invite gestuurdquote:
Staat op het tweede tabblad in het schema.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef twinkles het volgende:
Ben aan het spelen met maringo en crv
Maar ben geloof ik blonT, want hoe weet ik welk nummer het moet zijn..?
En begonnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
Match 166 Litso een invite gestuurd
je kan ze ook versturen, wist je dat ?quote:
Wij zijn #23quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef twinkles het volgende:
Onderaan het google doc staat ook het tabblad "Spellen". Hier staan alle spellen en er staat ook dat wij #43 zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef twinkles het volgende:
Inderdaad, ik heb niet 1x een bordje met meer dan een klinker gehadquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:33 schreef Maringo het volgende:
Gewonnen van Litso / Picadealion in pot #42: 680 - 249
Dit was wel een ultieme combinatie van geluk met letters bij mij en geen geluk met letters bij Litso.
Dankje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb niet 1x een bordje met meer dan een klinker gehad. Alsnog gefeliciteerd
.
Done!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#48 tegen Maringo is bezig.
En ik sta open voor meer invites.
#66 toch ??quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
#67 tegen svk1985 gewonnen met 406 - 350
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:08 schreef robdriessen het volgende:
Uit de categorie: hoe veel mazzel kun je hebben tegen Woordbakkertje?Mooi, je moet het woord uiteindelijk toch vinden !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie score, is vorige maand nooit gehaald ..quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:33 schreef Maringo het volgende:
Gewonnen van Litso / Picadealion in pot #42: 680 - 249
Dit was wel een ultieme combinatie van geluk met letters bij mij en geen geluk met letters bij Litso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |