SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Deze post.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter economie studeren dan een gat in m'n oor.
Deathlift or Die.![]()
Ik zei het omdat ik wist dat jij zou happenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter economie studeren dan een gat in m'n oor.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zei het omdat ik wist dat jij zou happen![]()
![]()
![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Want we zijn niet bang voor de grote boze wolf, de grote boze wolf. Ben niet baangg, ben niet baangg, ben niet bang voor de grote boze wolluf.![]()
Wise, jij plaaggeest. Laat deze mensjes met rust. Tli post hier en die wil je niet boos hebben.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Een plaatje van de SS zou zooo ongepast zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef BobbyB het volgende:
Wise, jij plaaggeest. Laat deze mensjes met rust. Tli post hier en die wil je niet boos hebben.graag verwijderen![]()
Bobbyquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef BobbyB het volgende:
Wise, jij plaaggeest. Laat deze mensjes met rust. Tli post hier en die wil je niet boos hebben.
All good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie maakt een TR voor een TT-change?².
![]()
².
![]()
Ben er toch?quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Tli'tjequote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Kut Belg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef fyah het volgende:
[..]
Een plaatje van de SS zou zooo ongepast zijnAll good things are wild and free.![]()
ziggo gebruikers. check 401. Gratis barca - valencia
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef wise het volgende:
ziggo gebruikers. check 401. Gratis barca - valencia
verleidelijk, maar micro MOET ik morgen halen![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef fyah het volgende:
[..]
Een plaatje van de SS zou zooo ongepast zijn
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wou je nu zeggen dat wij niet leuk zijn? Want dan ga ik weer.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
das belangrijker jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef junamii het volgende:
[..]
verleidelijk, maar micro MOET ik morgen halensucces
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Jullie zijn niet leuk, ga je nu weer?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wou je nu zeggen dat wij niet leuk zijn? Want dan ga ik weer.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie zijn niet leuk, ga je nu weer?![]()
Doei Tli
Jawel hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wou je nu zeggen dat wij niet leuk zijn? Want dan ga ik weer.Prille lobi voor jullie.
Ik postte al in KLB toen jullie nog in de baarmoeder zwommen.quote:full stops and exclamation marks![]()
Poll: mag ik blijven?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie zijn niet leuk, ga je nu weer?![]()
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 8% gewijzigd door fyah op 01-02-2012 21:21:55 ]graag verwijderen![]()
Bestaat fok al 70 jaar dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik postte al in KLB toen jullie nog in de baarmoeder zwommen.![]()
Toen kerfden we de posts nog op stenen. Maar jullie zijn heul geen 69 of 70.quote:Jij wel natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:05 schreef fyah het volgende:
[..]
Poll: mag ik blijven?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierfull stops and exclamation marks![]()
Ik bleef sowiesoquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Toen kerfden we de posts nog op stenen. Maar jullie zijn heul geen 69 of 70.
[..]
Jij wel natuurlijk.lekkere maisjes hier!
welke 2 boelers wilden me weg dan? op het matje!graag verwijderen![]()
ik speelde met aansteker toen ik 'm moest verzinnen. kwam vuur uit (!!). fire > fyah.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
fyah hoe kom je btw aan je naam? Door dat feest of..?
dat feest heeft het van MIJgraag verwijderen![]()
stem voor acta en haal je rechtquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef fyah het volgende:
[..]
ik speelde met aansteker toen ik 'm moest verzinnen. kwam vuur uit (!!). fire > fyah.
dat feest heeft het van MIJ![]()
![]()
Acta is er al door toch?quote:
Sorry, dacht dat dit KLB was.. ben al weg.
Oh want: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080709205725AACdZAVquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef fyah het volgende:
[..]
ik speelde met aansteker toen ik 'm moest verzinnen. kwam vuur uit (!!). fire > fyah.
dat feest heeft het van MIJ![]()
![]()
hihi gefoptquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Acta is er al door toch?
Sorry, dacht dat dit KLB was.. ben al weg.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef fyah het volgende:
[..]
dat feest heeft het van MIJfull stops and exclamation marks![]()
maar genoeg over mij, wie is Vaseline_?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh want: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080709205725AACdZAVgraag verwijderen![]()
Iets om je body en lippen mee in te smeren word je lekker soepel vanquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef fyah het volgende:
[..]
maar genoeg over mij, wie is Vaseline_?![]()
![]()
![]()
jij hebt het over vaseline. Ik wil weten over de vaseline_quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets om je body en lippen mee in te smeren word je lekker soepel van
graag verwijderen![]()
Amsterdammmmmmmmmmmmmmmm!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:24 schreef fyah het volgende:
[..]
jij hebt het over vaseline. Ik wil weten over de vaseline_
Meer heb ik niet te zeggen![]()
![]()
oh, zo eentjequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Amsterdammmmmmmmmmmmmmmm!
Meer heb ik niet te zeggen
graag verwijderen![]()
Ja, fijn. Nu je zijn naam hebt gezegd is hij hier binnen 5 min.quote:
Lamon is toch wel vaker genoemd hier?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, fijn. Nu je zijn naam hebt gezegd is hij hier binnen 5 min.Fuck hem
![]()
nee heul niet. Begon met een topic over fernandes door Chocolatebearquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef jna het volgende:
Ik begrijp dat deze sc voortkomt uit de klb sc?![]()
klopt, of nou ja. iig uit klbquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef jna het volgende:
Ik begrijp dat deze sc voortkomt uit de klb sc?
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef krioro het volgende:
[..]Welke maand en dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben 4 september jarig. Dus in lentes tellen kwam voordelig uit.quote:
full stops and exclamation marks![]()
Je 31e lente en je 32ste herfst oehquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben 4 september jarig. Dus in lentes tellen kwam voordelig uit.![]()
![]()
Nog maar een maandje en dan mogen we los.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je 31e lente en je 32ste herfst oeh
Ok, nu moet je oppassen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef jna het volgende:
Ik begrijp dat deze sc voortkomt uit de klb sc?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Choco, morgen is Bonobo al herinner ik me ineens.
Betwijfel alleen of ik zin heb om naar Amsterdam te rijden met dit weer.
Meh, is dus alleen de DJ, niet de hele band. So fuck that shit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef krioro het volgende:
Choco, morgen is Bonobo al herinner ik me ineens.
Betwijfel alleen of ik zin heb om naar Amsterdam te rijden met dit weer.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
I followed my tummyyummyyummy. U jelly?
Weet niet of ik het met een live band wel tof zou vinden eigenlijk. Aan de andere kant heb ik geen flauw idee hoe een DJ-set van hem in elkaar zit; veel eigen werk of niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meh, is dus alleen de DJ, niet de hele band. So fuck that shit.
Maar ja, ik ben denk ik toch te lui om morgen te gaan.full stops and exclamation marks![]()
WANT!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
OMG, die room is zo goddelijk!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Laat mij nou gewoon eens even obese zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Jumi hou verdomme nou 's op met eten fatty
Not jelly maar die dingen zijn wel lekker.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar bij mij zitten jumi, lekker samen aankomen.quote:[..]
Laat mij nou gewoon eens even obese zijn
Jij begrijpt mij. Ik heb gewoon zware bottenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Kom maar bij mij zitten jumi, lekker samen aankomen.
Mijn moeder vandaag ook, aangegeven wat gezonder te willen gaan eten enzo. Komt ze thuis met Ben & Jerry's, ik zet hem in de vriezer, maar zelfs door de vriezer heen staarde hij me aan. Nu is ie bijna op
Ai.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Laat mij nou gewoon eens even obese zijn
Ik ben blijkbaar de enige hier die zich in kan houden![]()
![]()
ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ai.
Ik ben blijkbaar de enige hier die zich in kan houden![]()
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Zijn dit Homo Sapiens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Zijn dit Homo Sapiens?AarssapiensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn dit Homo Sapiens?Die kwam ik gister al tegen, echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dit Homo Sapiens?Wel zeldzame danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
Terwijl het keihard aan het vriezen is en ons mooie stadion niet dicht kan.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Whehe, heel herkenbaar dit. Zodra ik die bak openmaak blijf ik er ook niet van af tot die helemaal op isquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:34 schreef tliciouz het volgende:
Mijn moeder vandaag ook, aangegeven wat gezonder te willen gaan eten enzo. Komt ze thuis met Ben & Jerry's, ik zet hem in de vriezer, maar zelfs door de vriezer heen staarde hij me aan. Nu is ie bijna opquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Zijn dit Homo Sapiens?Die linkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: