Je bent blijkbaar bijzonder genoeg om over te hebben. Ik ken dat gevoel. Best fijn hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb vernomen dat mensen hier over mij praten.
Ik noem geen namen.
Klinkerbotsing
Vind het een beetje achterbaks, maarja.. vrouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar bijzonder genoeg om over te hebben. Ik ken dat gevoel. Best fijn hoor.
Ben je zo onzeker? Lekker laten lullen. Je druk maken om mensen die wat zeggen op een forum. Lekker boeiend, joh. Er is meer in de wereld dan Fok.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind het een beetje achterbaks, maarja.. vrouwen.
Hallo schatje. Waarom zouden mensen over jou nou lelijk pratenquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb vernomen dat mensen hier over mij praten.
Ik noem geen namen.
Klinkerbotsing
Jij hebt volkomen gelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind het een beetje achterbaks, maarja.. vrouwen.
Peuterkutje uit ONZ.quote:
Waarschijnlijk een 39-jarige dikke WoW speler dus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Peuterkutje uit ONZ.
Dat soort dingen mis jij dus
Als ze dit lees hequote:Op woensdag 1 februari 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een 39-jarige dikke WoW speler dus.
Iets?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ze dit lees he![]()
![]()
Maar ze is wat je ziet in haar fobo. Alleen iets dikker geworden de laatste tijd.
Idd...maar waar zijn al m'n handige edit-knopjes gebleven. Quoten lukt nog wel, maar m'n smileys.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:46 schreef Caland het volgende:
Ik dacht even dat ik gebanned was.
'Hmmpff, waarom nu weer? '
Waarom een pop-up?quote:
Snap de toegevoegde waarde ook niet zo, eigenlijk. Gebruik sowieso bijna altijd een PI.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap de toegevoegde waarde ook niet zo, eigenlijk. Gebruik sowieso bijna altijd een PI.
Daar kun je die popup shit wegdoenquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:56 schreef Bart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs tabblad overig.
Die oude manier blijft echt de beste. Gaat ook sneller en je kunt een PI gebruiken.quote:
Testquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die oude manier blijft echt de beste. Gaat ook sneller en je kunt een PI gebruiken.
Ik snap alleen niet wat het voordeel is, aangezien ik na het invoeren van mijn reactie alsnog weer naar beneden wordt gestuurd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die oude manier blijft echt de beste. Gaat ook sneller en je kunt een PI gebruiken.
Goed idee. Probleem is dat ik het alleen te vroeg vind.quote:
Klopt. Ik heb alleen geen normaal brood, dus moet het telkens afbakken. Vind het zo'n onzin om m'n oven om de 2,5 uur te laten loeien.quote:
Vooral na de maaltijd.quote:
Dat was niet in VBL joh, dat was in ONZ en KLB en zoquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:31 schreef Caland het volgende:
Ik ken al die namen niet joh.![]()
Weet wel dat jojoortje vroegah altijd met Paul een beetje aan het trollen en spammen was hier, toen ik terugkwam was ze opeens mod.
Huilen als ik het eetquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral na de maaltijd.
Maar mosterd vind ik heerlijk. Vooral van die grove graanmosterd.
Die fijne scherpe moet je hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral na de maaltijd.
Maar mosterd vind ik heerlijk. Vooral van die grove graanmosterd.
Mijn geheugen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat was niet in VBL joh, dat was in ONZ en KLB en zo
Lekker, maar nooit begrepen waarom mensen daar zo speciaal over doen. Vind het maar ordinaire kost.quote:
Of die geel-groenige Engelse mosterd van Colman's. Pittig!quote:
Oh ja, zo'n gouden mop van de Moppentrommel op RTL4.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
2 mannen lopen over straat. Vraagt de 1 aan de andere 'Mag ik in het midden lopen'
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
2 mannen lopen over straat. Vraagt de 1 aan de andere 'Mag ik in het midden lopen'
Alcoholmisbruik ftw.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn geheugen.
Dan postte je heel weinig hier dan.
Ok... nieuwe poging dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja, zo'n gouden mop van de Moppentrommel op RTL4.
quote:Er waren eens 2 ballonnen aan het zweven in de Sahara-woestijn.
Na een tijdje zegt de ene tegen de andere ballon: 'PAS OP voor die cactus !!.
Zegt de andere: 'Ik ben daarvan niet..... BANG !!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe hebben ze het jodelen uitgevonden?
Er liepen ooit eens 2 chinezen langs een ravijn, opeens flikkert die radio het ravijn in.
Zegt die ene chinees tegen die andere: O JEE DE LADIOOO !
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn geheugen.
Nee man, heel veel. Ik viel gewoon niet op. Nu val ik alleen op omdat ik blauw benquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn geheugen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Nee man, heel veel. Ik viel gewoon niet op. Nu val ik alleen op omdat ik blauw ben
Stiekem ben ik gewoon een dude van in de veertig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Onzin jij valt altijd op
Heb ik wel toch?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje, waarom heb je geen foto's in je fobo?
Maakt niet uit. Ik heb een fantasie zonder grenzen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon een dude van in de veertig.
Ze durft nog niet eens een foto van zichzelf in haar fobo te zetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje durf jij tegen Danny te zeggen dat het nieuwe quoten nergens op lijkt?
Nu dat de PI's en smilies zijn toegevoegd heb ik er geen moeite meer mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje durf jij tegen Danny te zeggen dat het nieuwe quoten nergens op lijkt?
Als je dat zelf niet durft ben je gewoon een mietje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Stokstaart het volgende:
Ach, Blind,Enoh en Imbecielio lukt het ook niet vakerquote:
Al gedaan net. Maar jij als mod zijnde kan dat natuurlijk niet makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet durft ben je gewoon een mietje.
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Al gedaan net. Maar jij als mod zijnde kan dat natuurlijk niet maken
Niet zo negatief... Ebecilio heeft best potentiequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef eight het volgende:
[..]
Ach, Blind,Enoh en Imbecielio lukt het ook niet vaker
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo negatief... Ebecilio heeft best potentie
Die trekt zich daar niks van aan, joh.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Stokstaart het volgende:
Maakt klagen over de kou je juist geen boeler? en ja ik vind het koud, daten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
Hé boelers, hoe koud is het bij jullie op dit moment?
Kou zit tussen je oren, koeta.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
-6 en zo lekker naar Texel toequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, je bent te jong.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt klagen over de kou je juist geen boeler? en ja ik vind het koud, daten?
Ik denk dat het hier in Tilburg richting de -4 of -5 al gaat. Het is echt vreselijk koud met die gierende poolwind.quote:
Kun je morgen lekker van genieten als je zonder CV zitquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef eight het volgende:
[..]
Kun je morgen lekker van genieten als je zonder CV zit
Ik heb het niet zo snel koud hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef eight het volgende:
[..]
Kun je morgen lekker van genieten als je zonder CV zit
Bel die mannen maar af dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo snel koud hoor.
Ik zit niet aan zee. Provincie Utrecht, choller.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tap da moffo boeler.Anyway...jullie zitten net wat warmer aan zee.
Ok. Ieder z'n ding. Wat ben je in Utrecht aan 't doen dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit niet aan zee. Provincie Utrecht, choller.
Provincie Utrecht, ik zei niet Utrecht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Ieder z'n ding. Wat ben je in Utrecht aan 't doen dan.
Ben ik het niet mee eens, gewoon verhuizen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Provincie Utrecht, ik zei niet Utrecht.
Maar ik werk en woon daar.
Ok, geinig. Weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een 39-jarige dikke WoW speler dus.
True that. Ben al weg hier.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben je zo onzeker? Lekker laten lullen. Je druk maken om mensen die wat zeggen op een forum. Lekker boeiend, joh. Er is meer in de wereld dan Fok.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
True that. Ben al weg hier.
Die zien we nooit meer te-rug.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
True that. Ben al weg hier.
Als je een goed geisoleerd huis hebt, maakt het inderdaad niet zoveel uit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
Kachel staat al de hele dag uit hier, zo koud is het dus niet.
Ben je gek?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
Kachel staat al de hele dag uit hier, zo koud is het dus niet.
Ideaal is dat. Vooral met dat nieuwe glas. Zonnetje er op en nergens last van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je een goed geisoleerd huis hebt, maakt het inderdaad niet zoveel uit.
Als ik de verwarming ook maar een klein stukje opendraai, wordt het meteen bloedheet.
Ernstig, hè.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:54 schreef De_kromme het volgende:
Happel woont niet eens in Rotterdam.
Ben je er wel geboren?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ernstig, hè.
Hele familie komt er vandaan, maar ik niet.
Bastaard!quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ernstig, hè.
Daar was ik ook bang voor, ik woon namelijk op de vierde en tevens hoogste verdieping, plat dak. Niks aan het handje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ideaal is dat. Vooral met dat nieuwe glas. Zonnetje er op en nergens last van.
Vraag me alleen af hoe dat in de zomer moet. Zal wel warm zijn dan.
Ik heb ineens een stuk minder respect voor jou mang.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ernstig, hè.
Isolatie werkt dus 2 kanten op in het algemeen. Maar zodra je idd zon door ramen hebt zal het er in de zomer alleen maar warmer op worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ideaal is dat. Vooral met dat nieuwe glas. Zonnetje er op en nergens last van.
Vraag me alleen af hoe dat in de zomer moet. Zal wel warm zijn dan.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor, ik woon namelijk op de vierde en tevens hoogste verdieping, plat dak. Niks aan het handje.
[..]
Ik heb ineens een stuk minder respect voor jou mang.![]()
Maar sowieso altijd buiten als het lekker weer is. En 's nachts kan je een ventilator aanzetten (dit jaar niet eens nodig gehad).
Oke meneer Carglassquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Isolatie werkt dus 2 kanten op in het algemeen. Maar zodra je idd zon door ramen hebt zal het er in de zomer alleen maar warmer op worden.
Beetje in jullie taal spreken he. Anders begrijpen die havenslaven het niet.quote:
De Elite gaat uiteindelijk toch wel buitenaf wonen. Als ze hun zakken gevuld hebben. Hoor je steeds vaker.quote:
Hahahah, wat een trieste boel daaro. Ik zou als ik Ajacied was meteen het ontslag van Blind eisen. Of hij mag die miljoenen die El Hamdaoui had opgeleverd uit zijn eigen zak toveren.quote:'In plaats daarvan, vroegen zij om 18.36 uur opeens om een bankgarantie', vervolgt Corvino. 'Toen waren de banken al dicht. Ik kon niets meer doen. Om 19.30 uur stuurde Ajax alsnog het contract, maar toen was het al een half uur te laat.' In Italië sloot de transfermarkt niet zoals in Nederland om middernacht, maar om 19.00 uur 's avonds.
Als Ado zou ik hem snel voor 2 miljoen aantrekken voor 1,8 miljoen per jaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hahahah, wat een trieste boel daaro. Ik zou als ik Ajacied was meteen het ontslag van Blind eisen. Of hij mag die miljoenen die El Hamdaoui had opgeleverd uit zijn eigen zak toveren.
Wel zonde dat zo'n goede speler niet aan spelen toekomt. Met dit soort types moet je gewoon om kunnen gaan als trainer. En jammer dat hij nu niet in Florence zit, ik ga er binnenkort ef buurten. Ervaringen?
Nu nog? Kan niet he... Sowieso heeft ADO helemaal geen 1,8 milj per jaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Ado zou ik hem snel voor 2 miljoen aantrekken voor 1,8 miljoen per jaar. Immers is dan wel een aardig tot goede standin, maar J. Verhoek is opzeker na dit seizoen weg en die ginger (Van Duijnen?) is niet goed genoeg.
Ach joh rijke eigenaar moet kunnen. Die man heeft toch geen verstand van voetbal dus die krijg ik wel overtuigd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nu nog? Kan niet he... Sowieso heeft ADO helemaal geen 1,8 milj per jaar.
Wie is er rijk bij ADO?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach joh rijke eigenaar moet kunnen. Die man heeft toch geen verstand van voetbal dus die krijg ik wel overtuigd.
Mark van der Kallen rijk??? Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dacht je van Mark van der Kallen? Ik zeg toch ook eigenaar.
Ik ook, heerlijke provincie om te wonenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, ik lees niet het hele topicquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Je begrijpt overigens wel dat deze opzich niet geheel oninteressante discussie is begonnen uit een slechte grap op een iets wat vermoeiende post he?. Maar ik denk inderdaad dat Van der Kallen zijn bankrekening opzijn minst gehalveerd is sinds hij Ado opkocht. Investeren in nieuwe ideeen en bedrijfjes is nou eenmaal risicovol in deze crisis.
is zó 2009quote:
Maak een grafiek er van zou ik zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef Muto het volgende:
Dit topic gaat bij vlagen heel hard. En daarna weer heel sloom.
Dat Koeman het maar niet hoort..quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:40 schreef De_kromme het volgende:
Kroketjes voor 50 cent bij Bram, lekker hoor.![]()
![]()
Lekker. Pasta met tomaten, ansjovis, kappertjes en tonijn. Wat kruiden, pepertje, teentjes knoflook en wat olijven erin mikken en je bent klaar.quote:
Doe eens niet zo stoer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maak een grafiek er van zou ik zeggen.
Bram Ladagequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:40 schreef De_kromme het volgende:
Kroketjes voor 50 cent bij Bram, lekker hoor.![]()
![]()
Dalijk nog een hoerenpasta erin.
Ik krijg nu een apart scherm voor comment plaatsen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:23 schreef Smoofie het volgende:
De Lay out van FOK is anders bij mij, beter.
O.a. ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik krijg nu een apart scherm voor comment plaatsen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:00 schreef msnk het volgende:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
Daar kun je die popup shit wegdoen
Het ziet er bij mij beter uit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat nog meer dan? Ik heb abbo dus ik zie alleen dat nieuw.
Berlijn is toch ook een lelijke stad? Genoeg te doen maar in de oorlog ook compleet verwoest net als R'dam.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:23 schreef De_kromme het volgende:
Kwam vandaag een Rotterdammer tegen die Rotterdam mooier vond qua architectuur dan Berlijn.
Kansloos volk. Maar 50 cent voor een kroketje is wel een hele goede deal.
Berlijn is ook érg grijs, allemaal betonblokken, vooral in het oosten. Kut sovjets.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Berlijn is toch ook een lelijke stad? Genoeg te doen maar in de oorlog ook compleet verwoest net als R'dam.
Neejoh gek, al die kraakpanden zijn sick. En trouwens R'dam is sowieso gewoon een lelijke stad. Ik hoorde vandaag dat ze bomen gaan 'kweken' in een katapult vorm. Zodat het matcht met dat station wat ze aant bouwen zijn in Rotjeknor. Waar gaat het heen in de wereld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Berlijn is toch ook een lelijke stad? Genoeg te doen maar in de oorlog ook compleet verwoest net als R'dam.
Idd...belachelijk. Totale waanzin. Hoe halen ze 't in hun hoofd om zoiets te bedenken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh gek, al die kraakpanden zijn sick. En trouwens R'dam is sowieso gewoon een lelijke stad. Ik hoorde vandaag dat ze bomen gaan 'kweken' in een katapult vorm. Zodat het matcht met dat station wat ze aant bouwen zijn in Rotjeknor. Waar gaat het heen in de wereld.
Kraakpandenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh gek, al die kraakpanden zijn sick. En trouwens R'dam is sowieso gewoon een lelijke stad. Ik hoorde vandaag dat ze bomen gaan 'kweken' in een katapult vorm. Zodat het matcht met dat station wat ze aant bouwen zijn in Rotjeknor. Waar gaat het heen in de wereld.
Is hetzelfde scherm als onderaan de pagina, hij verplaats hem nu automatisch naar waar je quote. Dan staat ie dus niet meer onderaan de pagina.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik krijg nu een apart scherm voor comment plaatsen.
Jullie hebben niet eens een metro. Die pier staat symbool voor het enorme verval daar. Ouwe meuk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:48 schreef De_kromme het volgende:
Haha.
Den Haag loopt alles op rolletjes ja. Dat kan je van Rotterdam helaas niet zeggen. Even een lekker nummertje, speciaal voor de Rotterdammers:
Jij was er toch al, zeurwijf?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:51 schreef Smoofie het volgende:
Vrouwen zijn weer in dit topic beland, allemaal wegwezen.
Heb jij wat met die Smoofie, jullie kibbelen als een getrouwd stelletje.quote:
Nigga..quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:48 schreef De_kromme het volgende:
Haha.
Den Haag loopt alles op rolletjes ja. Dat kan je van Rotterdam helaas niet zeggen. Even een lekker nummertje, speciaal voor de Rotterdammers:
Dat is meer represent voor DH. Of die trut van een Anouk.quote:
Soort van haat/liefde verhouding... Behalve de liefde dan...quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij wat met die Smoofie, jullie kibbelen als een getrouwd stelletje.
Hahahahha wtf. Moet ze maar geen foto's posten. De OP van VBL zegt ook meer dan genoeg lijkt mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie moet je dit topic eens teruglezen. Dromenvanger kwam verhaal halen
Dromenvangertje, was dat die ene? Waar we het over hadden? Die we in detail hadden beschreven? Kijk PM A4L, meer details swa.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
He boys,
Ik hoorde van Dromenvangertje dat jullie hier aan het praten waren over haar.
Ik geef jullie een waarschuwing, nog een keer een foto of een post over Dromenvangertje,
en je zal met mij te maken krijgen, ik klap jullie kapot.
Later
A4L
Ik heb alle details hier naast me liggen swa.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dromenvangertje, was dat die ene? Waar we het over hadden? Die we in detail hadden beschreven? Kijk PM A4L, meer details swa.
Die eerste is jeugdsentiment.quote:
Wie? Misses pretty face?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb alle details hier naast me liggen swa.
Maar ook jij krijgt met mij te maken als je doorgaat over haar.
Als ik wakker word dan droom ik nog.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb alle details hier naast me liggen swa.
Maar ook jij krijgt met mij te maken als je doorgaat over haar.
Nog steeds bezig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik wakker word dan droom ik nog.
quote:
Dat ben jij nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok ok dit ben ik... Wat is het toch met die show jezelf topics op FokHet boeit me werkelijk geen flikker.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ben jij niet. Ja, mensen posten de gekste pix, behalve dromenvangertje ofc.
Heeft ze je gepm'ed met cam info?quote:
He, dat lijkt op mijn zolderkamertje!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Sorry ik stop al boys![]()
[ afbeelding ]
Bubbeling swag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Sorry ik stop al boys![]()
[ afbeelding ]
Zonder Tong 14 met Tong 18quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef De_kromme het volgende:
Kan het hier geen 18+ worden?
Wat zou de gemiddelde leeftijd van die Ajacieden zijn hier op Fok!? Jaartje of 13?
Gemiddelde leeftijd ligt idd op 13.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef De_kromme het volgende:
Wat zou de gemiddelde leeftijd van die Ajacieden zijn hier op Fok!? Jaartje of 13?
Klote nou. Gaat werkelijk nergens over.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef De_kromme het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd ligt idd op 13.
IQ ligt 50 boven die van hagenezen. Met 191 als hoogste, van Smoof.
Ja ja, woordgrapjes met GVVV, dat kan iedere gek.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajacied422 maakte daar vandaag een inhoudelijk sterk grapje over.
GVVV = Gehandicapte voetballers vervelen veel
Erg grappig ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
GodVerVerVerVerdomme
Hee ik kan het ook
Niet zo schelden. Voorbeeldfunctie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
GodVerVerVerVerdomme
Hee ik kan het ook
Word ook gewoon uitgezonden, Veronica dacht ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:58 schreef n00b13 het volgende:
staat GVVVVVVVV 1-0 voor?
Cool! Radio luisteren
Huftahhhquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet zo schelden. Voorbeeldfunctie.
Hoeah.
[..]
Word ook gewoon uitgezonden, Veronica dacht ik.
Natuurlijk. Ik dacht dat het op EL was.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veronica zend het live uit mocht je interesse hebben.
Heb je de hoerenpasta al gemaakt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou. Wat wil je over d'r zeggen jongen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo praten we niet meer over dromenvangertje?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wow, dik drama in Egypte tijdens een voetbalwedstrijd
Zelfs ik vond het een tikkeltje te slecht worden. Te weinig alcohol in mijn bloed denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo praten we niet meer over dromenvangertje?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je de hoerenpasta al gemaakt?Ik heb vanavond Chinees gedaan. Morgen boerenkool. Van 't weekend spaghettiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Ik hoorde dat ook net. Echt veel mensen gingen jagen op spelers, supporters en stewards.quote:
Mannnn! Zeker 70 doden, wtfquote:
Jammerquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs ik vond het een tikkeltje te slecht worden. Te weinig alcohol in mijn bloed denk ik.
Spaghetti wordt dus hoerenpasta.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb vanavond Chinees gedaan. Morgen boerenkool. Van 't weekend spaghetti
Ja, what the hell.quote:
Kloptquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Spaghetti wordt dus hoerenpasta.
Chinees.Eerste happen is het prima, daarna smerig.
Oh zeg dan dat dit het AZ topic is en niet de SC..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
MsnK en Ulta, kappen nu. Is niet leuk.
MSnK.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
MsnK en Ulta, kappen nu. Is niet leuk.
Bwehehehequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Je snor niet elke dag scheren.
Cool toch.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef De_kromme het volgende:
Wat een kutmod is het toch ook.
In een SC editten.
Toen ik 20 minuten mod was in WOS, heb ik ook van alles en nog wat geedit. Het waren een paar leuke minuten, toen was het speelkwartier over volgens yvonne.quote:
Beter ga je hier weg g, voordat ik je tantoe hard djoek.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee, beter haal je dat gepeupel over AZ hier weg.. daar is een topic over.
Ach man, die wedstrijd gaat nergens over. Werd alleen wat geroepen omdat ze net achter stonden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee, beter haal je dat gepeupel over AZ hier weg.. daar is een topic over.
Dus je begrijpt me wel een beetje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Toen ik 20 minuten mod was in WOS, heb ik ook van alles en nog wat geedit. Het waren een paar leuke minuten, toen was het speelkwartier over volgens yvonne.
Harde diss man, box.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef msnk het volgende:
Jojo als mod = coole topics zoals dezen Feijenoorders op slot
soort van rijm
Wat een kutklus moderator zijn. Dan moet je nog serieus op dit soort posts ingaan ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach man, die wedstrijd gaat nergens over. Werd alleen wat geroepen omdat ze net achter stonden.
Wa mooiquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef msnk het volgende:
Jojo als mod = coole topics zoals dezen Feijenoorders op slot
soort van rijm
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel een beest hoor. Een ekte hooligan dit hoe komt hij op dit soort teksten
Als je dat weg haalt snap je de regels van het internet niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach man, die wedstrijd gaat nergens over. Werd alleen wat geroepen omdat ze net achter stonden.
Boeien, heb Hamka's naast me.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een kutklus moderator zijn. Dan moet je nog serieus op dit soort posts ingaan ook
Ben al bezet jaquote:
Je neemt het internet wel erg serieus hé, jij?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een kutklus moderator zijn. Dan moet je nog serieus op dit soort posts ingaan ook
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als je dat weg haalt snap je de regels van het internet niet.
Vind Chinees wel lekker hoor. Miniloempia'squote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Chips
Chinees niet lekker vinden
Dikkie
Dromenvangertje heeft geen hartritme, dat zeiden mijn bronnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef msnk het volgende:
Of Smoof. Die neukt alles met een hartritme.
Tja, jij kan het weten he..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef msnk het volgende:
Of Smoof. Die neukt alles met een hartritme.
Ja lijkt me nogal logisch. Hier kan ik mensen dwingen om mijn teksten aan te horen daar waar dit in het dagelijks leven wat moeilijker gaat, ben verlegen etc.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Je neemt het internet wel erg serieus hé, jij?
Echt een boer ouwe, sjiet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind Chinees wel lekker hoor. Miniloempia's
Jij in het blauw. Ik moest een beetje kotsen in mijn mond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef De_kromme het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Disssssss!.1!1!!!!!
Maar eigenlijk kwam ik hier alleen om te stoken. Ben weer terug naar het andere forum, nee ik ben geen newbie had hier in 2005 al een account maar die is (nog steeds) gebanned. (Robinhoo)quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja lijkt me nogal logisch. Hier kan ik mensen dwingen om mijn teksten aan te horen daar waar dit in het dagelijks leven wat moeilijker gaat, ben verlegen etc.
Strak plan. Ik heb nu een windows7 achtergrond ofzeu.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als bureaubladachtergrond ingesteld ook?
Niet zo haten, kutmod.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij in het blauw. Ik moest een beetje kotsen in mijn mond.
Jezus wat oldschoolquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kwam ik hier alleen om te stoken. Ben weer terug naar het andere forum, nee ik ben geen newbie had hier in 2005 al een account maar die is (nog steeds) gebanned. (Robinhoo)
Later.
Robinhoooquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kwam ik hier alleen om te stoken. Ben weer terug naar het andere forum, nee ik ben geen newbie had hier in 2005 al een account maar die is (nog steeds) gebanned. (Robinhoo)
Later.
Stop, je maakt me opgewonden!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ohhh.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Later.
Is niet haten toch?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Strak plan. Ik heb nu een windows7 achtergrond ofzeu.
Niet haten op je mede hagenezen he. We zijn al met zo weinig.
Kotsen in je mondquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vroeger toen we met de eckten nog afspraken maakten om te relleng. Wat een tijd was dat hier zeg gekkkkk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jezus wat oldschoolKan je niet wat langer blijven om over vroeger te praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |