SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Northside op 01-02-2012 16:23:27 ]Ja, ik generaliseer.
Dit is toch wel een redelijk groot manco van internetdaten imo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:55 schreef Northside het volgende:
[..]
Voor mijn vriendinnen die aan internetdating doen is het meer entertainment en zoeken naar bevestiging geloof ik. 's Avonds op de bank even matches checken en wat berichtjes beantwoorden als ze niets te doen hebben. Als ze er een paar dates aan overhouden, leuk, maar echt hard op zoek naar de ware? Nah.
Ik heb tot nu toe op echte datingsites maar 1 date gehad waar een vrouw meteen zei te willen daten. Zat toen ook enorm positief over mezelf te doen van, dit leuk van mij en jou, dat leuk van mij en jou. De rest vloog allemaal in paniek toen ik het vroeg,terwijl we daarvoor gewoon nog cool waren. Sommige heb ik na veel omzwervingen en irritatie nog kunnen ompraten, want als ze ja zeggen. Dan mag je zelf ook nog is verzinnen wat te doen en als ze het leuk vinden dan kunnen ze soms niet. En daar ben ik voor het merendeel in blijven hangen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit is toch wel een redelijk groot manco van internetdaten imo.
Avond aan avond vollullen via de chat, maar 'meer' ho maar.
Ben/was met een vrouw bezig die letterlijk al haar vrije tijd met mij volchat, op twee verschillende dateverzoeken beide keren met "ja, lijkt me leuk!" heeft geantwoord, maar toch de eerste afspraak op het laatste moment 'niet kan' en de tweede keer maar niet haar agenda wil pakken.
Ga je die ouwe koe nou nog voor de komende 10jr naar boven halen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:23 schreef Catbert het volgende:
Goh. De drie meiden met wie ik via RP aan de chat geraakt ben is het bij alle drie uitgelopen op een date. Misschien ligt het toch aan jezelf?
Zolang jij blijft zeiken over dat dat het je niet lukt op datingsites en dat dat aan de vrouwen ligt wel ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:25 schreef picardmike het volgende:
Ga je die ouwe koe nou nog voor de komende 10jr naar boven halen?
Klopt...in het kleine jaar dat ik op datingsites heb gezeten, heb ik met iedere vrouw waarmee online een klik was, een date geregeld. Zelfs meermalen dat de dame in kwestie mij voor was. Dus aan de vrouwen ligt het zeker nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef Mystikvm het volgende:
Met de vrouwen met wie ik wilde daten heb ik ook allemaal gedate. Zo onwillig zijn ze echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kickt op aandacht? Zoekt een 'beste vriendje'? Entertainment? Als ze niet concreet wil worden moet je je conclusies trekken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, ik snap geen hol van die vrouw waaraan ik refereer =>
Onze karakters matchen echt goed. Allebei extravert, we denken over heel veel zaken exact hetzelfde, overeenkomstige interesses, alles. En als ik online ben begint ze tegen me te chatten (minstens in 80% van de gevallen). We praten/chatten letterlijk uren lang. Eigenlijk altijd totdat ze gaat slapen.
Al met al heb ik niet de indruk dat ze er geen hol aanvindt, alleen als ik op relaxte wijze voorstel dat het me ook wel leuk lijkt om haar irl te ontmoeten, lukt het niet om een afspraak te maken (wat ik ook vraag of doe, ze wordt niet concreet). Maar ze zegt wel dat het haar erg leuk lijkt... Nou, schiet mij maar lek!
Je bent online gefriend-zoned?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
@ Cinderella en meneer Catbert
Nou, dan moeten jullie wel extreme hunks/fotomodellen zijn ofzo. Mijn foto's op Paiq worden tussen 8 en 9 beoordeeld, maar dat is klaarblijkelijk nog niet genoeg. Het ligt er iig niet aan dat ik niet genoeg aan comfort building doe, niet genoeg over mezelf vertel of te snel met een dateverzoek op de proppen kom.
Maar alle gekheid op een stokje, ik snap geen hol van die vrouw waaraan ik refereer =>
Onze karakters matchen echt goed. Allebei extravert, we denken over heel veel zaken exact hetzelfde, overeenkomstige interesses, alles. En als ik online ben begint ze tegen me te chatten (minstens in 80% van de gevallen). We praten/chatten letterlijk uren lang. Eigenlijk altijd totdat ze gaat slapen.
Al met al heb ik niet de indruk dat ze er geen hol aanvindt, alleen als ik op relaxte wijze voorstel dat het me ook wel leuk lijkt om haar irl te ontmoeten, lukt het niet om een afspraak te maken (wat ik ook vraag of doe, ze wordt niet concreet). Maar ze zegt wel dat het haar erg leuk lijkt... Nou, schiet mij maar lek!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
precies. Zeg tegen die meid dat ze concreet wordt of dat ze uit je lijst geflikkerd wordt.
Commentaar van een goeie vriend (een kluizenaar nog wel):quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
precies. Zeg tegen die meid dat ze concreet wordt of dat ze uit je lijst geflikkerd wordt.
Ben gewoon eerlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Puntenjager het volgende:
O, wacht mevrouw begint te chatten. Ik ben er niet, denk ik
ja ik had hetzelfde hoor, zelfs dat ze allemaal koosnaampjes gingen geven. Maar concreet worden nee hoor. Hoe kan je nou een conclusie trekken als ze je gewoon lief blijft bejegenen. Toch heb ik dat zo vaak gedaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:22 schreef Northside het volgende:
[..]
Kickt op aandacht? Zoekt een 'beste vriendje'? Entertainment? Als ze niet concreet wil worden moet je je conclusies trekken.
Geef haar de link naar dit topiquequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Puntenjager het volgende:
O, wacht mevrouw begint te chatten. Ik ben er niet, denk ik
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk?zeg tegen haar dat ze de tering ken krijgen bedoelt ie
alleen maar meer reden om t contact af te kappenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dan krijgt hij de schuld wedden?
En wat als ze nou akkoord gaat? Dan ga je der reet volzeiken?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef Puntenjager het volgende:
Nou, ik denk dat ik haar dat stukje van mijn kluizevriend stuur. Beetje bot, maar wel duidelijk :-D
Is het zo lastig om zelf iets te formuleren?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef Puntenjager het volgende:
Nou, ik denk dat ik haar dat stukje van mijn kluizevriend stuur. Beetje bot, maar wel duidelijk :-D
Het vervelende is dat als ik mij op een maand ga richten ik haar misschien 2 a 3x ga zien. Want dan ga ik er ook niet op wachten. Als ik mij op zo snel mogelijk ga richten zie ik haar 7x.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik heb tot nu toe niet een keer voorgesteld om eens met de dames waarmee ik chatte af te spreken. Gewoon beetje chatten met elkaar en als ze je wel ziet zitten gaat ze vanzelf wel een keer zinspelen op een ontmoeting..Zij geeft dan de voorzet, je hoeft em alleen nog maar in te koppen..
Bij de een duurt het ook wat langer dan bij de ander. Ene meisje heb ik ongeveer een maand af en aan mee lopen chatten, terwijl een ander meisje mij na 10 minuten al haar tel nummer gaf..
Gewoon niet te geforceerd doen..
Nee, ik ben geen extreme hunk....zie er redelijk goed uit (zeker voor mijn leeftijd) en foto's op paiq waren ook altijd 8+, maar daar moet je je niet op doodstaren. Veel dates zijn uiteindelijk (al dan niet wederzijds) in de friend-zone geeindigd, en ook dat moet je niet erg vinden. Da's onderdeel van het "spel".quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
@ Cinderella en meneer Catbert
Nou, dan moeten jullie wel extreme hunks/fotomodellen zijn ofzo. Mijn foto's op Paiq worden tussen 8
Ben het wel een beetje eens met Thornado.....quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:41 schreef Thornado het volgende:
Klinkt meer alsof je aan het lijntje wordt gehouden, Puntenjager.
Dat ben ik dus absoluut niet, gewoon gemiddeld. Uiterlijk is puur een eerste selectiecriteria voor vrouwen. Als je daar niet afvalt, moet je nog wel bewijzen gewoon een leuke kerel te zijn. Als je dan blijkt een vent te zijn die vooral thuiszit, geen/weinig vrienden heeft, niet van sociale interactie houdt, je voor geen goud meekrijgt naar dansles, geen ambitie heeft, niet aan sport doet en net een ei kan bakken dan houdt het snel op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
Nou, dan moeten jullie wel extreme hunks/fotomodellen zijn ofzo.
Ik vind hem ook nogal passief overkomen. Je vraagt niet of ze een data wil, je geeft haar een paar data waaruit ze kan kiezen. Wil ze dat niet? Prima, next!quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:41 schreef Thornado het volgende:
Is dat al alpha? Lijkt me meer efficientie. Als ze niet af wil spreken is ze de tijd niet waard.quote:
Waarom doe je dat eigenlijk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:17 schreef Puntenjager het volgende:
Ze was wel ietwat geirriteerd dat ik chatlogs bewaar en doorstuur naar vrienden (maar dat boeit me niet),
Kan 'ie haar confronteren als ze iets anders tegen hem zei dan twee weken daarvoor ofzo.quote:
Makkelijk. 'Hey, ik hoor het wel als je weer tijd hebt dan. Doei!'.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:17 schreef Puntenjager het volgende:
Het blijft dus vaag allemaal. Ik heb eerlijk en open uitgesproken hoe ik er tegenaan kijk. Dat ik denk dat we wel matchen enzo. Ze reageert niet afwijzend -> 'dat komt wel' (over een date) en weer 'ja, lijkt me leuk!' Maar ze heeft alleen geen tijd voor mij... Erg tegenstrijdig mijns inziens. Als je echt wil, kun je tijd maken. Anders gezeg: vind je echt wel een gaatje in je agenda.
In het geval van Puntenjager is het natuurlijk een lelijke harige kerel waarmee hij aan het chatten is. Een uitdagende foto sturen met vinger suggestief achter het elastiek? Tuurlijk...quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:28 schreef Thornado het volgende:
Vergeet ook niet dat zolang je haar niet in het echt hebt ontmoet, ze alleen in JOUW gedachten zo leuk is. Pin je niet teveel op deze dame vast.
Daarom ben ik voorstander van snel afspreken: je krijgt dan pas echt een goed beeld van de persoon aan de andere kant van het toetsenbord.
3 weken gewacht dat heb ik in totaal 4x gedaan bij een meid van een datingsite.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:17 schreef Puntenjager het volgende:
Bewuste reactie van die kluizenaarling gestuurd...
Ze was wel ietwat geirriteerd dat ik chatlogs bewaar en doorstuur naar vrienden (maar dat boeit me niet), Zij reageert dat het veel mannen afschrikt dat ze vier avonden per week les geeft in de sportschool, maar dat ze nog steeds echt wel wat wil afspreken. Alleen ze heeft het deze maand al zo druk. Ze wil niet iets voor over drie weken afspreken...
Het blijft dus vaag allemaal. Ik heb eerlijk en open uitgesproken hoe ik er tegenaan kijk. Dat ik denk dat we wel matchen enzo. Ze reageert niet afwijzend -> 'dat komt wel' (over een date) en weer 'ja, lijkt me leuk!' Maar ze heeft alleen geen tijd voor mij... Erg tegenstrijdig mijns inziens. Als je echt wil, kun je tijd maken. Anders gezeg: vind je echt wel een gaatje in je agenda.
Okay, next zou ik moeten zeggen. Alleen ik word niet zo heel erg snel warm van een vrouw en dit exemplaar leek me wel leuk. Heb er ook al genoeg tijd ingestoken...
Na jah, ik ga zo maar slapen hier....
Misschien moeten wij hem maar vertellen dat wij al die verhalen over geslaagde dates uit onze duim zuigen, straks gaat hij zich nog slecht voelen en denken dat het aan hem ligt!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:03 schreef Silenus het volgende:
Haha, wat een pech zeg als je steeds vrouwen tegenkomt die ineens allemaal persoonlijke sores hebben. Het zit je ook niet mee, PM.
Dat idee kreeg ik ook inderdaad... Waarom doen vrouwen dat toch altijd?? Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt...quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:41 schreef Thornado het volgende:
"Altijd"? Vrouwen doen dat niet altijd. Als een vrouw je aan het lijntje houdt doet ze dat of omdat ze issues heeft, of omdat ze je niet leuk genoeg vindt, of een combinatie van beiden. Prima als je daar dan contact mee houdt, zolang je ondertussen maar gewoon verder gaat kijken. Als een vrouw niet binnen een week met je af wil spreken zou ik gewoon verder gaan kijken naar iemand die wel wil.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:21 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Dat idee kreeg ik ook inderdaad... Waarom doen vrouwen dat toch altijd?? Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt...
Ach, ik doe het zelf ook wel eens. Je bent reeds met iemand aan het daten, en geen tijd voor iemand ernaast (3 dates tegelijk zou ik namen door elkaar gaan helen edquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:21 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook inderdaad... Waarom doen vrouwen dat toch altijd?? Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt...
Pubergedragquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, ik doe het zelf ook wel eens. Je bent reeds met iemand aan het daten, en geen tijd voor iemand ernaast (3 dates tegelijk zou ik namen door elkaar gaan helen ed). Nou, dan hou je de 1 aan het lijntje, tot je eruit bent wat je met de andere vrouw aanwil
Ja, lijkt mij ook. Alleen ik snap niet waarom je dan wel hele avonden met mij wil chatten. Als ik een vrouw niet zie staan, dan hoef ik ook niet al mijn vrije tijd met haar te praten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Altijd"? Vrouwen doen dat niet altijd. Als een vrouw je aan het lijntje houdt doet ze dat of omdat ze issues heeft, of omdat ze je niet leuk genoeg vindt, of een combinatie van beiden. Prima als je daar dan contact mee houdt, zolang je ondertussen maar gewoon verder gaat kijken. Als een vrouw niet binnen een week met je af wil spreken zou ik gewoon verder gaan kijken naar iemand die wel wil.
Vrouwen praten graag, krijgen graag aandacht.. dat soort dingenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook. Alleen ik snap niet waarom je dan wel hele avonden met mij wil chatten. Als ik een vrouw niet zie staan, dan hoef ik ook niet al mijn vrije tijd met haar te praten.
Het is al 12 keer gezegd, ik zeg het nog een keer. Aandacht. She likes it, you're giving it.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef Puntenjager het volgende:
Ja, lijkt mij ook. Alleen ik snap niet waarom je dan wel hele avonden met mij wil chatten. Als ik een vrouw niet zie staan, dan hoef ik ook niet al mijn vrije tijd met haar te praten.
Aandachtshoeren zijn er overal, zowel in het wild, als digitaalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Het is al 12 keer gezegd, ik zeg het nog een keer. Aandacht. She likes it, you're giving it.
My point exactly!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
<knipje>
Maar dan vraag ik me, op zo'n avond wanneer jullie uuuren kletsen, hadden jullie ook af kunnen spreken![]()
Zeg haar dat danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Puntenjager het volgende:
My point exactly!
Als je om half acht begint te chatten en gezien de vorige chats gaat dat waarschijnlijk door tot na 12-en, dan kun je m.i. net zo goed face-to-face verder met elkaar praten. Een geplande date is immers ook meestal 's avonds.
O ja, het sneeuwt dikvethard enzo. Ligt al bijna een meter
Een meter?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
My point exactly!
Als je om half acht begint te chatten en gezien de vorige chats gaat dat waarschijnlijk door tot na 12-en, dan kun je m.i. net zo goed face-to-face verder met elkaar praten. Een geplande date is immers ook meestal 's avonds.
En dan is het waarschijnlijk al te laat: je bent niet interessant genoeg en als dat idee er eenmaal is, is het volgens mij moeilijk om daar weer vanaf te komen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg haar dat dan![]()
Maar dan zal zij zeggen "het is niet gepland en ik weet nooit hoelang ik online ben.. blablabla"
of te wel.. ze wil niet afspreken
Ik zou uberhaupt niet uren gaan chatten. Ik vind het leuker om iemand face to face te leren kennen. Kunnen ze ook moeilijker zichzelf beter voordoen dan ze zijn. Paar mailtjes heen en weer om een date te plannen tops.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Puntenjager het volgende:
My point exactly!
Ja, het is een soort interessespanne / aandachtsspanne bij vrouwen. Als je te lang met ze chat ben je opeens geen neukmateriaal meer...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:04 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
En dan is het waarschijnlijk al te laat: je bent niet interessant genoeg en als dat idee er eenmaal is, is het volgens mij moeilijk om daar weer vanaf te komen...
Het ging al fout bij het eerste antwoord: "je lijkt me een lieverd". Als zij een klik met jou had gevoeld had ze echt wel geantwoord met "ja, ik voel ook een klik" oid. Hoe lang en vaak chatten jullie met elkaar?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef picardmike het volgende:
Deze dan de laatste chick waar ik lang mee gesproken heb. Denk ga na het eerste gesprek is polsen of ze te porren is voor een date. krijg je zo een antwoord waar je niks mee kan:
Ik
weet niet of jij het ook zo ervaren heb maar voel een klik met je
Zij
je lijkt me een lieverd
IK
ik vraag me af wanner ik je weer zie
Zij
ik werk onregelmatig dus ben hier ook heel onregelmatig maar komt vast wel goed
ik ga ook lekker mn bedje in ff lekker tv kijken
IK
dan spreek ik je een andere keer weer
heb je whatsapp of msn, misschien kunnen we een keer wat ondernemen samen
ZIJ
ik zit nooit op msn en whatsapp heb ik niet
ben niet zo modern haha
IK
sms
ZIJ
mm geef liever mn nummer niet zo snel
IK
ok ik ga slapen
dan hoop ik je snel weer te spreken
vond het leuk met je
ZIJ
ja ik ook met jou
slaap lekker
en tot spreeks
IK
slaap lekker
ZIJ
dank je
IK
beso
Spreek haar niet meer, heb haar een bericht gestuurd vanuit paiq en meteen verwijdert. Dit was de 1e of 2e keer. Daarna nog 1 of 2 keer gesproken en toen een maand niet. Kwam ze ineens aan dat ze met iemand ging daten voor 2e keer omdat ik er niet was om met haar te praten. Die kende ze al langer als ik zei ze. Een maand later hebben we nog 3 keer gesproken en al een paar keer gedreigd om weg te gaan. Kwam ze de hele tijd met rare trukjes waarom ik het net niet deed. Later heb ik het toch maar gedaan. Vond ze niet echt leuk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:42 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Het ging al fout bij het eerste antwoord: "je lijkt me een lieverd". Als zij een klik met jou had gevoeld had ze echt wel geantwoord met "ja, ik voel ook een klik" oid. Hoe lang en vaak chatten jullie met elkaar?
Ik ben een klik autist, weet niet eens wat een klik is man.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:47 schreef Silenus het volgende:
Sorry hoor, maar wat een kansloze kutgesprekken.Dit noem je toch geen 'klik hebben met iemand'.
Nee, vertelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Ordos20 het volgende:
Maar je ziet zelf niet waar het mis ging?
Dit is het einde van een gesprek he, er staat maar 1 keer het woord one night stand in.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef Thornado het volgende:
PM, het lijkt net of je de gesprekken zelf opblaast.
Je moet een leuke spanning zien op te bouwen, niet gelijk dreigen met weggaan en onenightstands en dat soort ongein.
Het is meer het gevoel dat dit geeft over het totale plaatje.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:07 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dit is het einde van een gesprek he, er staat maar 1 keer het woord one night stand in.
Waarom maak je dit soort opmerkingen ook, dit gaat toch helemaal nergens over.quote:Als ik te lang over je droom dan gaat het alleen maar over een one night stand
gaat ook niet om het chatten(verspreking?) het gaat om het daten!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:08 schreef Thornado het volgende:
[..]
Het is meer het gevoel dat dit geeft over het totale plaatje.
In ieder geval denk ik niet dat chatten echt voor jou werkt om een dame aan de haak te slaan.
Mja, maar je eerste chat moet wel de dame over de streep halen om met je op stap te gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
gaat ook niet om het chatten(verspreking?) het gaat om het daten!
Dit moet ik twee keer lezen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:13 schreef Thornado het volgende:
Als vrouwen chatten: Ik ga er vandoor, dan zie ik ze hun tas pakken en het huis uitrennen.
Vaak blokken ze je dan op de chat en kletsen ze met een ander verder
Maar hij is wel vermakelijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:15 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dit moet ik twee keer lezen.
Ja zij was ook brutaal, bij deze opmerking liep ik helemaal rood aan. En wou haar er direct uitgooien:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom maak je dit soort opmerkingen ook, dit gaat toch helemaal nergens over.
Je chat 1x of 2x met haar en je hebt het er al over dat je over haar droomt?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja zij was ook brutaal, bij deze opmerking liep ik helemaal rood aan. En wou haar er direct uitgooien:
ik heb best wat dates gehad in het verleden en viel altijd tegen heb geen zin om steeds te daten dan is het leuker als ik iemand al vaker heb gesproken
maar als je dat niet wil kan je me altijd verwijderen natuurlijk
daar kan ik toch niks tegenin brengen haha
Ik waarschuw haar alleen maar als ze te lang met mij gaat chatten ik alleen nog maar seks met haar wil. Daar kwam het op neer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:40 schreef Silenus het volgende:
Als je haar toch wil doppen moet je vooral niet zeggen dat je droomt over 'een one night stand'. Klinkt al helemaal lekker romantisch zeg.![]()
De snelste manier om in haar bed te komen is gewoon normaal doen en grapjes maken. Niet zo pusherig.
Dat stadium waren we allang voorbij, dit was de exit om 1.00 s'ochtendsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:44 schreef omnompie het volgende:
Dit wordt niks meer, ze spoort je bijna aan om haar te verwijderen. Zeker niet gaan doorzeuren om een keer af te spreken dus, dat venster is wel gesloten.
Tip: Begin bij de volgende dame eens om het niet allemaal zo zwaar aan te zetten. Dus niet praten over: ik voel een klik, ik droom over je, ik wil je niet loslaten. Zeker niet gaan vragen om een afwijzing ('ik heb het idee dat je twijfelt'). Zo'n chat moet wel gezellig blijven, als je per se dat soort taal wilt bezigen kun je het beter later een keer in haar oor fluisteren als jullie op de bank over elkaar heen hangen oid.
Zorg ipv daarvan voor wat meer dynamiek in de chat. Dus: maak eens een origineel en brutaal compliment over haar foto, of een onverwachte opmerking over haar stijl van antwoorden. Als het gesprek begint te kabbelen, gooi er ineens een gekke vraag tussendoor. Als je merkt dat jullie iets gemeen hebben, praat daar over door. Maak zelf na een uurtje een eind aan de chat, laat het allemaal niet te lang duren. Als ze je leuk genoeg vind zal ze er echt wel op aansturen dat jij haar uit moet vragen. Als dat weken duurt, wil ze niet.
Ja, ik bedoel dus eigenlijk: laat het niet tot zo'n exit om 1.00 's ochtend komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat stadium waren we allang voorbij, dit was de exit om 1.00 s'ochtends
Dat is onzin de meeste vrouwen willen zelf uitgevraagd worden, die gaan daar niet om vragen. Tenzij je iemand hebt die wanhopig is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:49 schreef omnompie het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dus eigenlijk: laat het niet tot zo'n exit om 1.00 's ochtend komen.
Omnompie snapt het.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:44 schreef omnompie het volgende:
Dit wordt niks meer, ze spoort je bijna aan om haar te verwijderen. Zeker niet gaan doorzeuren om een keer af te spreken dus, dat venster is wel gesloten.
Tip: Begin bij de volgende dame eens om het niet allemaal zo zwaar aan te zetten. Dus niet praten over: ik voel een klik, ik droom over je, ik wil je niet loslaten. Zeker niet gaan vragen om een afwijzing ('ik heb het idee dat je twijfelt'). Zo'n chat moet wel gezellig blijven, als je per se dat soort taal wilt bezigen kun je het beter later een keer in haar oor fluisteren als jullie op de bank over elkaar heen hangen oid.
Zorg ipv daarvan voor wat meer dynamiek in de chat. Dus: maak eens een origineel en brutaal compliment over haar foto, of een onverwachte opmerking over haar stijl van antwoorden. Als het gesprek begint te kabbelen, gooi er ineens een gekke vraag tussendoor. Als je merkt dat jullie iets gemeen hebben, praat daar over door. Maak zelf na een uurtje een eind aan de chat, laat het allemaal niet te lang duren. Als ze je leuk genoeg vind zal ze er echt wel op aansturen dat jij haar uit moet vragen. Als dat weken duurt, wil ze niet.
Nee. Ze geeft aan dat ze nooit en te nimmer met jou face to face af gaat spreken. Je komt nogal creepy over.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:52 schreef picardmike het volgende:
Daarbij lezen jullie toch wel? ze geeft zelf aan dat ze van plan is langer te gaan chatten.
Wat voor nut heeft zo'n "waarschuwing"? Seks wil je toch wel met haar, je bent een kerel! En met zo'n "waarschuwing" duidt je erop dat je op dat moment meer wilt dan alleen maar seks dus iets met liefde oid en dat terwijl je haar een paar keer gesproken hebt... Hou de volgende keer dit soort gedachten maar voor je...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik waarschuw haar alleen maar als ze te lang met mij gaat chatten ik alleen nog maar seks met haar wil. Daar kwam het op neer.
meer zoals dit:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omnompie snapt het.
Ik zou het ook gewoon zien als tip voor de volgende keer picardmike. In dit geval is het te laat, jammer dan.
Dat ze liefde van mij wel kan vergeten en alleen nog maar seks van me krijgt en daar later niet over moet gaan zeuren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:04 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft zo'n "waarschuwing"? Seks wil je toch wel met haar, je bent een kerel! En met zo'n "waarschuwing" duidt je erop dat je op dat moment meer wilt dan alleen maar seks dus iets met liefde oid en dat terwijl je haar een paar keer gesproken hebt... Hou de volgende keer dit soort gedachten maar voor je...
Pff lastig verschilt per vrouw.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, het is een soort interessespanne / aandachtsspanne bij vrouwen. Als je te lang met ze chat ben je opeens geen neukmateriaal meer...
Ik blijf dat toch raar vinden, want ik ben echt niet opeens anders geworden. Tevens is in de chats die 'te veel' waren echt niet opeens nieuwe informatie naar voren gekomen.
Cue (of een andere vrouw), leg mij eens uit hoe je dat voelt als vrouw. Eerst is het een leuke vent en wil je misschien wel het bed met hem in, maar als hij normaal met je blijkt te kunnen praten, hoeft het niet meer ofzo!?? Iets van een versneld proces zoals dat hier beschreven staat!??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |