quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe lang zouden die dingen na trillen als je er op slaat?
There is no such thing.quote:
Weet je het zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zien en voelen, wil ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die van mij trilt aan een stuk door.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Perfect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herupload die even naar tinypic.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Perfect.
[..]
Herupload die even naar tinypic.
Is dit een uitnodiging?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker.
Ik lig weer helemaal lekker in mijn bedje kei warm en knus
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
En tli, niet zo diep van binnen ben je gewoon pot
Ik heb precies hetzelfde johquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want ik haat het karakter van vrouwen, maar hun ronde vormen
Ook al zouden ze denken als een vent dan nog kan ik er niet mee samen wonen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde johAlleen vrouwen die denken als een vent maar niet van die zeiktroela's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook fijnJawel, je keek.
Nee, je hebt een vlezige pik nodig tussen je gleuf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook al zouden ze denken als een vent dan nog kan ik er niet mee samen wonen.Uiteindelijk heb ik toch echt een man nodig.
Grof, maar daar komt het wel op neerquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee, je hebt een vlezige pik nodig tussen je gleuf.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef jna het volgende:
Ook fijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook fijn![]()
Ik wou het niet zeggen met zoveel woorden maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Is alleen maar gezondquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen met zoveel woorden maar je hebt gelijk
Ze gebruiken ons alleen maar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Zijn dit Homo Sapiens?Cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ik voel me gebruiktquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze gebruiken ons alleen maar.
Gewoon: Aziatische visfilet en that's it?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:17 schreef krioro het volgende:
Ik eet hooggeleide vis. Kan ook niet anders, Aziatisch.
So lame, maar ik vind het zelf wel grappig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Altijd goed geleid Gquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:17 schreef krioro het volgende:
Ik eet hooggeleide vis. Kan ook niet anders, Aziatisch.
So lame, maar ik vind het zelf wel grappig.
Ja, en ik heb echt geen idee waar die msc voor staat ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon: Aziatische visfilet en that's it?Wtf c1000
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]MeldingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht verzonden
#snitchin'
http://www.msc.org/where-(...)28-AB85-249ADA141BFBquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, en ik heb echt geen idee waar die msc voor staat ook.
Kankersaaie sex met die meid danquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef tliciouz het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, een vriendin van mij heeft altijd een grote mond tegen jongens maar als ze eenmaal met ze naar bed gaat is het dingen als ik vind pijpen vies en dat wilt ze dan ook niet doen, klaarkomen mag niet in of op haar etc
Nu krijg ik een whatsapp ''Omg titi, hij stak net een vinger in mijn kont deed me toch zeer''
Echt
Dit ja, van die meisjes die een imago wekken dat ze van rough en dirty houden. En vervolgens ben je "te hardhandig" en houden ze niet van pijpen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef tliciouz het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, een vriendin van mij heeft altijd een grote mond tegen jongens maar als ze eenmaal met ze naar bed gaat is het dingen als ik vind pijpen vies en dat wilt ze dan ook niet doen, klaarkomen mag niet in of op haar etc
Nu krijg ik een whatsapp ''Omg titi, hij stak net een vinger in mijn kont deed me toch zeer''
Echt
Oh, ik had heel dat logo niet eens bekeken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.msc.org/where-(...)28-AB85-249ADA141BFB
Choco weet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit ja, van die meisjes die een imago wekken dat van rough en dirty houden. En vervolgens ben je "te hardhandig" en houden ze niet van pijpen.
En dan moet die jongen daar op klaarkomen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
Ja maar ze wilt ook niet dat een jongen klaarkomt op of in haar, zo kun je toch geen seks hebben man.Ze legt serieus een handdoekje bij haar bed.
wtfquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
Ja maar ze wilt ook niet dat een jongen klaarkomt op of in haar, zo kun je toch geen seks hebben man.Ze legt serieus een handdoekje bij haar bed.
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef jna het volgende:
[..]
En dan moet die jongen daar op klaarkomen?
Ok, vinger in d'r kont gaat te ver maar handdoekje in bed. Gebruik dan gewoon een condoom is nog minder afschrikkendquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
Doesn't matter, had sex!quote:
And it felt so goooddquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doesn't matter, had sex!
[ afbeelding ]
Ach ja, weet je tenminste wat je te doen staat.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:36 schreef krioro het volgende:
wat een lelijke lage hakken zeg allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. Maar toch, die kat heeft het goed voor elkaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:38 schreef junamii het volgende:
[..]
wat een lelijke lage hakken zeg allemaal
Alleen jij kijkt weer naar die hakken hequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:38 schreef junamii het volgende:
[..]
wat een lelijke lage hakken zeg allemaal
Ik kwam de tag ''kankerbejaarden'' tegenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!!!
Ik zag van de week iemand op Xbox Live met de gamertag 'hooggeleidg'.
Handdoekje doet m'n vriendin ook altijd erbij. Maar dan tijdens anaal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
Ze kan beter non worden ofzo. Wtf, dat kan je toch geen seks meer noemen. Kan je je gaan gedragen als een olifant in een porseleinkast.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
Begrijp je!quote:Op donderdag 2 februari 2012 03:06 schreef Jajong het volgende:
Wat deden die kankerkleuters van KLB hier nou weer. Fucking zolderkamer dork die naar elke meet die er is gaan.
Laat je pecs zien om ze weg te jagen, dat zal ze leren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 03:06 schreef Jajong het volgende:
Wat deden die kankerkleuters van KLB hier nou weer. Fucking zolderkamer dork die naar elke meet die er is gaan.
In KLB wordt juist nooit gemeet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 03:06 schreef Jajong het volgende:
preciesquote:Op donderdag 2 februari 2012 04:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Begrijp je!
Jajong we moeten binnenkort een goeie schoonmaak houden hier. Eff de bezem halen door onze mooie geliefde sc!
Hahaha mac.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:51 schreef Chai het volgende:
En Crack_ heeft er ook veel gemeet. [ afbeelding ]
quote:
precies, want zoveel verschilt het niet van deze chatquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:56 schreef Allure_ het volgende:
Nee man, genoeg gepraat over die autisten uit KLB SC.
Gaat je geen fuck aan lindseyquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:56 schreef Allure_ het volgende:
Nee man, genoeg gepraat over die autisten uit KLB SC. Wat gaan jullie vandaag doen
?
quote:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:23 schreef Gridlok het volgende:
Vind het wel fijn om te zien dat Allure altijd zoveel interesse in andere mensen toont. Wat een sociaal wezen!
Ohnoes je weet mijn naamquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok, vinger in d'r kont gaat te ver maar handdoekje in bed. Gebruik dan gewoon een condoom is nog minder afschrikkend
Sorry, Titiquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:28 schreef tliciouz het volgende:
Wat zijn sommige van jullie toch sneu, sorry hoor
quote:
Zeg het gerust hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:28 schreef tliciouz het volgende:
Wat zijn sommige van jullie toch sneu, sorry hoor
75A u mad?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Akelige wending neemt deze SC.
Beter onderwerp: Cupmaten. Vertel maar, Vaseline_
HUGE PECSquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Akelige wending neemt deze SC.
Beter onderwerp: Cupmaten. Vertel maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |