abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107562132
Ga vooral chatlogs lekker zitten analyseren :')

Het is een gesprek, geen tactische nabespreking van een voetbalwedstrijd. Al zou je iets doen met de tips die je hier krijgt, dan ga je alleen maar meer forceren. Schijnbaar ben je niet in staat tot een normaal gesprek met vrouwen. Shit happens, maar als jij jezelf deze vragen nog aan het stellen bent dan ben je er gewoon niet voor in de wieg gelegd en dan is het hopen dat er een keer een nutcase is die wel wil daten.
pi_107562149
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:42 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja, dat is gewoon een princiepe. Een vrouw die me geen liefde geeft die krijgt alleen maar seks en daar waarschuw ik ze ook voor. en ik ga zekers niet langer kletsen. Ik kost ook geld.
Jij kost geld.. Hmm het enige wat ik hier uit opmaakt is dat je geen vrouw waard bent.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:45:45 #128
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107562159
Interessant edit...waarom kost je geld? :?
pi_107562200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ze legt het je notabene zelf uit:

[..]

Ja dat zij ze dus op de vraag die ik stelde of ze twijfelde.
UITGESCHREVEN
pi_107562220
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:45 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Jij kost geld.. Hmm het enige wat ik hier uit opmaakt is dat je geen vrouw waard bent.
Nee, jullie vrouwen kiezen altijd integere mannen uit op basis van jullie gevoelens.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:48:10 #131
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107562235
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:40 schreef picardmike het volgende:
Dat je voor dat dagje datingervaring geen foto's heb genomen. 2 a 3 later nog over 1 dag praten vind ik echt triest.
Joh, probeer het maar weer op mij af te schuiven hoor, maar jij bent hier de persoon die zo'n moeite heeft een date te regelen. En het waarom daarvan is ook nog eens iedereen hier enorm duidelijk, alleen heb je een beetje een enorme plaat voor je kop. Je gaat in een gesprek van "slijmerig" naar "one night stand", dat is echt ronduit triest.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:42 schreef picardmike het volgende:
Ja, dat is gewoon een princiepe. Een vrouw die me geen liefde geeft die krijgt alleen maar seks en daar waarschuw ik ze ook voor. en ik ga zekers niet langer kletsen. Ik kost ook geld.
En de volgende stap als ze dan melden dat je een creep bent is dat je gaat schelden? :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:47 schreef picardmike het volgende:
Ja dat zij ze dus op de vraag die ik stelde of ze twijfelde.
Je zegt "als je twijfelt moet je dat eerlijk zeggen". Dat komt enorm onzeker over.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107562481
Dreigen met seks als ze je geen liefde geven (!).

Sorry Mike, ik krijg het gevoel dat je juist de meest waardevolle reacties hier afdoet als onzin. Ben het deels met Mystikvm eens dat het misschien niks gaat worden, maar er staan hier toch al aardig wat gemakkelijk toepasbare tips over hoe je het gezellig kunt houden ipv zo'n dame zich totaal ongemakkelijk te laten voelen.
pi_107563148
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:55 schreef omnompie het volgende:
Dreigen met seks als ze je geen liefde geven (!).

Sorry Mike, ik krijg het gevoel dat je juist de meest waardevolle reacties hier afdoet als onzin. Ben het deels met Mystikvm eens dat het misschien niks gaat worden, maar er staan hier toch al aardig wat gemakkelijk toepasbare tips over hoe je het gezellig kunt houden ipv zo'n dame zich totaal ongemakkelijk te laten voelen.
Zoals ik al zei was het niet eens een dreigement maar gewoon waarheid. Ik ga haar alleen maar seksobject zien als ze mij gevoelsmatig niks doet. Was dus gewoon eerlijk tegen haar. Als zij dat als belediging zag, tja haar probleem. Volgende keer zou ik het weer zo doen. Ik ben niet van de taboe's

Beetje mezelf wegcijferen om haar te plezieren, zo werkt dat niet. Voor jullie miscchien.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:19:44 #134
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107563199
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:18 schreef picardmike het volgende:
Zoals ik al zei was het niet eens een dreigement maar gewoon waarheid. Ik ga haar alleen maar seksobject zien als ze mij gevoelsmatig niks doet. Was dus gewoon eerlijk tegen haar. Als zij dat als belediging zag, tja haar probleem. Volgende keer zou ik het weer zo doen. Ik ben niet van de taboe's
Gaat niet om de taboe's, het is gewoon creepy.

quote:
Beetje mezelf wegcijferen om haar te plezieren, zo werkt dat niet. Voor jullie miscchien.
Ja joh, het ligt allemaal aan ons :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107563608
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Gaat niet om de taboe's, het is gewoon creepy.

[..]

Ja joh, het ligt allemaal aan ons :')
Hier lukte het wel toevallig, ik vond haar alleen niet knap genoeg en liet het maar zitten

IK
heb jij nu krullen of steil haar?
ZIJ
krullen
en het is ondertussen beetje andere kleur
IK
geblondeerd?
ZIJ
ja maar niet blond...
duh
IK
leuke krullen
ZIJ
dank je

ik heb goudbruine highlight in mn haar en een stukje korter
nou we zeggen niet zoveel meer...
ik ga zo even douchen enzo, moet even langs mn ouders voor vaderdag
IK
eeehmm was effe bezig
ik ga er ook vandoor
ZIJ
ok geeft niet..
IK
maar we moeten echt is een keer afspreken voor een drankje
ZIJ
fijne dag nog en we zien elkaar gauw denk
IK
centrum rotterdam
ZIJ
ja gezellig!
IK
na werktijd altijd leuk
ZIJ
ja of in capelle/ alexandrium heb je ook leuke terrasjes
wat ga je doen vandaag?
IK
film kijken en iemand bezoeken
ZIJ
aha gezellig..
fijne dag!
-x-
IK
jij ook!!! Ik laat nog wel een berichtje achter morgen
Bye
ZIJ
is goed..byebye
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:34:21 #136
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107563637
Waarom chat je uberhaupt met haar dan als je haar al niet knap genoeg vond?
pi_107563651
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:34 schreef Catbert het volgende:
Waarom chat je uberhaupt met haar dan als je haar al niet knap genoeg vond?
Voor de leuk
UITGESCHREVEN
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:36:23 #138
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107563690
Ok..je wilt dus daten met haar, maar stiekem toch ook niet omdat je haar niet knap genoeg vind (niet lelijk, maar voldoet niet aan je ideaalbeeld, toch?)

Ik snap er echt niets meer van PM :P
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:38:03 #139
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107563723
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:34 schreef picardmike het volgende:
Voor de leuk
En dan zeg je haar "maar we moeten echt is een keer afspreken voor een drankje" als je echt alleen met d'r wil chatten?
pi_107566806
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:36 schreef Thornado het volgende:

Ik snap er echt niets meer van PM :P
Nou ja. Ik heb gelachen, heb gehuild, me boos gemaakt, gefacepalmed.
Kortom, het was allemaal weer enerverend om te lezen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107571566
Nou, moet zo maar eens in de auto stappen richting mijn allereerste internetdating date. Ben bij haar uitgenodigd, dus wel een beetje zenuwachtig, maar dat zal zij ook wel zijn..

wordt vervolgd..
  vrijdag 3 februari 2012 @ 21:25:17 #142
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107572949
Succes! :)
pi_107574951
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Nou, moet zo maar eens in de auto stappen richting mijn allereerste internetdating date. Ben bij haar uitgenodigd, dus wel een beetje zenuwachtig, maar dat zal zij ook wel zijn..

wordt vervolgd..
Oehoe, laat ff weten hoe het is gegaan!
pi_107574956
Sinds vandaag eens bij RP aangemeld en maar betaald lid geworden. Is het nu zo dat de gratis leden mijn berichten wel kunnen lezen of kunnen ze die niet lezen?
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:05:16 #145
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107575429
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef Jay_Snake het volgende:
Sinds vandaag eens bij RP aangemeld en maar betaald lid geworden. Is het nu zo dat de gratis leden mijn berichten wel kunnen lezen of kunnen ze die niet lezen?
Ze kunnen het wel lezen, maar niks terug sturen.
pi_107575666
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:05 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Ze kunnen het wel lezen, maar niks terug sturen.
Thnx
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:16:00 #147
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107576017
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:09 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Thnx
Dan kan je uiteraard je e-mailadres bij een berichtje meesturen, maar dat kan ook opdringerig overkomen. Je kan ook wachten of ze het beantwoorden met een interesse-berichtje.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:16:28 #148
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107576037
stuur in dat geval wat contactgegevens mee met je berichtje :)
pi_107576211
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Dan kan je uiteraard je e-mailadres bij een berichtje meesturen, maar dat kan ook opdringerig overkomen. Je kan ook wachten of ze het beantwoorden met een interesse-berichtje.
Je hebt 3 fases

de interesse fase
de chat fase
en de date fase.

Gewoon een persoonlijk berichtje waar je iets over jezelf vertelt in 3 zinnen en wat je leuk vind aan haar en dan je email.
UITGESCHREVEN
pi_107585597
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Oehoe, laat ff weten hoe het is gegaan!
Nou, was een leuke avond. Leuk meisje om te zien en kletst lekker weg. Heb haar nummer gekregen en ga haar van de week wel bellen.

Moet zeggen dat ze wel moeilijk te peilen is. Ik weet echt serieus niet of ze nog een keer af wil spreken of dat ze me gaat afpoeieren, kan echt beide kanten op. Maargoed, van mijn kant weet ik ook nog niet echt wat ik ervan moet denken, maar sta op zich wel open voor nog een afspraakje..Al met al als eerste internetdate ervaring zeer geslaagd.

Van de week nog een date met een ander meisje.. :@

[ Bericht 2% gewijzigd door child_of_the_matrix op 04-02-2012 02:21:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')