quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Grote jopen, grote billen, grote mond, grote maag
Nee, ik vertrek de 12equote:Op donderdag 2 februari 2012 13:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben jij al naar de VS geweest?
sowiesoquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Grote jopen, grote billen, grote mond, grote maag
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Ik heb trouwens m'n praktijk gehaald
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Feli'squote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Gefeliciflapsdroelloed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Nice, dus wanneer kom je me ophalen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Haha wanneer je maar wiltquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nice, dus wanneer kom je me ophalen?
Open sollicitatie naar keiharde scissorin'.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nice, dus wanneer kom je me ophalen?
Barikallah!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Zo erg ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Open sollicitatie naar keiharde scissorin'.
..quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet
Story of my life bij de kapper ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:43 schreef tliciouz het volgende:
Oke afspraak gemaakt bij de kapper, ik krijg nu al spijt want
[ afbeelding ]
u riepquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Suuuuuuure, make that the cat wise!
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Story of my life bij de kapper ja.
Laatste keer bleef ik maar omdraaien en zeggen dat het nu wel erg veel was. En maar knippen die relnicht"ja zijn gewoon laagjes, blijft dezelfde lengte hoor".
Nou m'n dikke ass dat het dezelfde lengte bleef
Maar goed sterkte he![]()
Hehe ah, dat tref ik ook elke keer ja. Vandaar dat ik mijn eigen haar maar ging knippenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Story of my life bij de kapper ja.
Laatste keer bleef ik maar omdraaien en zeggen dat het nu wel erg veel was. En maar knippen die relnicht"ja zijn gewoon laagjes, blijft dezelfde lengte hoor".
Nou m'n dikke ass dat het dezelfde lengte bleef
Maar goed sterkte he![]()
Ook zachtjes huilend naar huis daarna?quote:
Hehe als het maar goed gedaan wordt. Heb je een plaatje ofzo van wat je met je haar wil gaan doen??quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe ah, dat tref ik ook elke keer ja. Vandaar dat ik mijn eigen haar maar ging knippen
Maar heb nu bij blijkbaar een van de beste kappers in Arnhem een afspraak gemaakt wat een rib uit mijn lijf kost, dan deze maand maar geen nieuwe broek of schoenen
Ja, foetushouding in bed en er na 2 weken pas uit komen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ook zachtjes huilend naar huis daarna?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, foetushouding in bed en er na 2 weken pas uit komen.
Zoiets denk ik, want mijn haar is nu allemaal 1 lengte en het loopt echt zo stijl naar beneden. En wil de voorste plukken gewoon wat korter kun je er veel meer mee doen. Stom voorbeeld maar kon niets beters vindenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ook zachtjes huilend naar huis daarna?
[..]
Hehe als het maar goed gedaan wordt. Heb je een plaatje ofzo van wat je met je haar wil gaan doen??
Leuk man, vooral die kleur! Ik wacht met smart op de afterpicsquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zoiets denk ik, want mijn haar is nu allemaal 1 lengte en het loopt echt zo stijl naar beneden. En wil de voorste plukken gewoon wat korter kun je er veel meer mee doen. Stom voorbeeld maar kon niets beters vinden
[ afbeelding ]
En dan dit als kleur, de onderkant dan lichter.
[ afbeelding ]
Echt wat is jouw probleem chick. Eerst was je cool maar de laatste paar weken ben je om de een of andere reden verandert in een zure kut. Ja ik heb Breathtaking geneukt, big fucking deal. Die heb ik 2 keer in m'n leven gezien en beide keren m'n pik in haar muil gepropt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:54 schreef Allure_ het volgende:
Jajong de kankerpanda heeft anders zelf behoorlijk lopen vissen in de KLB SC vijver en daarmee meer gemeet dan wij allen bij elkaar.
Zij is een vrouw, wat is jouw excuus?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eerst was je cool maar de laatste paar weken ben je om de een of andere reden verandert in een zure kut.
en wat maakt users van deze sc anders dan die van klb sc¿quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt wat is jouw probleem chick. Eerst was je cool maar de laatste paar weken ben je om de een of andere reden verandert in een zure kut. Ja ik heb Breathtaking geneukt, big fucking deal. Die heb ik 2 keer in m'n leven gezien en beide keren m'n pik in haar muil gepropt.
Mijn punt was dat al die lui in de KLB SC autistische mongols zijn (met uitzonderingen daargelaten) en dat punt staat nog steeds, daar doet het feit dat ik af en toe wat meisjes die op FOK! post(t)en bal niks aan af.
Jonge laat hem. De keren dat ik Jajong zie posten loopt ie altijd wel te kankeren op andere users (niet alleen KLB SC). Feit dat ie een bepaald groepje "autistische mongols" noemt en zich daardoor beter voelt dan anderen zegt meer over hem dan over die anderen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
en wat maakt users van deze sc anders dan die van klb sc¿
quote:
Mag ik een foto van jou van 1 bij 2. Dan kan ik die als poster ophangen in mijn kamer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik heb Breathtaking geneukt, big fucking deal. Die heb ik 2 keer in m'n leven gezien en beide keren m'n pik in haar muil gepropt.
Alleen wise is een autistische mongol eigenlijk. Iig van degenen die er nu nog posten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt wat is jouw probleem chick. Eerst was je cool maar de laatste paar weken ben je om de een of andere reden verandert in een zure kut. Ja ik heb Breathtaking geneukt, big fucking deal. Die heb ik 2 keer in m'n leven gezien en beide keren m'n pik in haar muil gepropt.
Mijn punt was dat al die lui in de KLB SC autistische mongols zijn (met uitzonderingen daargelaten) en dat punt staat nog steeds, daar doet het feit dat ik af en toe wat meisjes die op FOK! post(t)en bal niks aan af.
Ga jij je FOK-vriendin maar aaien gappie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mag ik een foto van jou van 1 bij 2. Dan kan ik die als poster ophangen in mijn kamer.
Wat een ontzettende mongool ben jij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kanker jij helemaal op verzuurde schijtlesbi. Ben je soms jaloers ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een ontzettende mongool ben jij.
Wat kom jij hier nou weer doen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik maak het andersquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
en wat maakt users van deze sc anders dan die van klb sc¿
dit dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen wise is een autistische mongol eigenlijk. Iig van degenen die er nu nog posten.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, mij verzuurd noemen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kanker jij helemaal op verzuurde schijtlesbi. Ben je soms jaloers ofzo.
Dat gebeurd dus precies andersom.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef Jajong het volgende:
En honestly; hoe treurig ben je als je met een select groepje een andere SC gaat 'raiden'. Waarom zou je gaan posten in een SC als de 'oldbies' om het zo maar te noemen je daar niet moeten. Dat zijn je prioriteiten echt een beetje fucked up.
dit is geen raiden hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef Jajong het volgende:
En honestly; hoe treurig ben je als je met een select groepje een andere SC gaat 'raiden'. Waarom zou je gaan posten in een SC als de 'oldbies' om het zo maar te noemen je daar niet moeten. Dat zijn je prioriteiten echt een beetje fucked up.
Wie dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:03 schreef wise het volgende:
[..]
dit is geen raiden hoor. dit topic heeft er gewoon wat nieuwe users erbij
Voorspelbaar dit. We raiden geen SC, we spreken jou aan op je kansloze gedrag.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef Jajong het volgende:
Ik voel je man, Ally haat mij ook. Maar hoezo die haat naar fokvriendin man, doet pijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga jij je FOK-vriendin maar aaien gappie.
En nee, ik ben er niet trots op ofzo dat ik BT heb geklaard, maar Allure_ zit er al maaaaanden mee in haar maag en ze wil het zoooo graag posten dat ik het maar even voor haar heb gedaan.
Oke dan ga ik ook maar terug.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Whehee, JajongGewoon rustig zeggen dat ie een chick gebald heeft
![]()
Oke maar even serieus, Fernandes en klb sc gaat niet samen dus iedereen maar bij z'n eigen blijven aub?
er zit geen verschil tussen klb sc en dit topic hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef BobbyB het volgende:
Jajong moet gewoon niet anderen verzuurd gaan noemen terwijl ik hem de helft van de tijd alleen maar zie vloeken en tieren op anderen.
En dan zeker niet anderen autistische mongols noemen want zelf komt ie ook goed in de buurt van de KLB SC... maar dan als individu.
Mag ik blijven?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Oke maar even serieus, Fernandes en klb sc gaat niet samen dus iedereen maar bij z'n eigen blijven aub?
KLB SC gaat prima samen met Fernandes. Jammer genoeg zijn er figuren binnen deze SC die daar anders over denken, heeft niks met KLB te maken verder. Maar okee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
de stad inquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Leuke gesprekken wel.
Maar wat gaan jullie allemaal doen dit weekend?
Hier ben ik het wel mee eens, sommige mensen kwamen hier met een normale post binnen en meteen werd er geroepen dat ze op moeten kankeren alleen omdat ze weten dat ze uit de klb sc komen. Waarom word er wel normaal gedaan tegen mij en niet tegen hun? Kom zelf ook vanuit de klb sc. Liggen de andere niet in jullie straatje?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
KLB SC gaat prima samen met Fernandes. Jammer genoeg zijn er figuren binnen deze SC die daar anders over denken, heeft niks met KLB te maken verder. Maar okee.
Welke?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Haha. Nu maak je jezelf alleen maar nog belachelijker. Ik reageerde namelijk op het feit dat jullie hier vannacht of gisteravond met z'n allen je als kleine alto's kwamen profileren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voorspelbaar dit. We raiden geen SC, we spreken jou aan op je kansloze gedrag.
Rotterdam of Amsterdamquote:
Doe niet zo naief chickquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, sommige mensen kwamen hier met een normale post binnen en meteen werd er geroepen dat ze op moeten kankeren alleen omdat ze weten dat ze uit de klb sc komen. Waarom word er wel normaal gedaan tegen mij en niet tegen hun? Kom zelf ook vanuit de klb sc. Liggen de andere niet in jullie straatje?
wij luisteren naar r&b, club, dance en rap hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Nu maak je jezelf alleen maar nog belachelijker. Ik reageerde namelijk op het feit dat jullie hier vannacht of gisteravond met z'n allen je als kleine alto's kwamen profileren.
Ga voor de grap naar Smokey of Playa Nasty. Gratis vieze wijven neuken.quote:
Om te zeggen dat je tieten hebt is wel een beetje makkelijk. Maar jij gamed ook samen met wat mensen uit deze SC. Dat draagt al heel wat bij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, sommige mensen kwamen hier met een normale post binnen en meteen werd er geroepen dat ze op moeten kankeren alleen omdat ze weten dat ze uit de klb sc komen. Waarom word er wel normaal gedaan tegen mij en niet tegen hun? Kom zelf ook vanuit de klb sc. Liggen de andere niet in jullie straatje?
Volgens mij vooral wise.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Nu maak je jezelf alleen maar nog belachelijker. Ik reageerde namelijk op het feit dat jullie hier vannacht of gisteravond met z'n allen je als kleine alto's kwamen profileren.
Ach het gebeurde in KLB ook wel dat mensen de SC uitgekeken werden maar vind de vijandigheid hier wel een beetje kansloos en dan doen alsof het aan KLB ligt. Het maakt mij niet uit verder, ik post toch wel, maar ik vraag me af waarom dat is. We zijn geen 12 meer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gast, ik heb het niet over iedereen. Sommige hebben het er zelf naar gemaakt. Maar gister kwamen er hier 1 a 2 mensen die gewoon normaal reageerde en die konden meteen opdonderen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe niet zo naief chick. Is niet de eerste keer dat die achterlijken hier komen stangen. En het draait altijd op hetzelfde uit.
ik schuif 'm erin als extra geheugenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij vooral wise.
fyah integreerde op zich wel.
Ik game met mensen uit de sc? Wie dan? Ik game alleen met dwc af en toe maar die kende ik al voor de fernandes sc. En wtf ga je nu tegen mij beginnen ik neem het op voor jullie grapjas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Om te zeggen dat je tieten hebt is wel een beetje makkelijk. Maar jij gamed ook samen met wat mensen uit deze SC. Dat draagt al heel wat bij.
"Jullie".. okee, ik weet van niks dus hoor daar niet bij. Ik neem mijn woorden terug.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Allure_ heeft volgens mij een beetje het imago van de KLB SCers verneukt met dr gedrag hier en in TC de laatste tijd. Niet dat dit een excuus is maar het verklaart wel het een en ander.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gast, ik heb het niet over iedereen. Sommige hebben het er zelf naar gemaakt. Maar gister kwamen er hier 1 a 2 mensen die gewoon normaal reageerde en die konden meteen opdonderen.
Maar goed echt een discussie van niets weer, helaas voor jullie zijn alle topics openbaar dus mag iedereen gewoon posten waar hij of zij wil.
dit dusquote:
Ja dus? Ik en Chai en Gridlok posten hier gewoon normaal en worden wel geaccepteerd wij komen alle 3 uit de klb sc.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Allure_ heeft volgens mij een beetje het imago van de KLB SCers verneukt met dr gedrag hier en in TC de laatste tijd. Niet dat dit een excuus is maar het verklaart wel het een en ander.
Zolang ik hier post, zijn de meeste mensen die in KLB SC posten echt de meest trieste paupers van het forum, en zoals ik al eerder zei; met uitzonderingen daar gelaten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Allure_ heeft volgens mij een beetje het imago van de KLB SCers verneukt met dr gedrag hier en in TC de laatste tijd. Niet dat dit een excuus is maar het verklaart wel het een en ander.
Ik zeg alleen maar wat ik dacht. Wel lief dat je het opneemt voor de SC hoor, maar dit is gewoon dweilen met de kraan open. Iedereen heeft zijn of haar standpunt allang ingenomen en we zijn allemaal veel te trots om daar ook maar een beetje van af te wijken. Wel jammer, zelfs in groep 5 gaat vriendjes maken nog minder stroef.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik game met mensen uit de sc? Wie dan? Ik game alleen met dwc af en toe maar die kende ik al voor de fernandes sc. En wtf ga je nu tegen mij beginnen ik neem het op voor jullie grapjas.
waarom heeft die deur geen hendel¿quote:
Die waren hier al binnen voor die drama met Allure_, niet waar?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dus? Ik en Chai en Gridlok posten hier gewoon normaal en worden wel geaccepteerd wij komen alle 3 uit de klb sc.
Ik hou van je.quote:
Sinji is echt al ages weg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:16 schreef Sala-adin het volgende:
Ik vind het alleen hinderlijk dat het zo kankerdruk wordzo een klein hecht groepje was veel chiller
Nu hebben deze paupers Sinji weggejaagd
Kankerlelijk.quote:
Nja dit dus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gast, ik heb het niet over iedereen. Sommige hebben het er zelf naar gemaakt. Maar gister kwamen er hier 1 a 2 mensen die gewoon normaal reageerde en die konden meteen opdonderen.
Neequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aub?
Maar in TC kan je toch mensen gewoon kicken, ofniet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:
Verandering, brrrrrrr.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:19 schreef tliciouz het volgende:
Autisten die het niet aan kunnen dat er nieuwe mensen in hun groepje willen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |