abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 februari 2012 @ 08:30:31 #151
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107586785
klinkt goed, met zoveel twijfel van beide kanten is een date met een ander meisje toch prima? :)
pi_107587039
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 02:10 schreef child_of_the_matrix het volgende:

[..]

Nou, was een leuke avond. Leuk meisje om te zien en kletst lekker weg. Heb haar nummer gekregen en ga haar van de week wel bellen.

Moet zeggen dat ze wel moeilijk te peilen is. Ik weet echt serieus niet of ze nog een keer af wil spreken of dat ze me gaat afpoeieren, kan echt beide kanten op. Maargoed, van mijn kant weet ik ook nog niet echt wat ik ervan moet denken, maar sta op zich wel open voor nog een afspraakje..Al met al als eerste internetdate ervaring zeer geslaagd.

Van de week nog een date met een ander meisje.. :@
Ik geloof niet dat ze 'r nummer geeft alleen om je af te poeieren. Maar ja, vrouwenlogica daarentegen... :X
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107587497
quote:
Ik geloof niet dat ze 'r nummer geeft alleen om je af te poeieren. Maar ja, vrouwenlogica daarentegen... :X
Kan ook een vals nummer zijn he. ;)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:09:32 #154
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107590478
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef RichardHammond het volgende:
Dan kan je uiteraard je e-mailadres bij een berichtje meesturen, maar dat kan ook opdringerig overkomen. Je kan ook wachten of ze het beantwoorden met een interesse-berichtje.
Ik heb gewoon m'n mailadres meegestuurd toen. Zie niet wat daar opdringerig aan is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 02:10 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Nou, was een leuke avond. Leuk meisje om te zien en kletst lekker weg. Heb haar nummer gekregen en ga haar van de week wel bellen.

Moet zeggen dat ze wel moeilijk te peilen is. Ik weet echt serieus niet of ze nog een keer af wil spreken of dat ze me gaat afpoeieren, kan echt beide kanten op. Maargoed, van mijn kant weet ik ook nog niet echt wat ik ervan moet denken, maar sta op zich wel open voor nog een afspraakje..Al met al als eerste internetdate ervaring zeer geslaagd.
Als ze nu niet gezegd heeft dat het wat haar betreft daar wel bij bleef hoef je d'r niet vanuit te gaan. Maar niet gezoend dus?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107592061
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:09 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb gewoon m'n mailadres meegestuurd toen. Zie niet wat daar opdringerig aan is.

[..]

Als ze nu niet gezegd heeft dat het wat haar betreft daar wel bij bleef hoef je d'r niet vanuit te gaan. Maar niet gezoend dus?
Nee, moet zeggen, ben normaal gesproken niet vies van een beetje zoenen bij een (1e) date, maar de situatie was er gewoon niet echt naar en had geen zin/behoefte om dingen te gaan forceren. Gewoon een leuke avond gehad en zie wel hoe het verder loopt..
pi_107592829
Zo ook verlost van de plaag die Parship heet, ze vroegen nog of ik ideeen had om zichzelf te verbeteren. Ik heb maar aangegegeven dat ze die stomme code moeten veranderen in een voornaan gezien het feit dat ze een datingsite zijn en geen concentratiekamp
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_107595588
*hopt eventjes binnen*

Keertje over een andere boeg gegooid dan dat gedate de hele tijd en me ingeschreven bij NMLK. Activiteitje gedaan. 2e activiteit met een gemengde groep van mannetje of 30, dagje later mail van een dame die het zo gezellig vond dat ze wilde weten of we het ook met zijn 2en konden herhalen...

Nu maandje samen O+

[ Bericht 20% gewijzigd door Knipoogje op 05-02-2012 17:34:11 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_107606698
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:01 schreef Knipoogje het volgende:
*hopt eventjes binnen*

Keertje over een andere boeg gegooid dan dat gedate de hele tijd en me ingeschreven bij NMLK. Activiteitje gedaan. 2e activiteit met een gemengde groep van mannetje of 8 a 10, dagje later mail van een dame die het zo gezellig vond dat ze wilde weten of we het ook met zijn 2en konden herhalen...

Nu maandje samen O+

Leuk verhaal :)
Vroeg me altijd al af wat een objectief iemand over NMLK zou zeggen, maar ken niemand die daar aan mee heeft gedaan. De insteek is daar eigenlijk niet daten toch? Of stiekem toch wel?
pi_107607916
wat leuk madsaus :) hier in de stad is NMLK nooit echt aangeslagen geloof ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:55 schreef Northside het volgende:

[..]

Voor mijn vriendinnen die aan internetdating doen is het meer entertainment en zoeken naar bevestiging geloof ik. 's Avonds op de bank even matches checken en wat berichtjes beantwoorden als ze niets te doen hebben. Als ze er een paar dates aan overhouden, leuk, maar echt hard op zoek naar de ware? Nah.
Ik herken mezelf hierin. Maar de echte reden bij mij dat ik weinig doe met de datingsite omdat ik nog steeds fokking fokking bang ben voor afwijzing. En ja, dat minderwaardigheidsgevoel....
pi_107610614
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:15 schreef minnemin het volgende:
wat leuk madsaus :) hier in de stad is NMLK nooit echt aangeslagen geloof ik.

[..]

Ik herken mezelf hierin. Maar de echte reden bij mij dat ik weinig doe met de datingsite omdat ik nog steeds fokking fokking bang ben voor afwijzing. En ja, dat minderwaardigheidsgevoel....
Volgens mij is het een beetje "underground", ik vind het concept best interessant als je net in een nieuwe stad woont, maar heb nog niet echt een duidelijk beeld er van :)

Trouwens, de meeste vrouwen genieten online van de aandacht, maar zijn toch iets te bang om echt af te spreken. Daar is denk ik niet echt iets geks aan. Het botst natuurlijk wel met de mannen die het zat zijn om single te zijn en onbewust de vrouw gaan pushen. Ik lees hier soms dingen over
"eisen" dat er binnen een week een afspraak is, daar zal je bij de meeste online dames niet echt ver mee komen. Het komt of wanhopig of veel te opdringerig over. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd wel.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:40:30 #161
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_107611315
Op dit moment zit je vast in een patroon van denken waarin afwijzing een hoofdrol speelt. Blijkbaar heeft dat om wat voor reden dan ook zo'n invloed op jouw leven dat je eigenlijk niet meer durft. Maar de enige manier om dit patroon van denken en doen te doorbreken is door een andere weg in te slaan. Door het daadwerkelijk anders te denken en te doen.

Dus maak die afspraak met die man die je leuk lijkt. Doe het desnoods in een stad die totaal geen relatie met je woonplaats heeft. Wordt het wat, dan is het meegenomen. Wordt het niets, dan heb je een leuk verhaal om aan je vriendinnen te vertellen.

Ohja.. tip van de dag...... gebruik je dates om dingen te doen die je leuk vindt. Dan doe je in ieder geval iets waar je waarschijnlijk goed in bent en daarbij kom je het beste uit de verf ^O^

Edit: Ik had minnemin gequote maar ik doe blijkbaar iets fout :')
pi_107611877
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:01 schreef Knipoogje het volgende:
*hopt eventjes binnen*

Keertje over een andere boeg gegooid dan dat gedate de hele tijd en me ingeschreven bij NMLK. Activiteitje gedaan. 2e activiteit met een gemengde groep van mannetje of 8 a 10, dagje later mail van een dame die het zo gezellig vond dat ze wilde weten of we het ook met zijn 2en konden herhalen...

Nu maandje samen O+

NMLK :?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zaterdag 4 februari 2012 @ 23:32:26 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107613320
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:56 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

NMLK :?
Ñieuwe Mensen Leren Kennen (site)
pi_107618449
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:41 schreef madsaus het volgende:

[..]

Leuk verhaal :)
Vroeg me altijd al af wat een objectief iemand over NMLK zou zeggen, maar ken niemand die daar aan mee heeft gedaan. De insteek is daar eigenlijk niet daten toch? Of stiekem toch wel?
Zoals iemand op NMLK al feilloos had geanalyseerd: Op NMLK worden mannen lid om een vriendin te vinden en de vrouwen om nieuwe mensen te leren kennen ;)

Ik heb nu een aantal activiteiten gedaan en het is gewoon een heel divers pluimage. Van kansloos tot toffe peer, van oerlelijk tot knap. Van wat ik begrijp wordt er ook aardig wat rondgescharreld en het is een beetje een ons-kent-ons wereldje, dus als je lid wordt moet je eerst wat kleinere activiteiten doen zodat je de mensen beter leert kennen. Maar als je sociale kringetje niet zo groot is, dan is NMLK erg makkelijk om personen van het andere geslacht te leren kennen op een ongedwongen manier. De vrouwen zijn natuurlijk stiekem toch ook op zoek naar een relatie. Maar op zo'n activiteit zit je er voor de activiteit. Bij een etentje ergens met 10 man zit je er voor de gezelligheid en het eten, niet om te daten. Dat maakt het allemaal wat minder geforceerd. En je hoeft niet eerst eindeloos te chatten of profielen te beantwoorden.
pi_107637408
Sow ik heb nu contact met een meid uit arnhem helemaal. Normaal gesproken doe ik dat niet ben eigenlijk nooit verder gegaan dan Utrecht en Rotterdam. Maar ze is wel heel erg lief tot nu toe. Ik heb zelfs al toegegeven dat ik haar facebook profiel gezien hebt en ze vind het helemaal niet erg. Ze is ook helemaal niet boos op mij, ze praat veel met me en we delen veel. Het beste is nog zonder mail, gewoon via chat ben ik eigenlijk nog nooit een meid tegengekomen met wie ik gewoon open kan chatten zonder bang te zijn dat ik iets raars zeg of gekicked word. Ik heb ook niet het idee dat ik eisen hoef te stellen aan haar of ergens aan twijfel tot nu toe. Ze past tot nu toe perfect in mijn plaatje. Ik wist niet dat er van die leuke meiden aan de andere kant van ned woonden!

Zo een meid heb ik nodig, een schatje die mijn hart weer kan herstellen....
UITGESCHREVEN
pi_107637583
Euh, ik denk dat je het nu al aan het verknallen bent. Als jij 'open' bent, ga je volgens mij 10 jaar frustatie en bitterheid er uit gooien.

Alleen al een vraag als 'ik heb je facebook gecheckt, vind je dat erg?' kan al hopeloos fout overkomen :N
pi_107637773
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef Knipoogje het volgende:
Euh, ik denk dat je het nu al aan het verknallen bent. Als jij 'open' bent, ga je volgens mij 10 jaar frustatie en bitterheid er uit gooien.

Alleen al een vraag als 'ik heb je facebook gecheckt, vind je dat erg?' kan al hopeloos fout overkomen :N
Ja, maar we hebben het besproken en ze vond het geen eens erg. Ze wil nog steeds met me afspreken. Trouwens als ze gewoon lief en ruimdenkend is heb ik geen behoefte om mijn frustatie op haar te botvieren. Het is gewoon een zacht kussen.

Ze geeft me gewoon dat stukje vertrouwen en respect waar ik om vraag en recht op heb.
UITGESCHREVEN
pi_107647752
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:41 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja, maar we hebben het besproken en ze vond het geen eens erg. Ze wil nog steeds met me afspreken. Trouwens als ze gewoon lief en ruimdenkend is heb ik geen behoefte om mijn frustatie op haar te botvieren. Het is gewoon een zacht kussen.

Ze geeft me gewoon dat stukje vertrouwen en respect waar ik om vraag en recht op heb.
Haha, recht op heb..

Ik heb een filmpje, dat jou beschrijft :P

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_107648754
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Haha, recht op heb..

Ik heb een filmpje, dat jou beschrijft :P

Ja, wat wil je nou zeggen, dat ik nergens recht op heb als man?
UITGESCHREVEN
pi_107649987
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja, wat wil je nou zeggen, dat ik nergens recht op heb als man?
Klopt, je hebt geen recht op sex en respect, dat kan je alleen verdienen, niet afdwingen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:45:37 #171
174940 W00fer
Maar echt
pi_107650232
Tip 2: ga nooit te lang door met mailen of smsen met een meisje waarvan je niet weet of het wat gaat worden. Boy o boy substantial waste of time. 2 maanden gepraat en nu is het boem afgelopen. Hebben elkaar nog niet gezien...

[ Bericht 6% gewijzigd door W00fer op 05-02-2012 21:59:15 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 5 februari 2012 @ 22:34:02 #172
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_107653981
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef W00fer het volgende:
Tip 2: ga nooit te lang door met mailen of smsen met een meisje waarvan je niet weet of het wat gaat worden. Boy o boy substantial waste of time. 2 maanden gepraat en nu is het boem afgelopen. Hebben elkaar nog niet gezien...
A total waste of time... volledig mee eens! Echter wat ik dan nooit snap is waarom de vrouw in kwestie er zoveel tijd in wenste te steken of iig ingestoken heeft...

By the way, wat voor "boem" heeft er plaatsgevonden dat het "gepraat" opeens is afgelopen nu!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_107654499
Waarom hebben jullie in die 2 maanden niet besloten om wat af te spreken? Als je toch veel contact met elkaar hebt dan lijkt me dat de uitgelezen kans om te zien of het in real life ook klikt.. (of ze dan voldeed aan het beeld wat je van haar had gevormd tijdens mailen even daargelaten maar dat is een andere discussie)
pi_107654603
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef W00fer het volgende:
Wat was de reden? let me guess het was jouw schuld?
UITGESCHREVEN
  zondag 5 februari 2012 @ 23:00:49 #175
174940 W00fer
Maar echt
pi_107654788
Het punt is dat het meisje wel geïnteresseerd leek. Dat werd ook minder en minder. Ze heeft/had persoonlijke problemen. Ik kan dan me daar wel mee gaan bemoeien maar dat heeft geen zin. Ik probeer het gewoon leuk te houden, we waren al over gegaan op smsen.
Het is niet tot een ontmoeting gekomen, omdat ik niet precies weet wanneer het "juiste" moment is om dat aan te kaarten. Bij de een is het te vroeg en bij de ander is het na een paar dagen contact al goed.

Dat ze er veel tijd in heeft gestoken, ja dat is vrij makkelijk te verklaren. Vaak klagen die dames dat ze het ontzettend druk hebben met vanalles en nogwat, en dan generaliseer ik een beetje: dat is ook vaak je belangrijker voordoen dan je bent. Want elke dag checken ze uitgebreid Facebook, mails, smsjes komen meteen binnen enzovoorts.

De reden; ze heeft geen behoefte om het contact verder uit te breiden. Dit omdat ze er persoonlijk niet klaar voor zegt te zijn, medicijnen heeft, en andere problemen. Wel checkt ze nog iedere dag de datingsite, om sociaal te zijn naar al die gasten die haar berichten sturen.

Waarom de reden van mijn kant: ik heb sinds afgelopen november op een andere site met een meisje gepraat, bijna 3 maanden lang. Die deed op het laatst lullig, en deed bot, wat ze ook toegaf. 3 maanden een waste of time dus. In die situatie werd het nog rooskleuriger voorgespiegeld (sexdate als ze weer terug was van haar ouders) en dat is ook op niets uitgelopen. Vandaar dat ik vandaag maar eens pollde hoe het contact met deze dame ervoor stond. Dat het "nu op een verkeerd moment kwam" , tja, als ze geen voorstel doet om het een andere keer te bespreken. Op een gegeven moment ben je het eenrichtingsverkeer ook wel een beetje zat. Wanneer is het wel een goed moment om iets te bespreken, als je "altijd" druk bent, er elke dag wel (familie) gerelateerde problemen kunnen zijn of zijn.
Wat dat betreft blijft het koffiedik kijken of het zelfs na zo uitgebreid contact ook via sms iets gaat worden. Ik blijf me erover verbazen.
Friettent dikke Willie, met Willie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')