omdat ik niet wist dat andersom de standaard wasquote:
Alledrie gestartquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:59 schreef MaleDuck het volgende:
#6 tegen Woordbakker uitgenodigdbegonnen
#27 tegen Elzass uitgenodigdbegonnen
#47 tegen MaringoDC uitgenodigdbegonnen
Litso is mijn WF naam. Sta dus toch verkeerd in de sheet, net als Twinkles zo te zien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:40 schreef crv het volgende:
kan picodealion niet vinden![]()
Is er soms een tiepfautje?
invite gestuurdquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Litso is mijn WF naam. Sta dus toch verkeerd in de sheet, net als Twinkles zo te zien.
MEERIJDEND, NAWERKING, CORONA, COULOMB!!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:15 schreef crv het volgende:
Eerste pot is klaar tegen MVPMD
met wat geluk na een slechte start hard uitgelopen en voorsprong behouden
Dank Duck![]()
#27 Elzass - MVPMD : 538 - 283
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
MEERIJDEND, NAWERKING, CORONA, COULOMB!!!
De lat ligt weer hoog, mensen.
Stand is ook geflatteerd, Ducky legde ook mooie woorden neer maar kreeg de punten niet. Ik had net wat meer geluk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
MEERIJDEND, NAWERKING, CORONA, COULOMB!!!
De lat ligt weer hoog, mensen.
Geluk dwing je afquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:26 schreef crv het volgende:
[..]
Stand is ook geflatteerd, Ducky legde ook mooie woorden neer maar kreeg de punten niet. Ik had net wat meer geluk.
gehaaid vond ik mijn mooiste idd. die was mooi gevlochten. Legde de G, HA en D neerquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geluk dwing je af
vooral je nawerking en gehaaid waren van hoog niveau
quote:
beide begonnenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:12 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Weer een vroege demarrage van Elzass. Dat hebben we eerder meegemaakt....![]()
Namen van onderste 2 deelnemers omgedraaid. Ik hoop dat het nu klopt na alle verwarring.
Vergeet niet om consequent de wedstrijdnummers te vermelden.
Off topic: vanmiddag niet ge-WF'd, maar heerlijk geschaatst. Wel door het ijs gegaan ...
Was er niet teveel wind?quote:Off topic: vanmiddag niet ge-WF'd, maar heerlijk geschaatst. Wel door het ijs gegaan ...
Ik moet er nog even inkomen. Eens even de regels lezen..quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:17 schreef twinkles het volgende:
[..]
Ik moet er nog even inkomen. Eens even de regels lezen..
Mn wf-naam is overigens TanteJanne !
Ik hoop dat jullie een leuk potje spelen :-)quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:33 schreef crv het volgende:
[..]dan heb ik dus een andere Twinkles ge-invite
Er zijn nog maar 5 woorden gelegd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef picodealion het volgende:
Ik word even finaal ingemaakt door Maringo hier.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef picodealion het volgende:
Ik word even finaal ingemaakt door Maringo hier.
Bedankt voor de leuke potquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef picodealion het volgende:
Verloren van Elzass met 488 - 384
Pff kost wel moeite. Je ging als een speer van start. Wat een potquote:
Zo'n bord heb ik nu al de derde keer tegen jouquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:32 schreef Maringo het volgende:
Gewonnen van Woordbakker in pot #20: 414 - 393
Het laatste woord was een gok. Ik wist dat ie nog 4 of 5 stenen had. Het stond toen 378 - 410 en ik kon 19 punten neer leggen. Dus ik hoopte op minstens 7 punten op dat bordje. En die lagen er
En crv heeft ons potje al gepost. Zo goed als dat in het begin ging, zo slecht tegen het einde... Alleen maar medeklinkersMijn bordje voordat ik ze alle zeven wisselde: ZVVWYSD
Dat verklaart wel een hoop. En ook waarom ik alleen maar goede letters krijg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zo'n bord heb ik nu al de derde keer tegen jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
En verloren met 540 - 274.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#7 tegen Woordbakker uitgenodigd. Hebben we dat ook maar weer gehad.
- edit: en onderweg -
#67 tegen svk1985 gewonnen met 406 - 350quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:56 schreef robdriessen het volgende:
Het zal slechts 1 ronde duren.
Ik zal uiteindelijk toch verliezen.
Maar even, heel even.... mag ik dromen.
IK STA VOOR TEGEN CHARMED_ANGEL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door robdriessen op 02-02-2012 14:31:51 ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
invite gestuurdquote:
Staat op het tweede tabblad in het schema.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef twinkles het volgende:
Ben aan het spelen met maringo en crv
Maar ben geloof ik blonT, want hoe weet ik welk nummer het moet zijn..?
En begonnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
Match 166 Litso een invite gestuurd
je kan ze ook versturen, wist je dat ?quote:
Wij zijn #23quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef twinkles het volgende:
Onderaan het google doc staat ook het tabblad "Spellen". Hier staan alle spellen en er staat ook dat wij #43 zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef twinkles het volgende:
Inderdaad, ik heb niet 1x een bordje met meer dan een klinker gehadquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:33 schreef Maringo het volgende:
Gewonnen van Litso / Picadealion in pot #42: 680 - 249
Dit was wel een ultieme combinatie van geluk met letters bij mij en geen geluk met letters bij Litso.
Dankje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb niet 1x een bordje met meer dan een klinker gehad. Alsnog gefeliciteerd
.
Done!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#48 tegen Maringo is bezig.
En ik sta open voor meer invites.
#66 toch ??quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
#67 tegen svk1985 gewonnen met 406 - 350
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:08 schreef robdriessen het volgende:
Uit de categorie: hoe veel mazzel kun je hebben tegen Woordbakkertje?Mooi, je moet het woord uiteindelijk toch vinden !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie score, is vorige maand nooit gehaald ..quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:33 schreef Maringo het volgende:
Gewonnen van Litso / Picadealion in pot #42: 680 - 249
Dit was wel een ultieme combinatie van geluk met letters bij mij en geen geluk met letters bij Litso.
Correctie: #195 is helaas andersom, Mpepea won dezequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef WordFreud het volgende:
Elzass zet zijn vroege aanval door. Neemt ruime voorsprong op het peloton.
Wie gaat hem halen?![]()
(Zelf doe ik nu een poging, tussenstand 178-170 in mijn nadeel).
Dankjequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Mooie score, is vorige maand nooit gehaald ..
Het was echt wel lucky inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef robdriessen het volgende:
Match #50 Maringo vs Mpepea is zojuist ook gestart.
Maringo opent met CEDER.
Mpepea speelt plankje leeg met VERTRAAG (84 punten)
Maringo legt met alle geluk van de wereld er QUANT onder met Q op TL, de T op TW en die T ligt ook nog eens recht onder VERTRAAG. 162 punten voor Maringo.
Zoals hij reeds zei: De toon is gezet.
Irritant is dat, hé ?!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:29 schreef robdriessen het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd:
#174 Faithy-Miranda vs Mpepea: 409 - 423
Gelukkig is daar Maringo om mij weer met beide benen op de grond te zetten. Man, wat heb ik in die pot een pech
Hallo ZZZ, dat staat er in. Het nummer van de speler is zijn ranking in januari. Dus Woordbakker is speler nr. 1 enz. De nieuwe spelers beginnen natuurlijk met een laag nummer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Is het een idee om in het doc bij elke speler te vermelden hoe hij/zij is geeindigd in de eindstand van januari? Dan weet je een beetje wat je kan verwachten van je tegenstander.
Jep, zoals gewoonlijk niks in te brengen... maar was na zn eerste woord al van mn stukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:55 schreef Maringo het volgende:
Gewonnen van MVPMD in pot #50: 444 - 331
Niks bijzonders, rechttoe rechtaan, mn ding gedaan en gewonnen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Irritant is dat, hé ?!
In niet- fok potjes speel ik stralend 7 letterwoorden.
In de competitie krijg ik alsmaar medeklinkers en drie keer alles swipen.
Nix helpt !
Affijn, de ergste tegenstanders al gehad, vermoed ik.
Maringo, D.8 en crv.
Iets wat niemand ooit van 'm zal krijgenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
Jep, zoals gewoonlijk niks in te brengen... maar was na zn eerste woord al van mn stuk
Amnestie...
Van welke ernstige daden wil jij vrijgesteld worden dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Iets wat niemand ooit van 'm zal krijgen
Voornamelijk misplaatste zelfverzekerdheid.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Van welke ernstige daden wil jij vrijgesteld worden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 Elzass - Elisabed : 534 - 362
[ Bericht 15% gewijzigd door crv op 03-02-2012 12:39:18 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#36 Elzass - D.8.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Bring on the hurt!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:15 schreef crv het volgende:
invite gehad van Mpepea en geaccepteerd
#30 Elzass - Mpepea
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:32 schreef crv het volgende:
Invite naar [ afbeelding ] gestuurdGestartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#36 Elzass - D.8.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Dat had ik van tevoren echt niet gedacht, winnen van een top 3 speler.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:48 schreef Maringo het volgende:
Verloren van OutOfThisWorld in pot #51: 493 - 403
VerdiendHet zat niet mee, en bij hem wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:31 schreef crv het volgende:
Gewonnen van EvertK
#38 Elzass - EvertK : 417 - 394
Spannende pot, toch wel, nooit echt veel voorgestaan en op het laatst met Q blijven zitten. gelukkig had EvertK geen geluk met zijn lettersInderdaad. Telkens een paar punten achter. Hoopte dat op het eind goed te maken, omdat ik wist dat E. nog met de Q zat. Maar ik had als laatste ook nog 7 medeklinkers, waarvan ik de C en V ook niet meer kwijt kon. Helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow Peaceman zegt dit...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
Op de iPad kan ik het word document niet openen, dus ik kan de nrs van de potjes niet doorgeven, maar wel de scores, is dat oké wf?
gestartquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Invites verstuurd voor 28 en 67 (elzass en svk1985).
Wat gek, bij mij kan het wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
Op de iPad kan ik het word document niet openen, dus ik kan de nrs van de potjes niet doorgeven, maar wel de scores, is dat oké wf?
Graag melden met matchnummer ...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:07 schreef picodealion het volgende:
Verloren van Skatespeare met 378 - 466
Indirect toch antwoord op mijn vraag. Goed ik ga de scores wel posten. Later dit weekend vermeld ik nog wel de matchnummers, oké?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:44 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Graag melden met matchnummer ...
Volgens mijn schema heb je nog maar 6 matches (uit)gespeeld. Graag zelf even nagaan wat er ontbreekt en melden met nummer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef peaceman het volgende:
Ik speel beter dan Comp. 1, maar de resultaten zijn er nog bepaald niet naar:
Fsteo 434, peace1111 395
Outofthisworld 403, peace1111 409 spannend tot het eind!
Woordbakkertje 558, peace1111 438 ik begon sterk, maar wb vocht zich terug, waarbij chokende van wb het breekpunt was.
Maringodc 502, peace1111 398. Zoals al verteld was hier quota voor 123 punten beslissend.
Djeep_64 511, peace1111 375. Mijn tangetje werd beantwoord met weefden. Later volgde nog verloden en was het een verloren zaak
Elisabed 378, peace1111 332 goed spel van elisabed en foute keuzes = verlies
Skatespeare 627, peace1111 319. Na ringworm was het afgelopen, geen kansen gehad en matige letters. Tegen zo'n speler ben je dan kansloos.
Aldus 6 verloren, 1 gewonnen.... Ziet er niet goed uit. Terwijl ik meer grote scores maak en minder snel speel, zijn mijn scores voorlopig minder dan de vorige competitie
Zoals gezegd kom ik daar dit weekend nog wel op terug, als ik achter onze gewone pc zit en wel alle tabbladen van je scoredocument kan zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:09 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Volgens mijn schema heb je nog maar 6 matches (uit)gespeeld. Graag zelf even nagaan wat er ontbreekt en melden met nummer.
Allen: graag ook even controleren of ik alles (goed) noteer. Een vergissing is zo gemaakt.![]()
Ik ga de uitnodiging helaas afslaan... Vanaf morgen ben ik een week in het buitenland en daar heb ik ws geen internet. Mocht het wel zo zijn, dan nodig ik een paar mensen uit. De12e ben ik weer terug, dus tijd zat daarna!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef robdriessen het volgende:
5 gewonnen, 3 verloren tot nu toe. Tijd voor de volgende kandidaten.
#104 EvertK uitgenodigd
#120 Michel* uitgenodigd
#135 D.8. uitgenodigd
Ik had veel geluk met mijn letters en hoe ik ze kwijt kon.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:48 schreef robdriessen het volgende:
Zonder liegen: 7 rondes op rij met vier E's op mijn plankje gezeten. Elke E die ik legde kreeg ik er meteen weer één voor terug. Om gek van te worden. En crv bleef koelbloedig en deelde de ene kaakslag na de andere uit.
#30 Elzass vs Mpepea: 485 - 301
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
je hebt mijn match met EvertK niet ingevuld die al wel klaar was !!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef WordFreud het volgende:
Maringo heeft Elzass achterhaald en vervolgens er op en erover.
Maar Elzass heeft nog wel een 100% resultaat .
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga de uitnodiging helaas afslaan... Vanaf morgen ben ik een week in het buitenland en daar heb ik ws geen internet. Mocht het wel zo zijn, dan nodig ik een paar mensen uit. De12e ben ik weer terug, dus tijd zat daarna!
Wie schrijft, die blijft ...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt mijn match met EvertK niet ingevuld die al wel klaar was !!
geen idee, maar ik had hem netjes gemeldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:35 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Wie schrijft, die blijft ...![]()
![]()
Of gewoon verdringing?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef WordFreud het volgende:
4TdXE_pdEtzVERMRnF3bHNwcGJJNElTblJObFE&hl=nl&pli=1#gid=0]februari[/url] bijgewerkt.[/b]
Nogmaals bijgewerkt i.v.m. aanvullingen en correcties en omdat er een fout in de spreadsheet zat.
Nu weer even gewoon spelen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:32 schreef crv het volgende:
Invite naar [ afbeelding ] gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#36 Elzass - D.8.![]()
En andere winterse bezighedenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:34 schreef crv het volgende:
[..]veel plezier, wat ga je doen? Skieen ?
quote:Nodig me maar uit als je terug bent
Gefeliciteerd, heerlijk klinkerloos potjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:26 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#189 OOTW - Randau81: 485 - 284
Gewonnen
Nog van harte! Lekker ruim gespeeld idd. Kon helaas steeds niet echt een klapper maken :-)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:09 schreef Maringo het volgende:
Gewonnen van TanteJanne in pot #43: 499 - 384
Alle hoeken van het bord gezien
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga de uitnodiging helaas afslaan... Vanaf morgen ben ik een week in het buitenland en daar heb ik ws geen internet. Mocht het wel zo zijn, dan nodig ik een paar mensen uit. De12e ben ik weer terug, dus tijd zat daarna!
Ik had eerst uitgenodigd, daarna pas gelezen. Ik zie je tijdens of na je vakantie welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:33 schreef OA het volgende:
Maringo, ik heb je uitnodiging geweigerd, vanwege
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef crv het volgende:
op de valreep door een briljant 7 letterwoord verslagen door TanteJanne, daar gaat mijn 100%
![]()
gefeliciteerd![]()
#23 Elzass - TanteJanne : 399 - 416Hoera! Echt geluk dat ik t ook nog kwijt kon, anders had ik zeker niet gewonnen! Kon steeds net niet bijkomen. Leuk potje :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinkle Twinkle Little *
Mooi om met zo'n laatste klapper de wedstrijd in een keer te beslissen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef twinkles het volgende:
[..]
Hoera! Echt geluk dat ik t ook nog kwijt kon, anders had ik zeker niet gewonnen! Kon steeds net niet bijkomen. Leuk potje :-)
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:28 schreef crv het volgende:
nog even de pot met D voor de nabeschouwingenJaja, wrijf het er maar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstuurd!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:10 schreef D. het volgende:
5 comp. spellen, en nog wachten.
Invites zijn welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door crv op 05-02-2012 09:18:15 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op zondag 5 februari 2012 09:03 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Peace![]()
#29 Elzass - Peace1111 : 500 - 390
En een plaatje voor de nabeschouwingenSnijdend was tamelijk beslissend, feli! Wel tegenvaller; vorige maand won ik van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dank, Was wel een lastig pot in het begin. veld was van linksonder tot rechtsboven diagonaal gevuld en zat bijna op slot. Had er een hard hoofd in. maar ineens had ik mazzel met snijdend inderdaad en kon ik doorstoten.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Snijdend was tamelijk beslissend, feli! Wel tegenvaller; vorige maand won ik van je.
quote:Op zondag 5 februari 2012 09:21 schreef crv het volgende:
Gewonnen van ziggy3![]()
#28 Elzass - ziggyziggyziggy : 502 - 267
En een plaatje voor de nabeschouwingenDie MISDADEN was voor 111. Tot die tijd ging het redelijk gelijk op, daarna was er geen houden meer aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
was misdadig van mij inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 10:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die MISDADEN was voor 111. Tot die tijd ging het redelijk gelijk op, daarna was er geen houden meer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#31 verloren van crv:
Elzass - OOTW 504 - 415
Gefeliciteerd![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:57 schreef crv het volgende:
[..]Dank je, wat zaten we mekaar dwars in dit potje
![]()
En weer even voor de nabeschouwingPoeperijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Nu met partijnummers erbijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef peaceman het volgende:
Ik speel beter dan Comp. 1, maar de resultaten zijn er nog bepaald niet naar:
# 184 Fsteo 434, peace1111 395 Verlies
# 194 Outofthisworld 403, peace1111 409 spannend tot het eind! Winst
# 8 Woordbakkertje 558, peace1111 438 ik begon sterk, maar wb vocht zich terug, waarbij chokende van wb het breekpunt was. Verlies
# 49 Maringodc 502, peace1111 398. Zoals al verteld was hier quota voor 123 punten beslissend. Verlies
# 86 Djeep_64 511, peace1111 375. Mijn tangetje werd beantwoord met weefden. Later volgde nog verloden en was het een verloren zaak Verlies
# 208 Elisabed 378, peace1111 332 goed spel van elisabed en foute keuzes = verlies
# 161 Skatespeare 627, peace1111 319. Na ringworm was het afgelopen, geen kansen gehad en matige letters. Tegen zo'n speler ben je dan kansloos. verlies
Aldus 6 verloren, 1 gewonnen.... Ziet er niet goed uit. Terwijl ik meer grote scores maak en minder snel speel, zijn mijn scores voorlopig minder dan de vorige competitie
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:10 schreef WordFreud het volgende:
Nogmaals i.v.m. een foutje (met dank aan Djeep)
......................quote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef djeep_64 het volgende:
#81 gewonnen van randau81 met 431-373.
Met veel geluk want ik kon de partij eindigen door WELLEND aan de K te leggen: 89 punten.
85 en 118 zijn begonnen.quote:Op maandag 6 februari 2012 06:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Invites verstuurd voor #85 (djeep_64), #102 (EvertK) en #118 (Michel*).
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef AnneX het volgende:
# 224 is klaar.
Randau81 - Elisabed 278 - 355
Je bent goed op weg tegen mij. Die eerste winst komt er welquote:Op maandag 6 februari 2012 12:55 schreef RanTheMan het volgende:
......................ongelooflijk zeg.. Ik dacht eigenlijk dat ik deze wel in de pocket had en mn eerste winst kon melden, maar gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er komt weer een verlies aan. Wordt ingemaakt door Skatespear
waarom wil je datquote:Op maandag 6 februari 2012 17:51 schreef RanTheMan het volgende:
toch is het jammer dat we nergens nog risk of boggle hebben neer kunnen leggen
omdat ik begon met yahtzeequote:
vorige paginaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef crv het volgende:
Volledig in de pan gehakt door skatespear![]()
#34 Elzass - Skatespeare : 658 - 397
Verdiende winst![]()
Ik demareerde met loopjes, maar hij parreerden en versnelde en maakte me af met Quota voor 100+ punten
![]()
Voor de nabeschouwing:Je hebt de score verkeerd om staan. Zo lijkt het alsof jij gewonnen hebt.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef crv het volgende:
Volledig in de pan gehakt door skatespear![]()
#34 Elzass - Skatespeare : 658 - 397
Verdiende winst![]()
Ik demareerde met loopjes, maar hij parreerden en versnelde en maakte me af met Quota voor 100+ punten
![]()
Voor de nabeschouwing:Bizarre pot. Nog nooit zoveel geluk gehad met letters... ik kon geloof ik vier keer achter elkaar m'n bordje leegspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder:
155: TanteJanne 319 - Skatespeare 451
156 en 162 zijn gestart
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 19:22:42 ]
Nogmaals feli. Was een spannende pot. Helaas was je uit, anders had ik je nog ingehaald. Mooie woorden van beide: jij vechter, opeist en eindshow. Ik belangen en kraampje.quote:
Tja, als je niet alvast had gemeld dat je met 49 punten uit kon, had je waarschijnlijk gewonnen. Nu kon ik rustig bekijken hoe ik dat kon blokkeren.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef RanTheMan het volgende:
#98 evertk-Randau81 381-361
het wilde alweer net niet lukken
Kansloze pot voor mijquote:
Bedankt voor de mooie woorden, maar Maringo heeft me toch nog steeds met 680.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef WordFreud het volgende:
Elzass nog steeds aan kop, gevolgd door Maringo. Lijkt even te proberen op adem te komen.
Djeep sluipt stilletjes naar boven.![]()
Skatespeare komt helemaal hard aanzetten vanuit de achterhoede:
Staat op 100% en heeft de koploper verslagen met een nieuwe highscore!![]()
Inderdaad. In jullie pot wel samen de hoogste score.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bedankt voor de mooie woorden, maar Maringo heeft me toch nog steeds met 680.
Heb 'm gelegd voor je hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 17:51 schreef RanTheMan het volgende:
toch is het jammer dat we nergens nog risk of boggle hebben neer kunnen leggen
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 22:48:10 ]
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb 'm gelegd voor je hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb 'm gelegd voor je hoorMijn heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu boggle nog
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Deze match is nu afgelopen. Ik heb gewonnenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
Match 168 tegen Randau, gestart 06-02-2012
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:23 schreef robdriessen het volgende:
Precies de juiste letters krijgen voor een monsterwoord en -score..... de beurt NADAT je tegenstander al dan niet bewust die ruimte heeft ingepikt of geblokkeerd.
Zeg me dat dat jullie ook zo bekend in de oren klinkt.....
waarom enkel risk en Boggle en niet andere spellen?quote:
Ja sorry, ik heb door dat ik wat traag speel maar ik kan er even niks aan doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
De games tegen Litso en D. gaan nogal traag. Dus kan die andere 4 er wel bij hebben
we hebben tot eind van de maand dus rustig aanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb door dat ik wat traag speel maar ik kan er even niks aan doen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
De games tegen Litso en D. gaan nogal traag.
Ik speel minstens 3x per dag een paar woorden, dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:04 schreef crv het volgende:
[..]
we hebben tot eind van de maand dus rustig aan
Wel minimaal elke 70 uur een zet doen anders verlies je automtisch![]()
moet je zo vaak poepen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik speel minstens 3x per dag een paar woorden, dus dat komt goed.
Ik doneer 10 punten aan degene die MONOPOLY weet te leggenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:02 schreef crv het volgende:
[..]
waarom enkel risk en Boggle en niet andere spellen?
of RUMMYCUBquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik doneer 10 punten aan degene die MONOPOLY weet te leggen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:06 schreef crv het volgende:
[..]says who [ afbeelding ]
In de competitie wil ik potjes altijd snel afronden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn prive potjes blijven dan altijd liggen... en gaan wat minder snel![]()
Deze pot heb ik verloren! Was wel erg spannendquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
Match 012 tegen woordbakker, gestart 06-02-2012
Klopt, tot 3 keer heb je verloren door tijdsoverschrijdingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de competitie wil ik potjes altijd snel afronden....
Mijn prive potjes blijven dan altijd liggen... en gaan wat minder snel
whehehehe.... ik heb het gewoon drukquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:27 schreef crv het volgende:
[..]
Klopt, tot 3 keer heb je verloren door tijdsoverschrijding
maar goed ook, der is meer als WFquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehehe.... ik heb het gewoon druk
Zeker in het weekend
dat hopen we allemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik van woordbakker zou winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |