abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107655377
Ik ben zo nu en dan best actief op Paiq, maar meer voor de lol en stond ook best afwijzend tegen internetdating.

Nu echter een heel leuk gesprek gehad met een volgens mij mooi meisje, morgen hebben we al een date :)
  zondag 5 februari 2012 @ 23:15:41 #177
174940 W00fer
Maar echt
pi_107655628
Hoelang hebben jullie (ongeveer) gepraat voordat het datingvoorstel kwam, en wie deed dat. Zij of jij?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_107655697
Ja zelfs kom je 1 van 10 meiden tegen die net wat actiever is dan de andere 9 dan is het nog oppassen. Want 9 van de 10 van die meiden die zijn juist wel heel schrikkerig als het op een date aankomt.

had het ook met deze meid kon bijna niet meer misgaan, maar toch. Na een dag sms en mails sturen, besloot ik om 14uur haar te bellen. Was ze druk dus ze moest meteen weer ophangen. Stuurt ze een sms dat ze bang was dat haar collega's meeluisterden omdat ze aan een driehoek tafel zat. Ik na werktijd rond 17en nog een paar keer bellen geen gehoor. Krijg ik ineens een sms dat ze een oud klasgenootje is tegengekomen en daar verder mee wil gaan. Onzin natuurlijk ze was gewoon bang geworden. ze smsde en mailde mij diezelfde dag nog helemaal suf, krijg ineens een mailtje met "ben je zo druk dan". Deed ik express niet antwoorden was er al een beetje bang voor maar je moet dan toch een keuze maken he.

Maar het begon zo 1 of 2dg ervoor.

Goedemorgen,

Hahaha jij bent een gekkie.. Dus je bent een krijger op zoek naar een Amazone? Hahahaha.. Nou wie weet ;)

Dit is mijn werkmail, heb je mailtje effe doorgestuurd anders kon ik niet reageren.. Fijn dat je pak paste en nog beter dat het gesprek goed ging! Ik heb net een lunch klaargemaakt voor de monteursdag dus hopelijk valt dat ook in de smaak..

Ik vond het gisteren ook gezellig.. Je bent de eerste (en enige hahaha) die ik heb toegevoegd.. Toch een rare manier om elkaar te ontmoeten, maar als je haast nooit uitgaat dan moet je toch iemand op een bepaalde manier ontmoeten.. Maar je klinkt erg leuk.. Kwa uiterlijk vind ik je een beetje op Bing lijken (van gtst hahaha) of heb ik het mis?

Ik heb deze week ook weinig tijd om te msnen hoor, woon nu tijdelijk weer thuis (heb wel 3 weken op mezelf gewoond :S) want de badkamer moest door mijn opa gefixed worden en nog wat dingen (lang verhaal waarom) dus kon er tijdelijk niet blijven wonen.. Kortom ik lig nu op een luchtbed op de overloop en heb ook mijn laptop niet bij me.. Daarom gisteren op mijn telefoon want ik wilde je toch even spreken.. Maar moet deze week een paar dingen in het huis doen en een paar dingetjes regelen (ik wil in maart een hbo studie naast me werk gaan doen en ben op zoek naar een puppy J)

Maar ik kan in ieder geval wel mailen.. Dus als je tijd tussendoor hebt dan hoor ik je wel.. Kan me werkmail alleen hier lezen en ben om 16.30 uur elke dag klaar dus als je hierheen stuurt dan weet je dat als ik niet reageer..

Werkse vandaag en veel plezier met sporten..

Xxx

Maarja ik heb nu iemand uit arnhem in het chatvizier waarvan ik denk dat die tot nu toe wel het beste klinkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 05-02-2012 23:25:20 ]
UITGESCHREVEN
  zondag 5 februari 2012 @ 23:22:11 #179
174940 W00fer
Maar echt
pi_107655942
Dingen als: ik wilde je toch even spreken, je bent de enige die, je bent een krijger opzoek naar een amazone. Het zegt dus allemaal he-le-maal niets.
pi_107656238
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:15 schreef W00fer het volgende:
Hoelang hebben jullie (ongeveer) gepraat voordat het datingvoorstel kwam, en wie deed dat. Zij of jij?
twee uur gepraat, ik hintte licht en zij nam het toen over.. bizar snel :)
  zondag 5 februari 2012 @ 23:34:29 #181
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_107656576
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:22 schreef W00fer het volgende:
Dingen als: ik wilde je toch even spreken, je bent de enige die, je bent een krijger opzoek naar een amazone. Het zegt dus allemaal he-le-maal niets.
...
  zondag 5 februari 2012 @ 23:39:45 #182
174940 W00fer
Maar echt
pi_107656792
Hehe :)
pi_107657938
Na 2-3 uurtjes chatten in totaal (kan verspreid zijn over meerdere dagen) moet je gewoon in echt afspreken en anders afkappen. Volgens mij kun je daar gewoon eerlijk in zijn. Het is wel 2012. Als dames het na urenlang chatten 'eng' vinden om even een half uurtje een drankje met iemand te doen, dan twijfelden ze al over je.

Meestal, als de 2e chat wederom erg gezellig is, dan nodig ik haar gewoon uit.
" Nou zeg, was het nou alweer een gezellige chat? Moet niet gekker worden!"
Meestal beamen ze dat. En dan volgt er een
"Ik voel een terrasje aankomen :P"
En dan zeggen ze 'ja leuk'. Heb deze zinnen min of meer al een keer of 5 geplaatst en 5x volgde daar een date uit. Eentje zei wel iets van 'Zo, jij bent wel snel zeg, zo goed ken ik je nog niet'. Tja, dan gooi je het gewoon terug. 'Ach, wat wil je nog over me weten? Vraag maar raak! Maar je kunt deze vragen ook stellen in het zonnetje met een wijntje erbij :P'

Ik vond het nooit zo moeilijk om een date te regelen. Vond het veel moeilijker om die klik te vinden.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_107658406
Ik moet zeggen dat het nu makkelijker klinkt dan het is, en ik 2-3 uur ook niet erg lang vind.
  maandag 6 februari 2012 @ 08:44:51 #185
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_107662752
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:12 schreef Knipoogje het volgende:

Ik vond het nooit zo moeilijk om een date te regelen. Vond het veel moeilijker om die klik te vinden.
Idem.

Internetdating heeft het nooit voor mij gedaan, iets met een speld in een hooiberg.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  maandag 6 februari 2012 @ 10:43:13 #186
188645 SythAdmin
onwetendheid
pi_107665317
Zijn er hier ook mensen met ervaring op Pepper.nl? Heb het idee dat ze leuk adverteren met kijk eens hoe goed we zijn, maar een paar vragen beantwoorden en daarna een zogenaamd "profiel" gemaakt...

Wat ze er voor conclusies uit trekken... ik weet het niet, maar het klopt voor geen meter. Verder ook niet echt het idee dat ze actief kijken naar wat er misschien bij je past (wat ze wel adverteren).

Anyway, welke datingsite's zijn eigenlijk het meeste actief? Ik ben zelf niet zo een echte zoeker namelijk (grote bek, klein hartje).
A wise person knows he or she knows nothing.
  maandag 6 februari 2012 @ 10:45:28 #187
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107665381
Als je als kerel zelf niet actief op zoek gaat kun je het wel vergeten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107665992
Sommige vrouwen op die datingsites, sjeez :')

zij: wil je later kinderen?
ik: op dit moment niet maar ik zeg nooit nooit...
zij: och weer zo een die niet weet wat hij wil in het leven...
ik: ik zie wel hoe het loopt, ik hoef het niet allemaal zo te plannen, eerst maar eens een relatie...
zij: mja, dit gaat hem toch niet worden...

Een andere:
zij: hou je ook van reizen?
ik: jazeker...
zij: ik ben dit jaar in Venezuela geweest en dat jaar daarvoor in Vietnam. Waar ben jij allemaal geweest?
ik: tot nu toe voornamelijk Europa, meerdere keren per jaar dat ik erop uit trek...
zij: dan wil ik je niet echt reislustig noemen...
En de chat was daarna snel voorbij

:')
pi_107666151
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:43 schreef SythAdmin het volgende:
Zijn er hier ook mensen met ervaring op Pepper.nl? Heb het idee dat ze leuk adverteren met kijk eens hoe goed we zijn, maar een paar vragen beantwoorden en daarna een zogenaamd "profiel" gemaakt...

Wat ze er voor conclusies uit trekken... ik weet het niet, maar het klopt voor geen meter. Verder ook niet echt het idee dat ze actief kijken naar wat er misschien bij je past (wat ze wel adverteren).

Anyway, welke datingsite's zijn eigenlijk het meeste actief? Ik ben zelf niet zo een echte zoeker namelijk (grote bek, klein hartje).
Ik ben 2 maanden betaald lid geweest op Pepper, heb een stuk of 6 dates gehad in die tijd. Vrouwen zijn daar redelijk ondernemend, nemen zelf contact op. Ook heb je door de manier waarop de profielen worden gemaakt veel meer aanknopingspunten om een leuk bericht te sturen dat verder gaat dan 'je ziet er leuk uit'.

Er zitten alleen niet veel vrouwen op. Met 3 matches per dag krijg je de eerste drie weken redelijk serieuze matches, maar daarna is het kassamiepjes troef. Ze willen je toch 3 matches aanbieden en dus gaat de strontkar helemaal leeg.

Betaal dus, stuur zelf wat berichten (alleen maar afwachten schiet je niks mee op :') ) en na een maand of 2 is het ook op. Maar ik denk dat je er echt wel een paar dates moet kunnen regelen, als mijn ervaringen iets waard zijn. Naar mijn mening een ander type vrouw dan op andere sites.
  maandag 6 februari 2012 @ 11:14:25 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107666182
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:06 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

ik: ik zie wel hoe het loopt, ik hoef het niet allemaal zo te plannen, eerst maar eens een relatie...

Een andere:
zij: ik ben dit jaar in Venezuela geweest en dat jaar daarvoor in Vietnam. Waar ben jij allemaal geweest?
ik: tot nu toe voornamelijk Europa, meerdere keren per jaar dat ik erop uit trek...

Haha, wel herkenbaar. Vermoeiende wijven inderdaad. :')
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 6 februari 2012 @ 11:14:55 #191
188645 SythAdmin
onwetendheid
pi_107666193
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben 2 maanden betaald lid geweest op Pepper, heb een stuk of 6 dates gehad in die tijd. Vrouwen zijn daar redelijk ondernemend, nemen zelf contact op. Ook heb je door de manier waarop de profielen worden gemaakt veel meer aanknopingspunten om een leuk bericht te sturen dat verder gaat dan 'je ziet er leuk uit'.

Er zitten alleen niet veel vrouwen op. Met 3 matches per dag krijg je de eerste drie weken redelijk serieuze matches, maar daarna is het kassamiepjes troef. Ze willen je toch 3 matches aanbieden en dus gaat de strontkar helemaal leeg.

Betaal dus, stuur zelf wat berichten (alleen maar afwachten schiet je niks mee op :') ) en na een maand of 2 is het ook op. Maar ik denk dat je er echt wel een paar dates moet kunnen regelen, als mijn ervaringen iets waard zijn. Naar mijn mening een ander type vrouw dan op andere sites.
Alle input is welkom :)

En ja ik weet maar al te goed wat mijn nadelen zijn als ik niet zo ondernemend ben, maar je wilt natuurlijk een goede indruk maken en dat maakt me een beetje onzeker... Misschien daarom ook moeite met zo direct te zijn.
A wise person knows he or she knows nothing.
pi_107666204
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:06 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

Een andere:

je weet iig snel waar je aan toe bent...geen langdurig door kabbelende gesprekjes...
Hope is the first step on the road to dissapointment
  maandag 6 februari 2012 @ 11:17:03 #193
141482 Q.
JurassiQ
pi_107666238
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, wel herkenbaar. Vermoeiende wijven inderdaad. :')
Die willen voornamelijk zelf laten zien wat voor interessant leven ze hebben. :')
For great justice!
  maandag 6 februari 2012 @ 11:25:09 #194
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107666439
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Die willen voornamelijk zelf laten zien wat voor interessant leven ze hebben. :')
Precies. "Ik ben al daar en daar en daar geweest, supermooie cultuur. Wat, jij bent nog nooit in Azië geweest? N00b!"

Nou gefeliciteerd, muts. Al hoef ik zelf ook niet iemand die nog nooit in het buitenland is geweest, maar dat tof doen met hoe veel je wel niet hebt gereisd is erg vermoeiend.
pi_107666506
Vanavond mijn 13e date sinds 9 januari met dezelfde meid (ja ik heb het serieus geteld).

Kan wel iets definitiefs worden, maar goed we zien wel...
٩๏̯͡๏)۶
pi_107666510
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies. "Ik ben al daar en daar en daar geweest, supermooie cultuur. Wat, jij bent nog nooit in Azië geweest? N00b!"

Nou gefeliciteerd, muts. Al hoef ik zelf ook niet iemand die nog nooit in het buitenland is geweest, maar dat tof doen met hoe veel je wel niet hebt gereisd is erg vermoeiend.
en met zo'n standaard Lonely Planet reis naar Vietnam/Australie ben je ook echt niet meer zo speciaal, iig geen reden om een beetje minderwaardig te doen over andere reisbestemmingen.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_107666527
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met datingsites in het buitenland? En nee ik ben niet op zoek naar een russian bride oid, ik woon in het buitenland en was benieuwd of er hier nog wat online te daten valt :)
pi_107666569
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vrouwen met profielen vol met vakantiefoto's. En altijd Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand en Peru. Vrijwel zonder uitzondering de beschreven types.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Vanavond mijn 13e date sinds 9 januari met dezelfde meid (ja ik heb het serieus geteld).

Kan wel iets definitiefs worden, maar goed we zien wel...
Na 13 dates ben je er nog niet over uit? :')
pi_107666615
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Na 13 dates ben je er nog niet over uit? :')
jawel hoor, we hebben het heel leuk samen, maar probeer me altijd in te dekken voor het moment dat het weer over is :)
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 6 februari 2012 @ 11:34:08 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107666705
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vrouwen met profielen vol met vakantiefoto's. En altijd Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand en Peru. Vrijwel zonder uitzondering de beschreven types.
Ja, en stel ze vooral geen vragen daarover want dan krijg je me toch een betoog van drie kwartier over elke bezienswaardigheid. Rot op, als ik dat wil zien ga ik er zelf wel heen.

Ook altijd foto's waar ze op een olifant zitten of een slang om hun nek hebben. (oeh wat spannend!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')