abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107549931
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:41 schreef Thornado het volgende:
Klinkt meer alsof je aan het lijntje wordt gehouden, Puntenjager.
Dat idee kreeg ik ook inderdaad... Waarom doen vrouwen dat toch altijd?? Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt...
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:24:48 #52
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107550040
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:21 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Dat idee kreeg ik ook inderdaad... Waarom doen vrouwen dat toch altijd?? Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt...
"Altijd"? Vrouwen doen dat niet altijd. Als een vrouw je aan het lijntje houdt doet ze dat of omdat ze issues heeft, of omdat ze je niet leuk genoeg vindt, of een combinatie van beiden. Prima als je daar dan contact mee houdt, zolang je ondertussen maar gewoon verder gaat kijken. Als een vrouw niet binnen een week met je af wil spreken zou ik gewoon verder gaan kijken naar iemand die wel wil.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107555000
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:21 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Ach, ik doe het zelf ook wel eens. Je bent reeds met iemand aan het daten, en geen tijd voor iemand ernaast (3 dates tegelijk zou ik namen door elkaar gaan helen ed :P ). Nou, dan hou je de 1 aan het lijntje, tot je eruit bent wat je met de andere vrouw aanwil :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_107555247
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach, ik doe het zelf ook wel eens. Je bent reeds met iemand aan het daten, en geen tijd voor iemand ernaast (3 dates tegelijk zou ik namen door elkaar gaan helen ed :P ). Nou, dan hou je de 1 aan het lijntje, tot je eruit bent wat je met de andere vrouw aanwil :P
Pubergedrag :{w
pi_107555441
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Dagelijkse realiteit.
Ja, ik generaliseer.
pi_107555519
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

"Altijd"? Vrouwen doen dat niet altijd. Als een vrouw je aan het lijntje houdt doet ze dat of omdat ze issues heeft, of omdat ze je niet leuk genoeg vindt, of een combinatie van beiden. Prima als je daar dan contact mee houdt, zolang je ondertussen maar gewoon verder gaat kijken. Als een vrouw niet binnen een week met je af wil spreken zou ik gewoon verder gaan kijken naar iemand die wel wil.
Ja, lijkt mij ook. Alleen ik snap niet waarom je dan wel hele avonden met mij wil chatten. Als ik een vrouw niet zie staan, dan hoef ik ook niet al mijn vrije tijd met haar te praten.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:50:30 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107555539
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, lijkt mij ook. Alleen ik snap niet waarom je dan wel hele avonden met mij wil chatten. Als ik een vrouw niet zie staan, dan hoef ik ook niet al mijn vrije tijd met haar te praten.
Vrouwen praten graag, krijgen graag aandacht.. dat soort dingen ;)

Maar dan vraag ik me, op zo'n avond wanneer jullie uuuren kletsen, hadden jullie ook af kunnen spreken :P
pi_107555611
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef Puntenjager het volgende:
Het is al 12 keer gezegd, ik zeg het nog een keer. Aandacht. She likes it, you're giving it.
Ja, ik generaliseer.
pi_107555730
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef Northside het volgende:

[..]

Het is al 12 keer gezegd, ik zeg het nog een keer. Aandacht. She likes it, you're giving it.
Aandachtshoeren zijn er overal, zowel in het wild, als digitaal :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_107555812
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
<knipje>

Maar dan vraag ik me, op zo'n avond wanneer jullie uuuren kletsen, hadden jullie ook af kunnen spreken :P
My point exactly!

Als je om half acht begint te chatten en gezien de vorige chats gaat dat waarschijnlijk door tot na 12-en, dan kun je m.i. net zo goed face-to-face verder met elkaar praten. Een geplande date is immers ook meestal 's avonds.

O ja, het sneeuwt dikvethard enzo. Ligt al bijna een meter :P
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:57:23 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107555869
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Puntenjager het volgende:

My point exactly!

Als je om half acht begint te chatten en gezien de vorige chats gaat dat waarschijnlijk door tot na 12-en, dan kun je m.i. net zo goed face-to-face verder met elkaar praten. Een geplande date is immers ook meestal 's avonds.

Zeg haar dat dan ;)
Maar dan zal zij zeggen "het is niet gepland en ik weet nooit hoelang ik online ben.. blablabla"

of te wel.. ze wil niet afspreken :)
pi_107555881
quote:

[..]

My point exactly!

Een meter?

Tja, als je ook zo overdrijft tijdens je chats... :P
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_107556080
@ Cue => precies. Ik weet het, alleen ik vind het jammer. Leuke vrouw voor de rest, maar goed ze heeft al genoeg interesse van mannen waarschijnlijk (ze ziet alleen niet dat ik de leukste ben :P )

*meters sneeuw schuift*
pi_107556223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeg haar dat dan ;)
Maar dan zal zij zeggen "het is niet gepland en ik weet nooit hoelang ik online ben.. blablabla"

of te wel.. ze wil niet afspreken :)
En dan is het waarschijnlijk al te laat: je bent niet interessant genoeg en als dat idee er eenmaal is, is het volgens mij moeilijk om daar weer vanaf te komen...
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:05:20 #65
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107556251
quote:
My point exactly!

Ik zou uberhaupt niet uren gaan chatten. Ik vind het leuker om iemand face to face te leren kennen. Kunnen ze ook moeilijker zichzelf beter voordoen dan ze zijn. Paar mailtjes heen en weer om een date te plannen tops.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107557129
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Idd wat aangetoond moest worden (QED)
UITGESCHREVEN
pi_107557508
Deze dan de laatste chick waar ik lang mee gesproken heb. Denk ga na het eerste gesprek is polsen of ze te porren is voor een date. krijg je zo een antwoord waar je niks mee kan:

Ik
weet niet of jij het ook zo ervaren heb maar voel een klik met je
Zij
je lijkt me een lieverd
IK
ik vraag me af wanner ik je weer zie
Zij
ik werk onregelmatig dus ben hier ook heel onregelmatig maar komt vast wel goed

ik ga ook lekker mn bedje in ff lekker tv kijken
IK
dan spreek ik je een andere keer weer

heb je whatsapp of msn, misschien kunnen we een keer wat ondernemen samen
ZIJ
ik zit nooit op msn en whatsapp heb ik niet

ben niet zo modern haha
IK
sms
ZIJ
mm geef liever mn nummer niet zo snel
IK
ok ik ga slapen

dan hoop ik je snel weer te spreken

vond het leuk met je
ZIJ
ja ik ook met jou

slaap lekker

en tot spreeks
IK
slaap lekker
ZIJ
dank je
IK
beso
UITGESCHREVEN
pi_107557603
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:04 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

En dan is het waarschijnlijk al te laat: je bent niet interessant genoeg en als dat idee er eenmaal is, is het volgens mij moeilijk om daar weer vanaf te komen...
Ja, het is een soort interessespanne / aandachtsspanne bij vrouwen. Als je te lang met ze chat ben je opeens geen neukmateriaal meer...
Ik blijf dat toch raar vinden, want ik ben echt niet opeens anders geworden. Tevens is in de chats die 'te veel' waren echt niet opeens nieuwe informatie naar voren gekomen.

Cue (of een andere vrouw), leg mij eens uit hoe je dat voelt als vrouw. Eerst is het een leuke vent en wil je misschien wel het bed met hem in, maar als hij normaal met je blijkt te kunnen praten, hoeft het niet meer ofzo!?? Iets van een versneld proces zoals dat hier beschreven staat!??
pi_107557803
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef picardmike het volgende:
Deze dan de laatste chick waar ik lang mee gesproken heb. Denk ga na het eerste gesprek is polsen of ze te porren is voor een date. krijg je zo een antwoord waar je niks mee kan:

Ik
weet niet of jij het ook zo ervaren heb maar voel een klik met je
Zij
je lijkt me een lieverd
IK
ik vraag me af wanner ik je weer zie
Zij
ik werk onregelmatig dus ben hier ook heel onregelmatig maar komt vast wel goed

ik ga ook lekker mn bedje in ff lekker tv kijken
IK
dan spreek ik je een andere keer weer

heb je whatsapp of msn, misschien kunnen we een keer wat ondernemen samen
ZIJ
ik zit nooit op msn en whatsapp heb ik niet

ben niet zo modern haha
IK
sms
ZIJ
mm geef liever mn nummer niet zo snel
IK
ok ik ga slapen

dan hoop ik je snel weer te spreken

vond het leuk met je
ZIJ
ja ik ook met jou

slaap lekker

en tot spreeks
IK
slaap lekker
ZIJ
dank je
IK
beso
Het ging al fout bij het eerste antwoord: "je lijkt me een lieverd". Als zij een klik met jou had gevoeld had ze echt wel geantwoord met "ja, ik voel ook een klik" oid. Hoe lang en vaak chatten jullie met elkaar?
pi_107557874
Of deze het gesprek daarna":

IK:
doe wat ik leuk vind
ZIJ
je hebt helemaal gelijk

maare ik ga zo lekker slapen

als ik weg mag van jou natuurlijk
IK
vind het wel eng hoor dat ik je online weer los moet laten
ZIJ
haha gekkie

gister heb ik je nog gesproken en vandaag alweer
IK
ja maar je wil nog steeds niks afsprekn
ZIJ
nee vind ik een beetje snel
IK
tja zo leer je elkaar wel het beste kennen

nu denk ik dat je twijfels hebt

dat is niet erg, maar eerlijkheid duurt het langst

zeg ik altijd maar
ZIJ
heb je helemaal gelijk in maar hoe kan ik twijfels hebben

je moet niet zo onzeker doen
IK
nou voor een man is het ook altijd goed kijken hoe de date valt
ZIJ
ik heb best wat dates gehad in het verleden en viel altijd tegen heb geen zin om steeds te daten dan is het leuker als ik iemand al vaker heb gesproken

maar als je dat niet wil kan je me altijd verwijderen natuurlijk

daar kan ik toch niks tegenin brengen haha
IK
ja maar ik ken je alleen hiervan. heb vermoedens over je en wil die zo snel mogelijk waar zien. Als ik te lang over je droom dan gaat het alleen maar over een one night stand
ZIJ
nee, zo ben ik niet

wil je graag nog is spreken

ik en een one night stand haha
IK
alleen het kan dat de stof opraakt

nee die kans zit er niet in

oke nou ja we zien wel
ZIJ
ik denk als het echt klikt het wel goed komt

anders moet het blijkbaar niet zo zijn

maare ik ga ervandoor
IK
maar de klik voel ik wel

jij niet heb ik het idee
ZIJ
zeg dat nou niet steeds
IK
ok, ik spreek je

slaap lekker
ZIJ
ja jij ook

dank je wel x terug

IK
die was wel overdrevn haha
ZIJ
haha ach als ie maar lekker is
IK
zeker weten, nooit klachten over gehad
ZIJ
bye

haha gelukkig maar voor jou

ik ga doei
IK
beso
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:47:11 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107557997
Sorry hoor, maar wat een kansloze kutgesprekken. :') Dit noem je toch geen 'klik hebben met iemand'.
Gourmetten of steengrillen?
pi_107558092
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:42 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Het ging al fout bij het eerste antwoord: "je lijkt me een lieverd". Als zij een klik met jou had gevoeld had ze echt wel geantwoord met "ja, ik voel ook een klik" oid. Hoe lang en vaak chatten jullie met elkaar?
Spreek haar niet meer, heb haar een bericht gestuurd vanuit paiq en meteen verwijdert. Dit was de 1e of 2e keer. Daarna nog 1 of 2 keer gesproken en toen een maand niet. Kwam ze ineens aan dat ze met iemand ging daten voor 2e keer omdat ik er niet was om met haar te praten. Die kende ze al langer als ik zei ze. Een maand later hebben we nog 3 keer gesproken en al een paar keer gedreigd om weg te gaan. Kwam ze de hele tijd met rare trukjes waarom ik het net niet deed. Later heb ik het toch maar gedaan. Vond ze niet echt leuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 03-02-2012 14:58:31 ]
UITGESCHREVEN
pi_107558100
Sorry maar ik krijg daar een beetje plaats vervangende schaamte van..... die teksten dan.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_107558145
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:47 schreef Silenus het volgende:
Sorry hoor, maar wat een kansloze kutgesprekken. :') Dit noem je toch geen 'klik hebben met iemand'.
Ik ben een klik autist, weet niet eens wat een klik is man.
UITGESCHREVEN
pi_107558341
Maar je ziet zelf niet waar het mis ging?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')