Het is ook weer niet de bedoeling dat je klinkt als een sketch uit Mannen van de Radio natuurlijk...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
meer zoals dit:
IK
wat vind jij echt leuk?
ZIJ
eekhoorns
jij?
IK
pinguins
ZIJ
nice
IK
en voor de rest?
ZIJ
voor de rest
dansen, cocktails, passie
IK
vind je alleen eekhoorns leuk? niet eens kastanjes?
ZIJ
lezen, praten, lachen
en kastanjes natuurlijk!!!!!
IK
lpl
ZIJ
en jij dan?
wel pinquins, maar niet eens eskimo's?
IK
nee die jagen op pinguins
ZIJ
echt waar?
IK
ja
ZIJ
stelletje eikels
hey, ik moet echt gaan pitten, vet hard gewerkt vandaag en morgen vroeg weer op
IK
hou je daar ook van, nee toch?
ZIJ
spreek je later oke?
IK
ok zullen we mail uitwissellen, zou wel een keertje met je willen daten?
of spreken we elkaar hier weer een keer?
kastanjes zoeken
ZIJ
we spreken elkaar hier vast snel weer
doen we indd kastanjes zoeken
IK
ok ik hoop het bye
ZIJ
ciao!!
Nooit meer gezien.
Been there done that, er is geen enkele methode. Het is altijd een kwestie van de meid juist inschatten:
Why?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
PM die eerste twee logs van je zijn echt slecht. Begrijpelijk dat de vrouw de boel afhoud...
Vind je het gek?quote:
Ja, en daar ben je een ster in he.quote:Been there done that, er is geen enkele methode. Het is altijd een kwestie van de meid juist inschatten:
Dat "ik voel een klik" is al enorm fout. Je hebt elkaar nog nooit gezien. Je hebt hoogstens een klik met iemand die jij voor ogen hebt.quote:
Zeggen vrouwen van datingsites ook welleens tegen mij hoor, er is geen klik dus wil niet verder met je afspreken. Daarom dacht ik bij deze zelf is te beginnen met dat ik wel een klik voel. Alleen vind ik ene klik wel onzin.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vind je het gek?
[..]
Ja, en daar ben je een ster in he.
[..]
Dat "ik voel een klik" is al enorm fout. Je hebt elkaar nog nooit gezien. Je hebt hoogstens een klik met iemand die jij voor ogen hebt.
Je snapt kennelijk niet dat dat "er is geen klik" gewoon een vriendelijke afwijzing is. Nogmaals; met die 3 meiden met wie ik wat afgesproken heb heb ik gewoon na een paar keer mailen (ik MSN niet, uit princiepe) voorgesteld in een kroeg bij haar in de buurt wat te gaan drinken, zo gezegd zo gedaan. Is niks engs aan. Als ze dat weigert na 2-3 mailtjes weet je waar je aan toe bent en ga je door naar de volgende.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:20 schreef picardmike het volgende:
Zeggen vrouwen van datingsites ook welleens tegen mij hoor, er is geen klik dus wil niet verder met je afspreken. Daarom dacht ik bij deze zelf is te beginnen met dat ik wel een klik voel. Alleen vind ik ene klik wel onzin.
Euh, je eet alleen vast voedsel?quote:Jahoor catbert ik drink niet.
PM, jij bent echt niet te volgen.. Een ding weet ik wel.. Op deze manier krijg je echt geen date.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zeggen vrouwen van datingsites ook welleens tegen mij hoor, er is geen klik dus wil niet verder met je afspreken. Daarom dacht ik bij deze zelf is te beginnen met dat ik wel een klik voel. Alleen vind ik ene klik wel onzin.
Jahoor catbert ik drink niet.
Kap nou effe met je eendachtsvlieg ervaringen er contstant bij te houden. Dat neem ik allang niet serieus meer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je snapt kennelijk niet dat dat "er is geen klik" gewoon een vriendelijke afwijzing is. Nogmaals; met die 3 meiden met wie ik wat afgesproken heb heb ik gewoon na een paar keer mailen (ik MSN niet, uit princiepe) voorgesteld in een kroeg bij haar in de buurt wat te gaan drinken, zo gezegd zo gedaan. Is niks engs aan. Als ze dat weigert na 2-3 mailtjes weet je waar je aan toe bent en ga je door naar de volgende.
[..]
Euh, je eet alleen vast voedsel?
Heb anders wel dates gehad hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
PM, jij bent echt niet te volgen.. Een ding weet ik wel.. Op deze manier krijg je echt geen date.
En die heb je op dezelfde manier benaderd? En ook op zo'n manier een gesprek mee gevoerd?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heb anders wel dates gehad hoor.
Nee, is maar net hoe ik me voel en wie ik voor me heb natuurlijk. Laat niet alles afhangen van degene die ik voor me heb. Maar zo verkeerd was deze niet hoor. Misschien lijkt dat zo omdat dit het einde was van een gesprek.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En die heb je op dezelfde manier benaderd? En ook op zo'n manier een gesprek mee gevoerd?
Vermijd om te beginnen die term dan ook gewoon eens. Ouwehoer wat, maak geintjes, toon interesse, het maakt geen hol uit zolang het gesprek maar leuk blijft. Jij bent in zo'n chat gigantisch aan het forceren en dat sijpelt er aan alle kanten uit. Geen wonder dat ze de boot afhouden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jahoor catbert ik drink niet.
Ik leg je gewoon uit wat je fout doet. Als je dat niet wil horen is dat pech voor je. Het is alleen echt pijnlijk duidelijk dat je vrouwen gewoon niet aan kan voelen. Maargoed, ik vind je verhalen enorm entertaining dus het is ook eigenlijk helemaal prima dat je niks verbetertquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:29 schreef picardmike het volgende:
Kap nou effe met je eendachtsvlieg ervaringen er contstant bij te houden. Dat neem ik allang niet serieus meer.
Dat einde verpest het anders wel.. Al kan ik me niet voorstellen dat er voor die einde een heel spetterend begin zit hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, is maar net hoe ik me voel en wie ik voor me heb natuurlijk. Laat niet alles afhangen van degene die ik voor me heb. Maar zo verkeerd was deze niet hoor. Misschien lijkt dat zo omdat dit het einde was van een gesprek.
Dat 2e einde bedoel je?. Het 1e gesprek vond ze me wel lief dat heeft ze later nog herhaalt. En waarom mocht ik nog wel met haar kletsen toen ze zat te daten.(hoewel ik vermoed dat het een truk was). Ze maakte later zelfs nog toespellingen na haar 4e date. Het is dus niet zo verwonderlijk dat ik hier een beetje klok en klepel idee bij dit advies heb.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat einde verpest het anders wel.. Al kan ik me niet voorstellen dat er voor die einde een heel spetterend begin zit hoor.
Ze legt het je notabene zelf uit:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:38 schreef picardmike het volgende:
Dat 2e einde bedoel je?. Het 1e gesprek vond ze me wel lief dat heeft ze later nog herhaalt. En waarom mocht ik nog wel met haar kletsen toen ze zat te daten.(hoewel ik vermoed dat het een truk was). Ze maakte later zelfs nog toespellingen na haar 4e date. Het is dus niet zo verwonderlijk dat ik hier een beetje klok en klepel idee bij dit advies heb.
quote:je moet niet zo onzeker doen
Dat je voor dat dagje datingervaring geen foto's heb genomen. 2 a 3 later nog over 1 dag praten vind ik echt triest.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik leg je gewoon uit wat je fout doet. Als je dat niet wil horen is dat pech voor je. Het is alleen echt pijnlijk duidelijk dat je vrouwen gewoon niet aan kan voelen. Maargoed, ik vind je verhalen enorm entertaining dus het is ook eigenlijk helemaal prima dat je niks verbetert
Als ik haar was had ik het echt afgekapt na zo'n einde.. Zij geeft aan wat langer te willen kletsen begin jij over een one night stand.. Goede move, PM!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:38 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat 2e einde bedoel je?. Het 1e gesprek vond ze me wel lief dat heeft ze later nog herhaalt. En waarom mocht ik nog wel met haar kletsen toen ze zat te daten.(hoewel ik vermoed dat het een truk was). Ze maakte later zelfs nog toespellingen na haar 4e date. Het is dus niet zo verwonderlijk dat ik hier een beetje klok en klepel idee bij dit advies heb.
Ja, dat is gewoon een princiepe. Een vrouw die me geen liefde geeft die krijgt alleen maar seks en daar waarschuw ik ze ook voor. en ik ga zekers niet langer kletsen. Ik kost ook geld.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als ik haar was had ik het echt afgekapt na zo'n einde.. Zij geeft aan wat langer te willen kletsen begin jij over een one night stand.. Goede move, PM!
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon een princiepe. Een vrouw die me geen liefde geeft die krijgt alleen maar seks en daar waarschuw ik ze ook voor. en ik ga zekers niet langer kletsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |