quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe lang zouden die dingen na trillen als je er op slaat?
There is no such thing.quote:
Weet je het zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zien en voelen, wil ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die van mij trilt aan een stuk door.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Perfect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herupload die even naar tinypic.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Perfect.
[..]
Herupload die even naar tinypic.
Is dit een uitnodiging?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker.
Ik lig weer helemaal lekker in mijn bedje kei warm en knus
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
En tli, niet zo diep van binnen ben je gewoon pot
Ik heb precies hetzelfde johquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want ik haat het karakter van vrouwen, maar hun ronde vormen
Ook al zouden ze denken als een vent dan nog kan ik er niet mee samen wonen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde johAlleen vrouwen die denken als een vent maar niet van die zeiktroela's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook fijnJawel, je keek.
Nee, je hebt een vlezige pik nodig tussen je gleuf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook al zouden ze denken als een vent dan nog kan ik er niet mee samen wonen.Uiteindelijk heb ik toch echt een man nodig.
Grof, maar daar komt het wel op neerquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee, je hebt een vlezige pik nodig tussen je gleuf.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef jna het volgende:
Ook fijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook fijn![]()
Ik wou het niet zeggen met zoveel woorden maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Is alleen maar gezondquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen met zoveel woorden maar je hebt gelijk
Ze gebruiken ons alleen maar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |