Wie dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:03 schreef wise het volgende:
[..]
dit is geen raiden hoor. dit topic heeft er gewoon wat nieuwe users erbij
Voorspelbaar dit. We raiden geen SC, we spreken jou aan op je kansloze gedrag.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef Jajong het volgende:
En honestly; hoe treurig ben je als je met een select groepje een andere SC gaat 'raiden'. Waarom zou je gaan posten in een SC als de 'oldbies' om het zo maar te noemen je daar niet moeten. Dat zijn je prioriteiten echt een beetje fucked up.
Ik voel je man, Ally haat mij ook. Maar hoezo die haat naar fokvriendin man, doet pijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga jij je FOK-vriendin maar aaien gappie.
En nee, ik ben er niet trots op ofzo dat ik BT heb geklaard, maar Allure_ zit er al maaaaanden mee in haar maag en ze wil het zoooo graag posten dat ik het maar even voor haar heb gedaan.
Oke dan ga ik ook maar terug.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Whehee, JajongGewoon rustig zeggen dat ie een chick gebald heeft
![]()
Oke maar even serieus, Fernandes en klb sc gaat niet samen dus iedereen maar bij z'n eigen blijven aub?
er zit geen verschil tussen klb sc en dit topic hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef BobbyB het volgende:
Jajong moet gewoon niet anderen verzuurd gaan noemen terwijl ik hem de helft van de tijd alleen maar zie vloeken en tieren op anderen.
En dan zeker niet anderen autistische mongols noemen want zelf komt ie ook goed in de buurt van de KLB SC... maar dan als individu.
Mag ik blijven?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Oke maar even serieus, Fernandes en klb sc gaat niet samen dus iedereen maar bij z'n eigen blijven aub?
KLB SC gaat prima samen met Fernandes. Jammer genoeg zijn er figuren binnen deze SC die daar anders over denken, heeft niks met KLB te maken verder. Maar okee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
de stad inquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Leuke gesprekken wel.
Maar wat gaan jullie allemaal doen dit weekend?
Hier ben ik het wel mee eens, sommige mensen kwamen hier met een normale post binnen en meteen werd er geroepen dat ze op moeten kankeren alleen omdat ze weten dat ze uit de klb sc komen. Waarom word er wel normaal gedaan tegen mij en niet tegen hun? Kom zelf ook vanuit de klb sc. Liggen de andere niet in jullie straatje?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
KLB SC gaat prima samen met Fernandes. Jammer genoeg zijn er figuren binnen deze SC die daar anders over denken, heeft niks met KLB te maken verder. Maar okee.
Welke?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Haha. Nu maak je jezelf alleen maar nog belachelijker. Ik reageerde namelijk op het feit dat jullie hier vannacht of gisteravond met z'n allen je als kleine alto's kwamen profileren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voorspelbaar dit. We raiden geen SC, we spreken jou aan op je kansloze gedrag.
Rotterdam of Amsterdamquote:
Doe niet zo naief chickquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, sommige mensen kwamen hier met een normale post binnen en meteen werd er geroepen dat ze op moeten kankeren alleen omdat ze weten dat ze uit de klb sc komen. Waarom word er wel normaal gedaan tegen mij en niet tegen hun? Kom zelf ook vanuit de klb sc. Liggen de andere niet in jullie straatje?
wij luisteren naar r&b, club, dance en rap hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Nu maak je jezelf alleen maar nog belachelijker. Ik reageerde namelijk op het feit dat jullie hier vannacht of gisteravond met z'n allen je als kleine alto's kwamen profileren.
Ga voor de grap naar Smokey of Playa Nasty. Gratis vieze wijven neuken.quote:
Om te zeggen dat je tieten hebt is wel een beetje makkelijk. Maar jij gamed ook samen met wat mensen uit deze SC. Dat draagt al heel wat bij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, sommige mensen kwamen hier met een normale post binnen en meteen werd er geroepen dat ze op moeten kankeren alleen omdat ze weten dat ze uit de klb sc komen. Waarom word er wel normaal gedaan tegen mij en niet tegen hun? Kom zelf ook vanuit de klb sc. Liggen de andere niet in jullie straatje?
Volgens mij vooral wise.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Nu maak je jezelf alleen maar nog belachelijker. Ik reageerde namelijk op het feit dat jullie hier vannacht of gisteravond met z'n allen je als kleine alto's kwamen profileren.
Ach het gebeurde in KLB ook wel dat mensen de SC uitgekeken werden maar vind de vijandigheid hier wel een beetje kansloos en dan doen alsof het aan KLB ligt. Het maakt mij niet uit verder, ik post toch wel, maar ik vraag me af waarom dat is. We zijn geen 12 meer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |