quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:07 schreef DarkElf het volgende:
Verder viel t mij mee, je moet je wel goed aankleden en alles wat onbedekt is is enorm koud maar ja bivakmutsen mogen niet meer he?
als je je warm genoeg aankleed, en vergeet vooral geen handschoenen dan loop je jezelf toch warm? Daarna bij thuiskomst kleren uit, jezelf opwrijven met een droge handdoek (stimuleert doorbloeding en is goed voor je spieren) een warme douche nemen, en iets warms drinkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:41 schreef ejvdb het volgende:
Sinds ik ben wezen hardlopen en daarna mijn handen niet meer voelde ben ik helaas niet meer wezen hardlopen, dat is sinds zaterdag... wanneer stijgen die temperaturen weer? Ik durf het met deze temperaturen echt niet aan...
We zullen het binnenkort weer is proberen, ik loop alleen savonds en zit nu elke avodn ook in het ziekenhuis. Overdag kan ik het echt niet.... Bedankt voor de tips:)quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je je warm genoeg aankleed, en vergeet vooral geen handschoenen dan loop je jezelf toch warm? Daarna bij thuiskomst kleren uit, jezelf opwrijven met een droge handdoek (stimuleert doorbloeding en is goed voor je spieren) een warme douche nemen, en iets warms drinken
Hier heb ik nooit van gehoord. Mag je voor sporten niks aan dat je gezicht volledig bedekt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:07 schreef DarkElf het volgende:
Verder viel t mij mee, je moet je wel goed aankleden en alles wat onbedekt is is enorm koud maar ja bivakmutsen mogen niet meer he?
Boerkaverbod, geldt ook voor integraal helmen en bivakmutsenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:31 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Hier heb ik nooit van gehoord. Mag je voor sporten niks aan dat je gezicht volledig bedekt?
johquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:31 schreef datisstom het volgende:
Verdorie, die voet wil maar niet herstellen.
het verbod is nog niet ingegaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Boerkaverbod, geldt ook voor integraal helmen en bivakmutsen
sowieso was t een grapjequote:Op donderdag 2 februari 2012 12:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
het verbod is nog niet ingegaan
Paar dagen geleden ook gedaan. Was wel zo prettig. En je kunt net wat beter zien of het ergens glad is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik probeer vandaag weer een uurtje eerder naar huis te gaan om toch nog bij daglicht te lopen.
shinsplint gaat ook niet vanzelf over. Zeker niet door hem te blijven belasten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:51 schreef Bladzwaard het volgende:
Gvd, vanaf maart last van een shinsplint. Maar laatste 2 maanden ging een stuk beter, paar keer 30-40 minuten kunnen lopen zonder al te veel last. En nu maandag mijn achillespees afgescheurd...
ik denk dat je met een afgescheurde achillespees ook niks anders kan doen dan rusten hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef Jumparound het volgende:
shinsplint gaat ook niet vanzelf over. Zeker niet door hem te blijven belasten.
- ga naar eensport fysio
- laat je daarna door een hardloopwinkel adviseren voer de juiste schoenen
- geef het nog 5 weken rust voordat je weer gaat lopen
Ik zag net je FoBo en ik begrijp wel je naam nu.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik probeer vandaag weer een uurtje eerder naar huis te gaan om toch nog bij daglicht te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |