Je bent blijkbaar bijzonder genoeg om over te hebben. Ik ken dat gevoel. Best fijn hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb vernomen dat mensen hier over mij praten.
Ik noem geen namen.
Klinkerbotsing
Vind het een beetje achterbaks, maarja.. vrouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar bijzonder genoeg om over te hebben. Ik ken dat gevoel. Best fijn hoor.
Ben je zo onzeker? Lekker laten lullen. Je druk maken om mensen die wat zeggen op een forum. Lekker boeiend, joh. Er is meer in de wereld dan Fok.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind het een beetje achterbaks, maarja.. vrouwen.
Hallo schatje. Waarom zouden mensen over jou nou lelijk pratenquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb vernomen dat mensen hier over mij praten.
Ik noem geen namen.
Klinkerbotsing
Jij hebt volkomen gelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind het een beetje achterbaks, maarja.. vrouwen.
Peuterkutje uit ONZ.quote:
Waarschijnlijk een 39-jarige dikke WoW speler dus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Peuterkutje uit ONZ.
Dat soort dingen mis jij dus
Als ze dit lees hequote:Op woensdag 1 februari 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een 39-jarige dikke WoW speler dus.
Iets?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ze dit lees he![]()
![]()
Maar ze is wat je ziet in haar fobo. Alleen iets dikker geworden de laatste tijd.
Idd...maar waar zijn al m'n handige edit-knopjes gebleven. Quoten lukt nog wel, maar m'n smileys.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:46 schreef Caland het volgende:
Ik dacht even dat ik gebanned was.
'Hmmpff, waarom nu weer? '
Waarom een pop-up?quote:
Snap de toegevoegde waarde ook niet zo, eigenlijk. Gebruik sowieso bijna altijd een PI.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap de toegevoegde waarde ook niet zo, eigenlijk. Gebruik sowieso bijna altijd een PI.
Daar kun je die popup shit wegdoenquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:56 schreef Bart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs tabblad overig.
Die oude manier blijft echt de beste. Gaat ook sneller en je kunt een PI gebruiken.quote:
Testquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die oude manier blijft echt de beste. Gaat ook sneller en je kunt een PI gebruiken.
Ik snap alleen niet wat het voordeel is, aangezien ik na het invoeren van mijn reactie alsnog weer naar beneden wordt gestuurd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die oude manier blijft echt de beste. Gaat ook sneller en je kunt een PI gebruiken.
Goed idee. Probleem is dat ik het alleen te vroeg vind.quote:
Klopt. Ik heb alleen geen normaal brood, dus moet het telkens afbakken. Vind het zo'n onzin om m'n oven om de 2,5 uur te laten loeien.quote:
Vooral na de maaltijd.quote:
Dat was niet in VBL joh, dat was in ONZ en KLB en zoquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:31 schreef Caland het volgende:
Ik ken al die namen niet joh.![]()
Weet wel dat jojoortje vroegah altijd met Paul een beetje aan het trollen en spammen was hier, toen ik terugkwam was ze opeens mod.
Huilen als ik het eetquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral na de maaltijd.
Maar mosterd vind ik heerlijk. Vooral van die grove graanmosterd.
Die fijne scherpe moet je hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral na de maaltijd.
Maar mosterd vind ik heerlijk. Vooral van die grove graanmosterd.
Mijn geheugen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat was niet in VBL joh, dat was in ONZ en KLB en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |