Done!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#48 tegen Maringo is bezig.
En ik sta open voor meer invites.
#66 toch ??quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
#67 tegen svk1985 gewonnen met 406 - 350
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:08 schreef robdriessen het volgende:
Uit de categorie: hoe veel mazzel kun je hebben tegen Woordbakkertje?Mooi, je moet het woord uiteindelijk toch vinden !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie score, is vorige maand nooit gehaald ..quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:33 schreef Maringo het volgende:
Gewonnen van Litso / Picadealion in pot #42: 680 - 249
Dit was wel een ultieme combinatie van geluk met letters bij mij en geen geluk met letters bij Litso.
Correctie: #195 is helaas andersom, Mpepea won dezequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Elzass zet zijn vroege aanval door. Neemt ruime voorsprong op het peloton.
Wie gaat hem halen?![]()
(Zelf doe ik nu een poging, tussenstand 178-170 in mijn nadeel).
Dankjequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Mooie score, is vorige maand nooit gehaald ..
Het was echt wel lucky inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef robdriessen het volgende:
Match #50 Maringo vs Mpepea is zojuist ook gestart.
Maringo opent met CEDER.
Mpepea speelt plankje leeg met VERTRAAG (84 punten)
Maringo legt met alle geluk van de wereld er QUANT onder met Q op TL, de T op TW en die T ligt ook nog eens recht onder VERTRAAG. 162 punten voor Maringo.
Zoals hij reeds zei: De toon is gezet.
Irritant is dat, hé ?!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:29 schreef robdriessen het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd:
#174 Faithy-Miranda vs Mpepea: 409 - 423
Gelukkig is daar Maringo om mij weer met beide benen op de grond te zetten. Man, wat heb ik in die pot een pech
Hallo ZZZ, dat staat er in. Het nummer van de speler is zijn ranking in januari. Dus Woordbakker is speler nr. 1 enz. De nieuwe spelers beginnen natuurlijk met een laag nummer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Is het een idee om in het doc bij elke speler te vermelden hoe hij/zij is geeindigd in de eindstand van januari? Dan weet je een beetje wat je kan verwachten van je tegenstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |