quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef fyah het volgende:
[..]
Een plaatje van de SS zou zooo ongepast zijn
Wou je nu zeggen dat wij niet leuk zijn? Want dan ga ik weer.quote:
das belangrijker jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef junamii het volgende:
[..]
verleidelijk, maar micro MOET ik morgen halen
Jullie zijn niet leuk, ga je nu weer?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wou je nu zeggen dat wij niet leuk zijn? Want dan ga ik weer.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie zijn niet leuk, ga je nu weer?![]()
Jawel hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wou je nu zeggen dat wij niet leuk zijn? Want dan ga ik weer.
Ik postte al in KLB toen jullie nog in de baarmoeder zwommen.quote:
Poll: mag ik blijven?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie zijn niet leuk, ga je nu weer?![]()
Bestaat fok al 70 jaar dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik postte al in KLB toen jullie nog in de baarmoeder zwommen.
Toen kerfden we de posts nog op stenen. Maar jullie zijn heul geen 69 of 70.quote:
Jij wel natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:05 schreef fyah het volgende:
[..]
Poll: mag ik blijven?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik bleef sowiesoquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Toen kerfden we de posts nog op stenen. Maar jullie zijn heul geen 69 of 70.
[..]
Jij wel natuurlijk.
ik speelde met aansteker toen ik 'm moest verzinnen. kwam vuur uit (!!). fire > fyah.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
fyah hoe kom je btw aan je naam? Door dat feest of..?
stem voor acta en haal je rechtquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef fyah het volgende:
[..]
ik speelde met aansteker toen ik 'm moest verzinnen. kwam vuur uit (!!). fire > fyah.
dat feest heeft het van MIJ
Acta is er al door toch?quote:
Oh want: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080709205725AACdZAVquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef fyah het volgende:
[..]
ik speelde met aansteker toen ik 'm moest verzinnen. kwam vuur uit (!!). fire > fyah.
hihi gefoptquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Acta is er al door toch?
Sorry, dacht dat dit KLB was.. ben al weg.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef fyah het volgende:
[..]
maar genoeg over mij, wie is Vaseline_?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh want: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080709205725AACdZAV
Iets om je body en lippen mee in te smeren word je lekker soepel vanquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef fyah het volgende:
[..]
maar genoeg over mij, wie is Vaseline_?
jij hebt het over vaseline. Ik wil weten over de vaseline_quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets om je body en lippen mee in te smeren word je lekker soepel van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |