Gefeliciteerd, heerlijk klinkerloos potjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:26 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#189 OOTW - Randau81: 485 - 284
Gewonnen
Nog van harte! Lekker ruim gespeeld idd. Kon helaas steeds niet echt een klapper maken :-)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:09 schreef Maringo het volgende:
Gewonnen van TanteJanne in pot #43: 499 - 384
Alle hoeken van het bord gezien
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga de uitnodiging helaas afslaan... Vanaf morgen ben ik een week in het buitenland en daar heb ik ws geen internet. Mocht het wel zo zijn, dan nodig ik een paar mensen uit. De12e ben ik weer terug, dus tijd zat daarna!
Ik had eerst uitgenodigd, daarna pas gelezen. Ik zie je tijdens of na je vakantie welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:33 schreef OA het volgende:
Maringo, ik heb je uitnodiging geweigerd, vanwege
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef crv het volgende:
op de valreep door een briljant 7 letterwoord verslagen door TanteJanne, daar gaat mijn 100%
![]()
gefeliciteerd![]()
#23 Elzass - TanteJanne : 399 - 416Hoera! Echt geluk dat ik t ook nog kwijt kon, anders had ik zeker niet gewonnen! Kon steeds net niet bijkomen. Leuk potje :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinkle Twinkle Little *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |