Ik geloof niet dat ze 'r nummer geeft alleen om je af te poeieren. Maar ja, vrouwenlogica daarentegen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:10 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Nou, was een leuke avond. Leuk meisje om te zien en kletst lekker weg. Heb haar nummer gekregen en ga haar van de week wel bellen.
Moet zeggen dat ze wel moeilijk te peilen is. Ik weet echt serieus niet of ze nog een keer af wil spreken of dat ze me gaat afpoeieren, kan echt beide kanten op. Maargoed, van mijn kant weet ik ook nog niet echt wat ik ervan moet denken, maar sta op zich wel open voor nog een afspraakje..Al met al als eerste internetdate ervaring zeer geslaagd.
Van de week nog een date met een ander meisje..
Kan ook een vals nummer zijn he.quote:Ik geloof niet dat ze 'r nummer geeft alleen om je af te poeieren. Maar ja, vrouwenlogica daarentegen...
Ik heb gewoon m'n mailadres meegestuurd toen. Zie niet wat daar opdringerig aan is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef RichardHammond het volgende:
Dan kan je uiteraard je e-mailadres bij een berichtje meesturen, maar dat kan ook opdringerig overkomen. Je kan ook wachten of ze het beantwoorden met een interesse-berichtje.
Als ze nu niet gezegd heeft dat het wat haar betreft daar wel bij bleef hoef je d'r niet vanuit te gaan. Maar niet gezoend dus?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:10 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Nou, was een leuke avond. Leuk meisje om te zien en kletst lekker weg. Heb haar nummer gekregen en ga haar van de week wel bellen.
Moet zeggen dat ze wel moeilijk te peilen is. Ik weet echt serieus niet of ze nog een keer af wil spreken of dat ze me gaat afpoeieren, kan echt beide kanten op. Maargoed, van mijn kant weet ik ook nog niet echt wat ik ervan moet denken, maar sta op zich wel open voor nog een afspraakje..Al met al als eerste internetdate ervaring zeer geslaagd.
Nee, moet zeggen, ben normaal gesproken niet vies van een beetje zoenen bij een (1e) date, maar de situatie was er gewoon niet echt naar en had geen zin/behoefte om dingen te gaan forceren. Gewoon een leuke avond gehad en zie wel hoe het verder loopt..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb gewoon m'n mailadres meegestuurd toen. Zie niet wat daar opdringerig aan is.
[..]
Als ze nu niet gezegd heeft dat het wat haar betreft daar wel bij bleef hoef je d'r niet vanuit te gaan. Maar niet gezoend dus?
Leuk verhaalquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:01 schreef Knipoogje het volgende:
*hopt eventjes binnen*
Keertje over een andere boeg gegooid dan dat gedate de hele tijd en me ingeschreven bij NMLK. Activiteitje gedaan. 2e activiteit met een gemengde groep van mannetje of 8 a 10, dagje later mail van een dame die het zo gezellig vond dat ze wilde weten of we het ook met zijn 2en konden herhalen...
Nu maandje samen
Ik herken mezelf hierin. Maar de echte reden bij mij dat ik weinig doe met de datingsite omdat ik nog steeds fokking fokking bang ben voor afwijzing. En ja, dat minderwaardigheidsgevoel....quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:55 schreef Northside het volgende:
[..]
Voor mijn vriendinnen die aan internetdating doen is het meer entertainment en zoeken naar bevestiging geloof ik. 's Avonds op de bank even matches checken en wat berichtjes beantwoorden als ze niets te doen hebben. Als ze er een paar dates aan overhouden, leuk, maar echt hard op zoek naar de ware? Nah.
Volgens mij is het een beetje "underground", ik vind het concept best interessant als je net in een nieuwe stad woont, maar heb nog niet echt een duidelijk beeld er vanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:15 schreef minnemin het volgende:
wat leuk madsaushier in de stad is NMLK nooit echt aangeslagen geloof ik.
[..]
Ik herken mezelf hierin. Maar de echte reden bij mij dat ik weinig doe met de datingsite omdat ik nog steeds fokking fokking bang ben voor afwijzing. En ja, dat minderwaardigheidsgevoel....
NMLKquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:01 schreef Knipoogje het volgende:
*hopt eventjes binnen*
Keertje over een andere boeg gegooid dan dat gedate de hele tijd en me ingeschreven bij NMLK. Activiteitje gedaan. 2e activiteit met een gemengde groep van mannetje of 8 a 10, dagje later mail van een dame die het zo gezellig vond dat ze wilde weten of we het ook met zijn 2en konden herhalen...
Nu maandje samen
Zoals iemand op NMLK al feilloos had geanalyseerd: Op NMLK worden mannen lid om een vriendin te vinden en de vrouwen om nieuwe mensen te leren kennenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:41 schreef madsaus het volgende:
[..]
Leuk verhaal![]()
Vroeg me altijd al af wat een objectief iemand over NMLK zou zeggen, maar ken niemand die daar aan mee heeft gedaan. De insteek is daar eigenlijk niet daten toch? Of stiekem toch wel?
Ja, maar we hebben het besproken en ze vond het geen eens erg. Ze wil nog steeds met me afspreken. Trouwens als ze gewoon lief en ruimdenkend is heb ik geen behoefte om mijn frustatie op haar te botvieren. Het is gewoon een zacht kussen.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef Knipoogje het volgende:
Euh, ik denk dat je het nu al aan het verknallen bent. Als jij 'open' bent, ga je volgens mij 10 jaar frustatie en bitterheid er uit gooien.
Alleen al een vraag als 'ik heb je facebook gecheckt, vind je dat erg?' kan al hopeloos fout overkomen
Haha, recht op heb..quote:Op zondag 5 februari 2012 17:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben het besproken en ze vond het geen eens erg. Ze wil nog steeds met me afspreken. Trouwens als ze gewoon lief en ruimdenkend is heb ik geen behoefte om mijn frustatie op haar te botvieren. Het is gewoon een zacht kussen.
Ze geeft me gewoon dat stukje vertrouwen en respect waar ik om vraag en recht op heb.
Ja, wat wil je nou zeggen, dat ik nergens recht op heb als man?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha, recht op heb..
Ik heb een filmpje, dat jou beschrijft
Klopt, je hebt geen recht op sex en respect, dat kan je alleen verdienen, niet afdwingenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou zeggen, dat ik nergens recht op heb als man?
A total waste of time... volledig mee eens! Echter wat ik dan nooit snap is waarom de vrouw in kwestie er zoveel tijd in wenste te steken of iig ingestoken heeft...quote:Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef W00fer het volgende:
Tip 2: ga nooit te lang door met mailen of smsen met een meisje waarvan je niet weet of het wat gaat worden. Boy o boy substantial waste of time. 2 maanden gepraat en nu is het boem afgelopen. Hebben elkaar nog niet gezien...
Wat was de reden? let me guess het was jouw schuld?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef W00fer het volgende:
Tip 2: ga nooit te lang door met mailen of smsen met een meisje waarvan je niet weet of het wat gaat worden. Boy o boy substantial waste of time. 2 maanden gepraat en nu is het boem afgelopen. Hebben elkaar nog niet gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |