SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Mooi om met zo'n laatste klapper de wedstrijd in een keer te beslissen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef twinkles het volgende:
[..]
Hoera! Echt geluk dat ik t ook nog kwijt kon, anders had ik zeker niet gewonnen! Kon steeds net niet bijkomen. Leuk potje :-)
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:28 schreef crv het volgende:
nog even de pot met D voor de nabeschouwingenJaja, wrijf het er maar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstuurd!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:10 schreef D. het volgende:
5 comp. spellen, en nog wachten.
Invites zijn welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door crv op 05-02-2012 09:18:15 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op zondag 5 februari 2012 09:03 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Peace![]()
#29 Elzass - Peace1111 : 500 - 390
En een plaatje voor de nabeschouwingenSnijdend was tamelijk beslissend, feli! Wel tegenvaller; vorige maand won ik van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dank, Was wel een lastig pot in het begin. veld was van linksonder tot rechtsboven diagonaal gevuld en zat bijna op slot. Had er een hard hoofd in. maar ineens had ik mazzel met snijdend inderdaad en kon ik doorstoten.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Snijdend was tamelijk beslissend, feli! Wel tegenvaller; vorige maand won ik van je.
quote:Op zondag 5 februari 2012 09:21 schreef crv het volgende:
Gewonnen van ziggy3![]()
#28 Elzass - ziggyziggyziggy : 502 - 267
En een plaatje voor de nabeschouwingenDie MISDADEN was voor 111. Tot die tijd ging het redelijk gelijk op, daarna was er geen houden meer aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
was misdadig van mij inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 10:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die MISDADEN was voor 111. Tot die tijd ging het redelijk gelijk op, daarna was er geen houden meer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#31 verloren van crv:
Elzass - OOTW 504 - 415
Gefeliciteerd![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:57 schreef crv het volgende:
[..]Dank je, wat zaten we mekaar dwars in dit potje
![]()
En weer even voor de nabeschouwingPoeperijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Nu met partijnummers erbijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef peaceman het volgende:
Ik speel beter dan Comp. 1, maar de resultaten zijn er nog bepaald niet naar:
# 184 Fsteo 434, peace1111 395 Verlies
# 194 Outofthisworld 403, peace1111 409 spannend tot het eind! Winst
# 8 Woordbakkertje 558, peace1111 438 ik begon sterk, maar wb vocht zich terug, waarbij chokende van wb het breekpunt was. Verlies
# 49 Maringodc 502, peace1111 398. Zoals al verteld was hier quota voor 123 punten beslissend. Verlies
# 86 Djeep_64 511, peace1111 375. Mijn tangetje werd beantwoord met weefden. Later volgde nog verloden en was het een verloren zaak Verlies
# 208 Elisabed 378, peace1111 332 goed spel van elisabed en foute keuzes = verlies
# 161 Skatespeare 627, peace1111 319. Na ringworm was het afgelopen, geen kansen gehad en matige letters. Tegen zo'n speler ben je dan kansloos. verlies
Aldus 6 verloren, 1 gewonnen.... Ziet er niet goed uit. Terwijl ik meer grote scores maak en minder snel speel, zijn mijn scores voorlopig minder dan de vorige competitie
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:10 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Nogmaals i.v.m. een foutje (met dank aan Djeep)
......................quote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef djeep_64 het volgende:
#81 gewonnen van randau81 met 431-373.
Met veel geluk want ik kon de partij eindigen door WELLEND aan de K te leggen: 89 punten.
85 en 118 zijn begonnen.quote:Op maandag 6 februari 2012 06:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Invites verstuurd voor #85 (djeep_64), #102 (EvertK) en #118 (Michel*).
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef AnneX het volgende:
# 224 is klaar.
Randau81 - Elisabed 278 - 355
Je bent goed op weg tegen mij. Die eerste winst komt er welquote:Op maandag 6 februari 2012 12:55 schreef RanTheMan het volgende:
......................ongelooflijk zeg.. Ik dacht eigenlijk dat ik deze wel in de pocket had en mn eerste winst kon melden, maar gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er komt weer een verlies aan. Wordt ingemaakt door Skatespear
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
waarom wil je datquote:Op maandag 6 februari 2012 17:51 schreef RanTheMan het volgende:
toch is het jammer dat we nergens nog risk of boggle hebben neer kunnen leggen
omdat ik begon met yahtzeequote:
vorige paginaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef crv het volgende:
Volledig in de pan gehakt door skatespear![]()
#34 Elzass - Skatespeare : 658 - 397
Verdiende winst![]()
Ik demareerde met loopjes, maar hij parreerden en versnelde en maakte me af met Quota voor 100+ punten
![]()
Voor de nabeschouwing:Je hebt de score verkeerd om staan. Zo lijkt het alsof jij gewonnen hebt.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef crv het volgende:
Volledig in de pan gehakt door skatespear![]()
#34 Elzass - Skatespeare : 658 - 397
Verdiende winst![]()
Ik demareerde met loopjes, maar hij parreerden en versnelde en maakte me af met Quota voor 100+ punten
![]()
Voor de nabeschouwing:Bizarre pot. Nog nooit zoveel geluk gehad met letters... ik kon geloof ik vier keer achter elkaar m'n bordje leegspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder:
155: TanteJanne 319 - Skatespeare 451
156 en 162 zijn gestart
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 19:22:42 ]
Nogmaals feli. Was een spannende pot. Helaas was je uit, anders had ik je nog ingehaald. Mooie woorden van beide: jij vechter, opeist en eindshow. Ik belangen en kraampje.quote:
Tja, als je niet alvast had gemeld dat je met 49 punten uit kon, had je waarschijnlijk gewonnen. Nu kon ik rustig bekijken hoe ik dat kon blokkeren.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef RanTheMan het volgende:
#98 evertk-Randau81 381-361
het wilde alweer net niet lukken
Kansloze pot voor mijquote:
Bedankt voor de mooie woorden, maar Maringo heeft me toch nog steeds met 680.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Elzass nog steeds aan kop, gevolgd door Maringo. Lijkt even te proberen op adem te komen.
Djeep sluipt stilletjes naar boven.![]()
Skatespeare komt helemaal hard aanzetten vanuit de achterhoede:
Staat op 100% en heeft de koploper verslagen met een nieuwe highscore!![]()
Inderdaad. In jullie pot wel samen de hoogste score.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bedankt voor de mooie woorden, maar Maringo heeft me toch nog steeds met 680.
Heb 'm gelegd voor je hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 17:51 schreef RanTheMan het volgende:
toch is het jammer dat we nergens nog risk of boggle hebben neer kunnen leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 22:48:10 ]
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb 'm gelegd voor je hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb 'm gelegd voor je hoorMijn heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu boggle nog
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Deze match is nu afgelopen. Ik heb gewonnenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
Match 168 tegen Randau, gestart 06-02-2012
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:23 schreef robdriessen het volgende:
Precies de juiste letters krijgen voor een monsterwoord en -score..... de beurt NADAT je tegenstander al dan niet bewust die ruimte heeft ingepikt of geblokkeerd.
Zeg me dat dat jullie ook zo bekend in de oren klinkt.....
waarom enkel risk en Boggle en niet andere spellen?quote:
Ja sorry, ik heb door dat ik wat traag speel maar ik kan er even niks aan doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
De games tegen Litso en D. gaan nogal traag. Dus kan die andere 4 er wel bij hebben
we hebben tot eind van de maand dus rustig aanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb door dat ik wat traag speel maar ik kan er even niks aan doen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
De games tegen Litso en D. gaan nogal traag.
Ik speel minstens 3x per dag een paar woorden, dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:04 schreef crv het volgende:
[..]
we hebben tot eind van de maand dus rustig aan
Wel minimaal elke 70 uur een zet doen anders verlies je automtisch![]()
moet je zo vaak poepen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik speel minstens 3x per dag een paar woorden, dus dat komt goed.
Ik doneer 10 punten aan degene die MONOPOLY weet te leggenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:02 schreef crv het volgende:
[..]
waarom enkel risk en Boggle en niet andere spellen?
of RUMMYCUBquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik doneer 10 punten aan degene die MONOPOLY weet te leggen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:06 schreef crv het volgende:
[..]says who [ afbeelding ]
In de competitie wil ik potjes altijd snel afronden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn prive potjes blijven dan altijd liggen... en gaan wat minder snel![]()
Deze pot heb ik verloren! Was wel erg spannendquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
Match 012 tegen woordbakker, gestart 06-02-2012
Klopt, tot 3 keer heb je verloren door tijdsoverschrijdingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de competitie wil ik potjes altijd snel afronden....
Mijn prive potjes blijven dan altijd liggen... en gaan wat minder snel
whehehehe.... ik heb het gewoon drukquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:27 schreef crv het volgende:
[..]
Klopt, tot 3 keer heb je verloren door tijdsoverschrijding
maar goed ook, der is meer als WFquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehehe.... ik heb het gewoon druk
Zeker in het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |