abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107561103
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:10 schreef picardmike het volgende:

[..]

meer zoals dit:

IK
wat vind jij echt leuk?
ZIJ
eekhoorns

jij?

IK
pinguins

ZIJ
nice

IK
en voor de rest?

ZIJ
voor de rest

dansen, cocktails, passie

IK
vind je alleen eekhoorns leuk? niet eens kastanjes?

ZIJ
lezen, praten, lachen

en kastanjes natuurlijk!!!!!

IK
lpl

ZIJ
en jij dan?

wel pinquins, maar niet eens eskimo's?
IK
nee die jagen op pinguins
ZIJ
echt waar?
IK
ja
ZIJ
stelletje eikels

hey, ik moet echt gaan pitten, vet hard gewerkt vandaag en morgen vroeg weer op
IK
hou je daar ook van, nee toch?

ZIJ
spreek je later oke?
IK
ok zullen we mail uitwissellen, zou wel een keertje met je willen daten?

of spreken we elkaar hier weer een keer?

kastanjes zoeken
ZIJ
we spreken elkaar hier vast snel weer

doen we indd kastanjes zoeken

IK
ok ik hoop het bye

ZIJ
ciao!!

Nooit meer gezien.

Been there done that, er is geen enkele methode. Het is altijd een kwestie van de meid juist inschatten:
Het is ook weer niet de bedoeling dat je klinkt als een sketch uit Mannen van de Radio natuurlijk...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:15:39 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107561127
PM die eerste twee logs van je zijn echt slecht. Begrijpelijk dat de vrouw de boel afhoud...
pi_107561193
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
PM die eerste twee logs van je zijn echt slecht. Begrijpelijk dat de vrouw de boel afhoud...
Why?
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:17:46 #104
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107561197
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:10 schreef picardmike het volgende:
Nooit meer gezien.
Vind je het gek?

quote:
Been there done that, er is geen enkele methode. Het is altijd een kwestie van de meid juist inschatten:
Ja, en daar ben je een ster in he.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:17 schreef picardmike het volgende:
Why?
Dat "ik voel een klik" is al enorm fout. Je hebt elkaar nog nooit gezien. Je hebt hoogstens een klik met iemand die jij voor ogen hebt.

In plaats van dat "ik voel een klik hoe zit het met jou" (komt enorm onzeker over) en "wanneer zie ik je weer" (je hebt elkaar niet 'gezien', bovendien komt ook dat onzeker over) kun je toch gewoon na een paar keer kort chatten gewoon voorstellen samen wat te gaan drinken?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107561278
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Beetje duidelijk?
Nee, maar dat zijn vrouwen nooit, dus het is in ieder geval consistent. :P
Ja, ik generaliseer.
pi_107561280
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Vind je het gek?

[..]

Ja, en daar ben je een ster in he.

[..]

Dat "ik voel een klik" is al enorm fout. Je hebt elkaar nog nooit gezien. Je hebt hoogstens een klik met iemand die jij voor ogen hebt.
Zeggen vrouwen van datingsites ook welleens tegen mij hoor, er is geen klik dus wil niet verder met je afspreken. Daarom dacht ik bij deze zelf is te beginnen met dat ik wel een klik voel. Alleen vind ik ene klik wel onzin.

Jahoor catbert ik drink niet.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:23:50 #107
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107561397
quote:
ZIJ
we spreken elkaar hier vast snel weer
Dat is dus gewoon einde chat en blocksender.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:27:26 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107561522
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:20 schreef picardmike het volgende:
Zeggen vrouwen van datingsites ook welleens tegen mij hoor, er is geen klik dus wil niet verder met je afspreken. Daarom dacht ik bij deze zelf is te beginnen met dat ik wel een klik voel. Alleen vind ik ene klik wel onzin.
Je snapt kennelijk niet dat dat "er is geen klik" gewoon een vriendelijke afwijzing is. Nogmaals; met die 3 meiden met wie ik wat afgesproken heb heb ik gewoon na een paar keer mailen (ik MSN niet, uit princiepe) voorgesteld in een kroeg bij haar in de buurt wat te gaan drinken, zo gezegd zo gedaan. Is niks engs aan. Als ze dat weigert na 2-3 mailtjes weet je waar je aan toe bent en ga je door naar de volgende.

quote:
Euh, je eet alleen vast voedsel?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107561530
quote:

[..]

PM, jij bent echt niet te volgen.. Een ding weet ik wel.. Op deze manier krijg je echt geen date.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_107561602
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je snapt kennelijk niet dat dat "er is geen klik" gewoon een vriendelijke afwijzing is. Nogmaals; met die 3 meiden met wie ik wat afgesproken heb heb ik gewoon na een paar keer mailen (ik MSN niet, uit princiepe) voorgesteld in een kroeg bij haar in de buurt wat te gaan drinken, zo gezegd zo gedaan. Is niks engs aan. Als ze dat weigert na 2-3 mailtjes weet je waar je aan toe bent en ga je door naar de volgende.

[..]

Euh, je eet alleen vast voedsel?
Kap nou effe met je eendachtsvlieg ervaringen er contstant bij te houden. Dat neem ik allang niet serieus meer.
UITGESCHREVEN
pi_107561632
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

PM, jij bent echt niet te volgen.. Een ding weet ik wel.. Op deze manier krijg je echt geen date.
Heb anders wel dates gehad hoor.
UITGESCHREVEN
pi_107561655
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:30 schreef picardmike het volgende:

[..]

Heb anders wel dates gehad hoor.
En die heb je op dezelfde manier benaderd? En ook op zo'n manier een gesprek mee gevoerd?
pi_107561686
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:30 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En die heb je op dezelfde manier benaderd? En ook op zo'n manier een gesprek mee gevoerd?
Nee, is maar net hoe ik me voel en wie ik voor me heb natuurlijk. Laat niet alles afhangen van degene die ik voor me heb. Maar zo verkeerd was deze niet hoor. Misschien lijkt dat zo omdat dit het einde was van een gesprek.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:32:29 #114
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107561705
Als een vrouw op een dergelijke manier tegen mij praat ben ik vertrokken.
pi_107561709
quote:

[..]

Vermijd om te beginnen die term dan ook gewoon eens. Ouwehoer wat, maak geintjes, toon interesse, het maakt geen hol uit zolang het gesprek maar leuk blijft. Jij bent in zo'n chat gigantisch aan het forceren en dat sijpelt er aan alle kanten uit. Geen wonder dat ze de boot afhouden.

Als ze het leuk vinden met je te chatten en je er niet uitziet als iets wat met zijn harses onder een four-wheel drive heeft gelegen komt die date vanzelf wel. Je bent er veel te veel op gefocused man.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:33:04 #116
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107561720
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:29 schreef picardmike het volgende:
Kap nou effe met je eendachtsvlieg ervaringen er contstant bij te houden. Dat neem ik allang niet serieus meer.
Ik leg je gewoon uit wat je fout doet. Als je dat niet wil horen is dat pech voor je. Het is alleen echt pijnlijk duidelijk dat je vrouwen gewoon niet aan kan voelen. Maargoed, ik vind je verhalen enorm entertaining dus het is ook eigenlijk helemaal prima dat je niks verbetert :)
pi_107561786
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:31 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee, is maar net hoe ik me voel en wie ik voor me heb natuurlijk. Laat niet alles afhangen van degene die ik voor me heb. Maar zo verkeerd was deze niet hoor. Misschien lijkt dat zo omdat dit het einde was van een gesprek.
Dat einde verpest het anders wel.. Al kan ik me niet voorstellen dat er voor die einde een heel spetterend begin zit hoor.
pi_107561918
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:34 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat einde verpest het anders wel.. Al kan ik me niet voorstellen dat er voor die einde een heel spetterend begin zit hoor.
Dat 2e einde bedoel je?. Het 1e gesprek vond ze me wel lief dat heeft ze later nog herhaalt. En waarom mocht ik nog wel met haar kletsen toen ze zat te daten.(hoewel ik vermoed dat het een truk was). Ze maakte later zelfs nog toespellingen na haar 4e date. Het is dus niet zo verwonderlijk dat ik hier een beetje klok en klepel idee bij dit advies heb.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:40:29 #119
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107561980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:38 schreef picardmike het volgende:
Dat 2e einde bedoel je?. Het 1e gesprek vond ze me wel lief dat heeft ze later nog herhaalt. En waarom mocht ik nog wel met haar kletsen toen ze zat te daten.(hoewel ik vermoed dat het een truk was). Ze maakte later zelfs nog toespellingen na haar 4e date. Het is dus niet zo verwonderlijk dat ik hier een beetje klok en klepel idee bij dit advies heb.
Ze legt het je notabene zelf uit:

quote:
je moet niet zo onzeker doen
pi_107561995
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:33 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik leg je gewoon uit wat je fout doet. Als je dat niet wil horen is dat pech voor je. Het is alleen echt pijnlijk duidelijk dat je vrouwen gewoon niet aan kan voelen. Maargoed, ik vind je verhalen enorm entertaining dus het is ook eigenlijk helemaal prima dat je niks verbetert :)
Dat je voor dat dagje datingervaring geen foto's heb genomen. 2 a 3 later nog over 1 dag praten vind ik echt triest.
UITGESCHREVEN
pi_107562001
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:38 schreef picardmike het volgende:

[..]

Als ik haar was had ik het echt afgekapt na zo'n einde.. Zij geeft aan wat langer te willen kletsen begin jij over een one night stand.. Goede move, PM!
pi_107562040
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Als ik haar was had ik het echt afgekapt na zo'n einde.. Zij geeft aan wat langer te willen kletsen begin jij over een one night stand.. Goede move, PM!
Ja, dat is gewoon een princiepe. Een vrouw die me geen liefde geeft die krijgt alleen maar seks en daar waarschuw ik ze ook voor. en ik ga zekers niet langer kletsen. Ik kost ook geld.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:43:27 #123
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107562082
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:42 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja, dat is gewoon een princiepe. Een vrouw die me geen liefde geeft die krijgt alleen maar seks en daar waarschuw ik ze ook voor. en ik ga zekers niet langer kletsen.
Waarom zou je dat willen?
Bang dat je haar gevoelens anders krenkt ofzo?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:43:36 #124
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107562087
Je kost geld?
Gourmetten of steengrillen?
pi_107562112
quote:
Ik kost ook geld.
Hoe? :?
pi_107562132
Ga vooral chatlogs lekker zitten analyseren :')

Het is een gesprek, geen tactische nabespreking van een voetbalwedstrijd. Al zou je iets doen met de tips die je hier krijgt, dan ga je alleen maar meer forceren. Schijnbaar ben je niet in staat tot een normaal gesprek met vrouwen. Shit happens, maar als jij jezelf deze vragen nog aan het stellen bent dan ben je er gewoon niet voor in de wieg gelegd en dan is het hopen dat er een keer een nutcase is die wel wil daten.
pi_107562149
quote:

[..]

Ja, dat is gewoon een princiepe. Een vrouw die me geen liefde geeft die krijgt alleen maar seks en daar waarschuw ik ze ook voor. en ik ga zekers niet langer kletsen. Ik kost ook geld.
Jij kost geld.. Hmm het enige wat ik hier uit opmaakt is dat je geen vrouw waard bent.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:45:45 #128
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107562159
Interessant edit...waarom kost je geld? :?
pi_107562200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ze legt het je notabene zelf uit:

[..]

Ja dat zij ze dus op de vraag die ik stelde of ze twijfelde.
UITGESCHREVEN
pi_107562220
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:45 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Jij kost geld.. Hmm het enige wat ik hier uit opmaakt is dat je geen vrouw waard bent.
Nee, jullie vrouwen kiezen altijd integere mannen uit op basis van jullie gevoelens.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:48:10 #131
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107562235
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:40 schreef picardmike het volgende:
Dat je voor dat dagje datingervaring geen foto's heb genomen. 2 a 3 later nog over 1 dag praten vind ik echt triest.
Joh, probeer het maar weer op mij af te schuiven hoor, maar jij bent hier de persoon die zo'n moeite heeft een date te regelen. En het waarom daarvan is ook nog eens iedereen hier enorm duidelijk, alleen heb je een beetje een enorme plaat voor je kop. Je gaat in een gesprek van "slijmerig" naar "one night stand", dat is echt ronduit triest.

quote:
En de volgende stap als ze dan melden dat je een creep bent is dat je gaat schelden? :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:47 schreef picardmike het volgende:
Ja dat zij ze dus op de vraag die ik stelde of ze twijfelde.
Je zegt "als je twijfelt moet je dat eerlijk zeggen". Dat komt enorm onzeker over.
pi_107562481
Dreigen met seks als ze je geen liefde geven (!).

Sorry Mike, ik krijg het gevoel dat je juist de meest waardevolle reacties hier afdoet als onzin. Ben het deels met Mystikvm eens dat het misschien niks gaat worden, maar er staan hier toch al aardig wat gemakkelijk toepasbare tips over hoe je het gezellig kunt houden ipv zo'n dame zich totaal ongemakkelijk te laten voelen.
pi_107563148
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:55 schreef omnompie het volgende:
Dreigen met seks als ze je geen liefde geven (!).

Sorry Mike, ik krijg het gevoel dat je juist de meest waardevolle reacties hier afdoet als onzin. Ben het deels met Mystikvm eens dat het misschien niks gaat worden, maar er staan hier toch al aardig wat gemakkelijk toepasbare tips over hoe je het gezellig kunt houden ipv zo'n dame zich totaal ongemakkelijk te laten voelen.
Zoals ik al zei was het niet eens een dreigement maar gewoon waarheid. Ik ga haar alleen maar seksobject zien als ze mij gevoelsmatig niks doet. Was dus gewoon eerlijk tegen haar. Als zij dat als belediging zag, tja haar probleem. Volgende keer zou ik het weer zo doen. Ik ben niet van de taboe's

Beetje mezelf wegcijferen om haar te plezieren, zo werkt dat niet. Voor jullie miscchien.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:19:44 #134
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107563199
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:18 schreef picardmike het volgende:
Zoals ik al zei was het niet eens een dreigement maar gewoon waarheid. Ik ga haar alleen maar seksobject zien als ze mij gevoelsmatig niks doet. Was dus gewoon eerlijk tegen haar. Als zij dat als belediging zag, tja haar probleem. Volgende keer zou ik het weer zo doen. Ik ben niet van de taboe's
Gaat niet om de taboe's, het is gewoon creepy.

quote:
Beetje mezelf wegcijferen om haar te plezieren, zo werkt dat niet. Voor jullie miscchien.
Ja joh, het ligt allemaal aan ons :')
pi_107563608
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Gaat niet om de taboe's, het is gewoon creepy.

[..]

Ja joh, het ligt allemaal aan ons :')
Hier lukte het wel toevallig, ik vond haar alleen niet knap genoeg en liet het maar zitten

IK
heb jij nu krullen of steil haar?
ZIJ
krullen
en het is ondertussen beetje andere kleur
IK
geblondeerd?
ZIJ
ja maar niet blond...
duh
IK
leuke krullen
ZIJ
dank je

ik heb goudbruine highlight in mn haar en een stukje korter
nou we zeggen niet zoveel meer...
ik ga zo even douchen enzo, moet even langs mn ouders voor vaderdag
IK
eeehmm was effe bezig
ik ga er ook vandoor
ZIJ
ok geeft niet..
IK
maar we moeten echt is een keer afspreken voor een drankje
ZIJ
fijne dag nog en we zien elkaar gauw denk
IK
centrum rotterdam
ZIJ
ja gezellig!
IK
na werktijd altijd leuk
ZIJ
ja of in capelle/ alexandrium heb je ook leuke terrasjes
wat ga je doen vandaag?
IK
film kijken en iemand bezoeken
ZIJ
aha gezellig..
fijne dag!
-x-
IK
jij ook!!! Ik laat nog wel een berichtje achter morgen
Bye
ZIJ
is goed..byebye
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:34:21 #136
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107563637
Waarom chat je uberhaupt met haar dan als je haar al niet knap genoeg vond?
pi_107563651
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:34 schreef Catbert het volgende:
Waarom chat je uberhaupt met haar dan als je haar al niet knap genoeg vond?
Voor de leuk
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:36:23 #138
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107563690
Ok..je wilt dus daten met haar, maar stiekem toch ook niet omdat je haar niet knap genoeg vind (niet lelijk, maar voldoet niet aan je ideaalbeeld, toch?)

Ik snap er echt niets meer van PM :P
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:38:03 #139
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107563723
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:34 schreef picardmike het volgende:
Voor de leuk
En dan zeg je haar "maar we moeten echt is een keer afspreken voor een drankje" als je echt alleen met d'r wil chatten?
pi_107566806
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:36 schreef Thornado het volgende:

Ik snap er echt niets meer van PM :P
Nou ja. Ik heb gelachen, heb gehuild, me boos gemaakt, gefacepalmed.
Kortom, het was allemaal weer enerverend om te lezen.
pi_107571566
Nou, moet zo maar eens in de auto stappen richting mijn allereerste internetdating date. Ben bij haar uitgenodigd, dus wel een beetje zenuwachtig, maar dat zal zij ook wel zijn..

wordt vervolgd..
  vrijdag 3 februari 2012 @ 21:25:17 #142
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107572949
Succes! :)
pi_107574951
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Nou, moet zo maar eens in de auto stappen richting mijn allereerste internetdating date. Ben bij haar uitgenodigd, dus wel een beetje zenuwachtig, maar dat zal zij ook wel zijn..

wordt vervolgd..
Oehoe, laat ff weten hoe het is gegaan!
pi_107574956
Sinds vandaag eens bij RP aangemeld en maar betaald lid geworden. Is het nu zo dat de gratis leden mijn berichten wel kunnen lezen of kunnen ze die niet lezen?
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:05:16 #145
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107575429
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef Jay_Snake het volgende:
Sinds vandaag eens bij RP aangemeld en maar betaald lid geworden. Is het nu zo dat de gratis leden mijn berichten wel kunnen lezen of kunnen ze die niet lezen?
Ze kunnen het wel lezen, maar niks terug sturen.
pi_107575666
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:05 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Ze kunnen het wel lezen, maar niks terug sturen.
Thnx
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:16:00 #147
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107576017
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:09 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Thnx
Dan kan je uiteraard je e-mailadres bij een berichtje meesturen, maar dat kan ook opdringerig overkomen. Je kan ook wachten of ze het beantwoorden met een interesse-berichtje.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:16:28 #148
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107576037
stuur in dat geval wat contactgegevens mee met je berichtje :)
pi_107576211
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Dan kan je uiteraard je e-mailadres bij een berichtje meesturen, maar dat kan ook opdringerig overkomen. Je kan ook wachten of ze het beantwoorden met een interesse-berichtje.
Je hebt 3 fases

de interesse fase
de chat fase
en de date fase.

Gewoon een persoonlijk berichtje waar je iets over jezelf vertelt in 3 zinnen en wat je leuk vind aan haar en dan je email.
UITGESCHREVEN
pi_107585597
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Oehoe, laat ff weten hoe het is gegaan!
Nou, was een leuke avond. Leuk meisje om te zien en kletst lekker weg. Heb haar nummer gekregen en ga haar van de week wel bellen.

Moet zeggen dat ze wel moeilijk te peilen is. Ik weet echt serieus niet of ze nog een keer af wil spreken of dat ze me gaat afpoeieren, kan echt beide kanten op. Maargoed, van mijn kant weet ik ook nog niet echt wat ik ervan moet denken, maar sta op zich wel open voor nog een afspraakje..Al met al als eerste internetdate ervaring zeer geslaagd.

Van de week nog een date met een ander meisje.. :@

[ Bericht 2% gewijzigd door child_of_the_matrix op 04-02-2012 02:21:13 ]
  zaterdag 4 februari 2012 @ 08:30:31 #151
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107586785
klinkt goed, met zoveel twijfel van beide kanten is een date met een ander meisje toch prima? :)
pi_107587039
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 02:10 schreef child_of_the_matrix het volgende:

[..]

Nou, was een leuke avond. Leuk meisje om te zien en kletst lekker weg. Heb haar nummer gekregen en ga haar van de week wel bellen.

Moet zeggen dat ze wel moeilijk te peilen is. Ik weet echt serieus niet of ze nog een keer af wil spreken of dat ze me gaat afpoeieren, kan echt beide kanten op. Maargoed, van mijn kant weet ik ook nog niet echt wat ik ervan moet denken, maar sta op zich wel open voor nog een afspraakje..Al met al als eerste internetdate ervaring zeer geslaagd.

Van de week nog een date met een ander meisje.. :@
Ik geloof niet dat ze 'r nummer geeft alleen om je af te poeieren. Maar ja, vrouwenlogica daarentegen... :X
pi_107587497
quote:
Ik geloof niet dat ze 'r nummer geeft alleen om je af te poeieren. Maar ja, vrouwenlogica daarentegen... :X
Kan ook een vals nummer zijn he. ;)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:09:32 #154
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107590478
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef RichardHammond het volgende:
Ik heb gewoon m'n mailadres meegestuurd toen. Zie niet wat daar opdringerig aan is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 02:10 schreef child_of_the_matrix het volgende:

Als ze nu niet gezegd heeft dat het wat haar betreft daar wel bij bleef hoef je d'r niet vanuit te gaan. Maar niet gezoend dus?
pi_107592061
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:09 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb gewoon m'n mailadres meegestuurd toen. Zie niet wat daar opdringerig aan is.

[..]

Als ze nu niet gezegd heeft dat het wat haar betreft daar wel bij bleef hoef je d'r niet vanuit te gaan. Maar niet gezoend dus?
Nee, moet zeggen, ben normaal gesproken niet vies van een beetje zoenen bij een (1e) date, maar de situatie was er gewoon niet echt naar en had geen zin/behoefte om dingen te gaan forceren. Gewoon een leuke avond gehad en zie wel hoe het verder loopt..
pi_107592829
Zo ook verlost van de plaag die Parship heet, ze vroegen nog of ik ideeen had om zichzelf te verbeteren. Ik heb maar aangegegeven dat ze die stomme code moeten veranderen in een voornaan gezien het feit dat ze een datingsite zijn en geen concentratiekamp
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_107595588
*hopt eventjes binnen*

Keertje over een andere boeg gegooid dan dat gedate de hele tijd en me ingeschreven bij NMLK. Activiteitje gedaan. 2e activiteit met een gemengde groep van mannetje of 30, dagje later mail van een dame die het zo gezellig vond dat ze wilde weten of we het ook met zijn 2en konden herhalen...

Nu maandje samen O+

[ Bericht 20% gewijzigd door Knipoogje op 05-02-2012 17:34:11 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_107606698
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:01 schreef Knipoogje het volgende:
*hopt eventjes binnen*

Keertje over een andere boeg gegooid dan dat gedate de hele tijd en me ingeschreven bij NMLK. Activiteitje gedaan. 2e activiteit met een gemengde groep van mannetje of 8 a 10, dagje later mail van een dame die het zo gezellig vond dat ze wilde weten of we het ook met zijn 2en konden herhalen...

Nu maandje samen O+

Leuk verhaal :)
Vroeg me altijd al af wat een objectief iemand over NMLK zou zeggen, maar ken niemand die daar aan mee heeft gedaan. De insteek is daar eigenlijk niet daten toch? Of stiekem toch wel?
pi_107607916
wat leuk madsaus :) hier in de stad is NMLK nooit echt aangeslagen geloof ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:55 schreef Northside het volgende:

[..]

Voor mijn vriendinnen die aan internetdating doen is het meer entertainment en zoeken naar bevestiging geloof ik. 's Avonds op de bank even matches checken en wat berichtjes beantwoorden als ze niets te doen hebben. Als ze er een paar dates aan overhouden, leuk, maar echt hard op zoek naar de ware? Nah.
Ik herken mezelf hierin. Maar de echte reden bij mij dat ik weinig doe met de datingsite omdat ik nog steeds fokking fokking bang ben voor afwijzing. En ja, dat minderwaardigheidsgevoel....
pi_107610614
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:15 schreef minnemin het volgende:
wat leuk madsaus :) hier in de stad is NMLK nooit echt aangeslagen geloof ik.

[..]

Ik herken mezelf hierin. Maar de echte reden bij mij dat ik weinig doe met de datingsite omdat ik nog steeds fokking fokking bang ben voor afwijzing. En ja, dat minderwaardigheidsgevoel....
Volgens mij is het een beetje "underground", ik vind het concept best interessant als je net in een nieuwe stad woont, maar heb nog niet echt een duidelijk beeld er van :)

Trouwens, de meeste vrouwen genieten online van de aandacht, maar zijn toch iets te bang om echt af te spreken. Daar is denk ik niet echt iets geks aan. Het botst natuurlijk wel met de mannen die het zat zijn om single te zijn en onbewust de vrouw gaan pushen. Ik lees hier soms dingen over
"eisen" dat er binnen een week een afspraak is, daar zal je bij de meeste online dames niet echt ver mee komen. Het komt of wanhopig of veel te opdringerig over. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd wel.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:40:30 #161
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_107611315
Op dit moment zit je vast in een patroon van denken waarin afwijzing een hoofdrol speelt. Blijkbaar heeft dat om wat voor reden dan ook zo'n invloed op jouw leven dat je eigenlijk niet meer durft. Maar de enige manier om dit patroon van denken en doen te doorbreken is door een andere weg in te slaan. Door het daadwerkelijk anders te denken en te doen.

Dus maak die afspraak met die man die je leuk lijkt. Doe het desnoods in een stad die totaal geen relatie met je woonplaats heeft. Wordt het wat, dan is het meegenomen. Wordt het niets, dan heb je een leuk verhaal om aan je vriendinnen te vertellen.

Ohja.. tip van de dag...... gebruik je dates om dingen te doen die je leuk vindt. Dan doe je in ieder geval iets waar je waarschijnlijk goed in bent en daarbij kom je het beste uit de verf ^O^

Edit: Ik had minnemin gequote maar ik doe blijkbaar iets fout :')
pi_107611877
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:01 schreef Knipoogje het volgende:
*hopt eventjes binnen*

Keertje over een andere boeg gegooid dan dat gedate de hele tijd en me ingeschreven bij NMLK. Activiteitje gedaan. 2e activiteit met een gemengde groep van mannetje of 8 a 10, dagje later mail van een dame die het zo gezellig vond dat ze wilde weten of we het ook met zijn 2en konden herhalen...

Nu maandje samen O+

NMLK :?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zaterdag 4 februari 2012 @ 23:32:26 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107613320
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:56 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

NMLK :?
Ñieuwe Mensen Leren Kennen (site)
pi_107618449
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:41 schreef madsaus het volgende:

[..]

Leuk verhaal :)
Vroeg me altijd al af wat een objectief iemand over NMLK zou zeggen, maar ken niemand die daar aan mee heeft gedaan. De insteek is daar eigenlijk niet daten toch? Of stiekem toch wel?
Zoals iemand op NMLK al feilloos had geanalyseerd: Op NMLK worden mannen lid om een vriendin te vinden en de vrouwen om nieuwe mensen te leren kennen ;)

Ik heb nu een aantal activiteiten gedaan en het is gewoon een heel divers pluimage. Van kansloos tot toffe peer, van oerlelijk tot knap. Van wat ik begrijp wordt er ook aardig wat rondgescharreld en het is een beetje een ons-kent-ons wereldje, dus als je lid wordt moet je eerst wat kleinere activiteiten doen zodat je de mensen beter leert kennen. Maar als je sociale kringetje niet zo groot is, dan is NMLK erg makkelijk om personen van het andere geslacht te leren kennen op een ongedwongen manier. De vrouwen zijn natuurlijk stiekem toch ook op zoek naar een relatie. Maar op zo'n activiteit zit je er voor de activiteit. Bij een etentje ergens met 10 man zit je er voor de gezelligheid en het eten, niet om te daten. Dat maakt het allemaal wat minder geforceerd. En je hoeft niet eerst eindeloos te chatten of profielen te beantwoorden.
pi_107637408
Sow ik heb nu contact met een meid uit arnhem helemaal. Normaal gesproken doe ik dat niet ben eigenlijk nooit verder gegaan dan Utrecht en Rotterdam. Maar ze is wel heel erg lief tot nu toe. Ik heb zelfs al toegegeven dat ik haar facebook profiel gezien hebt en ze vind het helemaal niet erg. Ze is ook helemaal niet boos op mij, ze praat veel met me en we delen veel. Het beste is nog zonder mail, gewoon via chat ben ik eigenlijk nog nooit een meid tegengekomen met wie ik gewoon open kan chatten zonder bang te zijn dat ik iets raars zeg of gekicked word. Ik heb ook niet het idee dat ik eisen hoef te stellen aan haar of ergens aan twijfel tot nu toe. Ze past tot nu toe perfect in mijn plaatje. Ik wist niet dat er van die leuke meiden aan de andere kant van ned woonden!

Zo een meid heb ik nodig, een schatje die mijn hart weer kan herstellen....
UITGESCHREVEN
pi_107637583
Euh, ik denk dat je het nu al aan het verknallen bent. Als jij 'open' bent, ga je volgens mij 10 jaar frustatie en bitterheid er uit gooien.

Alleen al een vraag als 'ik heb je facebook gecheckt, vind je dat erg?' kan al hopeloos fout overkomen :N
pi_107637773
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef Knipoogje het volgende:
Euh, ik denk dat je het nu al aan het verknallen bent. Als jij 'open' bent, ga je volgens mij 10 jaar frustatie en bitterheid er uit gooien.

Alleen al een vraag als 'ik heb je facebook gecheckt, vind je dat erg?' kan al hopeloos fout overkomen :N
Ja, maar we hebben het besproken en ze vond het geen eens erg. Ze wil nog steeds met me afspreken. Trouwens als ze gewoon lief en ruimdenkend is heb ik geen behoefte om mijn frustatie op haar te botvieren. Het is gewoon een zacht kussen.

Ze geeft me gewoon dat stukje vertrouwen en respect waar ik om vraag en recht op heb.
UITGESCHREVEN
pi_107647752
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:41 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja, maar we hebben het besproken en ze vond het geen eens erg. Ze wil nog steeds met me afspreken. Trouwens als ze gewoon lief en ruimdenkend is heb ik geen behoefte om mijn frustatie op haar te botvieren. Het is gewoon een zacht kussen.

Ze geeft me gewoon dat stukje vertrouwen en respect waar ik om vraag en recht op heb.
Haha, recht op heb..

Ik heb een filmpje, dat jou beschrijft :P

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_107648754
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Haha, recht op heb..

Ik heb een filmpje, dat jou beschrijft :P

Ja, wat wil je nou zeggen, dat ik nergens recht op heb als man?
UITGESCHREVEN
pi_107649987
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja, wat wil je nou zeggen, dat ik nergens recht op heb als man?
Klopt, je hebt geen recht op sex en respect, dat kan je alleen verdienen, niet afdwingen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:45:37 #171
174940 W00fer
Maar echt
pi_107650232
Tip 2: ga nooit te lang door met mailen of smsen met een meisje waarvan je niet weet of het wat gaat worden. Boy o boy substantial waste of time. 2 maanden gepraat en nu is het boem afgelopen. Hebben elkaar nog niet gezien...

[ Bericht 6% gewijzigd door W00fer op 05-02-2012 21:59:15 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 5 februari 2012 @ 22:34:02 #172
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_107653981
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef W00fer het volgende:
Tip 2: ga nooit te lang door met mailen of smsen met een meisje waarvan je niet weet of het wat gaat worden. Boy o boy substantial waste of time. 2 maanden gepraat en nu is het boem afgelopen. Hebben elkaar nog niet gezien...
A total waste of time... volledig mee eens! Echter wat ik dan nooit snap is waarom de vrouw in kwestie er zoveel tijd in wenste te steken of iig ingestoken heeft...

By the way, wat voor "boem" heeft er plaatsgevonden dat het "gepraat" opeens is afgelopen nu!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_107654499
Waarom hebben jullie in die 2 maanden niet besloten om wat af te spreken? Als je toch veel contact met elkaar hebt dan lijkt me dat de uitgelezen kans om te zien of het in real life ook klikt.. (of ze dan voldeed aan het beeld wat je van haar had gevormd tijdens mailen even daargelaten maar dat is een andere discussie)
pi_107654603
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef W00fer het volgende:
Wat was de reden? let me guess het was jouw schuld?
UITGESCHREVEN
  zondag 5 februari 2012 @ 23:00:49 #175
174940 W00fer
Maar echt
pi_107654788
Het punt is dat het meisje wel geïnteresseerd leek. Dat werd ook minder en minder. Ze heeft/had persoonlijke problemen. Ik kan dan me daar wel mee gaan bemoeien maar dat heeft geen zin. Ik probeer het gewoon leuk te houden, we waren al over gegaan op smsen.
Het is niet tot een ontmoeting gekomen, omdat ik niet precies weet wanneer het "juiste" moment is om dat aan te kaarten. Bij de een is het te vroeg en bij de ander is het na een paar dagen contact al goed.

Dat ze er veel tijd in heeft gestoken, ja dat is vrij makkelijk te verklaren. Vaak klagen die dames dat ze het ontzettend druk hebben met vanalles en nogwat, en dan generaliseer ik een beetje: dat is ook vaak je belangrijker voordoen dan je bent. Want elke dag checken ze uitgebreid Facebook, mails, smsjes komen meteen binnen enzovoorts.

De reden; ze heeft geen behoefte om het contact verder uit te breiden. Dit omdat ze er persoonlijk niet klaar voor zegt te zijn, medicijnen heeft, en andere problemen. Wel checkt ze nog iedere dag de datingsite, om sociaal te zijn naar al die gasten die haar berichten sturen.

Waarom de reden van mijn kant: ik heb sinds afgelopen november op een andere site met een meisje gepraat, bijna 3 maanden lang. Die deed op het laatst lullig, en deed bot, wat ze ook toegaf. 3 maanden een waste of time dus. In die situatie werd het nog rooskleuriger voorgespiegeld (sexdate als ze weer terug was van haar ouders) en dat is ook op niets uitgelopen. Vandaar dat ik vandaag maar eens pollde hoe het contact met deze dame ervoor stond. Dat het "nu op een verkeerd moment kwam" , tja, als ze geen voorstel doet om het een andere keer te bespreken. Op een gegeven moment ben je het eenrichtingsverkeer ook wel een beetje zat. Wanneer is het wel een goed moment om iets te bespreken, als je "altijd" druk bent, er elke dag wel (familie) gerelateerde problemen kunnen zijn of zijn.
Wat dat betreft blijft het koffiedik kijken of het zelfs na zo uitgebreid contact ook via sms iets gaat worden. Ik blijf me erover verbazen.
pi_107655377
Ik ben zo nu en dan best actief op Paiq, maar meer voor de lol en stond ook best afwijzend tegen internetdating.

Nu echter een heel leuk gesprek gehad met een volgens mij mooi meisje, morgen hebben we al een date :)
  zondag 5 februari 2012 @ 23:15:41 #177
174940 W00fer
Maar echt
pi_107655628
Hoelang hebben jullie (ongeveer) gepraat voordat het datingvoorstel kwam, en wie deed dat. Zij of jij?
pi_107655697
Ja zelfs kom je 1 van 10 meiden tegen die net wat actiever is dan de andere 9 dan is het nog oppassen. Want 9 van de 10 van die meiden die zijn juist wel heel schrikkerig als het op een date aankomt.

had het ook met deze meid kon bijna niet meer misgaan, maar toch. Na een dag sms en mails sturen, besloot ik om 14uur haar te bellen. Was ze druk dus ze moest meteen weer ophangen. Stuurt ze een sms dat ze bang was dat haar collega's meeluisterden omdat ze aan een driehoek tafel zat. Ik na werktijd rond 17en nog een paar keer bellen geen gehoor. Krijg ik ineens een sms dat ze een oud klasgenootje is tegengekomen en daar verder mee wil gaan. Onzin natuurlijk ze was gewoon bang geworden. ze smsde en mailde mij diezelfde dag nog helemaal suf, krijg ineens een mailtje met "ben je zo druk dan". Deed ik express niet antwoorden was er al een beetje bang voor maar je moet dan toch een keuze maken he.

Maar het begon zo 1 of 2dg ervoor.

Goedemorgen,

Hahaha jij bent een gekkie.. Dus je bent een krijger op zoek naar een Amazone? Hahahaha.. Nou wie weet ;)

Dit is mijn werkmail, heb je mailtje effe doorgestuurd anders kon ik niet reageren.. Fijn dat je pak paste en nog beter dat het gesprek goed ging! Ik heb net een lunch klaargemaakt voor de monteursdag dus hopelijk valt dat ook in de smaak..

Ik vond het gisteren ook gezellig.. Je bent de eerste (en enige hahaha) die ik heb toegevoegd.. Toch een rare manier om elkaar te ontmoeten, maar als je haast nooit uitgaat dan moet je toch iemand op een bepaalde manier ontmoeten.. Maar je klinkt erg leuk.. Kwa uiterlijk vind ik je een beetje op Bing lijken (van gtst hahaha) of heb ik het mis?

Ik heb deze week ook weinig tijd om te msnen hoor, woon nu tijdelijk weer thuis (heb wel 3 weken op mezelf gewoond :S) want de badkamer moest door mijn opa gefixed worden en nog wat dingen (lang verhaal waarom) dus kon er tijdelijk niet blijven wonen.. Kortom ik lig nu op een luchtbed op de overloop en heb ook mijn laptop niet bij me.. Daarom gisteren op mijn telefoon want ik wilde je toch even spreken.. Maar moet deze week een paar dingen in het huis doen en een paar dingetjes regelen (ik wil in maart een hbo studie naast me werk gaan doen en ben op zoek naar een puppy J)

Maar ik kan in ieder geval wel mailen.. Dus als je tijd tussendoor hebt dan hoor ik je wel.. Kan me werkmail alleen hier lezen en ben om 16.30 uur elke dag klaar dus als je hierheen stuurt dan weet je dat als ik niet reageer..

Werkse vandaag en veel plezier met sporten..

Xxx

Maarja ik heb nu iemand uit arnhem in het chatvizier waarvan ik denk dat die tot nu toe wel het beste klinkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 05-02-2012 23:25:20 ]
UITGESCHREVEN
  zondag 5 februari 2012 @ 23:22:11 #179
174940 W00fer
Maar echt
pi_107655942
Dingen als: ik wilde je toch even spreken, je bent de enige die, je bent een krijger opzoek naar een amazone. Het zegt dus allemaal he-le-maal niets.
pi_107656238
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:15 schreef W00fer het volgende:
Hoelang hebben jullie (ongeveer) gepraat voordat het datingvoorstel kwam, en wie deed dat. Zij of jij?
twee uur gepraat, ik hintte licht en zij nam het toen over.. bizar snel :)
  zondag 5 februari 2012 @ 23:34:29 #181
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_107656576
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:22 schreef W00fer het volgende:
Dingen als: ik wilde je toch even spreken, je bent de enige die, je bent een krijger opzoek naar een amazone. Het zegt dus allemaal he-le-maal niets.
...
  zondag 5 februari 2012 @ 23:39:45 #182
174940 W00fer
Maar echt
pi_107656792
Hehe :)
pi_107657938
Na 2-3 uurtjes chatten in totaal (kan verspreid zijn over meerdere dagen) moet je gewoon in echt afspreken en anders afkappen. Volgens mij kun je daar gewoon eerlijk in zijn. Het is wel 2012. Als dames het na urenlang chatten 'eng' vinden om even een half uurtje een drankje met iemand te doen, dan twijfelden ze al over je.

Meestal, als de 2e chat wederom erg gezellig is, dan nodig ik haar gewoon uit.
" Nou zeg, was het nou alweer een gezellige chat? Moet niet gekker worden!"
Meestal beamen ze dat. En dan volgt er een
"Ik voel een terrasje aankomen :P"
En dan zeggen ze 'ja leuk'. Heb deze zinnen min of meer al een keer of 5 geplaatst en 5x volgde daar een date uit. Eentje zei wel iets van 'Zo, jij bent wel snel zeg, zo goed ken ik je nog niet'. Tja, dan gooi je het gewoon terug. 'Ach, wat wil je nog over me weten? Vraag maar raak! Maar je kunt deze vragen ook stellen in het zonnetje met een wijntje erbij :P'

Ik vond het nooit zo moeilijk om een date te regelen. Vond het veel moeilijker om die klik te vinden.
pi_107658406
Ik moet zeggen dat het nu makkelijker klinkt dan het is, en ik 2-3 uur ook niet erg lang vind.
  maandag 6 februari 2012 @ 08:44:51 #185
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_107662752
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:12 schreef Knipoogje het volgende:

Ik vond het nooit zo moeilijk om een date te regelen. Vond het veel moeilijker om die klik te vinden.
Idem.

Internetdating heeft het nooit voor mij gedaan, iets met een speld in een hooiberg.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  maandag 6 februari 2012 @ 10:43:13 #186
188645 SythAdmin
onwetendheid
pi_107665317
Zijn er hier ook mensen met ervaring op Pepper.nl? Heb het idee dat ze leuk adverteren met kijk eens hoe goed we zijn, maar een paar vragen beantwoorden en daarna een zogenaamd "profiel" gemaakt...

Wat ze er voor conclusies uit trekken... ik weet het niet, maar het klopt voor geen meter. Verder ook niet echt het idee dat ze actief kijken naar wat er misschien bij je past (wat ze wel adverteren).

Anyway, welke datingsite's zijn eigenlijk het meeste actief? Ik ben zelf niet zo een echte zoeker namelijk (grote bek, klein hartje).
A wise person knows he or she knows nothing.
  maandag 6 februari 2012 @ 10:45:28 #187
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107665381
Als je als kerel zelf niet actief op zoek gaat kun je het wel vergeten.
pi_107665992
Sommige vrouwen op die datingsites, sjeez :')

zij: wil je later kinderen?
ik: op dit moment niet maar ik zeg nooit nooit...
zij: och weer zo een die niet weet wat hij wil in het leven...
ik: ik zie wel hoe het loopt, ik hoef het niet allemaal zo te plannen, eerst maar eens een relatie...
zij: mja, dit gaat hem toch niet worden...

Een andere:
zij: hou je ook van reizen?
ik: jazeker...
zij: ik ben dit jaar in Venezuela geweest en dat jaar daarvoor in Vietnam. Waar ben jij allemaal geweest?
ik: tot nu toe voornamelijk Europa, meerdere keren per jaar dat ik erop uit trek...
zij: dan wil ik je niet echt reislustig noemen...
En de chat was daarna snel voorbij

:')
pi_107666151
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:43 schreef SythAdmin het volgende:
Zijn er hier ook mensen met ervaring op Pepper.nl? Heb het idee dat ze leuk adverteren met kijk eens hoe goed we zijn, maar een paar vragen beantwoorden en daarna een zogenaamd "profiel" gemaakt...

Wat ze er voor conclusies uit trekken... ik weet het niet, maar het klopt voor geen meter. Verder ook niet echt het idee dat ze actief kijken naar wat er misschien bij je past (wat ze wel adverteren).

Anyway, welke datingsite's zijn eigenlijk het meeste actief? Ik ben zelf niet zo een echte zoeker namelijk (grote bek, klein hartje).
Ik ben 2 maanden betaald lid geweest op Pepper, heb een stuk of 6 dates gehad in die tijd. Vrouwen zijn daar redelijk ondernemend, nemen zelf contact op. Ook heb je door de manier waarop de profielen worden gemaakt veel meer aanknopingspunten om een leuk bericht te sturen dat verder gaat dan 'je ziet er leuk uit'.

Er zitten alleen niet veel vrouwen op. Met 3 matches per dag krijg je de eerste drie weken redelijk serieuze matches, maar daarna is het kassamiepjes troef. Ze willen je toch 3 matches aanbieden en dus gaat de strontkar helemaal leeg.

Betaal dus, stuur zelf wat berichten (alleen maar afwachten schiet je niks mee op :') ) en na een maand of 2 is het ook op. Maar ik denk dat je er echt wel een paar dates moet kunnen regelen, als mijn ervaringen iets waard zijn. Naar mijn mening een ander type vrouw dan op andere sites.
  maandag 6 februari 2012 @ 11:14:25 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107666182
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:06 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

ik: ik zie wel hoe het loopt, ik hoef het niet allemaal zo te plannen, eerst maar eens een relatie...

Een andere:
zij: ik ben dit jaar in Venezuela geweest en dat jaar daarvoor in Vietnam. Waar ben jij allemaal geweest?
ik: tot nu toe voornamelijk Europa, meerdere keren per jaar dat ik erop uit trek...

Haha, wel herkenbaar. Vermoeiende wijven inderdaad. :')
  maandag 6 februari 2012 @ 11:14:55 #191
188645 SythAdmin
onwetendheid
pi_107666193
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben 2 maanden betaald lid geweest op Pepper, heb een stuk of 6 dates gehad in die tijd. Vrouwen zijn daar redelijk ondernemend, nemen zelf contact op. Ook heb je door de manier waarop de profielen worden gemaakt veel meer aanknopingspunten om een leuk bericht te sturen dat verder gaat dan 'je ziet er leuk uit'.

Er zitten alleen niet veel vrouwen op. Met 3 matches per dag krijg je de eerste drie weken redelijk serieuze matches, maar daarna is het kassamiepjes troef. Ze willen je toch 3 matches aanbieden en dus gaat de strontkar helemaal leeg.

Betaal dus, stuur zelf wat berichten (alleen maar afwachten schiet je niks mee op :') ) en na een maand of 2 is het ook op. Maar ik denk dat je er echt wel een paar dates moet kunnen regelen, als mijn ervaringen iets waard zijn. Naar mijn mening een ander type vrouw dan op andere sites.
Alle input is welkom :)

En ja ik weet maar al te goed wat mijn nadelen zijn als ik niet zo ondernemend ben, maar je wilt natuurlijk een goede indruk maken en dat maakt me een beetje onzeker... Misschien daarom ook moeite met zo direct te zijn.
A wise person knows he or she knows nothing.
pi_107666204
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:06 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

Een andere:

je weet iig snel waar je aan toe bent...geen langdurig door kabbelende gesprekjes...
Hope is the first step on the road to dissapointment
  maandag 6 februari 2012 @ 11:17:03 #193
141482 Q.
JurassiQ
pi_107666238
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, wel herkenbaar. Vermoeiende wijven inderdaad. :')
Die willen voornamelijk zelf laten zien wat voor interessant leven ze hebben. :')
For great justice!
  maandag 6 februari 2012 @ 11:25:09 #194
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107666439
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Die willen voornamelijk zelf laten zien wat voor interessant leven ze hebben. :')
Precies. "Ik ben al daar en daar en daar geweest, supermooie cultuur. Wat, jij bent nog nooit in Azië geweest? N00b!"

Nou gefeliciteerd, muts. Al hoef ik zelf ook niet iemand die nog nooit in het buitenland is geweest, maar dat tof doen met hoe veel je wel niet hebt gereisd is erg vermoeiend.
pi_107666506
Vanavond mijn 13e date sinds 9 januari met dezelfde meid (ja ik heb het serieus geteld).

Kan wel iets definitiefs worden, maar goed we zien wel...
٩๏̯͡๏)۶
pi_107666510
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies. "Ik ben al daar en daar en daar geweest, supermooie cultuur. Wat, jij bent nog nooit in Azië geweest? N00b!"

Nou gefeliciteerd, muts. Al hoef ik zelf ook niet iemand die nog nooit in het buitenland is geweest, maar dat tof doen met hoe veel je wel niet hebt gereisd is erg vermoeiend.
en met zo'n standaard Lonely Planet reis naar Vietnam/Australie ben je ook echt niet meer zo speciaal, iig geen reden om een beetje minderwaardig te doen over andere reisbestemmingen.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_107666527
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met datingsites in het buitenland? En nee ik ben niet op zoek naar een russian bride oid, ik woon in het buitenland en was benieuwd of er hier nog wat online te daten valt :)
pi_107666569
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vrouwen met profielen vol met vakantiefoto's. En altijd Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand en Peru. Vrijwel zonder uitzondering de beschreven types.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Vanavond mijn 13e date sinds 9 januari met dezelfde meid (ja ik heb het serieus geteld).

Kan wel iets definitiefs worden, maar goed we zien wel...
Na 13 dates ben je er nog niet over uit? :')
pi_107666615
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Na 13 dates ben je er nog niet over uit? :')
jawel hoor, we hebben het heel leuk samen, maar probeer me altijd in te dekken voor het moment dat het weer over is :)
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 6 februari 2012 @ 11:34:08 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107666705
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vrouwen met profielen vol met vakantiefoto's. En altijd Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand en Peru. Vrijwel zonder uitzondering de beschreven types.
Ja, en stel ze vooral geen vragen daarover want dan krijg je me toch een betoog van drie kwartier over elke bezienswaardigheid. Rot op, als ik dat wil zien ga ik er zelf wel heen.

Ook altijd foto's waar ze op een olifant zitten of een slang om hun nek hebben. (oeh wat spannend!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')