Veel sterkte en succes met revalideren. Gescheurde achillespees is niet niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:51 schreef Bladzwaard het volgende:
Gvd, vanaf maart last van een shinsplint. Maar laatste 2 maanden ging een stuk beter, paar keer 30-40 minuten kunnen lopen zonder al te veel last. En nu maandag mijn achillespees afgescheurd...
klopt, en het vrolijke gekraak van eerder genoemde sneeuwvlokjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toch is het wel een heel idyllisch beeld, lopen in de vallende sneeuwvlokjes met niets dan stilte om je heen![]()
Anyway, ik ben klaar voor mn eerste prestatieloopje ooit. Zondag 8km in Apeldoorn lopen, ben heel erg benieuwd ...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef slacker_nl het volgende:
Was lekker lopen met -6 moet ik zeggen.
Heb vandaag een wintertight gekocht en een wintershirt (net iets dikker dan het normale spul dus) en daarboven m'n reguliere hardloopjas, handschoenen en het ging perfect. Heerlijk op tempo gelopen, moet even kijken in m'n schema wat ik had moeten lopen, maar volgens mij komt dat wel overeen. Ben gewoon naar buiten gegaan en had voor mezelf het idee, ik ga gewoon lekker een stukje lopen en genieten. Which I did. Prachtig landschap, bevroren vaarten, mensen op het ijs, het geluid van het schelpenpad onder je schoenen, een ondergaande zon. Lovely!
Wat is er met je poot gebeurd?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:39 schreef datisstom het volgende:
[..]![]()
Helaas is m'n voet nog steeds niet hersteld, en morgen heb ik met school gym dus dan wordt het allemaal nog erger.
Op vers gevallen sneeuw is het prima lopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
klopt, en het vrolijke gekraak van eerder genoemde sneeuwvlokjes
maar de stilte wordt meestal onderbroken door een hartgrondige vloek vanwege slecht begaanbare fietspaden, spekgladde stoepjes en in winterslaap verkerende automobilisten
Owkee, maar wat doet er pijn aan dan? Want pijnlijke voeten lijken me vooral bij hardlopen een probleem. Met normaal lopen nergens last van?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:47 schreef datisstom het volgende:
Niks, vanaf de eerste keer lopen deed het al pijn (beide voeten), maar dat heb ik 2 weken genegeerd. Deze week toch maar eens rust genomen, maar tevergeefs.
Ergens bij de enkel doet het pijn, na een paar meter lopen al. Bij normaal wandelen heb ik er geen last van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Owkee, maar wat doet er pijn aan dan? Want pijnlijke voeten lijken me vooral bij hardlopen een probleem. Met normaal lopen nergens last van?
De link is geen schema? Maar spierversterkende oefeningen.. Verder mag je het lekker uitzoeken. Je hebt in twee topics behoorlijk hoog van de toren lopen blazen en nu zit je stil. Ik hoor nog net geen "I told you so" of toch wel?!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:04 schreef datisstom het volgende:
Bedankt voor de link, maar je begrijpt dat ik niet dat schema kan afronden in 8 weken, want dan is de Venloop al geweest.
En gymen moet wel, de sportleraar heeft natuurlijk al veel te vaak hetzelfe smoesje gehoord.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De link is geen schema? Maar spierversterkende oefeningen.. Verder mag je het lekker uitzoeken. Je hebt in twee topics behoorlijk hoog van de toren lopen blazen en nu zit je stil. Ik hoor nog net geen "I told you so" of toch wel?!
10KM is echt ver... en saaiquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:12 schreef Finland. het volgende:
Ik kan echt met geen mogelijkheid wachten dat ik tien kilometer kan lopen, dat lijkt me echt helemaal fantastisch.
Sommige mensen moeten nu eenmaal een blessure zelf meemaken voordat ze begrijpen dat je voor blessures moet uitkijken. Ik kan het weten wat ik was zo'n mens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De link is geen schema? Maar spierversterkende oefeningen.. Verder mag je het lekker uitzoeken. Je hebt in twee topics behoorlijk hoog van de toren lopen blazen en nu zit je stil. Ik hoor nog net geen "I told you so" of toch wel?!
Gewoon een mooie route uitzoekenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
10KM is echt ver... en saai
Ow ja, als je lekker op je cruisesnelheid kan lopen is het heerlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:45 schreef Slickk het volgende:
[..]
Gewoon een mooie route uitzoekenAls je op een gegeven moment een goed tempo hebt is het heerlijk.
Beide niet mee eensquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
U riep?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beide niet mee eens. Loop eerst maar eens 15 km, dat is pas ver
.
* Viking84 wacht op halve-marathonloperts.
dan woon je in een saaie omgevingquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik woon ook in de stad ja, maar na 2 km ben ik vrijquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik woon midden in de stadhet is een kunst om een route vinden zonder verkeerslichten
2x5 is ook 10quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog mazzel met een park en autovrije sportvelden achter mijn huis. 5KM kan ik stoplichtloos en oversteekloos lopen. 10KM heb ik 3 oversteekjes.
En dan heb ik nog een vakantiehuisje op de veluwe waar ik een prachtig 5KM rondje heb, maar 10KM is ook daar lastig.
schollebos??quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog mazzel met een park en autovrije sportvelden achter mijn huis. 5KM kan ik stoplichtloos en oversteekloos lopen. 10KM heb ik 3 oversteekjes.
En dan heb ik nog een vakantiehuisje op de veluwe waar ik een prachtig 5KM rondje heb, maar 10KM is ook daar lastig.
voordat ik student was woonde ik aan het eind vd bermwegquote:
Bij mij werkt dat wel, want dan kan ik zien of ik het tweede rondje net zo constant loop.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja maar dat vind ik zo demotiverend, 2 keer hetzelfde rondje
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
voordat ik student was woonde ik aan het eind vd bermweg
had toen ook nog niet het hardloopvirus te pakken
jupquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]klein wereldje.
Dan herken je m'n 10KM en 5KM rondje wel.
Hiero dik ingepakt met het hele pakket van dubbele t-shirt eronder, muts sjaal en handschoenen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat wel, want dan kan ik zien of ik het tweede rondje net zo constant loop.
Hier in de Ooijpolder heb ik echt een paradijs aan lange routes. Ik kan allerlei lussen maken varierend van 7,5 tot 18 km (maar zo ver ben ik nog niet). http://www.gmap-pedometer.com/?r=5255094
Ben ik nu nog de enige die rent in een gewoon hardloopshirt met lange mouwen? Ik krijg het zo snel warm als ik loop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |