abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107561103
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:10 schreef picardmike het volgende:

[..]

meer zoals dit:

IK
wat vind jij echt leuk?
ZIJ
eekhoorns

jij?

IK
pinguins

ZIJ
nice

IK
en voor de rest?

ZIJ
voor de rest

dansen, cocktails, passie

IK
vind je alleen eekhoorns leuk? niet eens kastanjes?

ZIJ
lezen, praten, lachen

en kastanjes natuurlijk!!!!!

IK
lpl

ZIJ
en jij dan?

wel pinquins, maar niet eens eskimo's?
IK
nee die jagen op pinguins
ZIJ
echt waar?
IK
ja
ZIJ
stelletje eikels

hey, ik moet echt gaan pitten, vet hard gewerkt vandaag en morgen vroeg weer op
IK
hou je daar ook van, nee toch?

ZIJ
spreek je later oke?
IK
ok zullen we mail uitwissellen, zou wel een keertje met je willen daten?

of spreken we elkaar hier weer een keer?

kastanjes zoeken
ZIJ
we spreken elkaar hier vast snel weer

doen we indd kastanjes zoeken

IK
ok ik hoop het bye

ZIJ
ciao!!

Nooit meer gezien.

Been there done that, er is geen enkele methode. Het is altijd een kwestie van de meid juist inschatten:
Het is ook weer niet de bedoeling dat je klinkt als een sketch uit Mannen van de Radio natuurlijk...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:15:39 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107561127
PM die eerste twee logs van je zijn echt slecht. Begrijpelijk dat de vrouw de boel afhoud...
pi_107561193
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
PM die eerste twee logs van je zijn echt slecht. Begrijpelijk dat de vrouw de boel afhoud...
Why?
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:17:46 #104
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107561197
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:10 schreef picardmike het volgende:
Nooit meer gezien.
Vind je het gek?

quote:
Been there done that, er is geen enkele methode. Het is altijd een kwestie van de meid juist inschatten:
Ja, en daar ben je een ster in he.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:17 schreef picardmike het volgende:
Why?
Dat "ik voel een klik" is al enorm fout. Je hebt elkaar nog nooit gezien. Je hebt hoogstens een klik met iemand die jij voor ogen hebt.

In plaats van dat "ik voel een klik hoe zit het met jou" (komt enorm onzeker over) en "wanneer zie ik je weer" (je hebt elkaar niet 'gezien', bovendien komt ook dat onzeker over) kun je toch gewoon na een paar keer kort chatten gewoon voorstellen samen wat te gaan drinken?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107561278
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Beetje duidelijk?
Nee, maar dat zijn vrouwen nooit, dus het is in ieder geval consistent. :P
Ja, ik generaliseer.
pi_107561280
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Vind je het gek?

[..]

Ja, en daar ben je een ster in he.

[..]

Dat "ik voel een klik" is al enorm fout. Je hebt elkaar nog nooit gezien. Je hebt hoogstens een klik met iemand die jij voor ogen hebt.
Zeggen vrouwen van datingsites ook welleens tegen mij hoor, er is geen klik dus wil niet verder met je afspreken. Daarom dacht ik bij deze zelf is te beginnen met dat ik wel een klik voel. Alleen vind ik ene klik wel onzin.

Jahoor catbert ik drink niet.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:23:50 #107
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107561397
quote:
ZIJ
we spreken elkaar hier vast snel weer
Dat is dus gewoon einde chat en blocksender.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:27:26 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107561522
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:20 schreef picardmike het volgende:
Zeggen vrouwen van datingsites ook welleens tegen mij hoor, er is geen klik dus wil niet verder met je afspreken. Daarom dacht ik bij deze zelf is te beginnen met dat ik wel een klik voel. Alleen vind ik ene klik wel onzin.
Je snapt kennelijk niet dat dat "er is geen klik" gewoon een vriendelijke afwijzing is. Nogmaals; met die 3 meiden met wie ik wat afgesproken heb heb ik gewoon na een paar keer mailen (ik MSN niet, uit princiepe) voorgesteld in een kroeg bij haar in de buurt wat te gaan drinken, zo gezegd zo gedaan. Is niks engs aan. Als ze dat weigert na 2-3 mailtjes weet je waar je aan toe bent en ga je door naar de volgende.

quote:
Euh, je eet alleen vast voedsel?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107561530
quote:

[..]

PM, jij bent echt niet te volgen.. Een ding weet ik wel.. Op deze manier krijg je echt geen date.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_107561602
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je snapt kennelijk niet dat dat "er is geen klik" gewoon een vriendelijke afwijzing is. Nogmaals; met die 3 meiden met wie ik wat afgesproken heb heb ik gewoon na een paar keer mailen (ik MSN niet, uit princiepe) voorgesteld in een kroeg bij haar in de buurt wat te gaan drinken, zo gezegd zo gedaan. Is niks engs aan. Als ze dat weigert na 2-3 mailtjes weet je waar je aan toe bent en ga je door naar de volgende.

[..]

Euh, je eet alleen vast voedsel?
Kap nou effe met je eendachtsvlieg ervaringen er contstant bij te houden. Dat neem ik allang niet serieus meer.
UITGESCHREVEN
pi_107561632
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

PM, jij bent echt niet te volgen.. Een ding weet ik wel.. Op deze manier krijg je echt geen date.
Heb anders wel dates gehad hoor.
UITGESCHREVEN
pi_107561655
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:30 schreef picardmike het volgende:

[..]

Heb anders wel dates gehad hoor.
En die heb je op dezelfde manier benaderd? En ook op zo'n manier een gesprek mee gevoerd?
pi_107561686
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:30 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En die heb je op dezelfde manier benaderd? En ook op zo'n manier een gesprek mee gevoerd?
Nee, is maar net hoe ik me voel en wie ik voor me heb natuurlijk. Laat niet alles afhangen van degene die ik voor me heb. Maar zo verkeerd was deze niet hoor. Misschien lijkt dat zo omdat dit het einde was van een gesprek.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:32:29 #114
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107561705
Als een vrouw op een dergelijke manier tegen mij praat ben ik vertrokken.
pi_107561709
quote:

[..]

Vermijd om te beginnen die term dan ook gewoon eens. Ouwehoer wat, maak geintjes, toon interesse, het maakt geen hol uit zolang het gesprek maar leuk blijft. Jij bent in zo'n chat gigantisch aan het forceren en dat sijpelt er aan alle kanten uit. Geen wonder dat ze de boot afhouden.

Als ze het leuk vinden met je te chatten en je er niet uitziet als iets wat met zijn harses onder een four-wheel drive heeft gelegen komt die date vanzelf wel. Je bent er veel te veel op gefocused man.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:33:04 #116
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107561720
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:29 schreef picardmike het volgende:
Kap nou effe met je eendachtsvlieg ervaringen er contstant bij te houden. Dat neem ik allang niet serieus meer.
Ik leg je gewoon uit wat je fout doet. Als je dat niet wil horen is dat pech voor je. Het is alleen echt pijnlijk duidelijk dat je vrouwen gewoon niet aan kan voelen. Maargoed, ik vind je verhalen enorm entertaining dus het is ook eigenlijk helemaal prima dat je niks verbetert :)
pi_107561786
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:31 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee, is maar net hoe ik me voel en wie ik voor me heb natuurlijk. Laat niet alles afhangen van degene die ik voor me heb. Maar zo verkeerd was deze niet hoor. Misschien lijkt dat zo omdat dit het einde was van een gesprek.
Dat einde verpest het anders wel.. Al kan ik me niet voorstellen dat er voor die einde een heel spetterend begin zit hoor.
pi_107561918
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:34 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat einde verpest het anders wel.. Al kan ik me niet voorstellen dat er voor die einde een heel spetterend begin zit hoor.
Dat 2e einde bedoel je?. Het 1e gesprek vond ze me wel lief dat heeft ze later nog herhaalt. En waarom mocht ik nog wel met haar kletsen toen ze zat te daten.(hoewel ik vermoed dat het een truk was). Ze maakte later zelfs nog toespellingen na haar 4e date. Het is dus niet zo verwonderlijk dat ik hier een beetje klok en klepel idee bij dit advies heb.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:40:29 #119
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107561980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:38 schreef picardmike het volgende:
Dat 2e einde bedoel je?. Het 1e gesprek vond ze me wel lief dat heeft ze later nog herhaalt. En waarom mocht ik nog wel met haar kletsen toen ze zat te daten.(hoewel ik vermoed dat het een truk was). Ze maakte later zelfs nog toespellingen na haar 4e date. Het is dus niet zo verwonderlijk dat ik hier een beetje klok en klepel idee bij dit advies heb.
Ze legt het je notabene zelf uit:

quote:
je moet niet zo onzeker doen
pi_107561995
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:33 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik leg je gewoon uit wat je fout doet. Als je dat niet wil horen is dat pech voor je. Het is alleen echt pijnlijk duidelijk dat je vrouwen gewoon niet aan kan voelen. Maargoed, ik vind je verhalen enorm entertaining dus het is ook eigenlijk helemaal prima dat je niks verbetert :)
Dat je voor dat dagje datingervaring geen foto's heb genomen. 2 a 3 later nog over 1 dag praten vind ik echt triest.
UITGESCHREVEN
pi_107562001
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:38 schreef picardmike het volgende:

[..]

Als ik haar was had ik het echt afgekapt na zo'n einde.. Zij geeft aan wat langer te willen kletsen begin jij over een one night stand.. Goede move, PM!
pi_107562040
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Als ik haar was had ik het echt afgekapt na zo'n einde.. Zij geeft aan wat langer te willen kletsen begin jij over een one night stand.. Goede move, PM!
Ja, dat is gewoon een princiepe. Een vrouw die me geen liefde geeft die krijgt alleen maar seks en daar waarschuw ik ze ook voor. en ik ga zekers niet langer kletsen. Ik kost ook geld.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:43:27 #123
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107562082
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:42 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja, dat is gewoon een princiepe. Een vrouw die me geen liefde geeft die krijgt alleen maar seks en daar waarschuw ik ze ook voor. en ik ga zekers niet langer kletsen.
Waarom zou je dat willen?
Bang dat je haar gevoelens anders krenkt ofzo?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:43:36 #124
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107562087
Je kost geld?
Gourmetten of steengrillen?
pi_107562112
quote:
Ik kost ook geld.
Hoe? :?
pi_107562132
Ga vooral chatlogs lekker zitten analyseren :')

Het is een gesprek, geen tactische nabespreking van een voetbalwedstrijd. Al zou je iets doen met de tips die je hier krijgt, dan ga je alleen maar meer forceren. Schijnbaar ben je niet in staat tot een normaal gesprek met vrouwen. Shit happens, maar als jij jezelf deze vragen nog aan het stellen bent dan ben je er gewoon niet voor in de wieg gelegd en dan is het hopen dat er een keer een nutcase is die wel wil daten.
pi_107562149
quote:

[..]

Ja, dat is gewoon een princiepe. Een vrouw die me geen liefde geeft die krijgt alleen maar seks en daar waarschuw ik ze ook voor. en ik ga zekers niet langer kletsen. Ik kost ook geld.
Jij kost geld.. Hmm het enige wat ik hier uit opmaakt is dat je geen vrouw waard bent.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:45:45 #128
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107562159
Interessant edit...waarom kost je geld? :?
pi_107562200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ze legt het je notabene zelf uit:

[..]

Ja dat zij ze dus op de vraag die ik stelde of ze twijfelde.
UITGESCHREVEN
pi_107562220
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:45 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Jij kost geld.. Hmm het enige wat ik hier uit opmaakt is dat je geen vrouw waard bent.
Nee, jullie vrouwen kiezen altijd integere mannen uit op basis van jullie gevoelens.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:48:10 #131
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107562235
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:40 schreef picardmike het volgende:
Dat je voor dat dagje datingervaring geen foto's heb genomen. 2 a 3 later nog over 1 dag praten vind ik echt triest.
Joh, probeer het maar weer op mij af te schuiven hoor, maar jij bent hier de persoon die zo'n moeite heeft een date te regelen. En het waarom daarvan is ook nog eens iedereen hier enorm duidelijk, alleen heb je een beetje een enorme plaat voor je kop. Je gaat in een gesprek van "slijmerig" naar "one night stand", dat is echt ronduit triest.

quote:
En de volgende stap als ze dan melden dat je een creep bent is dat je gaat schelden? :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:47 schreef picardmike het volgende:
Ja dat zij ze dus op de vraag die ik stelde of ze twijfelde.
Je zegt "als je twijfelt moet je dat eerlijk zeggen". Dat komt enorm onzeker over.
pi_107562481
Dreigen met seks als ze je geen liefde geven (!).

Sorry Mike, ik krijg het gevoel dat je juist de meest waardevolle reacties hier afdoet als onzin. Ben het deels met Mystikvm eens dat het misschien niks gaat worden, maar er staan hier toch al aardig wat gemakkelijk toepasbare tips over hoe je het gezellig kunt houden ipv zo'n dame zich totaal ongemakkelijk te laten voelen.
pi_107563148
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:55 schreef omnompie het volgende:
Dreigen met seks als ze je geen liefde geven (!).

Sorry Mike, ik krijg het gevoel dat je juist de meest waardevolle reacties hier afdoet als onzin. Ben het deels met Mystikvm eens dat het misschien niks gaat worden, maar er staan hier toch al aardig wat gemakkelijk toepasbare tips over hoe je het gezellig kunt houden ipv zo'n dame zich totaal ongemakkelijk te laten voelen.
Zoals ik al zei was het niet eens een dreigement maar gewoon waarheid. Ik ga haar alleen maar seksobject zien als ze mij gevoelsmatig niks doet. Was dus gewoon eerlijk tegen haar. Als zij dat als belediging zag, tja haar probleem. Volgende keer zou ik het weer zo doen. Ik ben niet van de taboe's

Beetje mezelf wegcijferen om haar te plezieren, zo werkt dat niet. Voor jullie miscchien.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:19:44 #134
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107563199
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:18 schreef picardmike het volgende:
Zoals ik al zei was het niet eens een dreigement maar gewoon waarheid. Ik ga haar alleen maar seksobject zien als ze mij gevoelsmatig niks doet. Was dus gewoon eerlijk tegen haar. Als zij dat als belediging zag, tja haar probleem. Volgende keer zou ik het weer zo doen. Ik ben niet van de taboe's
Gaat niet om de taboe's, het is gewoon creepy.

quote:
Beetje mezelf wegcijferen om haar te plezieren, zo werkt dat niet. Voor jullie miscchien.
Ja joh, het ligt allemaal aan ons :')
pi_107563608
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Gaat niet om de taboe's, het is gewoon creepy.

[..]

Ja joh, het ligt allemaal aan ons :')
Hier lukte het wel toevallig, ik vond haar alleen niet knap genoeg en liet het maar zitten

IK
heb jij nu krullen of steil haar?
ZIJ
krullen
en het is ondertussen beetje andere kleur
IK
geblondeerd?
ZIJ
ja maar niet blond...
duh
IK
leuke krullen
ZIJ
dank je

ik heb goudbruine highlight in mn haar en een stukje korter
nou we zeggen niet zoveel meer...
ik ga zo even douchen enzo, moet even langs mn ouders voor vaderdag
IK
eeehmm was effe bezig
ik ga er ook vandoor
ZIJ
ok geeft niet..
IK
maar we moeten echt is een keer afspreken voor een drankje
ZIJ
fijne dag nog en we zien elkaar gauw denk
IK
centrum rotterdam
ZIJ
ja gezellig!
IK
na werktijd altijd leuk
ZIJ
ja of in capelle/ alexandrium heb je ook leuke terrasjes
wat ga je doen vandaag?
IK
film kijken en iemand bezoeken
ZIJ
aha gezellig..
fijne dag!
-x-
IK
jij ook!!! Ik laat nog wel een berichtje achter morgen
Bye
ZIJ
is goed..byebye
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:34:21 #136
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107563637
Waarom chat je uberhaupt met haar dan als je haar al niet knap genoeg vond?
pi_107563651
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:34 schreef Catbert het volgende:
Waarom chat je uberhaupt met haar dan als je haar al niet knap genoeg vond?
Voor de leuk
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:36:23 #138
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107563690
Ok..je wilt dus daten met haar, maar stiekem toch ook niet omdat je haar niet knap genoeg vind (niet lelijk, maar voldoet niet aan je ideaalbeeld, toch?)

Ik snap er echt niets meer van PM :P
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:38:03 #139
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107563723
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:34 schreef picardmike het volgende:
Voor de leuk
En dan zeg je haar "maar we moeten echt is een keer afspreken voor een drankje" als je echt alleen met d'r wil chatten?
pi_107566806
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:36 schreef Thornado het volgende:

Ik snap er echt niets meer van PM :P
Nou ja. Ik heb gelachen, heb gehuild, me boos gemaakt, gefacepalmed.
Kortom, het was allemaal weer enerverend om te lezen.
pi_107571566
Nou, moet zo maar eens in de auto stappen richting mijn allereerste internetdating date. Ben bij haar uitgenodigd, dus wel een beetje zenuwachtig, maar dat zal zij ook wel zijn..

wordt vervolgd..
  vrijdag 3 februari 2012 @ 21:25:17 #142
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107572949
Succes! :)
pi_107574951
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Nou, moet zo maar eens in de auto stappen richting mijn allereerste internetdating date. Ben bij haar uitgenodigd, dus wel een beetje zenuwachtig, maar dat zal zij ook wel zijn..

wordt vervolgd..
Oehoe, laat ff weten hoe het is gegaan!
pi_107574956
Sinds vandaag eens bij RP aangemeld en maar betaald lid geworden. Is het nu zo dat de gratis leden mijn berichten wel kunnen lezen of kunnen ze die niet lezen?
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:05:16 #145
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107575429
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef Jay_Snake het volgende:
Sinds vandaag eens bij RP aangemeld en maar betaald lid geworden. Is het nu zo dat de gratis leden mijn berichten wel kunnen lezen of kunnen ze die niet lezen?
Ze kunnen het wel lezen, maar niks terug sturen.
pi_107575666
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:05 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Ze kunnen het wel lezen, maar niks terug sturen.
Thnx
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:16:00 #147
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107576017
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:09 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Thnx
Dan kan je uiteraard je e-mailadres bij een berichtje meesturen, maar dat kan ook opdringerig overkomen. Je kan ook wachten of ze het beantwoorden met een interesse-berichtje.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:16:28 #148
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107576037
stuur in dat geval wat contactgegevens mee met je berichtje :)
pi_107576211
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Dan kan je uiteraard je e-mailadres bij een berichtje meesturen, maar dat kan ook opdringerig overkomen. Je kan ook wachten of ze het beantwoorden met een interesse-berichtje.
Je hebt 3 fases

de interesse fase
de chat fase
en de date fase.

Gewoon een persoonlijk berichtje waar je iets over jezelf vertelt in 3 zinnen en wat je leuk vind aan haar en dan je email.
UITGESCHREVEN
pi_107585597
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Oehoe, laat ff weten hoe het is gegaan!
Nou, was een leuke avond. Leuk meisje om te zien en kletst lekker weg. Heb haar nummer gekregen en ga haar van de week wel bellen.

Moet zeggen dat ze wel moeilijk te peilen is. Ik weet echt serieus niet of ze nog een keer af wil spreken of dat ze me gaat afpoeieren, kan echt beide kanten op. Maargoed, van mijn kant weet ik ook nog niet echt wat ik ervan moet denken, maar sta op zich wel open voor nog een afspraakje..Al met al als eerste internetdate ervaring zeer geslaagd.

Van de week nog een date met een ander meisje.. :@

[ Bericht 2% gewijzigd door child_of_the_matrix op 04-02-2012 02:21:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')