Jij kost geld.. Hmm het enige wat ik hier uit opmaakt is dat je geen vrouw waard bent.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon een princiepe. Een vrouw die me geen liefde geeft die krijgt alleen maar seks en daar waarschuw ik ze ook voor. en ik ga zekers niet langer kletsen. Ik kost ook geld.
Ja dat zij ze dus op de vraag die ik stelde of ze twijfelde.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze legt het je notabene zelf uit:
[..]
Nee, jullie vrouwen kiezen altijd integere mannen uit op basis van jullie gevoelens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Jij kost geld.. Hmm het enige wat ik hier uit opmaakt is dat je geen vrouw waard bent.
Joh, probeer het maar weer op mij af te schuiven hoor, maar jij bent hier de persoon die zo'n moeite heeft een date te regelen. En het waarom daarvan is ook nog eens iedereen hier enorm duidelijk, alleen heb je een beetje een enorme plaat voor je kop. Je gaat in een gesprek van "slijmerig" naar "one night stand", dat is echt ronduit triest.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:40 schreef picardmike het volgende:
Dat je voor dat dagje datingervaring geen foto's heb genomen. 2 a 3 later nog over 1 dag praten vind ik echt triest.
En de volgende stap als ze dan melden dat je een creep bent is dat je gaat schelden?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:42 schreef picardmike het volgende:
Ja, dat is gewoon een princiepe. Een vrouw die me geen liefde geeft die krijgt alleen maar seks en daar waarschuw ik ze ook voor. en ik ga zekers niet langer kletsen. Ik kost ook geld.
Je zegt "als je twijfelt moet je dat eerlijk zeggen". Dat komt enorm onzeker over.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:47 schreef picardmike het volgende:
Ja dat zij ze dus op de vraag die ik stelde of ze twijfelde.
Zoals ik al zei was het niet eens een dreigement maar gewoon waarheid. Ik ga haar alleen maar seksobject zien als ze mij gevoelsmatig niks doet. Was dus gewoon eerlijk tegen haar. Als zij dat als belediging zag, tja haar probleem. Volgende keer zou ik het weer zo doen. Ik ben niet van de taboe'squote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:55 schreef omnompie het volgende:
Dreigen met seks als ze je geen liefde geven (!).
Sorry Mike, ik krijg het gevoel dat je juist de meest waardevolle reacties hier afdoet als onzin. Ben het deels met Mystikvm eens dat het misschien niks gaat worden, maar er staan hier toch al aardig wat gemakkelijk toepasbare tips over hoe je het gezellig kunt houden ipv zo'n dame zich totaal ongemakkelijk te laten voelen.
Gaat niet om de taboe's, het is gewoon creepy.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:18 schreef picardmike het volgende:
Zoals ik al zei was het niet eens een dreigement maar gewoon waarheid. Ik ga haar alleen maar seksobject zien als ze mij gevoelsmatig niks doet. Was dus gewoon eerlijk tegen haar. Als zij dat als belediging zag, tja haar probleem. Volgende keer zou ik het weer zo doen. Ik ben niet van de taboe's
Ja joh, het ligt allemaal aan onsquote:Beetje mezelf wegcijferen om haar te plezieren, zo werkt dat niet. Voor jullie miscchien.
Hier lukte het wel toevallig, ik vond haar alleen niet knap genoeg en liet het maar zittenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gaat niet om de taboe's, het is gewoon creepy.
[..]
Ja joh, het ligt allemaal aan ons
Voor de leukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:34 schreef Catbert het volgende:
Waarom chat je uberhaupt met haar dan als je haar al niet knap genoeg vond?
En dan zeg je haar "maar we moeten echt is een keer afspreken voor een drankje" als je echt alleen met d'r wil chatten?quote:
Nou ja. Ik heb gelachen, heb gehuild, me boos gemaakt, gefacepalmed.quote:
Oehoe, laat ff weten hoe het is gegaan!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Nou, moet zo maar eens in de auto stappen richting mijn allereerste internetdating date. Ben bij haar uitgenodigd, dus wel een beetje zenuwachtig, maar dat zal zij ook wel zijn..
wordt vervolgd..
Ze kunnen het wel lezen, maar niks terug sturen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef Jay_Snake het volgende:
Sinds vandaag eens bij RP aangemeld en maar betaald lid geworden. Is het nu zo dat de gratis leden mijn berichten wel kunnen lezen of kunnen ze die niet lezen?
Thnxquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:05 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel lezen, maar niks terug sturen.
Dan kan je uiteraard je e-mailadres bij een berichtje meesturen, maar dat kan ook opdringerig overkomen. Je kan ook wachten of ze het beantwoorden met een interesse-berichtje.quote:
Je hebt 3 fasesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dan kan je uiteraard je e-mailadres bij een berichtje meesturen, maar dat kan ook opdringerig overkomen. Je kan ook wachten of ze het beantwoorden met een interesse-berichtje.
Nou, was een leuke avond. Leuk meisje om te zien en kletst lekker weg. Heb haar nummer gekregen en ga haar van de week wel bellen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Oehoe, laat ff weten hoe het is gegaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |