Gewoon een mooie route uitzoekenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
10KM is echt ver... en saai
Ow ja, als je lekker op je cruisesnelheid kan lopen is het heerlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:45 schreef Slickk het volgende:
[..]
Gewoon een mooie route uitzoekenAls je op een gegeven moment een goed tempo hebt is het heerlijk.
Beide niet mee eensquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
U riep?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beide niet mee eens. Loop eerst maar eens 15 km, dat is pas ver
.
* Viking84 wacht op halve-marathonloperts.
dan woon je in een saaie omgevingquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik woon ook in de stad ja, maar na 2 km ben ik vrijquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik woon midden in de stadhet is een kunst om een route vinden zonder verkeerslichten
2x5 is ook 10quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog mazzel met een park en autovrije sportvelden achter mijn huis. 5KM kan ik stoplichtloos en oversteekloos lopen. 10KM heb ik 3 oversteekjes.
En dan heb ik nog een vakantiehuisje op de veluwe waar ik een prachtig 5KM rondje heb, maar 10KM is ook daar lastig.
schollebos??quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog mazzel met een park en autovrije sportvelden achter mijn huis. 5KM kan ik stoplichtloos en oversteekloos lopen. 10KM heb ik 3 oversteekjes.
En dan heb ik nog een vakantiehuisje op de veluwe waar ik een prachtig 5KM rondje heb, maar 10KM is ook daar lastig.
voordat ik student was woonde ik aan het eind vd bermwegquote:
Bij mij werkt dat wel, want dan kan ik zien of ik het tweede rondje net zo constant loop.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja maar dat vind ik zo demotiverend, 2 keer hetzelfde rondje
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
voordat ik student was woonde ik aan het eind vd bermweg
had toen ook nog niet het hardloopvirus te pakken
jupquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]klein wereldje.
Dan herken je m'n 10KM en 5KM rondje wel.
Hiero dik ingepakt met het hele pakket van dubbele t-shirt eronder, muts sjaal en handschoenen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat wel, want dan kan ik zien of ik het tweede rondje net zo constant loop.
Hier in de Ooijpolder heb ik echt een paradijs aan lange routes. Ik kan allerlei lussen maken varierend van 7,5 tot 18 km (maar zo ver ben ik nog niet). http://www.gmap-pedometer.com/?r=5255094
Ben ik nu nog de enige die rent in een gewoon hardloopshirt met lange mouwen? Ik krijg het zo snel warm als ik loop.
Mijn rug gaat niet goed..ik heb de laatste tijd niet langer dan een kwartier achtereen kunnen lopen. Druk doende met oefeningen enzo, en er is wel een klein wondertje nodig wil ik over 5 weken de halve marathon kunnen lopen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh sneeuwverhalen uit NL![]()
Hee YUR, hoe gaat het met je rug? En met GotC? Gaan jullie wel de CPC lopen?
Jee zeg, dat zijn ook niet de leukste verhalenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn rug gaat niet goed..ik heb de laatste tijd niet langer dan een kwartier achtereen kunnen lopen. Druk doende met oefeningen enzo, en er is wel een klein wondertje nodig wil ik over 5 weken de halve marathon kunnen lopen.
GotC mag/kan voorlopig helemaal niet lopen. Staat nu op de wachtlijst van een manueel therapeut in het ziekenhuis, want dat moest van de reumatoloog...
Dus het is ff allemaal niet zoals we willen. Maar we blijven vrolijk
Thanks, komt helemaal goed!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jee zeg, dat zijn ook niet de leukste verhalenheel veel sterkte allebei... Zou je niet onder GotC's naam mee kunnen doen aan de 5km?
daarom; gestrooide fietspadenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:53 schreef slacker_nl het volgende:
Ik denk dat mijn schema een flinke deuk gaat oplopen. Ik weiger ook maar een stap in de sneeuw te zetten. Baal er wel een beetje van. Koud I can handle, sneeuw... je glijdt op je bek voordat je het doorhebt.
Beide 5 km?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]klein wereldje.
Dan herken je m'n 10KM en 5KM rondje wel.
Die worden niet gestrooid hier als ik het goed heb.quote:
dat zie je snel genoegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die worden niet gestrooid hier als ik het goed heb.
Ze hebben hier echt nergens gestrooid in Groningen.quote:
Ik moet/wil naar Amsterdam, maar je geeft me zo geen hoop. In Almere komt het ook met bakken uit de hemel. <insert meer klaagzang>quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:08 schreef Fallen het volgende:
Ik twijfel om zo de deur uit te gaan. Het sneeuwt flink door hier in Amsterdam.
Misschien een leuk experiment. Kleding is geen probleem, alleen euh... twijfel. Maar ik ben al een hele week niet geweest, dus moet!
Die klaagzang is sowieso terecht, want Almere.....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik moet/wil naar Amsterdam, maar je geeft me zo geen hoop. In Almere komt het ook met bakken uit de hemel. <insert meer klaagzang>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
of zo een oranje skibril ;-)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:08 schreef Fallen het volgende:
En ik ben weer terug van een rondje door de sneeuw ploeteren.
6.4km in 40min, vol met de sneeuw en wind in m'n smuigeltje. Het lopen op de verse sneeuw is geen probleem, loopt best fijn eigenlijk. En mijn schoenen zijn inderdaad water/sneeuw-dicht. Maar het is wel ploeteren.
Overigens best logisch, maar een zonnebril was misschien wel prettig geweest. Al was het alleen maar om de sneeuw uit m'n ogen te houden.
Dat is juist waar de schoen wringt, ik wil records vestigen, dus dan helpt die natte drap niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef Viking84 het volgende:
Hardlopen, terwijl het sneeuwt is geen goed idee, hardlopen in de sneeuw is op zich niet zo'n groot probleem, maar dan moet je geen snelheidsrecords willen vestigen(vorige winter ook gewoon gelopen in de sneeuw). Eens kijken of ik morgen 10 km kan doen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is juist waar de schoen wringt, ik wil records vestigen, dus dan helpt die natte drap niet.
Ik loop nu op een schema om m'n 5km tijd te verbeteren op 11 maart, dat betekend dus dat ik elke keer een stukje harder loop. Het duurlooptempo moet langzaam aan omhoog, tijdens intervallen gaan we nog harder. Ik wil 4min/km lopen, tijdens m'n duurlopen train in nu rond de 4:30/5:30min/km. Duurlopen zijn nu 30-45 minuten lang. Dat moet dus elke week een stukje harder, een stukje makkelijker gaan. Als ik tempo moet verlagen in de sneeuw helpt dat natuurlijk niet echt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je loopt enkel om elke keer jezelf verbeteren ? Niet om op te bouwen/ te onderhouden/ te intervallen/ duurlopen doen om conditie te verbeteren etc?
kan je dan niet binnen op een band?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik loop nu op een schema om m'n 5km tijd te verbeteren op 11 maart, dat betekend dus dat ik elke keer een stukje harder loop. Het duurlooptempo moet langzaam aan omhoog, tijdens intervallen gaan we nog harder. Ik wil 4min/km lopen, tijdens m'n duurlopen train in nu rond de 4:30/5:30min/km. Duurlopen zijn nu 30-45 minuten lang. Dat moet dus elke week een stukje harder, een stukje makkelijker gaan. Als ik tempo moet verlagen in de sneeuw helpt dat natuurlijk niet echt.
Saaaaaaaaai, geen uitdaging, geen buitenlucht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:22 schreef Jumparound het volgende:
kan je dan niet binnen op een band?
eerst piep je over de sneeuw, dan geeft iemand een tijdelijke oplossing (want hoeveel dagen sneeuw zijn er nu en blijkbaar is sneller gaan belangrijk voor je) en dan is dat ook niet goedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Saaaaaaaaai, geen uitdaging, geen buitenlucht.
Ik weet dat het een alternatief is, echter mag het nog wel kut zijn. Ik wil gewoon buiten lopen. Ik ga geen week stilzitten, maar een band is toch anders.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:30 schreef DarkElf het volgende:
eerst piep je over de sneeuw, dan geeft iemand een tijdelijke oplossing (want hoeveel dagen sneeuw zijn er nu en blijkbaar is sneller gaan belangrijk voor je) en dan is dat ook niet goed
Nee, zit in een HATE SNOW fase.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef Fallen het volgende:
Slack zit duidelijk in de Nee-fase vandaag!
Ja, echter heb ik een trainingsschema van 12 weken, waarvan de eerste 4 weken in m'n vakantie op Aruba waren en daar ergens tussen de 4/5 keer gelopen heb. Heb tevens vanaf de Halve van Amsterdam (16/10/11) niet meer wekelijks gelopen, sterker nog, na de halve 2x, daarna niks meer gedaan t/m december. Ben sinds 3 weken weer echt begonnen. Dus, het schema heeft al een flinke deuk opgelopen. En ik taper voor m'n races, dus die week rust zit er echt wel in.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:56 schreef DarkElf het volgende:
Mopperkont!
Trouwens, Nooit gehoord dat je van een week niet lopen zelfs sneller kan worden? Of is dat je nooit opgevallen na een vakantie ofzo?
Ik mis een zweep bij de voorste!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoop zondag wel weer te kunnen rennen eigenlijk. Als ik 10KM kan doen zit ik al aan de 100KM dit jaar
Vanavond even een rondje van 3KM door de sneeuw geploeterd met een slee met 3 kinderen achter me.
[ afbeelding ]
Best goed voor de bovenbenen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die heeft ze niet nodig met haar willetje!
Eventueel als alternatief de sportschool. Binnen rennen, lekker warm en sneeuwvrij...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:55 schreef Viking84 het volgende:
Zondag komt er nieuwe sneeuw, Swets. Ik had ook willen gaan dit weekend, maar denk dat het hem ook niet wordt. Ga idd wel lopend boodschappen doen ofzo! En ik loop idd niet alleen hard om mijn tijd te verbeteren, maar ook om het lopen op peil te houden. Wel jammer dat de sneeuw nu roet in het eten gooit, ik was net zo goed bezig met m'n 3 keer lopen per week
.
Heb ook zelden snaaiwerk in huis, de beste manier op van snoepen af te komenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:06 schreef slacker_nl het volgende:
Ssst, ik heb zin in snaaiwerk, maar er is werkelijk niks in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |