Eensch.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:01 schreef _GdR_ het volgende:
ten eerste: ik HAAT voetbal. heb er totaal niks mee.
ik heb niet eens gekeken. maar de feiten die ik opnoem vind ik al te triest voor woorden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
vergeet onterechte penalty en onterecht gegeven vrije trap niet!
Jankbal. Een terechte verliespartij voor Ajax.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
dat je blij bent kan ik goed begrijpen. maar ik heb facebook reacties gelezen. als ik die hier zou posten dan wordt ik absoluut gebanned. en dan heb ik het niet over een stel pubeers maar over volwassen gasten rond de 40. dat ze zo hard gewonnen hebben en dat alle ajaxieten terug moesten naar de gaskamers etc.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
Je zegt het zelf al denk ik. Het feit dat wij thuis spelen en 6 (!) jaar niet meer gewonnen hadden van die snavels zegt genoeg. Dat is de reden waarom wij zo blij waren.
Dat het een speler is die gehuurd is doet daar niets aan af. Spelers zijn passanten, of het nou Guidetti, Vlaar, Bakkal, Clasie of Mulder is, ze gaan allemaal een keer weg, al is het niet in 1 jaar, dan 3 jaar. Feit blijft wel dat zij ervoor hebben gezorgd dat Feyenoord weer eens heeft gewonnen van de neuzen.
En wij hadden ook liever gehad dat er nog neuzen in het stadion waren, echter moet je daarvoor bij Aboutalebje zijn, en de in het verleden dit veroorzaakte debielen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:20 schreef Grifte het volgende:
Alsof het ons ene tyfus uitmaakt hoe we winnen.
En daarbij, 2 gehuurde spelers die scoren
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:21 schreef valek het volgende:
[..]
Jankbal. Een terechte verliespartij voor Ajax.
quote:
EN zie het het niveautje havenslaafquote:
Ach zulk gedrag kom je bij elke voetbalclub tegen. Is het dan gelijk dat elke Feyenoorder zo is?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat je blij bent kan ik goed begrijpen. maar ik heb facebook reacties gelezen. als ik die hier zou posten dan wordt ik absoluut gebanned. en dan heb ik het niet over een stel pubeers maar over volwassen gasten rond de 40. dat ze zo hard gewonnen hebben en dat alle ajaxieten terug moesten naar de gaskamers etc.
en dan is het nog niet eens terecht.
Neuh, wij hebben zo'n zaadselectie dat het me nou niet echt verbaaste moet ik zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Jajajaaa, gewoon opkankeren.
Snap ook wel dat het pijn moet doen om twee keer voetballes te krijgen. Maar hey... bekijk het van de positieve kant. Je hebt altijd El Hamdaoui nog
Zaadselectie, zaadjeugdopleiding, zaadclub.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, wij hebben zo'n zaadselectie dat het me nou niet echt verbaaste moet ik zeggen.
Dus nee, het doet weinig pijn deze keer.
lees de OP. ik ben geen fan van ajax, feijenoord of welke andere kansloze kut club. ik begrijp dit moslim gedrag onder de voetbal supporters niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ach zulk gedrag kom je bij elke voetbalclub tegen. Is het dan gelijk dat elke Feyenoorder zo is?
En nogmaals, wat je nu weer vertelt doet niets, maar dan ook niets af, aan de overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |