quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Grote jopen, grote billen, grote mond, grote maag
Nee, ik vertrek de 12equote:Op donderdag 2 februari 2012 13:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben jij al naar de VS geweest?
sowiesoquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Grote jopen, grote billen, grote mond, grote maag
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Ik heb trouwens m'n praktijk gehaald
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Feli'squote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Gefeliciflapsdroelloed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Nice, dus wanneer kom je me ophalen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Haha wanneer je maar wiltquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nice, dus wanneer kom je me ophalen?
Open sollicitatie naar keiharde scissorin'.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nice, dus wanneer kom je me ophalen?
Barikallah!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef junamii het volgende:
[..]
sowieso
Zo erg ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Open sollicitatie naar keiharde scissorin'.
..quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet
Story of my life bij de kapper ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:43 schreef tliciouz het volgende:
Oke afspraak gemaakt bij de kapper, ik krijg nu al spijt want
[ afbeelding ]
u riepquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Suuuuuuure, make that the cat wise!
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Story of my life bij de kapper ja.
Laatste keer bleef ik maar omdraaien en zeggen dat het nu wel erg veel was. En maar knippen die relnicht"ja zijn gewoon laagjes, blijft dezelfde lengte hoor".
Nou m'n dikke ass dat het dezelfde lengte bleef
Maar goed sterkte he![]()
Hehe ah, dat tref ik ook elke keer ja. Vandaar dat ik mijn eigen haar maar ging knippenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Story of my life bij de kapper ja.
Laatste keer bleef ik maar omdraaien en zeggen dat het nu wel erg veel was. En maar knippen die relnicht"ja zijn gewoon laagjes, blijft dezelfde lengte hoor".
Nou m'n dikke ass dat het dezelfde lengte bleef
Maar goed sterkte he![]()
Ook zachtjes huilend naar huis daarna?quote:
Hehe als het maar goed gedaan wordt. Heb je een plaatje ofzo van wat je met je haar wil gaan doen??quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe ah, dat tref ik ook elke keer ja. Vandaar dat ik mijn eigen haar maar ging knippen
Maar heb nu bij blijkbaar een van de beste kappers in Arnhem een afspraak gemaakt wat een rib uit mijn lijf kost, dan deze maand maar geen nieuwe broek of schoenen
Ja, foetushouding in bed en er na 2 weken pas uit komen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ook zachtjes huilend naar huis daarna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |