Je bent blijkbaar bijzonder genoeg om over te hebben. Ik ken dat gevoel. Best fijn hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb vernomen dat mensen hier over mij praten.
Ik noem geen namen.
Klinkerbotsing
Vind het een beetje achterbaks, maarja.. vrouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar bijzonder genoeg om over te hebben. Ik ken dat gevoel. Best fijn hoor.
Ben je zo onzeker? Lekker laten lullen. Je druk maken om mensen die wat zeggen op een forum. Lekker boeiend, joh. Er is meer in de wereld dan Fok.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind het een beetje achterbaks, maarja.. vrouwen.
Hallo schatje. Waarom zouden mensen over jou nou lelijk pratenquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb vernomen dat mensen hier over mij praten.
Ik noem geen namen.
Klinkerbotsing
Jij hebt volkomen gelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind het een beetje achterbaks, maarja.. vrouwen.
Peuterkutje uit ONZ.quote:
Waarschijnlijk een 39-jarige dikke WoW speler dus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Peuterkutje uit ONZ.
Dat soort dingen mis jij dus
Als ze dit lees hequote:Op woensdag 1 februari 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een 39-jarige dikke WoW speler dus.
Iets?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ze dit lees he![]()
![]()
Maar ze is wat je ziet in haar fobo. Alleen iets dikker geworden de laatste tijd.
Idd...maar waar zijn al m'n handige edit-knopjes gebleven. Quoten lukt nog wel, maar m'n smileys.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:46 schreef Caland het volgende:
Ik dacht even dat ik gebanned was.
'Hmmpff, waarom nu weer? '
Waarom een pop-up?quote:
Snap de toegevoegde waarde ook niet zo, eigenlijk. Gebruik sowieso bijna altijd een PI.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap de toegevoegde waarde ook niet zo, eigenlijk. Gebruik sowieso bijna altijd een PI.
Daar kun je die popup shit wegdoenquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:56 schreef Bart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs tabblad overig.
Die oude manier blijft echt de beste. Gaat ook sneller en je kunt een PI gebruiken.quote:
Testquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die oude manier blijft echt de beste. Gaat ook sneller en je kunt een PI gebruiken.
Ik snap alleen niet wat het voordeel is, aangezien ik na het invoeren van mijn reactie alsnog weer naar beneden wordt gestuurd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die oude manier blijft echt de beste. Gaat ook sneller en je kunt een PI gebruiken.
Goed idee. Probleem is dat ik het alleen te vroeg vind.quote:
Klopt. Ik heb alleen geen normaal brood, dus moet het telkens afbakken. Vind het zo'n onzin om m'n oven om de 2,5 uur te laten loeien.quote:
Vooral na de maaltijd.quote:
Dat was niet in VBL joh, dat was in ONZ en KLB en zoquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:31 schreef Caland het volgende:
Ik ken al die namen niet joh.![]()
Weet wel dat jojoortje vroegah altijd met Paul een beetje aan het trollen en spammen was hier, toen ik terugkwam was ze opeens mod.
Huilen als ik het eetquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral na de maaltijd.
Maar mosterd vind ik heerlijk. Vooral van die grove graanmosterd.
Die fijne scherpe moet je hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral na de maaltijd.
Maar mosterd vind ik heerlijk. Vooral van die grove graanmosterd.
Mijn geheugen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat was niet in VBL joh, dat was in ONZ en KLB en zo
Lekker, maar nooit begrepen waarom mensen daar zo speciaal over doen. Vind het maar ordinaire kost.quote:
Of die geel-groenige Engelse mosterd van Colman's. Pittig!quote:
Oh ja, zo'n gouden mop van de Moppentrommel op RTL4.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
2 mannen lopen over straat. Vraagt de 1 aan de andere 'Mag ik in het midden lopen'
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
2 mannen lopen over straat. Vraagt de 1 aan de andere 'Mag ik in het midden lopen'
Alcoholmisbruik ftw.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn geheugen.
Dan postte je heel weinig hier dan.
Ok... nieuwe poging dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja, zo'n gouden mop van de Moppentrommel op RTL4.
quote:Er waren eens 2 ballonnen aan het zweven in de Sahara-woestijn.
Na een tijdje zegt de ene tegen de andere ballon: 'PAS OP voor die cactus !!.
Zegt de andere: 'Ik ben daarvan niet..... BANG !!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe hebben ze het jodelen uitgevonden?
Er liepen ooit eens 2 chinezen langs een ravijn, opeens flikkert die radio het ravijn in.
Zegt die ene chinees tegen die andere: O JEE DE LADIOOO !
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn geheugen.
Nee man, heel veel. Ik viel gewoon niet op. Nu val ik alleen op omdat ik blauw benquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn geheugen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Nee man, heel veel. Ik viel gewoon niet op. Nu val ik alleen op omdat ik blauw ben
Stiekem ben ik gewoon een dude van in de veertig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Onzin jij valt altijd op
Heb ik wel toch?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje, waarom heb je geen foto's in je fobo?
Maakt niet uit. Ik heb een fantasie zonder grenzen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon een dude van in de veertig.
Ze durft nog niet eens een foto van zichzelf in haar fobo te zetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje durf jij tegen Danny te zeggen dat het nieuwe quoten nergens op lijkt?
Nu dat de PI's en smilies zijn toegevoegd heb ik er geen moeite meer mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje durf jij tegen Danny te zeggen dat het nieuwe quoten nergens op lijkt?
Als je dat zelf niet durft ben je gewoon een mietje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Stokstaart het volgende:
Ach, Blind,Enoh en Imbecielio lukt het ook niet vakerquote:
Al gedaan net. Maar jij als mod zijnde kan dat natuurlijk niet makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet durft ben je gewoon een mietje.
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Al gedaan net. Maar jij als mod zijnde kan dat natuurlijk niet maken
Niet zo negatief... Ebecilio heeft best potentiequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef eight het volgende:
[..]
Ach, Blind,Enoh en Imbecielio lukt het ook niet vaker
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo negatief... Ebecilio heeft best potentie
Die trekt zich daar niks van aan, joh.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Stokstaart het volgende:
Maakt klagen over de kou je juist geen boeler? en ja ik vind het koud, daten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
Hé boelers, hoe koud is het bij jullie op dit moment?
Kou zit tussen je oren, koeta.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
-6 en zo lekker naar Texel toequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, je bent te jong.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt klagen over de kou je juist geen boeler? en ja ik vind het koud, daten?
Ik denk dat het hier in Tilburg richting de -4 of -5 al gaat. Het is echt vreselijk koud met die gierende poolwind.quote:
Kun je morgen lekker van genieten als je zonder CV zitquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef eight het volgende:
[..]
Kun je morgen lekker van genieten als je zonder CV zit
Ik heb het niet zo snel koud hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef eight het volgende:
[..]
Kun je morgen lekker van genieten als je zonder CV zit
Bel die mannen maar af dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo snel koud hoor.
Ik zit niet aan zee. Provincie Utrecht, choller.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tap da moffo boeler.Anyway...jullie zitten net wat warmer aan zee.
Ok. Ieder z'n ding. Wat ben je in Utrecht aan 't doen dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit niet aan zee. Provincie Utrecht, choller.
Provincie Utrecht, ik zei niet Utrecht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Ieder z'n ding. Wat ben je in Utrecht aan 't doen dan.
Ben ik het niet mee eens, gewoon verhuizen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Provincie Utrecht, ik zei niet Utrecht.
Maar ik werk en woon daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |