Oh zeg dan dat dit het AZ topic is en niet de SC..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
MsnK en Ulta, kappen nu. Is niet leuk.
MSnK.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
MsnK en Ulta, kappen nu. Is niet leuk.
Bwehehehequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Je snor niet elke dag scheren.
Cool toch.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef De_kromme het volgende:
Wat een kutmod is het toch ook.
In een SC editten.
Toen ik 20 minuten mod was in WOS, heb ik ook van alles en nog wat geedit. Het waren een paar leuke minuten, toen was het speelkwartier over volgens yvonne.quote:
Beter ga je hier weg g, voordat ik je tantoe hard djoek.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee, beter haal je dat gepeupel over AZ hier weg.. daar is een topic over.
Ach man, die wedstrijd gaat nergens over. Werd alleen wat geroepen omdat ze net achter stonden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee, beter haal je dat gepeupel over AZ hier weg.. daar is een topic over.
Dus je begrijpt me wel een beetje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Toen ik 20 minuten mod was in WOS, heb ik ook van alles en nog wat geedit. Het waren een paar leuke minuten, toen was het speelkwartier over volgens yvonne.
Harde diss man, box.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef msnk het volgende:
Jojo als mod = coole topics zoals dezen Feijenoorders op slot
soort van rijm
Wat een kutklus moderator zijn. Dan moet je nog serieus op dit soort posts ingaan ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach man, die wedstrijd gaat nergens over. Werd alleen wat geroepen omdat ze net achter stonden.
Wa mooiquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef msnk het volgende:
Jojo als mod = coole topics zoals dezen Feijenoorders op slot
soort van rijm
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel een beest hoor. Een ekte hooligan dit hoe komt hij op dit soort teksten
Als je dat weg haalt snap je de regels van het internet niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach man, die wedstrijd gaat nergens over. Werd alleen wat geroepen omdat ze net achter stonden.
Boeien, heb Hamka's naast me.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een kutklus moderator zijn. Dan moet je nog serieus op dit soort posts ingaan ook
Ben al bezet jaquote:
Je neemt het internet wel erg serieus hé, jij?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een kutklus moderator zijn. Dan moet je nog serieus op dit soort posts ingaan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |