Niet zo schelden. Voorbeeldfunctie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
GodVerVerVerVerdomme
Hee ik kan het ook
Word ook gewoon uitgezonden, Veronica dacht ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:58 schreef n00b13 het volgende:
staat GVVVVVVVV 1-0 voor?
Cool! Radio luisteren
Huftahhhquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet zo schelden. Voorbeeldfunctie.
Hoeah.
[..]
Word ook gewoon uitgezonden, Veronica dacht ik.
Natuurlijk. Ik dacht dat het op EL was.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veronica zend het live uit mocht je interesse hebben.
Heb je de hoerenpasta al gemaakt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou. Wat wil je over d'r zeggen jongen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo praten we niet meer over dromenvangertje?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wow, dik drama in Egypte tijdens een voetbalwedstrijd
Zelfs ik vond het een tikkeltje te slecht worden. Te weinig alcohol in mijn bloed denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo praten we niet meer over dromenvangertje?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je de hoerenpasta al gemaakt?Ik heb vanavond Chinees gedaan. Morgen boerenkool. Van 't weekend spaghettiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Ik hoorde dat ook net. Echt veel mensen gingen jagen op spelers, supporters en stewards.quote:
Mannnn! Zeker 70 doden, wtfquote:
Jammerquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs ik vond het een tikkeltje te slecht worden. Te weinig alcohol in mijn bloed denk ik.
Spaghetti wordt dus hoerenpasta.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb vanavond Chinees gedaan. Morgen boerenkool. Van 't weekend spaghetti
Ja, what the hell.quote:
Kloptquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Spaghetti wordt dus hoerenpasta.
Chinees.Eerste happen is het prima, daarna smerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |