Beetje in jullie taal spreken he. Anders begrijpen die havenslaven het niet.quote:
De Elite gaat uiteindelijk toch wel buitenaf wonen. Als ze hun zakken gevuld hebben. Hoor je steeds vaker.quote:
Hahahah, wat een trieste boel daaro. Ik zou als ik Ajacied was meteen het ontslag van Blind eisen. Of hij mag die miljoenen die El Hamdaoui had opgeleverd uit zijn eigen zak toveren.quote:'In plaats daarvan, vroegen zij om 18.36 uur opeens om een bankgarantie', vervolgt Corvino. 'Toen waren de banken al dicht. Ik kon niets meer doen. Om 19.30 uur stuurde Ajax alsnog het contract, maar toen was het al een half uur te laat.' In Italië sloot de transfermarkt niet zoals in Nederland om middernacht, maar om 19.00 uur 's avonds.
Als Ado zou ik hem snel voor 2 miljoen aantrekken voor 1,8 miljoen per jaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hahahah, wat een trieste boel daaro. Ik zou als ik Ajacied was meteen het ontslag van Blind eisen. Of hij mag die miljoenen die El Hamdaoui had opgeleverd uit zijn eigen zak toveren.
Wel zonde dat zo'n goede speler niet aan spelen toekomt. Met dit soort types moet je gewoon om kunnen gaan als trainer. En jammer dat hij nu niet in Florence zit, ik ga er binnenkort ef buurten. Ervaringen?
Nu nog? Kan niet he... Sowieso heeft ADO helemaal geen 1,8 milj per jaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Ado zou ik hem snel voor 2 miljoen aantrekken voor 1,8 miljoen per jaar. Immers is dan wel een aardig tot goede standin, maar J. Verhoek is opzeker na dit seizoen weg en die ginger (Van Duijnen?) is niet goed genoeg.
Ach joh rijke eigenaar moet kunnen. Die man heeft toch geen verstand van voetbal dus die krijg ik wel overtuigd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nu nog? Kan niet he... Sowieso heeft ADO helemaal geen 1,8 milj per jaar.
Wie is er rijk bij ADO?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach joh rijke eigenaar moet kunnen. Die man heeft toch geen verstand van voetbal dus die krijg ik wel overtuigd.
Mark van der Kallen rijk??? Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dacht je van Mark van der Kallen? Ik zeg toch ook eigenaar.
Ik ook, heerlijke provincie om te wonenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Provincie Utrecht, ik zei niet Utrecht.
Maar ik werk en woon daar.
Nee, ik lees niet het hele topicquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Je begrijpt overigens wel dat deze opzich niet geheel oninteressante discussie is begonnen uit een slechte grap op een iets wat vermoeiende post he?. Maar ik denk inderdaad dat Van der Kallen zijn bankrekening opzijn minst gehalveerd is sinds hij Ado opkocht. Investeren in nieuwe ideeen en bedrijfjes is nou eenmaal risicovol in deze crisis.
is zó 2009quote:
Maak een grafiek er van zou ik zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef Muto het volgende:
Dit topic gaat bij vlagen heel hard. En daarna weer heel sloom.
Dat Koeman het maar niet hoort..quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:40 schreef De_kromme het volgende:
Kroketjes voor 50 cent bij Bram, lekker hoor.![]()
![]()
Lekker. Pasta met tomaten, ansjovis, kappertjes en tonijn. Wat kruiden, pepertje, teentjes knoflook en wat olijven erin mikken en je bent klaar.quote:
Doe eens niet zo stoer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maak een grafiek er van zou ik zeggen.
Bram Ladagequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:40 schreef De_kromme het volgende:
Kroketjes voor 50 cent bij Bram, lekker hoor.![]()
![]()
Dalijk nog een hoerenpasta erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |