omdat ik niet wist dat andersom de standaard wasquote:
Alledrie gestartquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:59 schreef MaleDuck het volgende:
#6 tegen Woordbakker uitgenodigdbegonnen
#27 tegen Elzass uitgenodigdbegonnen
#47 tegen MaringoDC uitgenodigdbegonnen
Litso is mijn WF naam. Sta dus toch verkeerd in de sheet, net als Twinkles zo te zien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:40 schreef crv het volgende:
kan picodealion niet vinden![]()
Is er soms een tiepfautje?
invite gestuurdquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Litso is mijn WF naam. Sta dus toch verkeerd in de sheet, net als Twinkles zo te zien.
MEERIJDEND, NAWERKING, CORONA, COULOMB!!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:15 schreef crv het volgende:
Eerste pot is klaar tegen MVPMD
met wat geluk na een slechte start hard uitgelopen en voorsprong behouden
Dank Duck![]()
#27 Elzass - MVPMD : 538 - 283
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
MEERIJDEND, NAWERKING, CORONA, COULOMB!!!
De lat ligt weer hoog, mensen.
Stand is ook geflatteerd, Ducky legde ook mooie woorden neer maar kreeg de punten niet. Ik had net wat meer geluk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
MEERIJDEND, NAWERKING, CORONA, COULOMB!!!
De lat ligt weer hoog, mensen.
Geluk dwing je afquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:26 schreef crv het volgende:
[..]
Stand is ook geflatteerd, Ducky legde ook mooie woorden neer maar kreeg de punten niet. Ik had net wat meer geluk.
gehaaid vond ik mijn mooiste idd. die was mooi gevlochten. Legde de G, HA en D neerquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geluk dwing je af
vooral je nawerking en gehaaid waren van hoog niveau
quote:
beide begonnenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:12 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Weer een vroege demarrage van Elzass. Dat hebben we eerder meegemaakt....![]()
Namen van onderste 2 deelnemers omgedraaid. Ik hoop dat het nu klopt na alle verwarring.
Vergeet niet om consequent de wedstrijdnummers te vermelden.
Off topic: vanmiddag niet ge-WF'd, maar heerlijk geschaatst. Wel door het ijs gegaan ...
Was er niet teveel wind?quote:Off topic: vanmiddag niet ge-WF'd, maar heerlijk geschaatst. Wel door het ijs gegaan ...
Ik moet er nog even inkomen. Eens even de regels lezen..quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:17 schreef twinkles het volgende:
[..]
Ik moet er nog even inkomen. Eens even de regels lezen..
Mn wf-naam is overigens TanteJanne !
Ik hoop dat jullie een leuk potje spelen :-)quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:33 schreef crv het volgende:
[..]dan heb ik dus een andere Twinkles ge-invite
Er zijn nog maar 5 woorden gelegd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef picodealion het volgende:
Ik word even finaal ingemaakt door Maringo hier.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef picodealion het volgende:
Ik word even finaal ingemaakt door Maringo hier.
Bedankt voor de leuke potquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef picodealion het volgende:
Verloren van Elzass met 488 - 384
Pff kost wel moeite. Je ging als een speer van start. Wat een potquote:
Zo'n bord heb ik nu al de derde keer tegen jouquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:32 schreef Maringo het volgende:
Gewonnen van Woordbakker in pot #20: 414 - 393
Het laatste woord was een gok. Ik wist dat ie nog 4 of 5 stenen had. Het stond toen 378 - 410 en ik kon 19 punten neer leggen. Dus ik hoopte op minstens 7 punten op dat bordje. En die lagen er
En crv heeft ons potje al gepost. Zo goed als dat in het begin ging, zo slecht tegen het einde... Alleen maar medeklinkersMijn bordje voordat ik ze alle zeven wisselde: ZVVWYSD
Dat verklaart wel een hoop. En ook waarom ik alleen maar goede letters krijg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zo'n bord heb ik nu al de derde keer tegen jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
En verloren met 540 - 274.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#7 tegen Woordbakker uitgenodigd. Hebben we dat ook maar weer gehad.
- edit: en onderweg -
#67 tegen svk1985 gewonnen met 406 - 350quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:56 schreef robdriessen het volgende:
Het zal slechts 1 ronde duren.
Ik zal uiteindelijk toch verliezen.
Maar even, heel even.... mag ik dromen.
IK STA VOOR TEGEN CHARMED_ANGEL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door robdriessen op 02-02-2012 14:31:51 ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
invite gestuurdquote:
Staat op het tweede tabblad in het schema.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef twinkles het volgende:
Ben aan het spelen met maringo en crv
Maar ben geloof ik blonT, want hoe weet ik welk nummer het moet zijn..?
En begonnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
Match 166 Litso een invite gestuurd
je kan ze ook versturen, wist je dat ?quote:
Wij zijn #23quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef twinkles het volgende:
Onderaan het google doc staat ook het tabblad "Spellen". Hier staan alle spellen en er staat ook dat wij #43 zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef twinkles het volgende:
Inderdaad, ik heb niet 1x een bordje met meer dan een klinker gehadquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:33 schreef Maringo het volgende:
Gewonnen van Litso / Picadealion in pot #42: 680 - 249
Dit was wel een ultieme combinatie van geluk met letters bij mij en geen geluk met letters bij Litso.
Dankje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb niet 1x een bordje met meer dan een klinker gehad. Alsnog gefeliciteerd
.
Done!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#48 tegen Maringo is bezig.
En ik sta open voor meer invites.
#66 toch ??quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
#67 tegen svk1985 gewonnen met 406 - 350
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:08 schreef robdriessen het volgende:
Uit de categorie: hoe veel mazzel kun je hebben tegen Woordbakkertje?Mooi, je moet het woord uiteindelijk toch vinden !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie score, is vorige maand nooit gehaald ..quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:33 schreef Maringo het volgende:
Gewonnen van Litso / Picadealion in pot #42: 680 - 249
Dit was wel een ultieme combinatie van geluk met letters bij mij en geen geluk met letters bij Litso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |