twee uur gepraat, ik hintte licht en zij nam het toen over.. bizar snelquote:Op zondag 5 februari 2012 23:15 schreef W00fer het volgende:
Hoelang hebben jullie (ongeveer) gepraat voordat het datingvoorstel kwam, en wie deed dat. Zij of jij?
...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:22 schreef W00fer het volgende:
Dingen als: ik wilde je toch even spreken, je bent de enige die, je bent een krijger opzoek naar een amazone. Het zegt dus allemaal he-le-maal niets.
Idem.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:12 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vond het nooit zo moeilijk om een date te regelen. Vond het veel moeilijker om die klik te vinden.
Ik ben 2 maanden betaald lid geweest op Pepper, heb een stuk of 6 dates gehad in die tijd. Vrouwen zijn daar redelijk ondernemend, nemen zelf contact op. Ook heb je door de manier waarop de profielen worden gemaakt veel meer aanknopingspunten om een leuk bericht te sturen dat verder gaat dan 'je ziet er leuk uit'.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:43 schreef SythAdmin het volgende:
Zijn er hier ook mensen met ervaring op Pepper.nl? Heb het idee dat ze leuk adverteren met kijk eens hoe goed we zijn, maar een paar vragen beantwoorden en daarna een zogenaamd "profiel" gemaakt...
Wat ze er voor conclusies uit trekken... ik weet het niet, maar het klopt voor geen meter. Verder ook niet echt het idee dat ze actief kijken naar wat er misschien bij je past (wat ze wel adverteren).
Anyway, welke datingsite's zijn eigenlijk het meeste actief? Ik ben zelf niet zo een echte zoeker namelijk (grote bek, klein hartje).
Haha, wel herkenbaar. Vermoeiende wijven inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:06 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Sommige vrouwen op die datingsites, sjeez
zij: wil je later kinderen?
ik: op dit moment niet maar ik zeg nooit nooit...
zij: och weer zo een die niet weet wat hij wil in het leven...
ik: ik zie wel hoe het loopt, ik hoef het niet allemaal zo te plannen, eerst maar eens een relatie...
zij: mja, dit gaat hem toch niet worden...
Een andere:
zij: hou je ook van reizen?
ik: jazeker...
zij: ik ben dit jaar in Venezuela geweest en dat jaar daarvoor in Vietnam. Waar ben jij allemaal geweest?
ik: tot nu toe voornamelijk Europa, meerdere keren per jaar dat ik erop uit trek...
zij: dan wil ik je niet echt reislustig noemen...
En de chat was daarna snel voorbij
Alle input is welkomquote:Op maandag 6 februari 2012 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben 2 maanden betaald lid geweest op Pepper, heb een stuk of 6 dates gehad in die tijd. Vrouwen zijn daar redelijk ondernemend, nemen zelf contact op. Ook heb je door de manier waarop de profielen worden gemaakt veel meer aanknopingspunten om een leuk bericht te sturen dat verder gaat dan 'je ziet er leuk uit'.
Er zitten alleen niet veel vrouwen op. Met 3 matches per dag krijg je de eerste drie weken redelijk serieuze matches, maar daarna is het kassamiepjes troef. Ze willen je toch 3 matches aanbieden en dus gaat de strontkar helemaal leeg.
Betaal dus, stuur zelf wat berichten (alleen maar afwachten schiet je niks mee op) en na een maand of 2 is het ook op. Maar ik denk dat je er echt wel een paar dates moet kunnen regelen, als mijn ervaringen iets waard zijn. Naar mijn mening een ander type vrouw dan op andere sites.
je weet iig snel waar je aan toe bent...geen langdurig door kabbelende gesprekjes...quote:Op maandag 6 februari 2012 11:06 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Sommige vrouwen op die datingsites, sjeez
zij: wil je later kinderen?
ik: op dit moment niet maar ik zeg nooit nooit...
zij: och weer zo een die niet weet wat hij wil in het leven...
ik: ik zie wel hoe het loopt, ik hoef het niet allemaal zo te plannen, eerst maar eens een relatie...
zij: mja, dit gaat hem toch niet worden...
Een andere:
zij: hou je ook van reizen?
ik: jazeker...
zij: ik ben dit jaar in Venezuela geweest en dat jaar daarvoor in Vietnam. Waar ben jij allemaal geweest?
ik: tot nu toe voornamelijk Europa, meerdere keren per jaar dat ik erop uit trek...
zij: dan wil ik je niet echt reislustig noemen...
En de chat was daarna snel voorbij
Die willen voornamelijk zelf laten zien wat voor interessant leven ze hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, wel herkenbaar. Vermoeiende wijven inderdaad.
Precies. "Ik ben al daar en daar en daar geweest, supermooie cultuur. Wat, jij bent nog nooit in Azië geweest? N00b!"quote:Op maandag 6 februari 2012 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Die willen voornamelijk zelf laten zien wat voor interessant leven ze hebben.
en met zo'n standaard Lonely Planet reis naar Vietnam/Australie ben je ook echt niet meer zo speciaal, iig geen reden om een beetje minderwaardig te doen over andere reisbestemmingen.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. "Ik ben al daar en daar en daar geweest, supermooie cultuur. Wat, jij bent nog nooit in Azië geweest? N00b!"
Nou gefeliciteerd, muts. Al hoef ik zelf ook niet iemand die nog nooit in het buitenland is geweest, maar dat tof doen met hoe veel je wel niet hebt gereisd is erg vermoeiend.
Vrouwen met profielen vol met vakantiefoto's. En altijd Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand en Peru. Vrijwel zonder uitzondering de beschreven types.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. "Ik ben al daar en daar en daar geweest, supermooie cultuur. Wat, jij bent nog nooit in Azië geweest? N00b!"
Nou gefeliciteerd, muts. Al hoef ik zelf ook niet iemand die nog nooit in het buitenland is geweest, maar dat tof doen met hoe veel je wel niet hebt gereisd is erg vermoeiend.
Na 13 dates ben je er nog niet over uit?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Vanavond mijn 13e date sinds 9 januari met dezelfde meid (ja ik heb het serieus geteld).
Kan wel iets definitiefs worden, maar goed we zien wel...
jawel hoor, we hebben het heel leuk samen, maar probeer me altijd in te dekken voor het moment dat het weer over isquote:Op maandag 6 februari 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na 13 dates ben je er nog niet over uit?
Ja, en stel ze vooral geen vragen daarover want dan krijg je me toch een betoog van drie kwartier over elke bezienswaardigheid. Rot op, als ik dat wil zien ga ik er zelf wel heen.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwen met profielen vol met vakantiefoto's. En altijd Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand en Peru. Vrijwel zonder uitzondering de beschreven types.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |