hoor.
Ik heb straks nog een KLB meet.![]()
![]()
Maar dit zijn niet echt meets te noemen toch? We gaan toevallig naar dezelfde feestjes.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
preciesquote:Op donderdag 2 februari 2012 04:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Begrijp je!
Jajong we moeten binnenkort een goeie schoonmaak houden hier. Eff de bezem halen door onze mooie geliefde sc!I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hahaha mac.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:51 schreef Chai het volgende:
En Crack_ heeft er ook veel gemeet. [ afbeelding ]All good things are wild and free.![]()
![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Jajong de kankerpanda heeft anders zelf behoorlijk lopen vissen in de KLB SC vijver en daarmee meer gemeet dan wij allen bij elkaar.
![]()
precies, want zoveel verschilt het niet van deze chatquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:56 schreef Allure_ het volgende:
Nee man, genoeg gepraat over die autisten uit KLB SC.
. Ik ga vandaag werken en vanavond clubben
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Gaat je geen fuck aan lindseyquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:56 schreef Allure_ het volgende:
Nee man, genoeg gepraat over die autisten uit KLB SC. Wat gaan jullie vandaag doen
?
![]()
![]()
Vind het wel fijn om te zien dat Allure altijd zoveel interesse in andere mensen toont. Wat een sociaal wezen!![]()
quote:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:23 schreef Gridlok het volgende:
Vind het wel fijn om te zien dat Allure altijd zoveel interesse in andere mensen toont. Wat een sociaal wezen!Ohnoes je weet mijn naamquote:!!!
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok, vinger in d'r kont gaat te ver maar handdoekje in bed. Gebruik dan gewoon een condoom is nog minder afschrikkend![]()
![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Lekker e-war maken boys omdat je in real niet breed bent maatje ik pis op je wijf en ik steel je geit![]()
Sorry, Titiquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:28 schreef tliciouz het volgende:
Wat zijn sommige van jullie toch sneu, sorry hoor.
![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Zeg het gerust hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:28 schreef tliciouz het volgende:
Wat zijn sommige van jullie toch sneu, sorry hoor![]()
![]()
Akelige wending neemt deze SC.
Beter onderwerp: Cupmaten. Vertel maar, Vaseline_The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
75A u mad?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Beter onderwerp: Cupmaten. Vertel maar, Vaseline_![]()
Mensen die Ally aanvallen![]()
HUGE PECSquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Beter onderwerp: Cupmaten. Vertel maar![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Grote jopen, grote billen, grote mond, grote maag
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Nee, ik vertrek de 12equote:Op donderdag 2 februari 2012 13:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben jij al naar de VS geweest?
sowiesoquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Grote jopen, grote billen, grote mond, grote maag
Ik heb trouwens m'n praktijk gehaald![]()
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Feli'squote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Ik heb trouwens m'n praktijk gehaald
Deathlift or Die.![]()
Gefeliciflapsdroelloed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Ik heb trouwens m'n praktijk gehaaldThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nice, dus wanneer kom je me ophalen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
![]()
Dankjulliewel lieverdjesHaha wanneer je maar wiltquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nice, dus wanneer kom je me ophalen?![]()
![]()
Open sollicitatie naar keiharde scissorin'.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nice, dus wanneer kom je me ophalen?Deathlift or Die.![]()
Barikallah!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Zo erg ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Open sollicitatie naar keiharde scissorin'.![]()
![]()
..quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer nietDeathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet
Suuuuuuure, make that the cat wise!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Story of my life bij de kapper ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:43 schreef tliciouz het volgende:
Oke afspraak gemaakt bij de kapper, ik krijg nu al spijt want
[ afbeelding ]
Laatste keer bleef ik maar omdraaien en zeggen dat het nu wel erg veel was. En maar knippen die relnicht"ja zijn gewoon laagjes, blijft dezelfde lengte hoor".
Nou m'n dikke ass dat het dezelfde lengte bleef
Maar goed sterkte he![]()
![]()
u riepquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Suuuuuuure, make that the cat wise!I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Story of my life bij de kapper ja.
Laatste keer bleef ik maar omdraaien en zeggen dat het nu wel erg veel was. En maar knippen die relnicht"ja zijn gewoon laagjes, blijft dezelfde lengte hoor".
Deathlift or Die.![]()
Hehe ah, dat tref ik ook elke keer ja. Vandaar dat ik mijn eigen haar maar ging knippenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Story of my life bij de kapper ja.
Maar heb nu bij blijkbaar een van de beste kappers in Arnhem een afspraak gemaakt wat een rib uit mijn lijf kost, dan deze maand maar geen nieuwe broek of schoenen
Ook zachtjes huilend naar huis daarna?quote:Hehe als het maar goed gedaan wordt. Heb je een plaatje ofzo van wat je met je haar wil gaan doen??quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe ah, dat tref ik ook elke keer ja. Vandaar dat ik mijn eigen haar maar ging knippen
Maar heb nu bij blijkbaar een van de beste kappers in Arnhem een afspraak gemaakt wat een rib uit mijn lijf kost, dan deze maand maar geen nieuwe broek of schoenen![]()
Ja, foetushouding in bed en er na 2 weken pas uit komen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ook zachtjes huilend naar huis daarna?Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, foetushouding in bed en er na 2 weken pas uit komen.![]()
![]()
Zoiets denk ik, want mijn haar is nu allemaal 1 lengte en het loopt echt zo stijl naar beneden. En wil de voorste plukken gewoon wat korter kun je er veel meer mee doen. Stom voorbeeld maar kon niets beters vindenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ook zachtjes huilend naar huis daarna?
[..]
Hehe als het maar goed gedaan wordt. Heb je een plaatje ofzo van wat je met je haar wil gaan doen??
En dan dit als kleur, de onderkant dan lichter.
Leuk man, vooral die kleur! Ik wacht met smart op de afterpicsquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zoiets denk ik, want mijn haar is nu allemaal 1 lengte en het loopt echt zo stijl naar beneden. En wil de voorste plukken gewoon wat korter kun je er veel meer mee doen. Stom voorbeeld maar kon niets beters vinden
[ afbeelding ]
En dan dit als kleur, de onderkant dan lichter.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Echt wat is jouw probleem chick. Eerst was je cool maar de laatste paar weken ben je om de een of andere reden verandert in een zure kut. Ja ik heb Breathtaking geneukt, big fucking deal. Die heb ik 2 keer in m'n leven gezien en beide keren m'n pik in haar muil gepropt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:54 schreef Allure_ het volgende:
Jajong de kankerpanda heeft anders zelf behoorlijk lopen vissen in de KLB SC vijver en daarmee meer gemeet dan wij allen bij elkaar.
Mijn punt was dat al die lui in de KLB SC autistische mongols zijn (met uitzonderingen daargelaten) en dat punt staat nog steeds, daar doet het feit dat ik af en toe wat meisjes die op FOK! post(t)en bal niks aan af.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Zij is een vrouw, wat is jouw excuus?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eerst was je cool maar de laatste paar weken ben je om de een of andere reden verandert in een zure kut.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
en wat maakt users van deze sc anders dan die van klb sc¿quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt wat is jouw probleem chick. Eerst was je cool maar de laatste paar weken ben je om de een of andere reden verandert in een zure kut. Ja ik heb Breathtaking geneukt, big fucking deal. Die heb ik 2 keer in m'n leven gezien en beide keren m'n pik in haar muil gepropt.
Mijn punt was dat al die lui in de KLB SC autistische mongols zijn (met uitzonderingen daargelaten) en dat punt staat nog steeds, daar doet het feit dat ik af en toe wat meisjes die op FOK! post(t)en bal niks aan af.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
als ik ze zo ff vergelijk wordt er veelal over hetzelfde gesproken, behalve dat de ene in onz post en de ander in klb
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Jonge laat hem. De keren dat ik Jajong zie posten loopt ie altijd wel te kankeren op andere users (niet alleen KLB SC). Feit dat ie een bepaald groepje "autistische mongols" noemt en zich daardoor beter voelt dan anderen zegt meer over hem dan over die anderen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
en wat maakt users van deze sc anders dan die van klb sc¿De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Mag ik een foto van jou van 1 bij 2. Dan kan ik die als poster ophangen in mijn kamer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik heb Breathtaking geneukt, big fucking deal. Die heb ik 2 keer in m'n leven gezien en beide keren m'n pik in haar muil gepropt.![]()
![]()
Alleen wise is een autistische mongol eigenlijk. Iig van degenen die er nu nog posten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt wat is jouw probleem chick. Eerst was je cool maar de laatste paar weken ben je om de een of andere reden verandert in een zure kut. Ja ik heb Breathtaking geneukt, big fucking deal. Die heb ik 2 keer in m'n leven gezien en beide keren m'n pik in haar muil gepropt.
Mijn punt was dat al die lui in de KLB SC autistische mongols zijn (met uitzonderingen daargelaten) en dat punt staat nog steeds, daar doet het feit dat ik af en toe wat meisjes die op FOK! post(t)en bal niks aan af.![]()
Ga jij je FOK-vriendin maar aaien gappie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mag ik een foto van jou van 1 bij 2. Dan kan ik die als poster ophangen in mijn kamer.
En nee, ik ben er niet trots op ofzo dat ik BT heb geklaard, maar Allure_ zit er al maaaaanden mee in haar maag en ze wil het zoooo graag posten dat ik het maar even voor haar heb gedaan.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wat een ontzettende mongool ben jij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn punt was dat al die lui in de KLB SC autistische mongols zijn (met uitzonderingen daargelaten) en dat punt staat nog steeds, daar doet het feit dat ik af en toe wat meisjes die op FOK! post(t)en bal niks aan af.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
En honestly; hoe treurig ben je als je met een select groepje een andere SC gaat 'raiden'. Waarom zou je gaan posten in een SC als de 'oldbies' om het zo maar te noemen je daar niet moeten. Dat zijn je prioriteiten echt een beetje fucked up.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Kanker jij helemaal op verzuurde schijtlesbi. Ben je soms jaloers ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een ontzettende mongool ben jij..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wat kom jij hier nou weer doen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een ontzettende mongool ben jij.
Ik maak het andersquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
en wat maakt users van deze sc anders dan die van klb sc¿![]()
![]()
dit dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen wise is een autistische mongol eigenlijk. Iig van degenen die er nu nog posten.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wie ben jij?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een ontzettende mongool ben jij.![]()
![]()
Haha, mij verzuurd noemen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kanker jij helemaal op verzuurde schijtlesbi. Ben je soms jaloers ofzo.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Dat gebeurd dus precies andersom.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef Jajong het volgende:
En honestly; hoe treurig ben je als je met een select groepje een andere SC gaat 'raiden'. Waarom zou je gaan posten in een SC als de 'oldbies' om het zo maar te noemen je daar niet moeten. Dat zijn je prioriteiten echt een beetje fucked up.
dit is geen raiden hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef Jajong het volgende:
En honestly; hoe treurig ben je als je met een select groepje een andere SC gaat 'raiden'. Waarom zou je gaan posten in een SC als de 'oldbies' om het zo maar te noemen je daar niet moeten. Dat zijn je prioriteiten echt een beetje fucked up.. dit topic heeft er gewoon wat nieuwe users erbij
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wie dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:03 schreef wise het volgende:
[..]
dit is geen raiden hoor. dit topic heeft er gewoon wat nieuwe users erbij
![]()
Jajong moet gewoon niet anderen verzuurd gaan noemen terwijl ik hem de helft van de tijd alleen maar zie vloeken en tieren op anderen.
En dan zeker niet anderen autistische mongols noemen want zelf komt ie ook goed in de buurt van de KLB SC... maar dan als individu.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Leuke gesprekken wel.
Maar wat gaan jullie allemaal doen dit weekend?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Voorspelbaar dit. We raiden geen SC, we spreken jou aan op je kansloze gedrag.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef Jajong het volgende:
En honestly; hoe treurig ben je als je met een select groepje een andere SC gaat 'raiden'. Waarom zou je gaan posten in een SC als de 'oldbies' om het zo maar te noemen je daar niet moeten. Dat zijn je prioriteiten echt een beetje fucked up.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Whehee, JajongGewoon rustig zeggen dat ie een chick gebald heeft
![]()
Oke maar even serieus, Fernandes en klb sc gaat niet samen dus iedereen maar bij z'n eigen blijven aub?![]()
![]()
Ik voel je man, Ally haat mij ook. Maar hoezo die haat naar fokvriendin man, doet pijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga jij je FOK-vriendin maar aaien gappie.
En nee, ik ben er niet trots op ofzo dat ik BT heb geklaard, maar Allure_ zit er al maaaaanden mee in haar maag en ze wil het zoooo graag posten dat ik het maar even voor haar heb gedaan.![]()
Oke dan ga ik ook maar terug.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Oke maar even serieus, Fernandes en klb sc gaat niet samen dus iedereen maar bij z'n eigen blijven aub?All good things are wild and free.![]()
er zit geen verschil tussen klb sc en dit topic hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef BobbyB het volgende:
Jajong moet gewoon niet anderen verzuurd gaan noemen terwijl ik hem de helft van de tijd alleen maar zie vloeken en tieren op anderen.
En dan zeker niet anderen autistische mongols noemen want zelf komt ie ook goed in de buurt van de KLB SC... maar dan als individu.
In beide topics worden veelal dezelfde verhalen gepost, delen mensen dezelfde passies ect
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Mag ik blijven?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Oke maar even serieus, Fernandes en klb sc gaat niet samen dus iedereen maar bij z'n eigen blijven aub?![]()
KLB SC gaat prima samen met Fernandes. Jammer genoeg zijn er figuren binnen deze SC die daar anders over denken, heeft niks met KLB te maken verder. Maar okee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Oke maar even serieus, Fernandes en klb sc gaat niet samen dus iedereen maar bij z'n eigen blijven aub?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
de stad inquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Leuke gesprekken wel.
Maar wat gaan jullie allemaal doen dit weekend?
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hier ben ik het wel mee eens, sommige mensen kwamen hier met een normale post binnen en meteen werd er geroepen dat ze op moeten kankeren alleen omdat ze weten dat ze uit de klb sc komen. Waarom word er wel normaal gedaan tegen mij en niet tegen hun? Kom zelf ook vanuit de klb sc. Liggen de andere niet in jullie straatje?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
KLB SC gaat prima samen met Fernandes. Jammer genoeg zijn er figuren binnen deze SC die daar anders over denken, heeft niks met KLB te maken verder. Maar okee.All good things are wild and free.![]()
Welke?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Oke maar even serieus, Fernandes en klb sc gaat niet samen dus iedereen maar bij z'n eigen blijven aub?
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Haha. Nu maak je jezelf alleen maar nog belachelijker. Ik reageerde namelijk op het feit dat jullie hier vannacht of gisteravond met z'n allen je als kleine alto's kwamen profileren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voorspelbaar dit. We raiden geen SC, we spreken jou aan op je kansloze gedrag.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Rotterdam of Amsterdamquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Doe niet zo naief chickquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, sommige mensen kwamen hier met een normale post binnen en meteen werd er geroepen dat ze op moeten kankeren alleen omdat ze weten dat ze uit de klb sc komen. Waarom word er wel normaal gedaan tegen mij en niet tegen hun? Kom zelf ook vanuit de klb sc. Liggen de andere niet in jullie straatje?. Is niet de eerste keer dat die achterlijken hier komen stangen. En het draait altijd op hetzelfde uit.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
wij luisteren naar r&b, club, dance en rap hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Nu maak je jezelf alleen maar nog belachelijker. Ik reageerde namelijk op het feit dat jullie hier vannacht of gisteravond met z'n allen je als kleine alto's kwamen profileren.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ga voor de grap naar Smokey of Playa Nasty. Gratis vieze wijven neuken.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Om te zeggen dat je tieten hebt is wel een beetje makkelijk. Maar jij gamed ook samen met wat mensen uit deze SC. Dat draagt al heel wat bij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, sommige mensen kwamen hier met een normale post binnen en meteen werd er geroepen dat ze op moeten kankeren alleen omdat ze weten dat ze uit de klb sc komen. Waarom word er wel normaal gedaan tegen mij en niet tegen hun? Kom zelf ook vanuit de klb sc. Liggen de andere niet in jullie straatje?![]()
Volgens mij vooral wise.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Nu maak je jezelf alleen maar nog belachelijker. Ik reageerde namelijk op het feit dat jullie hier vannacht of gisteravond met z'n allen je als kleine alto's kwamen profileren.
fyah integreerde op zich wel.![]()
Ach het gebeurde in KLB ook wel dat mensen de SC uitgekeken werden maar vind de vijandigheid hier wel een beetje kansloos en dan doen alsof het aan KLB ligt. Het maakt mij niet uit verder, ik post toch wel, maar ik vraag me af waarom dat is. We zijn geen 12 meer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, sommige mensen kwamen hier met een normale post binnen en meteen werd er geroepen dat ze op moeten kankeren alleen omdat ze weten dat ze uit de klb sc komen. Waarom word er wel normaal gedaan tegen mij en niet tegen hun? Kom zelf ook vanuit de klb sc. Liggen de andere niet in jullie straatje?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Gast, ik heb het niet over iedereen. Sommige hebben het er zelf naar gemaakt. Maar gister kwamen er hier 1 a 2 mensen die gewoon normaal reageerde en die konden meteen opdonderen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe niet zo naief chick. Is niet de eerste keer dat die achterlijken hier komen stangen. En het draait altijd op hetzelfde uit.
Maar goed echt een discussie van niets weer, helaas voor jullie zijn alle topics openbaar dus mag iedereen gewoon posten waar hij of zij wil.All good things are wild and free.![]()
ik schuif 'm erin als extra geheugenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij vooral wise.
fyah integreerde op zich wel.
graag verwijderen![]()
Ik game met mensen uit de sc? Wie dan? Ik game alleen met dwc af en toe maar die kende ik al voor de fernandes sc. En wtf ga je nu tegen mij beginnen ik neem het op voor jullie grapjas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Om te zeggen dat je tieten hebt is wel een beetje makkelijk. Maar jij gamed ook samen met wat mensen uit deze SC. Dat draagt al heel wat bij.All good things are wild and free.![]()
"Jullie".. okee, ik weet van niks dus hoor daar niet bij. Ik neem mijn woorden terug.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Nu maak je jezelf alleen maar nog belachelijker. Ik reageerde namelijk op het feit dat jullie hier vannacht of gisteravond met z'n allen je als kleine alto's kwamen profileren.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Allure_ heeft volgens mij een beetje het imago van de KLB SCers verneukt met dr gedrag hier en in TC de laatste tijd. Niet dat dit een excuus is maar het verklaart wel het een en ander.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gast, ik heb het niet over iedereen. Sommige hebben het er zelf naar gemaakt. Maar gister kwamen er hier 1 a 2 mensen die gewoon normaal reageerde en die konden meteen opdonderen.
Maar goed echt een discussie van niets weer, helaas voor jullie zijn alle topics openbaar dus mag iedereen gewoon posten waar hij of zij wil.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
dit dusquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ja dus? Ik en Chai en Gridlok posten hier gewoon normaal en worden wel geaccepteerd wij komen alle 3 uit de klb sc.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Allure_ heeft volgens mij een beetje het imago van de KLB SCers verneukt met dr gedrag hier en in TC de laatste tijd. Niet dat dit een excuus is maar het verklaart wel het een en ander.All good things are wild and free.![]()
Zolang ik hier post, zijn de meeste mensen die in KLB SC posten echt de meest trieste paupers van het forum, en zoals ik al eerder zei; met uitzonderingen daar gelaten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Allure_ heeft volgens mij een beetje het imago van de KLB SCers verneukt met dr gedrag hier en in TC de laatste tijd. Niet dat dit een excuus is maar het verklaart wel het een en ander.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik zeg alleen maar wat ik dacht. Wel lief dat je het opneemt voor de SC hoor, maar dit is gewoon dweilen met de kraan open. Iedereen heeft zijn of haar standpunt allang ingenomen en we zijn allemaal veel te trots om daar ook maar een beetje van af te wijken. Wel jammer, zelfs in groep 5 gaat vriendjes maken nog minder stroef.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik game met mensen uit de sc? Wie dan? Ik game alleen met dwc af en toe maar die kende ik al voor de fernandes sc. En wtf ga je nu tegen mij beginnen ik neem het op voor jullie grapjas.![]()
waarom heeft die deur geen hendel¿quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik vind het alleen hinderlijk dat het zo kankerdruk wordzo een klein hecht groepje was veel chiller
Nu hebben deze paupers Sinji weggejaagd![]()
![]()
Die waren hier al binnen voor die drama met Allure_, niet waar?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dus? Ik en Chai en Gridlok posten hier gewoon normaal en worden wel geaccepteerd wij komen alle 3 uit de klb sc.Ik hou van je.quote:Sinji is echt al ages weg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:16 schreef Sala-adin het volgende:
Ik vind het alleen hinderlijk dat het zo kankerdruk wordzo een klein hecht groepje was veel chiller
Nu hebben deze paupers Sinji weggejaagd
Kankerlelijk.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nja dit dus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gast, ik heb het niet over iedereen. Sommige hebben het er zelf naar gemaakt. Maar gister kwamen er hier 1 a 2 mensen die gewoon normaal reageerde en die konden meteen opdonderen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Neequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aub?![]()
Het Marokkanen-effect.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Maar in TC kan je toch mensen gewoon kicken, ofniet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Allure_ heeft volgens mij een beetje het imago van de KLB SCers verneukt met dr gedrag hier en in TC de laatste tijd. Niet dat dit een excuus is maar het verklaart wel het een en ander.![]()
quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Autisten die het niet aan kunnen dat er nieuwe mensen in hun groepje willen komen.All good things are wild and free.![]()
Verandering, brrrrrrr.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:19 schreef tliciouz het volgende:
Autisten die het niet aan kunnen dat er nieuwe mensen in hun groepje willen komen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: