Dat idee kreeg ik ook inderdaad... Waarom doen vrouwen dat toch altijd?? Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt...quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:41 schreef Thornado het volgende:
Klinkt meer alsof je aan het lijntje wordt gehouden, Puntenjager.
"Altijd"? Vrouwen doen dat niet altijd. Als een vrouw je aan het lijntje houdt doet ze dat of omdat ze issues heeft, of omdat ze je niet leuk genoeg vindt, of een combinatie van beiden. Prima als je daar dan contact mee houdt, zolang je ondertussen maar gewoon verder gaat kijken. Als een vrouw niet binnen een week met je af wil spreken zou ik gewoon verder gaan kijken naar iemand die wel wil.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:21 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Dat idee kreeg ik ook inderdaad... Waarom doen vrouwen dat toch altijd?? Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt...
Ach, ik doe het zelf ook wel eens. Je bent reeds met iemand aan het daten, en geen tijd voor iemand ernaast (3 dates tegelijk zou ik namen door elkaar gaan helen edquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:21 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook inderdaad... Waarom doen vrouwen dat toch altijd?? Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt...
Pubergedragquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, ik doe het zelf ook wel eens. Je bent reeds met iemand aan het daten, en geen tijd voor iemand ernaast (3 dates tegelijk zou ik namen door elkaar gaan helen ed). Nou, dan hou je de 1 aan het lijntje, tot je eruit bent wat je met de andere vrouw aanwil
Ja, lijkt mij ook. Alleen ik snap niet waarom je dan wel hele avonden met mij wil chatten. Als ik een vrouw niet zie staan, dan hoef ik ook niet al mijn vrije tijd met haar te praten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Altijd"? Vrouwen doen dat niet altijd. Als een vrouw je aan het lijntje houdt doet ze dat of omdat ze issues heeft, of omdat ze je niet leuk genoeg vindt, of een combinatie van beiden. Prima als je daar dan contact mee houdt, zolang je ondertussen maar gewoon verder gaat kijken. Als een vrouw niet binnen een week met je af wil spreken zou ik gewoon verder gaan kijken naar iemand die wel wil.
Vrouwen praten graag, krijgen graag aandacht.. dat soort dingenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook. Alleen ik snap niet waarom je dan wel hele avonden met mij wil chatten. Als ik een vrouw niet zie staan, dan hoef ik ook niet al mijn vrije tijd met haar te praten.
Het is al 12 keer gezegd, ik zeg het nog een keer. Aandacht. She likes it, you're giving it.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef Puntenjager het volgende:
Ja, lijkt mij ook. Alleen ik snap niet waarom je dan wel hele avonden met mij wil chatten. Als ik een vrouw niet zie staan, dan hoef ik ook niet al mijn vrije tijd met haar te praten.
Aandachtshoeren zijn er overal, zowel in het wild, als digitaalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Het is al 12 keer gezegd, ik zeg het nog een keer. Aandacht. She likes it, you're giving it.
My point exactly!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
<knipje>
Maar dan vraag ik me, op zo'n avond wanneer jullie uuuren kletsen, hadden jullie ook af kunnen spreken![]()
Zeg haar dat danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Puntenjager het volgende:
My point exactly!
Als je om half acht begint te chatten en gezien de vorige chats gaat dat waarschijnlijk door tot na 12-en, dan kun je m.i. net zo goed face-to-face verder met elkaar praten. Een geplande date is immers ook meestal 's avonds.
O ja, het sneeuwt dikvethard enzo. Ligt al bijna een meter
Een meter?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
My point exactly!
Als je om half acht begint te chatten en gezien de vorige chats gaat dat waarschijnlijk door tot na 12-en, dan kun je m.i. net zo goed face-to-face verder met elkaar praten. Een geplande date is immers ook meestal 's avonds.
En dan is het waarschijnlijk al te laat: je bent niet interessant genoeg en als dat idee er eenmaal is, is het volgens mij moeilijk om daar weer vanaf te komen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg haar dat dan![]()
Maar dan zal zij zeggen "het is niet gepland en ik weet nooit hoelang ik online ben.. blablabla"
of te wel.. ze wil niet afspreken
Ik zou uberhaupt niet uren gaan chatten. Ik vind het leuker om iemand face to face te leren kennen. Kunnen ze ook moeilijker zichzelf beter voordoen dan ze zijn. Paar mailtjes heen en weer om een date te plannen tops.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Puntenjager het volgende:
My point exactly!
Ja, het is een soort interessespanne / aandachtsspanne bij vrouwen. Als je te lang met ze chat ben je opeens geen neukmateriaal meer...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:04 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
En dan is het waarschijnlijk al te laat: je bent niet interessant genoeg en als dat idee er eenmaal is, is het volgens mij moeilijk om daar weer vanaf te komen...
Het ging al fout bij het eerste antwoord: "je lijkt me een lieverd". Als zij een klik met jou had gevoeld had ze echt wel geantwoord met "ja, ik voel ook een klik" oid. Hoe lang en vaak chatten jullie met elkaar?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef picardmike het volgende:
Deze dan de laatste chick waar ik lang mee gesproken heb. Denk ga na het eerste gesprek is polsen of ze te porren is voor een date. krijg je zo een antwoord waar je niks mee kan:
Ik
weet niet of jij het ook zo ervaren heb maar voel een klik met je
Zij
je lijkt me een lieverd
IK
ik vraag me af wanner ik je weer zie
Zij
ik werk onregelmatig dus ben hier ook heel onregelmatig maar komt vast wel goed
ik ga ook lekker mn bedje in ff lekker tv kijken
IK
dan spreek ik je een andere keer weer
heb je whatsapp of msn, misschien kunnen we een keer wat ondernemen samen
ZIJ
ik zit nooit op msn en whatsapp heb ik niet
ben niet zo modern haha
IK
sms
ZIJ
mm geef liever mn nummer niet zo snel
IK
ok ik ga slapen
dan hoop ik je snel weer te spreken
vond het leuk met je
ZIJ
ja ik ook met jou
slaap lekker
en tot spreeks
IK
slaap lekker
ZIJ
dank je
IK
beso
Spreek haar niet meer, heb haar een bericht gestuurd vanuit paiq en meteen verwijdert. Dit was de 1e of 2e keer. Daarna nog 1 of 2 keer gesproken en toen een maand niet. Kwam ze ineens aan dat ze met iemand ging daten voor 2e keer omdat ik er niet was om met haar te praten. Die kende ze al langer als ik zei ze. Een maand later hebben we nog 3 keer gesproken en al een paar keer gedreigd om weg te gaan. Kwam ze de hele tijd met rare trukjes waarom ik het net niet deed. Later heb ik het toch maar gedaan. Vond ze niet echt leuk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:42 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Het ging al fout bij het eerste antwoord: "je lijkt me een lieverd". Als zij een klik met jou had gevoeld had ze echt wel geantwoord met "ja, ik voel ook een klik" oid. Hoe lang en vaak chatten jullie met elkaar?
Ik ben een klik autist, weet niet eens wat een klik is man.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:47 schreef Silenus het volgende:
Sorry hoor, maar wat een kansloze kutgesprekken.Dit noem je toch geen 'klik hebben met iemand'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |