abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107558388
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Ordos20 het volgende:
Maar je ziet zelf niet waar het mis ging?
Nee, vertel
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:05:34 #77
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107558700
PM, het lijkt net of je de gesprekken zelf opblaast.

Je moet een leuke spanning zien op te bouwen, niet gelijk dreigen met weggaan en onenightstands en dat soort ongein.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:06:59 #78
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107558753
Ik snap ook nooit waarom jouw msn nooit interpunctie ondersteunt, PM. Heel apart.
Gourmetten of steengrillen?
pi_107558770
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef Thornado het volgende:
PM, het lijkt net of je de gesprekken zelf opblaast.

Je moet een leuke spanning zien op te bouwen, niet gelijk dreigen met weggaan en onenightstands en dat soort ongein.
Dit is het einde van een gesprek he, er staat maar 1 keer het woord one night stand in.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:08:56 #80
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107558837
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:07 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dit is het einde van een gesprek he, er staat maar 1 keer het woord one night stand in.
Het is meer het gevoel dat dit geeft over het totale plaatje.
In ieder geval denk ik niet dat chatten echt voor jou werkt om een dame aan de haak te slaan.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:08:58 #81
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107558839
quote:
Als ik te lang over je droom dan gaat het alleen maar over een one night stand
Waarom maak je dit soort opmerkingen ook, dit gaat toch helemaal nergens over.
pi_107559003
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:08 schreef Thornado het volgende:

[..]

Het is meer het gevoel dat dit geeft over het totale plaatje.
In ieder geval denk ik niet dat chatten echt voor jou werkt om een dame aan de haak te slaan.
gaat ook niet om het chatten(verspreking?) het gaat om het daten!
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:13:41 #83
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107559015
Als vrouwen chatten: Ik ga er vandoor, dan zie ik ze hun tas pakken en het huis uitrennen.

Vaak blokken ze je dan op de chat en kletsen ze met een ander verder :P
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:14:41 #84
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107559051
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:13 schreef picardmike het volgende:

[..]

gaat ook niet om het chatten(verspreking?) het gaat om het daten!
Mja, maar je eerste chat moet wel de dame over de streep halen om met je op stap te gaan.
Kip en ei verhaal, maar voor de dame moet het plaatje gewoon kloppen.
En het chatplaatje heb je denk ik niet in de vingers.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:15:35 #85
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107559083
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:13 schreef Thornado het volgende:
Als vrouwen chatten: Ik ga er vandoor, dan zie ik ze hun tas pakken en het huis uitrennen.

Vaak blokken ze je dan op de chat en kletsen ze met een ander verder :P
Dit moet ik twee keer lezen.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:16:36 #86
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107559112
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:15 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Dit moet ik twee keer lezen.
Maar hij is wel vermakelijk :P
pi_107559197
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Waarom maak je dit soort opmerkingen ook, dit gaat toch helemaal nergens over.
Ja zij was ook brutaal, bij deze opmerking liep ik helemaal rood aan. En wou haar er direct uitgooien:

ik heb best wat dates gehad in het verleden en viel altijd tegen heb geen zin om steeds te daten dan is het leuker als ik iemand al vaker heb gesproken

maar als je dat niet wil kan je me altijd verwijderen natuurlijk

daar kan ik toch niks tegenin brengen haha
UITGESCHREVEN
pi_107559841
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:18 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja zij was ook brutaal, bij deze opmerking liep ik helemaal rood aan. En wou haar er direct uitgooien:

ik heb best wat dates gehad in het verleden en viel altijd tegen heb geen zin om steeds te daten dan is het leuker als ik iemand al vaker heb gesproken

maar als je dat niet wil kan je me altijd verwijderen natuurlijk

daar kan ik toch niks tegenin brengen haha
Je chat 1x of 2x met haar en je hebt het er al over dat je over haar droomt? :?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:40:49 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107559928
Als je haar toch wil doppen moet je vooral niet zeggen dat je droomt over 'een one night stand'. Klinkt al helemaal lekker romantisch zeg. :')

De snelste manier om in haar bed te komen is gewoon normaal doen en grapjes maken. Niet zo pusherig.
pi_107560060
Dit wordt niks meer, ze spoort je bijna aan om haar te verwijderen. Zeker niet gaan doorzeuren om een keer af te spreken dus, dat venster is wel gesloten.

Tip: Begin bij de volgende dame eens om het niet allemaal zo zwaar aan te zetten. Dus niet praten over: ik voel een klik, ik droom over je, ik wil je niet loslaten. Zeker niet gaan vragen om een afwijzing ('ik heb het idee dat je twijfelt'). Zo'n chat moet wel gezellig blijven, als je per se dat soort taal wilt bezigen kun je het beter later een keer in haar oor fluisteren als jullie op de bank over elkaar heen hangen oid.

Zorg ipv daarvan voor wat meer dynamiek in de chat. Dus: maak eens een origineel en brutaal compliment over haar foto, of een onverwachte opmerking over haar stijl van antwoorden. Als het gesprek begint te kabbelen, gooi er ineens een gekke vraag tussendoor. Als je merkt dat jullie iets gemeen hebben, praat daar over door. Maak zelf na een uurtje een eind aan de chat, laat het allemaal niet te lang duren. Als ze je leuk genoeg vind zal ze er echt wel op aansturen dat jij haar uit moet vragen. Als dat weken duurt, wil ze niet.
pi_107560102
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:40 schreef Silenus het volgende:
Als je haar toch wil doppen moet je vooral niet zeggen dat je droomt over 'een one night stand'. Klinkt al helemaal lekker romantisch zeg. :')

De snelste manier om in haar bed te komen is gewoon normaal doen en grapjes maken. Niet zo pusherig.
Ik waarschuw haar alleen maar als ze te lang met mij gaat chatten ik alleen nog maar seks met haar wil. Daar kwam het op neer.
UITGESCHREVEN
pi_107560158
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:44 schreef omnompie het volgende:
Dit wordt niks meer, ze spoort je bijna aan om haar te verwijderen. Zeker niet gaan doorzeuren om een keer af te spreken dus, dat venster is wel gesloten.

Tip: Begin bij de volgende dame eens om het niet allemaal zo zwaar aan te zetten. Dus niet praten over: ik voel een klik, ik droom over je, ik wil je niet loslaten. Zeker niet gaan vragen om een afwijzing ('ik heb het idee dat je twijfelt'). Zo'n chat moet wel gezellig blijven, als je per se dat soort taal wilt bezigen kun je het beter later een keer in haar oor fluisteren als jullie op de bank over elkaar heen hangen oid.

Zorg ipv daarvan voor wat meer dynamiek in de chat. Dus: maak eens een origineel en brutaal compliment over haar foto, of een onverwachte opmerking over haar stijl van antwoorden. Als het gesprek begint te kabbelen, gooi er ineens een gekke vraag tussendoor. Als je merkt dat jullie iets gemeen hebben, praat daar over door. Maak zelf na een uurtje een eind aan de chat, laat het allemaal niet te lang duren. Als ze je leuk genoeg vind zal ze er echt wel op aansturen dat jij haar uit moet vragen. Als dat weken duurt, wil ze niet.
Dat stadium waren we allang voorbij, dit was de exit om 1.00 s'ochtends
UITGESCHREVEN
pi_107560249
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:46 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat stadium waren we allang voorbij, dit was de exit om 1.00 s'ochtends
Ja, ik bedoel dus eigenlijk: laat het niet tot zo'n exit om 1.00 's ochtend komen.
pi_107560344
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:49 schreef omnompie het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel dus eigenlijk: laat het niet tot zo'n exit om 1.00 's ochtend komen.
Dat is onzin de meeste vrouwen willen zelf uitgevraagd worden, die gaan daar niet om vragen. Tenzij je iemand hebt die wanhopig is.

Daarbij lezen jullie toch wel? ze geeft zelf aan dat ze van plan is langer te gaan chatten.

Daarbij snappen jullie toch ook wel dat ik geen persoonlijke informatie hier ga neerzetten die ik tegen haar vertelt heb en zij tegen mij.
UITGESCHREVEN
pi_107560379
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:44 schreef omnompie het volgende:

Omnompie snapt het.

Ik zou het ook gewoon zien als tip voor de volgende keer picardmike. In dit geval is het te laat, jammer dan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:00:10 #96
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107560598
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:52 schreef picardmike het volgende:

Daarbij lezen jullie toch wel? ze geeft zelf aan dat ze van plan is langer te gaan chatten.
Nee. Ze geeft aan dat ze nooit en te nimmer met jou face to face af gaat spreken. Je komt nogal creepy over.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107560714
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik waarschuw haar alleen maar als ze te lang met mij gaat chatten ik alleen nog maar seks met haar wil. Daar kwam het op neer.
Wat voor nut heeft zo'n "waarschuwing"? Seks wil je toch wel met haar, je bent een kerel! En met zo'n "waarschuwing" duidt je erop dat je op dat moment meer wilt dan alleen maar seks dus iets met liefde oid en dat terwijl je haar een paar keer gesproken hebt... Hou de volgende keer dit soort gedachten maar voor je...
pi_107560943
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:53 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Omnompie snapt het.

Ik zou het ook gewoon zien als tip voor de volgende keer picardmike. In dit geval is het te laat, jammer dan.
meer zoals dit:

IK
wat vind jij echt leuk?
ZIJ
eekhoorns

jij?

IK
pinguins

ZIJ
nice

IK
en voor de rest?

ZIJ
voor de rest

dansen, cocktails, passie

IK
vind je alleen eekhoorns leuk? niet eens kastanjes?

ZIJ
lezen, praten, lachen

en kastanjes natuurlijk!!!!!

IK
lpl

ZIJ
en jij dan?

wel pinquins, maar niet eens eskimo's?
IK
nee die jagen op pinguins
ZIJ
echt waar?
IK
ja
ZIJ
stelletje eikels

hey, ik moet echt gaan pitten, vet hard gewerkt vandaag en morgen vroeg weer op
IK
hou je daar ook van, nee toch?

ZIJ
spreek je later oke?
IK
ok zullen we mail uitwissellen, zou wel een keertje met je willen daten?

of spreken we elkaar hier weer een keer?

kastanjes zoeken
ZIJ
we spreken elkaar hier vast snel weer

doen we indd kastanjes zoeken

IK
ok ik hoop het bye

ZIJ
ciao!!

Nooit meer gezien.

Been there done that, er is geen enkele methode. Het is altijd een kwestie van de meid juist inschatten:
UITGESCHREVEN
pi_107561014
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:04 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Wat voor nut heeft zo'n "waarschuwing"? Seks wil je toch wel met haar, je bent een kerel! En met zo'n "waarschuwing" duidt je erop dat je op dat moment meer wilt dan alleen maar seks dus iets met liefde oid en dat terwijl je haar een paar keer gesproken hebt... Hou de volgende keer dit soort gedachten maar voor je...
Dat ze liefde van mij wel kan vergeten en alleen nog maar seks van me krijgt en daar later niet over moet gaan zeuren.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:13:30 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107561057
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:37 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, het is een soort interessespanne / aandachtsspanne bij vrouwen. Als je te lang met ze chat ben je opeens geen neukmateriaal meer...
Ik blijf dat toch raar vinden, want ik ben echt niet opeens anders geworden. Tevens is in de chats die 'te veel' waren echt niet opeens nieuwe informatie naar voren gekomen.

Cue (of een andere vrouw), leg mij eens uit hoe je dat voelt als vrouw. Eerst is het een leuke vent en wil je misschien wel het bed met hem in, maar als hij normaal met je blijkt te kunnen praten, hoeft het niet meer ofzo!?? Iets van een versneld proces zoals dat hier beschreven staat!??
Pff lastig verschilt per vrouw.
Als ik lang met een man chat kan t van de t beginnende 'spannend om hen te ontmoeten' naar 'hmm in die vele gesprekken is toch naar boven gekomen dat ie t niet helemaal is voor me' komen.
Dus het kan je dat je door veel en lange gesprekken je eigen glazen ingooit. daarbij is het leuker om iemand te emdaten waar je nog niet veel van weet, want anders ga je je van te voren al druk maken over eaar je t in godsnaam over moet hebben (ook al komt da vaak wel goed).

Beetje duidelijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')